مرکز پخش پارچه ریون ملانژ

در مورد مرکز پخش پارچه ریون و نحوه پخش این پارچه چه اطلاعاتی دارید؟ برای خرید این پارچه به کجاها سر می زنید تا مطمئن باشید انواع طرح ها و نقش ها رو می تونید بررسی کنید؟
مرکز پخش پارچه ریون ملانژ و تمامی پارچه ها رو در بازار بزرگ تهران و بازار شهرهای بزرگ می تونید پیدا کنید. فقط کافیه به بازار بزرگ یا پاساژ هایی که فروشگاه قماش و پارچه هستند سر بزنید و انواع پارچه های نازک و ضخیم و تریکو و کشی رو که نیاز دارید پیدا کنید. تمامی این مراکز فروش تلاششون بر این بوده که با تنوع هر چه بیشتر محصولاتشون بازار داغ تری برای رقابت با هم صنف هاشون پیدا کنن. اما جالبه بدونید که خیلی از این فروشگاه های به روز شده، برای رقابت دست به راه های ارتباطی جدیدتر و متنوع تری با مشتریانشون که اغلب خانوم ها هستند، زدند. کسب و کار اینترنتی راه انداخته و از طرق مختلف، سایت ها و شبکه های اجتماعی مشتریان بیشتر و متفاوت تری رو از شهرهای مختلف پیدا کردند.

دانستنی هایی در مورد پارچه ریون ملانژ

دانستنی هایی در مورد پارچه ریون ملانژ

پارچه ریون از الیاف طبیعی پنبه و الیاف مصنوعی به حالت گرد باف تولید شده، خاصیت ریون کشسانی از دو طرف طول و عرض هست که به خاطر همین ویژگی تونسته بازار بیشتری برای تولید پوشاک پیدا کنه. پارچه ریون جذب رطوبت بسیار بالایی داره. هرگز چروک نمیشه و پرز و کرک نمی اندازه. رنگ ثابته اما موقع شست و شو با آب داغ ممکنه جلا و درخشندگی خودش رو از دست بده. پارچه ریون بسیار ارزان هست و به همین دلیل خیلی از هنرجویان خیاطی ترجیح می دن برای شروع کار از این پارچه برای تمرین استفاده کنند. تنوع رنگ و نقش در این پارچه خیلی خیلی بالاست و جالبه که بدونید کیفیت ریون ایرانی از ریون خارجی که از کشورهایی مثل چین، ترکیه و ژاپن وارد میشه به مراتب بهتره. پارچه ریون انواع مختلفی داره:
پارچه ریون ساده، ریون جودون، ریون فلامنت، ریون کریستال، ریون ملانژ، ریون چاپی و طرح دار

دسته بندی پارچه ریون ملانژ بر اساس عرض

دسته بندی پارچه ریون ملانژ بر اساس عرض

پارچه های ریون در دو عرض متفاوت تولید شده و راهی مرکز پخش پارچه ریون ملانژ میشه. دو عرض ۱۵۰ سانتی متر و عرض ۱۸۰ سانت. معمولا عرض ۱۵۰ سانت در بازار رایجه رو بیشتر دیده میشه. در مرکز پخش پارچه ریون ملانژ این پارچه به صورت کیلویی هم به فروش می رسه. که به نسبت نازک و ضخیم بودن پارچه ریون وزن اون هم تفاوت می کنه. مثلا اگر یک متر از هر پارچه ۳ یا ۲ کیلو باشه، مشخصه که پارچه ۲ کیلویی ضخیم تر هست.

دلایل محبوبیت پارچه ریون ملانژ

دلایل محبوبیت پارچه ریون ملانژ

تمام ویژگی های بسیار مطلوب پارچه ریون، باعث شده که جزء پارچه های محبوب مصرف کنندگان باشه. همین که این پارچه از دو طرف حالت کشی داره برای تمام سایزها مناسبه و تولید کنندگان لباس، می تونن تن پوش های فوق العاده ای حتی برای سایزهای بزرگ و پلاس طراحی کنن. ثابت بودن رنگ، چروک نشدن، نرم بودن و از همه مهم تر ارزان بودن این پارچه، همه و همه دلایل خوبی هستن که ثابت کنن پارچه ریون نیازی به تبلیغ نداره. این پارچه برای مانتو، لباس زنانه مجلسی و راحتی و لباس های دخترانه و شلوار بسیار مناسبه و حتی بدون اینکه لبه های اون دوخته بشه شکافته نمیشه.

مراکز تولید پارچه ریون ملانژ

مراکز تولید پارچه ریون ملانژ

تمامی کارخانه ها و کارگاه های نساجی داخل کشور که امکان بافت پارچه ملانژ ریون رو داشته باشن جزو مراکز تولید این پارچه به حساب میان. کارگاه های داخلی در شهرهای بزرگ مثل اصفهان، تهران و تبریز و هم چنین کارگاه های تولیدی در کشورهایی که یا اونها داد و ستد پارچه و قماش رو داریم مرکز تولید پارچه ریون هستند. کشورهایی نظیر چین، ژاپن و ترکیه. مرکز پخش پارچه ریون ملانژ با تمامی این کارگاه های تولیدی در ارتباط هست و دنبال فرصتی هست که بتونه ارزانترین و مقرون به صرفه ترین پارچه های ریون باکیفیت رو به دست مصرف کنندگان خودش برسونه.
شرکت دیبابافت کالا به عنوان یکی از همین مراکز پخش پارچه، همیشه تمام تلاشش بر این بوده که متنوع ترین پارچه های ریون از لحاظ متراژ و رنگ بندی در اختیار مشتریان همیشگی خودش قرار بده.

پارچه ملانژ پنبه

الیاف به کار رفته در نخ ملانژ پارچه پنبه ای ملانژ از درصد بسیار زیاد الیاف طبیعی پنبه تشکیل شده. همونطور که می دونیم ملانژ یک نوع نخ هست. در حقیقت ملانژ، جنس پارچه نیست بلکه نوع نخ رنگی هست که در بافت پارچه ملانژ به کار میره. پارچه ملانژ پنبه که درصد بسیار بالایی از الیاف طبیعی پنبه داره، بدن رو دچار حساسیت نمی کنه و برای پوست های حساس بسیار مناسبه.

پارچه لاکرا دار

پارچه لاکرا دار

پارچه لاکرادار ملانژ از نوع الیاف نخ لاکرا و ملانژ بافته شده. درصد الیاف مصنوعی در پارچه لاکرادار بالا هست و ضخامتش کاملا بستگی به تعداد لایه های الیاف بافته شده به هم برای تولید این پارچه داره. هرچه تعداد لایه ها بیشتر باشن این پارچه ضخیم تر هست و هرچه تعداد الیاف کمتر، پارچه نازک تر.

بارچه دورس ملانژ

پارچه دورس ملانژ از دسته پارچه های ضخیم تریکو کشی هست که برای تولید گرمکن های ورزشی و لباس های زمستانی بسیار مناسبه. پارچه دورس از الیاف طبیعی و مصنوعی به صورت گردباف، تولید شده و هرچه درصد الیاف طبیعی در اون بیشتر باشه، پارچه از کیفیت بالاتری برخورده.

پارچه گلکسی شلواری

پارچه گلکسی شلواری

پارچه ملانژ گلکسی شلواری از بهترین و ارزان ترین پارچه های شلواری توی بازار هست. این پارچه به نوعی پارچه تریکو ضخیم محسوب میشه که از الیاف طبیعی و پنبه کمتری تولید شده و الیاف مصنوعی در اون بیشتر وجود دارند. پارچه ملانژ گلکسی شلواری بسیار ارزان و مقرون به صرفه هست. دچار آبرفت نشده و هرگز چروک نمیشه. پارچه گلکسی طول عمر بالایی داره و پرز و کرک اندازی هم نداره.
مرکز پخش پارچه ریون ملانژ توجه خاصی به انواع پارچه های تریکو، تریکو رنگی و تریکوهای ضخیم گلکسی انواع دیگری از پارچه ملانژ داره. البته که ویژگی های بسیار خوب پارچه ملانژ به خصوص گلکسی شلواری، مثل ثابت بودن رنگ و آبرفت نداشتن همیشه جزو ویژگی های یک پارچه خوب برای صاحبان تولیدی ها بوده.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما