خرید پارچه دورس تو کرکی جدید تهران

بافت پارچه دورس تو کرکی همانند دیگر پارچه های گردباف است که جدید ترین نوع آن در بازار تهران برای خرید و فروش ارائه می شود، ضخامت پارچه دورس نسبت به دیگر پارچه ها بیشتر است، اما پارچه های دورس داخلشان دارای کرک می باشد.
کرکی بودن پارچه دورس حالتی است که پارچه دورس را از دیگر پارچه ها متمایز می کند.
معمولا پارچه دورس ترکیبی از پنبه و پلی استر تشکیل شده است که همراه با مقدار کمی لاکرا در بافت این پارچه و ترکیب با این دو مواد قابلیت انعطاف پذیری به پارچه می دهد که قابلیت برگشت پذیری را به حالت اولیه پارچه می دهد.
خصوصیات پارچه دورس نسبت به جنس بکار رفته در تولید این پارچه را می توان به این صورت نام برد: لاکرا نوعی الیاف است که به صورت تکی در بافت پارچه مورد استفاده قرار نمی گیرد، و به صورت ترکیبی در تولید محصول بکار می رود، که قابلیت برگشت پذیری و انعطاف پذیری به پارچه می دهد.

پارچه دورس
ویسکوز
هنگامی که دست را بر روی آن می کشیم نرمی و لطافت آن را احساس خواهیم کرد و کمتر دچار چروک می شود.
و قیمت این محصول کمی بالا می باشد، که پارچه های درصد بالا از ویسکوز دارای کیفیت بالا تری خواهد بود.
پنبه
پارچه های تولید شده از الیاف طبیعی مقاومت بیشتری دارند و دارای ماندگاری بالاتری نسبت به دیگر محصولات هستند بافت پارچه های پنبه جاذب رطوبت هستند ولی پارچه های پنبه ای خطر آب رفتن نیز دارد.
پارچه هایی که درصد بالایی از پنبه دارند و یا صد در صد هستند قابلیت ارتجاعی کمی دارند.
پلی استر
رطوبت را جذب نمی کند و در صورتی دیگر باعث انتقال رطوبت به خارج از بدن می شود.
پارچه هایی که در بافت آن ها از مواد پلی استری بکار رفته شده است دارای براقیت می باشد، و احتمال آب رفتن این نوع پارچه بسیار پایین می باشد.
روش های نگهداری پارچه دورس را می توان به این صورت نام برد: قبل از استفاده پارچه دورس جنس پنبه از آبرفت آن اطمینان حاصل فرمایید تا دچار مشکل نشوید.
این نکته را در نظر داشته باشید که حتما پارچه دورس پنبه ای بعد از شستشو در مکانی صاف خشک شود که حتما بعد از شستشو وزن بالایی خواهند داشت.
در هنگام شستشو حتما پارچه پنبه ای را زیرو رو کنید تا پارچه دچار مشکل و پرز نشود.
اگر لباس که دارای پارچه پنبه ای می باشد را برای اولین بار می خواهید بشوید حتما این کار را به صورت تک انجام دهید و با دیگر لباس ها مخلوط نکنید تا لباس های دیگر پرز دار نشوند.

 

پارچه تو کرکی چیست

پارچه دورس پارچه ضخیم و بافته شده توسط پارچه های گردباف است.
که پشت پارچه دارای تار های نخ با تراک بالا می باشد، و معمولا بافت نخی پشت پارچه از پنبه و روی آن دیگر جنس ها می باشد.
کاربرد این پارچه ها بیشتر برای فصل سرد مثل فصل پاییز و فصل زمستان می باشد.
دورس دو نخ و دورس سه نخ از پر فروش ترین نوع این پارچه در بازار می باشد.
پارچه دورس نوعی از پارچه های تریکو نیز بشمار می رود، که از الیاف پنبه تولید می شود که پارچه های پنبه ای دارای ضخامت بیشتر و ماندگاری بالایی هم هستند.
همانطور که در بالا گفته شد پارچه دورس که به صورت دو نخ و سه نخ تولید می شود بیشتر برای تولید لباس های گرم و ورزشی کاربرد دارد.
پارچه های دو نخ بدون لاکرا دارای 70درصد پلی استر می باشد و همچنین 30درصد پنبه را شامل می شود.
پارچه های دورس به دلیل گرمایی که دارد برای دوخت لباس هایی مانند سوییشرت بچگانه و بزرگسال و همچنین شلوار مناسب است.
پارچه های دورس برای لباس های گرم کن نیز انتخاب خوبی است.

پارچه دورس تو کرکی

 

پارچه دورس تو کرکی جدید

پارچه دورس انواع مختلفی دارد که ما می خواهیم جدیدترین آن ها را نام ببریم به عنوان مثال: پارچه دورس سه نخ، پارچه دورس دو نخ، پارچه دورس گلکسی، پارچه دورس گلکسی پشت کجراه
پارچه دورس گلکسی پشت کجراه
یکی از محبوب ترین بافت این نوع پارچه بوده که دارای کیفیت بالایی می باشد.
پارچ دورس پشت کجراه دارای خطوط کج می باشد، که شما می توانید براحتی خرید پارچه دورس خود را با رنگ مورد علاقه خود انتخاب و از طریق همین سایت براحتی سفارش دهید.
خرید پارچه های دورس در رنگ‌بندی های متفاوت بنا به در خواست مشتریان در تمام رنگ ها تولید می شود که این پارچه بیشتر برای تولید لباس های ورزشی کاربرد دارد.
پارچه دورس گلکسی
پارچه دورس گلکسی با پارچه دورس پنبه تنها در پشت پارچه آن می باشد.
در پارچه دورس گلکسی در پشت پارچه به جای پنبه از فلامنت استفاده می شود که مورد خوبی برای تولید شلوار و لباس های ورزشی در بزرگسال و خرد سال می باشد.
در بافت پارچه دورس گلکسی از لاکرا هم استفاده می کنند که این پارچه با رنگبندی شاد و روشن بیشتر برای کودکان استفاده و بازار فروش خوبی هم دارد.
پارچه دورس سه نخ
از این نوع پارچه بیشتر برای تولید لباس های زمستانی بنا به ضخیم بودن آن استفاده می شود همچنین برای تولید لباس های ورزشی هم از این پارچه استفاده می کنند.

پارچه دورس

 

خرید پارچه تو کرکی تهران

نمونه کارهای پارچه دورس تو کرکی عبارتند از: دوخت شلوار، سویشرت بزرگسال، سوییشرت خردسال
بازار تهران به عنوان یک مرکز تامین به میزان بالا شناخته شده است.
ویژگی های پارچه دورس تو کرکی ما با سرد شدن هوا باید لباس های خود را تغییر دهیم و از لباس های گرم استفاده کنیم.
لباس هایی که از پارچه دورس تشکیل شده ، یکی از محبوب ترین لباس های زمستانی بشمار می رود.
ما در این سایت تلاش کردیم به طور جامع و کامل تمام نکات در خرید و بافت پارچه دورس و انواع آن را برای شما نام برده ، تا شما با آگاهی کامل این پارچه را سفارش دهید و دچار مشکل آبرفت نشوید و در کنار این آگاهی ما به شما این امکان را داده ایم که تمام مدل ها و رنگ‌بندی با جنس های مختلف را در سایت مشاهده کنید تا بتوانید به راحتی سفارش خود را انجام دهید و اگر باز هم نیاز به راهنمایی بیشتر دارید از طریق سایت با مشاوران ما تماس حاصل فرمایید تا پاسخگوی شما در این زمینه باشند و خریدی راحت و مطمعن در کمترین زمان ممکن را داشته باشید.

 

 

229

  1. سلام وقت بخیر
    ضخامت پارچه دورس نسبت به دیگر پارچه ها بیشتر است اما پارچه های دورس داخلشان دارای کرک می باشد که نازل ترین قیمت به مردم بفروش می رسد

  2. سلام خسته نباشید پارچه های تو کرکی مناسب فصل زمستان و دوخت هودی وسویشرت مناسبه و گرمای لذت بخشی دارد

  3. سلام وقت بخیر
    کرکی بودن پارچه دورس حالتی است که پارچه دورس را از دیگر پارچه ها متمایز می کند ارسال به کرمان داری ؟

  4. سلام وقت بخیر
    کرکی بودن پارچه دورس حالتی است که پارچه دورس را از دیگر پارچه ها متمایز می کند کیفیت عالی هم دارد ممنون میشم لیست قیمت هم در سایت قرار بدهید

  5. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه دورس با قابلیت او کردی که از بهترین پارچه هاست و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم اگر امکانش هست برای شما کاتالوگ محصولات خود را به همراه قیمت برای من ایمیل کنید.

  6. سلام وقت بخیر
    قصد خرید پارچه دورس تو کرکی با کیفیت از مجموعه شما را دارم ممنون میشم من را راهنمایی کنید در این زمینه و کاتالوگ تمام محصولات خود را ارسال فرمایید و اینکه شما کار های ارسال را برای صادرات به کشور ازبکستان هم خودتون انجام می دهید

  7. سلام وقت بخیر
    صورت ترکیبی در تولید محصول بکار می رود، که قابلیت برگشت پذیری و انعطاف پذیری به پارچه می دهد

  8. سلام وقت بخیر
    کرکی بودن پارچه دورس حالتی است که پارچه دورس را از دیگر پارچه ها متمایز می کند

  9. سلام وقتتون بخیر
    من بارها از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  10. سلام وقتتون بخیر
    من چندبار از پارچه های دورس شما خرید کردم بسیار باکیفیت و بادوام هستند.

  11. سلام وقت بخیر
    می خواستم اگر امکانش برای شنا مقدوره از تمام پارچه های تو کرکی با بهترین کیفیت تولیدی تون برای من عکس یا کاتالوگ کامل در جیمیل و واتساپ ارسال کنید پس از مشاهده زمانی برای مذاکره هماهنگ کنیم با تشکر

  12. سلام وعرض ادب پارچه های دورس تو کرکی مناسب برای دوخت سویشرت ولباس گرم است و ضخامت بالایی داره

  13. با سلام و عرض خسته نباشید
    می خواستم اگر امکان داره از انواع پارچه های تریکو تو کرکی واسم عکس بفرستید و لیست قیمت و کاتالوگ کامل و نحوه ی دسترسی جهت خرید رو هم بفرمایید ممنونم

  14. سلام عرض ادب کاربرد این پارچه ها بیشتر برای فصل سرد مثل فصل پاییز و فصل زمستان می باشدودورس دو نخ و دورس سه نخ از پر فروش ترین نوع این پارچه در بازار می باشد باتشکر

  15. سلام وقت بخیر
    پارچه دورس گلکسی پشت کجراه
    یکی از محبوب ترین بافت این نوع پارچه بوده که دارای کیفیت بالایی می باشد

  16. سلام وقت بخیر
    این پارچه برای دوخت شلوار مناسبه ؟
    یا پارچه دیگه بخرم مشاوران عزیز راهنمایی بفرمایید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  17. سلام وقت بخیر
    این پارچه ها دورس با قیمت عمده با تنوع رنگی که دارند از طرفداران زیادی برخوردار هستند و کیفیت خوبی در آن شما می توانید به راحتی آنها را برای دوخت لباس تهیه کنید

  18. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  19. سلام وقت بخیر ابتدای هر تجارتی ممکنه چندان سودده نباشه اما تداوم و استمرار میتونه بازدهی و نتیجه خوبی به همراه بیاره
    پارچه دورس تو کرکی بیشتر از نخ تولید شده است و بنابراین خالص است برای دوخت کت شلوار از آن استفاده میشه

  20. نمایندگی کارخانه شما در تهران در کجا واقع است من باید برای خرید عمده تعداد به صورت حضوری نمونه پارچه رو ببینم

  21. پارچه هایی که در بافت آن ها از مواد پلی استری بکار رفته شده است دارای براقیت می باشد، و احتمال آب رفتن این نوع پارچه بسیار پایین می باشد.

  22. سلام وقت بخیر
    ضخامت پارچه دورس نسبت به دیگر پارچه ها بیشتر است اما پارچه های دورس داخلشان دارای کرک می باشد که نازل ترین قیمت به مردم بفروش می رسد

  23. سلام وقت بخیر
    ضخامت پارچه دورس نسبت به دیگر پارچه ها بیشتر است اما پارچه های دورس داخلشان دارای کرک می باشد که نازل ترین قیمت به مردم بفروش می رسد

  24. سلام وقت بخیر
    قصد خرید پارچه دورس تو کرکی با کیفیت از مجموعه شما را دارم ممنون میشم من را راهنمایی کنید در این زمینه و کاتالوگ تمام محصولات خود را ارسال فرمایید و اینکه شما کار های ارسال را برای صادرات به کشور ازبکستان هم خودتون انجام می ده

  25. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه دورس جنس نرم و خوبی داره و خنکه در فصل گرما استفاده میشه نرخ خوبی هم دارد

  26. سلام خسته نباشید وقتتون بخیر خواستم بدونم این نوع پارچه تو کرکی رو چجوری باید سفارش بدم من در آذربایجان غربی هستم در روستای میان دو آب

  27. بافت پارچه دورس تو کرکی همانند دیگر پارچه های گردباف است که جدید ترین نوع آن در بازار تهران برای خرید و فروش ارائه می شود، ضخامت پارچه دورس نسبت به دیگر پارچه ها بیشتر است، اما پارچه های دورس داخلشان دارای کرک می باشد.

  28. پارچه های دو نخ بدون لاکرا دارای 70درصد پلی استر می باشد و همچنین 30درصد پنبه را شامل می شود

  29. سلام ممنون از شما بابت محصول مرغوب و با کیفیت شما و این که کیفیت محصولات شما عالیه و خیلی هم جنس خوبی دارد و رنگ های زیبایی هم دارد

  30. محصولات نساجی و پتوی کشور ترکیه دارای کیفیت خوبی هستند اما، به شخصه برای حمایت از تولید کنندگان داخل، برخی نمونه های ایرانی با کیفیت را نسبت به آن ها ترجیح می دهم.

  31. سلام ممنون از شما بابت محصول مرغوب و با کیفیت شما و این که کیفیت محصولات شما عالیه و خیلی هم جنس خوبی دارد و رنگ های زیبایی هم دارد

  32. این نوع پارچه جنس نرم و خوبی داره و خنکه در فصل گرما استفاده میشه .ودارای انواع طرح و رنگ می باشند.

  33. از این پارچه برای شلوار پیرهن و حوله و… وحتی برای ساخت کاور لوازم خانه بکار میرود

  34. این نوع پارچه کیفیت بالایی داره و در تولید اکثر لباسهای زنانه از آن استفاده میشه با رنگ بندی متنوع متناسب با هر سلیقه.

  35. این پارچه ها چون ضد تعریق و ضد حساسیته خرید کردم و رنگ‌بندی متنوعی داره و قیمتش هم بسیار مناسبه

  36. بافت پارچه دورس تو کرکی همانند دیگر پارچه های گردباف است که جدید ترین نوع آن در بازار تهران برای خرید و فروش ارائه می شود،

  37. این سایت به طور جامع و کامل تمام نکات در خرید و بافت پارچه دورس و انواع آن را برای شما وما توضیح مدهند تشکر از این مجموعه

  38. بازار تهران به عنوان یک مرکز تامین به میزان بالا شناخته شده است.
    ویژگی های پارچه دورس تو کرکی ما با سرد شدن هوا باید لباس های خود را تغییر دهیم و از لباس های گرم استفاده کنیم

  39. پارچه دورس گلکسی با پارچه دورس پنبه تنها در پشت پارچه آن می باشد.
    در پارچه دورس گلکسی در پشت پارچه به جای پنبه از فلامنت استفاده می شود که مورد خوبی برای تولید شلوار و لباس های ورزشی در بزرگسال و خرد سال می باشد.

  40. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه دورس با قابلیت او کردی که از بهترین پارچه هاست

  41. پارچه در دنیای انسان از مهمترین ابزار زندگی هست که با اون خود شو پوشانده و انواع مختلفی از پوشاک را با پارچه تولید میکنه

  42. پارچه ها طرح و رنگ و های مختلفی دارن و با توجه به جنسشون کارایی های متفاوتی دارن که ما میتونیم استفاده کنیم

  43. پارچه ایرانی از بهترین متریال مواد اولیه درجه یک و ممتاز تولید شده است این پارچه به عنوان داشتن تنوع بالا فروش بسیار خوبی را به خود جذب کرده است. خرید و فروش پارچه‌های ایرانی به صورت مستقیم از طریق تولیدکننده اصلی و تخصصی آن انجام می‌شود

  44. پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند ممنون از شما پارچه های ایرانی بازار گسترده را فراهم می‌کند که خرید و فروش های متعدد در این بازار سبب رونق اقتصادی کشور خواهد

  45. خرید و فروش پارچه های ایرانی و خارجی به صورت صادراتی و وارداتی روز به روز افزایش پیدا میکند فروش پارچه های ایرانی می تواند بسیار پر سود باشد چرا که پارچه های ایرانی متنوع و باکیفیت هستند.

  46. پارچه ایرانی دارای دوام و کیفیت خوبی هست و به راحتی توانست در بازارهای خارجی جای خودش را باز کند برای انجام یک خرید و فروش خوب باید بتونید نحوه حرف زدن و جلب اعتماد مشتری را بلد باشید

  47. مطلب مفید و آموزنده بود و ارتباط با پشتیبانی میتونه سوالات ایجاد شده در ذهن رو به خوبی برطرف کنه خرید و فروش پارچه های ایرانی و خارجی به صورت صادراتی و وارداتی روز به روز افزایش پیدا میکند

  48. سلام پارچه با کیفیت و قیمت مناسب را بدون واسطه و با آگاهی و کمک از مشاوران با مراجعه به سایت دیبا بافت نگار تهیه و خریداری کنید

  49. سلام به صورت عمده سفارش دادم،دستم‌ رسید بسیار عالی بود قیمت آن بسیار مناسب است اطلاعات این سایت بسیار زیاد می باشد و به راحتی می توانید با خواندن این مطالب از ویژگی های زیادی که این پارچه دارد آگاهی به دست بیاورید

  50. پارچه تریکو در کشورهای خارجی هم افراد مورد علاقه خودش رو داره و این پارچه فروش بالایی دارد

  51. وقتی بازار هدف را به خوبی شناسایی کرده و جنس مرغوب تولید کنید تلاش و پشتکار شما مطمئنا ثمر خواهد داد

  52. سلام به صورت عمده سفارش دادم،دستم‌ رسید بسیار عالی بود قیمت آن بسیار مناسب است.

  53. سلام وقت بخیر
    خوشبختانه در حال حاضر در ایران خیلی از پارچه ها با جنس و رنگ و طرح اعلا درجه کیفی بالا در حال تولید می‌باشند

  54. پارچه های تریکو جنس بسیار عالی دارند که با آن لباس‌های بچه گانه زیبا وبا دوامی می‌دوزند که از کیفیت خوبی بر خوردار است

  55. سلام پارچه های دو نخ بدون لاکرا دارای 70درصد پلی استر می باشد و همچنین 30درصد پنبه را شامل می شود

  56. معمولا پارچه دورس ترکیبی از پنبه و پلی استر تشکیل شده است که همراه با مقدار کمی لاکرا در بافت این پارچه و ترکیب با این دو مواد قابلیت انعطاف پذیری به پارچه می دهد

  57. معمولا پارچه دورس ترکیبی از پنبه و پلی استر تشکیل شده است که همراه با مقدار کمی لاکرا در بافت این پارچه و ترکیب با این دو مواد قابلیت انعطاف پذیری به پارچه می دهد

  58. در ایران تولید کنندگان فراوانی انواع پارچه تریکو تولید می کند و به راحتی میشه این محصول را صادر کرد

  59. امروزه تجارت های زیادی از طریق خرید و فروش پارچه ها در کشور وجود دارد
    من شخصا به این تاجر موفق تبریک میگم و ارزوی سلامتی براشون دارم

  60. یک پارچه ای است که از آن میتوان انواع گوناگونی لباس و… چیزای های دیگر تهیه کرد
    بسیار محتوا مفید و در عین حال، جمع و جوری بود و برای بنده بسیار مورد توجه قرار گرفت.?

  61. سلام وقتتون بخیر باشه شرایط ازسال محصولاتتون به خارج از کشور چجوریه ؟و زمان ارسال چقدر طول میکشه؟

  62. باسلام وقت بخیر این پارچه ها با دارا بودن ویژگی های منحصر به فرد همراه با دانش و خلاقیت در طرح و رنگ های متنوعی تولید شده و در بازار عرضه می گردد وهمچنین به برچسب قابل شستشو بودن آن در لباسشویی توجه کنید

  63. در ایران تولید کنندگان فراوانی انواع پارچه تریکو تولید می کند و به راحتی میشه این محصول را صادر کرد

  64. سلام وقت بخیر وقتی بازار هدف را به خوبی شناسایی کرده و جنس مرغوب تولید کنید تلاش و پشتکار شما مطمئنا ثمر خواهد داد
    تریکو جز پارچه های که خیلی پر فروشم چون برا دوخت مانتو استفاده میشه

  65. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    مطالب و محتوایی بسیار خوبی داخل سایت توضیح دادید بسیار مچکرم چطور میشه از قیمت های محصولات شما آگاه شوم؟ برای خرید عمده چند درصد تخفیف در نظر میگیرید؟

  66. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند بهترین کیفیت پارچه را میتوانید با نازلترین قیمت جهت تمامی مصارف از سایت دیبا بافت نگار خریداری نمایید

  67. سلام خدا قوت
    پتو ها گرما بخشی بسیار خوبی دارند و کاربرد های فراوانی دارند من سایتتون و مطالعه کردم بسیار گیرا و خوب بود و توضیحاتتون کامل بودند

  68. سلام خدا قوت
    پتو ها گرما بخشی بسیار خوبی دارند و کاربرد های فراوانی دارند من سایتتون و مطالعه کردم بسیار گیرا و خوب بود و توضیحاتتون کامل بودند

  69. پارچه های این مجموعه از کیفیت بالایی در بین همه برخوردار است ومی توان لباسی مقاوم وشیک از آن تهیه کرد پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار یکی از بهترین پارچه ها می باشد که در رنگ بندی های مختلفی تولید شده است

  70. پارچه تریکو در بازار به صورت طرحدار و ساده موجود می‌باشد که هر کدام از آنها کاربردهای متفاوتی دارند و از آنها برای تولید انواع مختلفی از پوشاک مورد استفاده قرار می‌گیرند
    پارچه تریکو در کشورهای خارجی هم افراد مورد علاقه خودش رو داره و این پارچه فروش بالایی دارد
    برای داشتن یک تجارت موفق در هر زمینه ای علی الخصوص پارچه می توان به سایت آراد اعتماد کرد

  71. سلام وقت بخیر
    بهترین کیفیت با پارچه با کیفیت را میتوانید با نازلترین قیمت جهت تمامی مصارف از سایت پوشاک ایرانی دیبا بافت نگارخریداری نمایید پارچه های ایرانی ازدیربازبخاطرنقش ونگارهای زیباوبادوام بودن جنس ورنگ بندی های زیبا آهان زیادی درکشورهای دیگرداشته

  72. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه کیفیت بالایی داره و در تولید اکثر لباسهای زنانه از آن استفاده میشه با رنگ بندی متنوع متناسب با هر سلیقه پارچه های این مجموعه یکی از لطیف ترین موجوده که در طرح و رنگبندی مختلف تولید میشه

  73. سلام وقت بخیر
    پارچه های این مجموعه دارای کیفیت و ضخامتی بسیار خوب و عالی است پارچه های الیاف درجه یکی برای تهیه انواع لباس های شیک مناسب هستند

  74. سلام وقت بخیر
    پارچه ایرانی از بهترین متریال مواد اولیه درجه یک و ممتاز تولید شده است این پارچه به عنوان داشتن تنوع بالا فروش بسیار خوبی را به خود جذب کرده است خرید از کاخانه جات تولیدی پارچه یک هدف و راهبرد خوبی می باشد

  75. سلام وقت بخیر
    محصول با کیفیت با رنگ بندی های مختلفی که دارد باعث جذب مشتری می باشد استفاده از این پارچه ها که کیفیت بهتری نسبت به سایر پارچه ها دارد انتخابی مناسب است

  76. سلام خدا قوت
    این محصول به دلیل کیفیت بالا در شهرهای بزرگ به صورت عمده خریداری میشه و تنوع رنگی فراوانی دارد، ممنون از شما

  77. سلام امروز از این پارچه های تریکو استفاده های بسیار زیادی می شود
    بسیار عالی این نوع پارچه برلی دوخت انواع لباس ها ومانتو ها و… بسیار مناسب هست ودر رنگ های گوناگون موجود هست

  78. سلام وقت بخیر
    خرید و فروش پارچه های ایرانی می تواند بسیار پر سود باشد
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند

  79. سلام‌خسته نباشید
    در صورتی که می خواهید پارچه ها را در ماشین لباسشویی بیندازید حتما توجه کنید که پارچه قابلیت شستشو با ماشین را داشته باشد و ذکر شده باشد در غیر این صورت حتما باید به صورت دستی شستشو انجام شود.

  80. سلام وقت بخیر
    که می خواهید پتو را در ماشین لباسشویی بیندازید حتما توجه کنید که پتو قابلیت شستشو با ماشین را داشته باشد در غیر این صورت حتما باید به صورت دستی شستشو انجام شود.

  81. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار از جمله پارچه هاییه که ازش کالا ها و محصولات مختلفی تولید میشه این نوع پارچه خیلی پر کاربرده در صنعت پوشاک و قیمت مناسبی هم به خریدار عرضه می شود.

  82. ویسکوز
    هنگامی که دست را بر روی آن می کشیم نرمی و لطافت آن را احساس خواهیم کرد و کمتر دچار چروک می شود.
    و قیمت این محصول کمی بالا می باشد

  83. خصوصیات پارچه دورس نسبت به جنس بکار رفته در تولید این پارچه را می توان به این صورت نام برد: لاکرا نوعی الیاف است که به صورت تکی در بافت پارچه مورد استفاده قرار نمی گیرد، و به صورت ترکیبی در تولید محصول بکار می رود

  84. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت مناسبی هستند و از قیمت خوبی هم برخوردار هستند ممنون از شما که مطالب مهمی راجب پارچه و نکات خرید آن قرار داده آید.

  85. یکی از اصلی ترین اقلام و اقلام مورد نیاز برای تولید پوشاک، منسوجات است که انواع و مدل های مختلفی دارد.
    این پارچه طرفداران زیادی دارد و در برابر مواد شوینده مقاومت بسیار خوبی از خود نشان می دهد

  86. این پارچه ها خیلی زیبا و کیفیت بسیار خوبی دارد
    لباس هایی که از پارچه های تریکو تولید می شود کاملا ضد حساسیت هستند

  87. سلام وقت بخیر
    این پارچه ها دارای مدل های متنوعی می باشد که با قیمت کارخانه به صورت عمده در اختیار نمایندگان و فروشنده ها قرار می گیرد.

  88. سلام وقت بخیر
    مهندس خسروانی عزیز واقعا از همکاری با شما خوش حالم سفارشاتم در مدت کوتاهی به بدستم رسید و بارگیری شد مشتریان خیلی راضی بودن ممنون ار کادرخوبتون

  89. سلام وقت بخیر
    مهندس خسروانی عزیز واقعا از همکاری با شما خوش حالم سفارشاتم در مدت کوتاهی به بدستم رسید و بارگیری شد مشتریان خیلی راضی بودن ممنون ار کادرخوبتون

  90. سلام وقت بخیر
    شما یکی از بهترین عرضه کنندگان پارچه هستید که من ازش خرید داشتم ممنون از سایت خوبتون.
    باز هم از شما خرید داشتم.

  91. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه ها دارای چندین نوع الیاف هستند که در آنها به و این الیاف عبارت اند از الیافهای مصنوعی و طبیعی و همچنین الیافهای مخلوط می باشند سلام پارچه مجموعه دیبا بافت نگاربه خاطر ضد حساسیت بودن از پرمصرف ترین نوع پارچه ها در جهان است

  92. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار یکی از لطیف ترین پارچه های موجوده که در طرح و رنگبندی مختلف تولید میشه و بیشتر در تولید لباس های راحتی و اسپرت مورد استفاده قراره میگیره این پارچه ها به خاطر ارزانی و سبکی که داره توجه خیلی افراد رو به خودش جذب کرده

  93. سلام وقت بخیر
    این پارچه ها کیفیت خوبی دارن خب چون میزان چروک پذیری این پارچه درصد پایینی داره رنگبندی ها هم بینهایت عالیه این پارچه ها کیفیت خیلی خوبی داره برای دوخت لباس هم خوبه و با قیمت پایینی هم عرضه می شود

  94. معمولا پارچه دورس ترکیبی از پنبه و پلی استر تشکیل شده است که همراه با مقدار کمی لاکرا در بافت این پارچه و ترکیب با این دو مواد قابلیت انعطاف پذیری به پارچه می دهد

  95. سلام
    وقت بخیر
    خرید و فروش پارچه های ایرانی مجموعه دیبا بافت نگار می تواند بسیار پر سود باشد چرا که پارچه های ایرانی متنوع و باکیفیت هستند پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند در این بازار سبب رونق اقتصادی کشور خواهد شد

  96. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار دارای جنس نرم وسبکی هستنداین مدل پارچه هارو خیلی دوست دارم چون که با کلی خلاقیت طراحی شده است

  97. سلام وقت بخیر
    قصد خرید بهترین نوع پارچه دورس طرحدار و ساده را دارم که بهترین کیفیت را برای تهیه پوشاک داشته باشم.
    ارسال به کرج هم دارید ؟

  98. فقط بخاطر استفاده از مواد اولیه با جنس درجه یک بوده که برای شرکت ما افتخار است تا محصولی خوب و عالی را با مناسب ترین قیمت به پخش کنندگان این محصول قرار دهیم

  99. مشتریانی که قادر به خرید به صورت حضوری نیستند از طریق سایت معتبر طراحی شده دیبا بافت بدون محدودیت و به راحتی محصولات مورد نظر خود را سفارش دهند

  100. سلام
    این پارچه ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند به همین دلیل از زیبایی منحصر به فردی برخوردار بوده و ارسال به تمام نقاط کشور و خارج هم دارد در مجموعه دیبا بافت نگار

  101. سلام وقت بخیر
    من از سایت شما خرید کردم از نظر کیفیت و قیمت خیلی راضی بودم ممنون از مطالب مفید که سایتتون قرار دادید سپاسگزارم

  102. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند ممنون از شما
    تولید کننده گرامی که در این اوضاع بد اقتصادی هوای تولید کننده های پوشاک و فروشنده ها را دارید خسته نباشید

  103. سلام وقت بخیر
    مطالب سایتتون بسیارمناسب است بهترین پارچه های تولیدی در ایران
    وصادرات ش بالاست و بسیار تجارت بالایی دارد
    و با قیمت بسیار پایین و ایده آل عرضه می شود

  104. معمولا پارچه دورس ترکیبی از پنبه و پلی استر تشکیل شده است که همراه با مقدار کمی لاکرا در بافت این پارچه و ترکیب با این دو مواد قابلیت انعطاف پذیری به پارچه می دهد که قابلیت برگشت پذیری را به حالت اولیه پارچه می دهد

  105. معمولا پارچه دورس ترکیبی از پنبه و پلی استر تشکیل شده است که همراه با مقدار کمی لاکرا در بافت این پارچه و ترکیب با این دو مواد قابلیت انعطاف پذیری به پارچه می دهد که قابلیت برگشت پذیری را به حالت اولیه پارچه می دهد.

  106. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه مناسب برای دوخت لباس کودکانه میخواستم

  107. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه ها دارای چندین نوع الیاف هستند که در آنها به و این الیاف عبارت اند از الیافهای مصنوعی و طبیعی و همچنین الیافهای مخلوط می باشند و در قیمت پایینی به نرخ درب کارخانه در سایت دیبا بافت نگار عرضه می شود

  108. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی امروزه استفاده های زیادی داره از این پارچه برای تولید انواع کالا و محصولات استفاده میشه و قیمت و کیفیت مناسبی هم دارد

  109. سلام وقت بخیر
    خوشبختانه در حال حاضر در ایران خیلی از پارچه ها با جنسو رنگ و طرح اعلا در حال تولید می‌باشند
    که بهترین جنس و قیمت مناسب ترین نرخ در سایت دیبا بافت نگار به خریداران عرضه می شود

  110. سلام وقت بخیر
    ممنون از سایت معرکه شما که در زمینه پتو و کالای خواب فعالیت می کنید من صاحب یه فروشگاه کوچک هستم همیشه جنسامو از سایت شما میخرم کیفیت خوبی دارن و خداروشکر مشتریها راضیم

  111. معمولا پارچه دورس ترکیبی از پنبه و پلی استر تشکیل شده است که همراه با مقدار کمی لاکرا در بافت این پارچه و ترکیب با این دو مواد قابلیت انعطاف پذیری به پارچه می دهد

  112. سلام وقت بخیر

    وجودکمی ماده لاکراوترکیب پلی استروپنبه خاصیت انعطاف پذیری رابرای پارچه دورس به ارمغان می آورد.

  113. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه کیفیت بالایی داره و در تولید اکثر لباسهای زنانه از آن استفاده میشه و دارای کیفیت بالایی می باشد که قیمت خوبی هم دارد

  114. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی از کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی برخوردار است و از نظر کیفیت در بازار نسبت به رقبای خارجی خود حرف اول را میزند

  115. سلام وقت بخیر
    خرید و فروش های متعدد در این بازار سبب رونق اقتصادی کشور خواهد شد محصولات این مجموعه از کیفیت مطلوبی برخوردار است و اکثر خریداران ازکیفیت راضی هستند

  116. سلام من پارچه ای میخواستم تا یکی از دوستان سایت شما رو پیشنهاد داد چند روز ویسدستم رسید واقعا جوری که در سایتتون نوشته شده کیفیتش عالیه موفق باشید خدا قوت

  117. معمولا پارچه دورس ترکیبی از پنبه و پلی استر تشکیل شده است که همراه با مقدار کمی لاکرا در بافت این پارچه و ترکیب با این دو مواد قابلیت انعطاف پذیری به پارچه می دهد که قابلیت برگشت پذیری را به حالت اولیه پارچه می دهد.

  118. سلام وقت بخیر
    ضخامت پارچه دورس نسبت به دیگر پارچه ها بیشتر است اما پارچه های دورس داخلشان دارای کرک می باشد که نازل ترین قیمت به مردم بفروش می رسد

  119. خصوصیات پارچه دورس نسبت به جنس بکار رفته در تولید این پارچه را می توان به این صورت نام برد: لاکرا نوعی الیاف است که به صورت تکی در بافت پارچه مورد استفاده قرار نمی گیرد

  120. سلام وقت بخیر
    ضخامت پارچه دورس نسبت به دیگر پارچه ها بیشتر است اما پارچه های دورس داخلشان دارای کرک می باشد که نازل ترین قیمت به مردم بفروش می رسد

  121. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی متنوع و باکیفیت هستند و هروزه هم در بازار خارجی بر متقاضیان آن افزوده می شود و تنها دلیل آن هم کیفیت درجه یک محصول می باشد

  122. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بازار گسترده را فراهم می‌کند و پارچه‌ای مجموعه دیبا بافت نگار دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد.

  123. پارچه ایرانی از بهترین متریال مواد اولیه درجه یک و ممتاز تولید شده است خرید و فروش پارچه‌های مجموعه دیبا بافت نگار به صورت مستقیم از طریق تولیدکننده اصلی و تخصصی آن انجام می‌شود.

  124. سلام وقت بخیر
    بهترین کیفیت پارچه را میتوانید با نازلترین قیمت عرضه می شود و از لحاظ رنگ بندی درطرح های بالا فروش بسیار خوبی را به خود جذب کرده است.

  125. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار با کیفیت و مرغوبیت بالا به مشتری ها عرضه می شود ودر خارج به داخل کشور طرفداران زیادی دارد

  126. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی که با مرغوبترین الیاف طبیعی و تکنولوژی روز دنیا ساخته میشوند و با قیمت مناسبی هم عرضه می شود

  127. سلام وقت بخیر
    قصد خرید بهترین نوع پارچه دورس طرحدار و ساده را دارم که بهترین کیفیت را برای تهیه پوشاک داشته باشم.
    ارسال به کرج هم دارید ؟

  128. سلام وقت بخیر
    قصد خرید بهترین نوع پارچه دورس طرحدار و ساده را دارم که بهترین کیفیت را برای تهیه پوشاک داشته باشم.
    ارسال به کرج هم دارید ؟

  129. سلام ودرود خداقوت به شماافرادپرتلاش، بسیارعالی بود،استفاده کردم ازمطالب مفیدتان ممنون که مشاوره هم به صورت رایگان گذاشتید

  130. سلام وقت بخیر
    پارچه های با کیفیت این مجموعه ‌ توانسته جایگاه خوبی را در این بین پیدا کند و این به دلیل کیفیت بسیار بالای این پارچه ها است که در رنگ‌بندی زیبا و با استحکام بالا تولید می شود.

  131. سلام عرض ادب ببخشید شما این پارچه هارو به صورت تاقه ایی میفروشید یا متری؟؟؟ ارسال به آبادان هم دارید؟؟

  132. پارچه مجموع ددیبا بافت نگار به خاطر ارزانی و سبکی که داره و از اون میشه لباس های زیبا و راحتی درست کرد و کیفیت و قیمت مناسبی هم به خریداران عرضه می شود

  133. اولا پارچه های ایرانی تولید شده در مجموعه دیبا بافت نکار اکثرا همه ساده بودن حالا یکم تغییر در جنس پارچه بود تغییر در رنگ پارچه بود ولی هرچی گذشت تنوع پارچه ها خیلی بیشتر شد بعد از یک مدت پارچه هایی با طرح گل ریز وارد شد بعد گل درشت الان جدیدا دیدم که طرح های ترمه کم کم داره وارد بازار میشه همین یعنی که سازنده ها داره سلیقه مردم دستشون میاد و همین یعنی پیشرفت

  134. وقت بخیر پارچه های ایرانی بسیار بسیار زیبا وبا طرح هاورنگهای متنوع با کفیت ودوام بالا من برای پوشاک خریدم بسیار زیبا شده وقیمتش مقرون به صرفه توصیه می کنم شما هم از این سایت خرید کنید ولذت ببرید

  135. در تنوع و کیفیت حرف اول رو میزنید
    واقعا خرید از شما آدم رو خوشحال میکنه برای انتخاب خوبش که خرید از شما بوده ????

  136. سلام خسته نباشید خرید از طریق سایت بسیار مقرون به صرفه بوده و همینطور شما می توانید به راحتی خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهید و محصولی با کیفیت خریداری کنید.

  137. جمیل نادری
    سلام وقت بخیر
    می خواستم اگر امکانش برای شما مقدوره از تمام پارچه های خز برای دوخت انواع پالتو تولیدی تون برای من عکس یا کاتالوگ کامل در جیمیل و واتساپ ارسال کنید پس از مشاهده زمانی برای مذاکره هماهنگ کنیم با تشکر

  138. پارچه دورس ترکیبی از پنبه و پلی استر تشکیل شده است که همراه با مقدار کمی لاکرا در بافت این پارچه و ترکیب با این دو مواد قابلیت انعطاف پذیری به پارچه می دهد که قابلیت برگشت پذیری را به حالت اولیه پارچه می دهد

  139. دورس پارچه نسبتاً زخیم است که در دوخت لباس های مانند هودی مناسب است. پارچه های دورس طیف رنگ بسیار زیادی دارند. یکی از مزیت های مهم پارچه دورس تنوع رنگ آن ها است.

  140. سلام وقت بخیر
    پارچه های ضخیم مجموعه دیبا بافت نگار می باشند که مشتریان زیادی دارد پارچه های موجود در دیبا دارای ضخامت های مختلف می باشد و بسیار نرم و لطیف می باشد یکی از پرمصرف ترین پارچه ها می باشدحتما خریداری کنید

  141. در کشور ما تولیدات هم پیشرفت خوبی داشته هم سرعت عمل خوبی و تولیدکنندگان سعی کردند از طرح های روز دنیا عقب نمونند

  142. سلام وقت بخیر
    قصد خرید بهترین نوع پارچه دورس طرحدار و ساده را دارم که بهترین کیفیت را برای تهیه پوشاک داشته باشم.
    ارسال به کرج هم دارید ؟

  143. سلام خسته نباشید روزتون بخیر
    پارچه های زمستانی خزدار تون خیلی گرم هستند
    همچنین خیلی زیبا و مد ممنون از سایت خوبتون

  144. سلام وقت بخیر
    خرید از کاخانه جات تولیدی پارچه یک هدف و راهبرد خوبی می باشد
    پارچه ایرانی دارای دوام و کیفیت خوبی هست
    پارچه های ایرانی بازار بسیار گسترده‌ای دارد

  145. سلام و درود ممنون از اطلاعات خوب و مفیدتون پارچه ای نرم و لطیف است که از الیاف درجه یک و مرغوب در تولید آن استفاده شده است

  146. سلام وقت بخیر
    پارچه با کیفیت در مدل های بسیار مختلفی تولید شده به دست مشتریان می رسد سایت بی نظیر و خوب شما متنوع ترین پارچه های پلی استر را در اختیارمان قرارداده سپاس

  147. پارچه دورس انواع مختلفی دارد که ما می خواهیم جدیدترین آن ها را نام ببریم به عنوان مثال: پارچه دورس سه نخ، پارچه دورس دو نخ، پارچه دورس گلکسی، پارچه دورس گلکسی پشت کجراه

  148. سلام وقت بخیر
    قصد خرید بهترین نوع پارچه تدی طرحدار و ساده را دارم که بهترین کیفیت را برای تهیه پوشاک داشته باشم.
    ارسال به کرج هم دارید ؟

  149. سلام وقت بخیر
    این پارچه های ایرانی تولید شده در مجموعه دیبا بافت نگار با طرح های بسیار زیبایی که بر روی آنها از خیلی فروشنده دارد و با قیمت عمده هم عرضه می شود

  150. پارچه های ایرانی ازدیربازبخاطرنقش ونگارهای زیباوبادوام بودن جنس ورنگ بندی های زیبا آهان زیادی درکشورهای دیگرداشته است

  151. پارچه های تولید شده از الیاف طبیعی مقاومت بیشتری دارند و دارای ماندگاری بالاتری نسبت به دیگر محصولات هستند بافت پارچه های پنبه جاذب رطوبت هستند

  152. خرید پارچه های دورس در رنگ‌بندی های متفاوت بنا به در خواست مشتریان در تمام رنگ ها تولید می شود که این پارچه بیشتر برای تولید لباس های ورزشی کاربرد دارد.

  153. خصوصیات پارچه دورس نسبت به جنس بکار رفته در تولید این پارچه را می توان به این صورت نام برد: لاکرا نوعی الیاف است که به صورت تکی در بافت پارچه مورد استفاده قرار نمی گیرد

  154. سلام وقت بخیر
    واقعا بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت.ممنونم بابت لطفتان اینهمه تنوع طرح و رنگ در حد خودش کم نظیره.من خیلی راضی هستم

  155. سلام وقت بخیر
    پارچه های این مجموعه دیبا بافت نگار یکی از پارچه های گرم برای فصول سرد سال است که کیفیت عالی و ظاهر بسیار عالی دارد و قیمت بسیار ایده آل و ارزانی هم دارد.

  156. سلام خسته نباشید
    پارچه های خیلی خوبی ان با اینکه نازکن تو سرما حسابی گرم میکنن .سبک و لطیف هستند چند طاقه خریدم ازشون راضی ام طرح های متنوعی دارند و با قیمت بسیار مناسبی هم خریدم

  157. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه از نظر زیبایی بسیار زیبا و خوش رنگ هست و از نظر قیمت هم نسبت به پارچه های دیگه بسیار ارزانتر هست که من این نو پارچه رو خیلی ترجیح میدم نسبت به پارچه های دیگه تشکر میکنم از سازنده همچین محصول باکیفیت و قیمت مناسب

  158. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار بسیار مرغوب و باکیفیت هستند که بسیار انعطاف پذیری و راحت می باشند و با قیمت بسیار پایین متناسب با بودجه تمام افراد به خریداران عرضه می شود

  159. با سلام و عرض خسته نباشید
    می خواستم اگر امکان داره از انواع پارچه های زمستانی خز واسم عکس بفرستید و لیست قیمت و کاتالوگ کامل و نحوه ی دسترسی جهت خرید رو هم بفرمایید ممنونم

  160. سلام وقت بخیر
    لیست قیمت به همراه عکس تمام محصول پارچه خز پالتوی رو برایم ارسال کنید

  161. سلام خسته نباشید وقت بخیر من خیلی جاها در بازار به دنبال پارچه با کیفیت و قیمت مناسب بودم و ازین این سایت بهترین پارچه با قیمت عالی خریداری کردم و خیلی رضایت مندم از خرید خود ازین سایت

  162. بافت پارچه دورس تو کرکی همانند دیگر پارچه های گردباف است که جدید ترین نوع آن در بازار تهران برای خرید و فروش ارائه می شود، ضخامت پارچه دورس نسبت به دیگر پارچه ها بیشتر است

  163. پارچه دورس پارچه ضخیم و بافته شده توسط پارچه های گردباف است.
    که پشت پارچه دارای تار های نخ با تراک بالا می باشد، و معمولا بافت نخی پشت پارچه از پنبه و روی آن دیگر جنس ها می باشد.

  164. با سلام ودرود
    ویسکوز
    هنگامی که دست را بر روی آن می کشیم نرمی و لطافت آن را احساس خواهیم کرد و کمتر دچار چروک می شود.

  165. سلام وقتتون بخیر
    من چندبار از پارچه های دورس شما خرید کردم بسیار باکیفیت و بادوام هستند.

  166. معمولا پارچه دورس ترکیبی از پنبه و پلی استر تشکیل شده است که همراه با مقدار کمی لاکرا در بافت این پارچه و ترکیب با این دو مواد قابلیت انعطاف پذیری به پارچه می دهد

  167. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه دورس با قابلیت او کردی که از بهترین پارچه هاست

  168. سلام وقت بخیر
    ضخامت پارچه دورس نسبت به دیگر پارچه ها بیشتر است اما پارچه های دورس داخلشان دارای کرک می باشد که نازل ترین قیمت به مردم بفروش می رسد

  169. سلام وقت بخیر

    آیدی کانال تلگرام فروشتون رومیخاستم.لیست قیمت روهم بفرستین ممنون میشم.

  170. پارچه دورس ترکیبی از پنبه و پلی استر تشکیل شده است که همراه با مقدار کمی لاکرا در بافت این پارچه و ترکیب با این دو مواد قابلیت انعطاف پذیری به پارچه می دهد که قابلیت برگشت پذیری را به حالت اولیه پارچه می دهد.

  171. سلام وقت بخیر پارچه های دورس بخاطر گرمای خوبی که دارند مناسب فصل سرد سال هستند و برای هودی مناسب است

  172. ضخامت پارچه دورس نسبت به دیگر پارچه ها بیشتر است اما پارچه های دورس داخلشان دارای کرک می باشد که نازل ترین قیمت به مردم بفروش می رسد

  173. معمولا پارچه دورس ترکیبی از پنبه و پلی استر تشکیل شده است که همراه با مقدار کمی لاکرا در بافت این پارچه و ترکیب با این دو مواد قابلیت انعطاف پذیری به پارچه می دهد که قابلیت برگشت پذیری را به حالت اولیه پارچه می دهد.

  174. ویژگی های پارچه دورس تو کرکی ما با سرد شدن هوا باید لباس های خود را تغییر دهیم و از لباس های گرم استفاده کنیم.

  175. سلام عرض ادب پارچه های دورس به دلیل گرمایی که دارد برای دوخت لباس هایی مانند سوییشرت بچگانه و بزرگسال و همچنین شلوار مناسب است

  176. معمولا پارچه دورس ترکیبی از پنبه و پلی استر تشکیل شده است که همراه با مقدار کمی لاکرا در بافت این پارچه و ترکیب با این دو مواد قابلیت انعطاف پذیری به پارچه می دهد که قابلیت برگشت پذیری را به حالت اولیه پارچه می دهد.

  177. سلام خسته نباشید پارچه های تو کرکی مناسب فصل زمستان و دوخت هودی وسویشرت مناسبه و گرمای لذت بخشی دارد

  178. این نوع پارچه کیفیت بالایی داره و در تولید اکثر لباسهای زنانه از آن استفاده میشه با رنگ بندی متنوع متناسب با هر سلیقه

  179. سلام پارچه های دورس مرغوب برای لباس راحتی تونونه مانتو شلوار راحتی برای خانم ها خیلی خوب است

  180. سلام خسته نباشید
    به طور کلی بخوام بگم اصلا فکرشو نمیکردم محصولتن اینقدر خوب باشه با شک سفارش دادم ولی وقتی به دستم رسید خیلی خوشحال شدم از سفارشم و به همه دوستان پیشنهاد میکنم حداقل یکبار از محصولات خوب شما استفاده کنند

  181. سلام وقت بخیر
    کرکی بودن پارچه دورس حالتی است که پارچه دورس را از دیگر پارچه ها متمایز می کند ارسال به کرمان داری

  182. سلام وقت بخیر
    کرکی بودن پارچه دورس حالتی است که پارچه دورس را از دیگر پارچه ها متمایز می کند ارسال به کرمان داری

  183. سلام وقت بخیر
    بافت پارچه دورس تو کرکی همانند دیگر پارچه های گردباف میباشد که در بازار تهران برای خرید و فروش عرضه می شود.

  184. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه دورس با قابلیت او کردی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما