پارچه گردباف چیست و خصوصیات انواع

پارچه گردباف چیست؟ آیا خصوصیات و انواع پارچه گردباف را می دانید؟ آیا از پارچه گردباف تا به حال اسنفاده کرده اید؟

دستگاه های صنعتی در زمینه تولید منسوجات که برای تهیه پارچه های گردباف مورد استفاده قرار می گیرد بافتی به صورت دایره ای شکل دارند و این به دلیل سیلندر دایره‌ای موجود در دستگاه می باشد که با متصل شدن نخ ها به صورت دورانی تشکیل می شود.
نامگذاری پارچه های گردباف برمی گردد به همین نوع بافت پارچه که شکل کروی دارد و به این سبک پارچه ها بافته می شود.
پارچه های گردباف به صورت کاملا صنعتی تهیه می شود همچنین پارچه های گردباف در جنس خود به دلیل موادی که به کار رفته دارای لطافت خاصی در بافت خود هستند که این برای مشتری ملاک خرید مناسبی به شمار می رود و برای دوختی بیشتر لباس ها به ویژه لباس برای کودکان که حساسیت بیشتری نسبت به بزرگسالان دارند هستند. نحوه قرار گرفتن این تارها در پارچه گردباف به گونه است که این پارچه ها از هر جنسی باشند، جنس نرم و لطیف خود را حفظ می کنند.

پارچه گردباف
پارچه گردباف چیست

بیشتر پارچه های تولید شده در حال حاضر دارای دو مشخصه در پارچه ها هستند به اسم تار و پود.
ولی تمام پارچه های موجود در بازار به این صورت نیست که همه از تار و پود تشکیل شده باشد بلکه مدل های دیگری از پارچه در بازار و مراکز پخش وجود دارد که فقط از پود تشکیل شده اند. این پارچه ها به روش گردباف تولید می شوند و به پارچه های دارای تار و پود هستند تخت می گویند.
تولید پارچه گردباف از به هم پیوستن نخ ها با یک دیگر به وجود می آید. این زمینه دارای سه روش بافندگی است که عبارتست از: روش تاری و پودی، روش بافندگی و حلقوی گیس بافی.

پارچه گردباف
انواع پارچه گردباف

پارچه های گردباف انواع مختلفی دارند عبارت اند از: پارچه گردباف لاکرا، پارچه گردباف پلی استر، پارچه گردباف پنبه ای، پارچه گردباف اسپان، پارچه گردباف ویسکوز، پارچه گردباف جودون، پارچه گردباف ملانژ که با آنها در ادامه آشنا می شویم.
پارچه گردباف ملانژ: این پارچه برای دوخت لباس های مجلسی زنانه مناسب است، مانند: پیراهن، دامن و… در واقع نوع نخ و الیافی که برای تولید این نوع پارچه استفاده می شود پنبه و پلی استر است. پارچه های گردباف از مواد تولید شده جنس پلی استر برای تهیه ی لباس های مثل کاپشن در همه ی سایزها و هر جنسیتی و لباس های ورزشی مناسب که فوق العاده لطیف و این لباس های ورزشی هم برای فصل سرد و هم برای فصل گرما انتخاب مناسبی هستند.
برای تولید این پارچه ها همانطور که از نامش پیداست از مواد اولیه پلی استری استفاده می شود و استفاده آنها در بافت پارچه باعث قوی تر شدن پارچه در برابر ساییدگی و مقاومت آن در برابر فشار های وارد و عمر پارچه نیز افزایش پیدا می کند.
پارچه های که از نخی های پلی استر تولید شده اند دوام بالایی دارند آن به این دلیل است که نخ های پلی استر واقعا مقاومت زیادی دارند و به آسانی پاره نمی شوند. همچنین این پارچه ها در زمان تهیه خود تمام نکات اصولی و استاندارد در آنها رعایت شده و مخصوصا در زمان رنگ رزین که این قسمت بمب از مهم ترین مرحله تولید پارچه بود که و پارچه نهایی دارای کیفیت مناسبی از تولید بوده که ثبات رنگی خود را در بیشترین زمان ممکن بعد از گذشت تولید حفظ می کند. پارچه های گردباف از جنس پنبه این پارچه ها از به هم ترکیب شدن نخ های پنبه با دیگر نخ های موجود در بازار تهیه می شود.
شما در تولید پارچه های پنبه ای می توانید از نخ های گوناگونی استفاده کنید که منجر به تولید پارچه هایی جدید می شود. مثل پارچه یک رو پنبه، پارچه جودون، پارچه از جنس لاکرا بکار رفته در بافت و… تشکیل می شود.
پارچه های گردباف نوع دیگری هم دارد که به اسم پارچه ای ویسکوز نامگذاری شده است این پارچه ویسکوز از مواد اولیه طبیعی با درصد بالا تولید می شود که پایه تولید آنها براساس مواد گیاهی است و این نشان آن است که بافت پارچه از مواد طبیعی تشکیل شده.
برای تهیه این پارچه از الیاف موجود در بافت درختان استفاده می شود و سپس در مرحله خمیرگیری، الیاف به دست آمده را به صورت بافت های مصنوعی آماده می کنند و همینطور در تولید این نوع پارچه از نخ های زیادی به کار گرفته می شود که از تلاقی هم تولید شود دارای خصوصیات ویژه و خارق العاده ای خواهد بود.
پارچه های گردباف از جنس پلی استری از بافت مصنوعی از زغال سنگ، آب و نفت تهیه می شوند، جنس مواد پلی استری بسیار مقاومت خوبی دارند و برای تولید هر نوع پارچه مناسب اند و پایداری بالای هم این پارچه ها دارند. برای تهیه از بافت های گوناگونی ترکیب می شوند و پارچه گردبافت پلی استر را پدید می آورند.
به طور نمونه می توان به نوع پارچه پلی استر از جنس پنبه، پارچه پلی استر از جنس ملانژ و… اشاره کرد.
پارچه ای گردباف از الیاف اسپان این پارچه ها با نخ های از نوع جنس اسپان بافته می شود که در صورت های مختلفی تهیه می شوند. پارچه های اسپان از نظر کیفیت بسیار مناسب تولید پوشاک هستند و این قابلیت را دارند که در رنگ بندی متنوع ای به تولید برسند.
این نوع از پارچه ها این قابلیت را نیز دارند به مورد استفاده در تولید پارچه های چاپی قرار بگیرند و توسط دستگاه های چاپ پارچه طرح مورد نظر را روی آن چاپ کنند که لباس های تهیه شده از پارچه اسپان چاپی در هر رده ی سنی و هر جنسیتی از بزرگسال تا کودک و نوجوان مورد استفاده است.
پارچه اسپان لاکرا در بین مردم استقبال بالایی داشته که آن به دلیل پارچه های تریکو و خاصیت کشسانی آن است.
پارچه ای گردباف جودون نیز جزو دیگر پارچه های گردباف است که فروش زیادی در بین مراکز فروش در اکثر نقاط جهان و کشور داشته و این نوع پارچه ها پارچه های تریکو نام دارد. پارچه های تریکو بافتی سوزنی شکل دارند که یکی از متفاوت ترین پارچه های موجود در بازار از نظر جنس و رنگ و کیفیت است.
پارچه های جودون را می توان جزو دسته های از پارچه ی گردباف که در تولید آنها از مواد اولیه طبیعی و مصنوعی استفاده می کنند. این محصول از جنس لاکرا را می توان به این صورت توضیح داد که این پارچه از تریکو کشی محسوب می شود و نوع های فراوانی هم دارد که می توان به این صورت آنها را نام برد، پارچه لاکرا پنبه ای، پارچه لاکرا از جنس ویسکوز، پارچه لاکرا از جنس پلی استر و پارچه لاکرا از بافت جودون لارکرا را می توان نام برد.
در تولید یونیفرم‌ ها مدرسه و اداره ها نیز نوعی از پارچه گردباف استفاده می شود که به پارچه گردباف لاکرا معرف است. الیاف به کار رفته در تولید پارچه گردباف مصنوعی هستند و همچنین دارای انعطاف پذیری بسیار زیادی به این پارچه ها می دهد. به گونه ای که این پارچه ها می‌توانند کشسانی داشته باشند. برای دوخت لباس های دیگر مثل لباس ورزشی از این نوع پارچه گردباف استفاده می شود.

پارچه گردباف
خصوصیات انواع پارچه گردباف

می توان یکی از مهم ترین پارچه به پارچه گردباف اشاره نمود همه تولید کنندگان بزرگ از این نوع پارچه برای دوخت لباس بزرگ سال و با جنسیت مردانه، زنانه و به ویژه کودک و در لباس های با قابلیت گرمی مناسب تولید می شوند و هر روز نیز مشتریان آنها در بین دیگر رقبا افزایش داشته است.
در این مطلب از شرکت تولیدی دیبابافت نگار به طور کامل درباره ی انواع پارچه های گردباف و کاربرد آنها صحبت کردیم، پارچه گردباف به عنوان تریکو می تواند برای دوخت لحاف و پتو و همچنین برای بسیاری از لباس های زنانه دیگر مورد استفاده قرار گیرد.
پارچه های گردباف در هر امری که شما فکر آن را بکنید کاربرد دارد و به کارگیری گسترده ای در تمام صنعت ها چه در صنعت کالای خواب و تولید لباس و… دارد تمامی پارچه های گردباف موجود در سایت دیبا بافت نگار از عالی ترین درجه کیفیت تهیه شده و کاملا برای تولید مناسب است.
بیشتر تولید کنندگان لباس از این پارچه ها برای تولید لباس های زیر زنانه و مردانه استفاده و خریداری می کنند زیرا این پارچه ها دارای انعطاف و کشسانی مطلوبی بود که هنگام استفاده فرد دچار نارحتی کمتری می شود.
مجموعه دیبا بافت نگار می تواند این نوع پارچه ها را با ارزش مناسب و قیمت عمده در اختیار خریداران قرار دهد و مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت را به مشتریان خود عرضه کند.
مجموعه دیبا بافت نگار انواع پارچه های زیبا و امکان خرید آنلاین همه ی پارچه ها را در این فروشگاه به صورت اینترنتی فراهم کرده است بنابراین شما می توانید همه ی پارچه های مورد نظر خود را در این سایت با کیفیت عالی و قیمت مناسب خریداری کنید، فقط کافیست در قسمت نظرات دیدگاه خود را اعلام کرده و یا تماس حاصل فرمایید.

302

  1. سلام وقت بخیر
    من بارها از شما خرید کردم و بسیار راضی بودم ممنون از سایت بسیار خوبتون.

  2. سلام وقت بخیر آقای خسروانی عزیز من حدود تقریبا یک سال پیش از سایت شمال کردم و واقعا کیفیت را با جای شما راضی بودند خسته نباشید میگم به شما همکار گرامی

  3. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور بلژیک هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

  4. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور جزیره بووا هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

  5. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور تووالو هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

    • سلام وقت بخیر
      برای تهیه ی لباس های مثل کاپشن در همه ی سایزها و هر جنسیتی و لباس های ورزشی مناسب که فوق العاده لطیف و این لباس های ورزشی هم برای فصل سرد و هم برای فصل گرما انتخاب مناسبی هستند.

  6. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور آرژانتین هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

  7. سلام وقت بخیر
    پارچه های گردباف به صورت کاملا صنعتی تهیه می شود همچنین پارچه های گردباف در جنس خود به دلیل موادی که به کار رفته دارای لطافت خاصی در بافت خود هستند

  8. سلام وقت بخیر
    برای تهیه ی لباس های مثل کاپشن در همه ی سایزها و هر جنسیتی و لباس های ورزشی مناسب که فوق العاده لطیف و این لباس های ورزشی هم برای فصل سرد و هم برای فصل گرما انتخاب مناسبی هستند.

  9. سلام وقت بخیر
    پارچه های گردباف به صورت کاملا صنعتی تهیه می شود همچنین پارچه های گردباف در جنس خود به دلیل موادی که به کار رفته دارای لطافت خاصی در بافت خود هستند

  10. سلام وقت بخیر
    نامگذاری پارچه های گردباف برمی گردد به همین نوع بافت پارچه که شکل کروی دارد و به این سبک پارچه ها بافته می شود.

  11. سلام وقت بخیر
    دستگاه های صنعتی در زمینه تولید منسوجات که برای تهیه پارچه های گردباف مورد استفاده قرار می گیرد بافتی به صورت دایره ای شکل دارند و این به دلیل سیلندر دایره‌ای موجود در دستگاه می باشد که با متصل شدن نخ ها به صورت دورانی تشکیل می شود

  12. سلام وقت بخیر
    پارچه های گردباف در جنس خود به دلیل موادی که به کار رفته دارای لطافت خاصی در بافت خود هستند و در ابعاد متفاوت تولید می سود

  13. سلام وقت بخیر
    پارچه های گردباف به صورت کاملا صنعتی تهیه می شود همچنین پارچه های گردباف در جنس خود به دلیل موادی که به کار رفته دارای لطافت خاصی در بافت خود هستند

  14. سلام وقت بخیر
    پارچه های گردباف از به هم پیوستن نخ ها با یک دیگر به وجود می آیند که بسیار پارچه های باکیفیتی هستند.

  15. سلام وقت بخیر
    نامگذاری پارچه های گردباف برمی گردد به همین نوع بافت پارچه که شکل کروی دارد و به این سبک پارچه ها بافته می شودکه نازل ترین قیمت را از سایت شما خرید کردم

  16. سلام خدا قوت پارچه های گرد باف برای دوخت لباس بیرونی هم مناسبه؟ خرید اینترنتی تون به چه صورته؟

  17. سلام وقت بخیر
    پارچه های گردباف به صورت کاملا صنعتی تهیه می شود همچنین پارچه های گردباف در جنس خود به دلیل موادی که به کار رفته دارای لطافت خاصی در بافت خود هستند

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  18. سلام وقت بخیر
    پارچه های گردباف انواع مختلفی دارند عبارت اند از: پارچه گردباف لاکرا، پارچه گردباف پلی استر، پارچه گردباف پنبه ای، پارچه گردباف اسپان، پارچه گردباف ویسکوز، پارچه گردباف جودون، پارچه گردباف ملانژ که هر کدام از آن ها ویژگی های خاص خودشان را دارند.

  19. سلتم وقت بخیر
    پارچه های گردباف به صورت کاملا صنعتی تهیه می شود همچنین پارچه های گردباف در جنس خود به دلیل موادی که به کار رفته دارای لطافت خاصی در بافت خود هستند داری مرغوبیت و قیمت مناسب هم هستند

  20. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه گردباف با مرغوبیت بالا شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم اگر امکانش هست برای شما کاتالوگ محصولات خود را به همراه قیمت برای من ایمیل کنید.

  21. سلام وقت بخیر
    قصد خرید پارچه گردباف اعلا با کیفیت از مجموعه شما را دارم ممنون میشم من را راهنمایی کنید در این زمینه و کاتالوگ تمام محصولات خود را ارسال فرمایید و اینکه شما کار های ارسال را برای صادرات به کشور ارمنستان هم خودتون انجام می دهید

  22. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور ترکیه هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم.

  23. سلام وقتتون بخیر خدمت شما خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون بسیار کیفیت پارچه ها عالی بود.

  24. سلام وقت بخیر
    پارچه های گردباف به صورت کاملا صنعتی تهیه می شود همچنین پارچه های گردباف در جنس خود به دلیل موادی که به کار رفته دارای لطافت خاصی در بافت خود هستند

  25. سلام وقت بخیر
    پارچه های گردباف به صورت کاملا صنعتی تهیه می شود همچنین پارچه های گردباف در جنس خود به دلیل موادی که به کار رفته دارای لطافت خاصی در بافت خود هستند

  26. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت مطالب مفیدی که داخل سایت قرار می دهید تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  27. سلام وقتتون بخیر خواستم از شما بابت محصول با کیفیتی که برام ارسال کردین تشکر کنم مجموعه شما یکی از بهترین فروشگاههای اینترنتی می باشد.

  28. سلام وقت بخیر
    می خواستم اگر امکانش برای شنا مقدوره از تمام پارچه های پارچه های گردباف تولیدی تون برای من عکس یا کاتالوگ کامل در جیمیل و واتساپ ارسال کنید پس از مشاهده زمانی برای مذاکره هماهنگ کنیم با تشکر

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  29. سلام عرض ادب در تولید یونیفرم‌ ها مدرسه و اداره ها نیز نوعی از پارچه گردباف استفاده می شود که به پارچه گردباف لاکرا معرف است وعمر با دوامی دارد

  30. سلام وقت بخیر
    پارچه های گردباف به صورت کاملا صنعتی تهیه می شود همچنین پارچه های گردباف در جنس خود به دلیل موادی که به کار رفته دارای لطافت خاصی در بافت خود هستند

  31. سلام وقت بخیرپارچه های گردباف دوام بالایی دارند و به این دلیل است که نخ های پلی استر واقعا مقاومت زیادی دارند و به آسانی پاره نمی شوند و برای زمستان گزینه ی خوبی است

  32. سلام وقت بخیر
    پارچه های گردباف به صورت کاملا صنعتی تهیه می شود همچنین پارچه های گردباف در جنس خود به دلیل موادی که به کار رفته دارای لطافت خاصی در بافت خود هستند

  33. سلام وقت بخیر
    پارچه های گردباف به صورت کاملا صنعتی تهیه می شود همچنین پارچه های گردباف در جنس خود به دلیل موادی که به کار رفته دارای لطافت خاصی در بافت خود هستند

  34. بالشت، به صورت بالشت های زیرسری ، پشتی و گرد با الیاف هالو و پشم و پنبه در ابعاد بزرگ و نوجوان و نوزاد و کوسن تولید می شود

  35. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور جزیره کیش هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

  36. سلام وقت بخیر
    پارچه های گردباف به صورت کاملا صنعتی تهیه می شود همچنین پارچه های گردباف در جنس خود به دلیل موادی که به کار رفته دارای لطافت خاصی در بافت خود هستند

  37. وقت بخیر
    نامگذاری پارچه های گردباف برمی گردد به همین نوع بافت پارچه که شکل کروی دارد و به این سبک پارچه ها بافته می شودکه نازل ترین قیمت را از سایت شما خرید کردم

  38. مجموعه دیبا بافت نگار می تواند این نوع پارچه ها را با ارزش مناسب و قیمت عمده در اختیار خریداران قرار دهد و مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت را به مشتریان خود عرضه کند.

  39. پارچه گردباف ملانژ: این پارچه برای دوخت لباس های مجلسی زنانه مناسب است، مانند: پیراهن، دامن و… در واقع نوع نخ و الیافی که برای تولید این نوع پارچه استفاده می شود پنبه و پلی استر است.

  40. تولید پارچه گردباف از به هم پیوستن نخ ها با یک دیگر به وجود می آید. این زمینه دارای سه روش بافندگی است که عبارتست از: روش تاری و پودی، روش بافندگی و حلقوی گیس بافی.

  41. شما در تولید پارچه های پنبه ای می توانید از نخ های گوناگونی استفاده کنید که منجر به تولید پارچه هایی جدید می شود. مثل پارچه یک رو پنبه، پارچه جودون، پارچه از جنس لاکر

  42. دستگاه های صنعتی در زمینه تولید منسوجات که برای تهیه پارچه های گردباف مورد استفاده قرار می گیرد

  43. سلام وقت بخیر آقای خسروانی عزیز من حدود تقریبا یک سال پیش از سایت شمال کردم و واقعا کیفیت را با جای شما راضی بودند خسته نباشید میگم به شما همکار گرامی

  44. سلام وقت بخیر
    پارچه های گردباف به صورت کاملا صنعتی تهیه می شود همچنین پارچه های گردباف در جنس خود به دلیل موادی که به کار رفته دارای لطافت خاصی در بافت خود هستند

  45. سلام وقت بخیر آقای خسروانی عزیز من حدود تقریبا یک سال پیش از سایت شمال کردم و واقعا کیفیت را با جای شما راضی بودند خسته نباشید میگم به شما

  46. سلام وقت بخیر
    پارچه گردباف این نوع پارچه به دلیل تبادل هوای بسیار خوبی که دارد برای فصل تابستان می تواند گزینه بسیار خوبی باشد

  47. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  48. سلام وقت بخیر ابتدای هر تجارتی ممکنه چندان سودده نباشه اما تداوم و استمرار میتونه بازدهی و نتیجه خوبی به همراه بیاره
    پارچه گردباف با عرض استاندارد
    بیشتر از نخ تولید شده است و بنابراین خالص است برای دوخت کت شلوار از آن استفاده میشه

  49. برای دیدن انواع طرح ها و رنگهای پارچه های گردباف باید چگونه با شما در ارتباط باشم لطفاً پاسخ دهید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  50. سلام وقت بخیر
    بسیاری از لوازم خواب مانند کالای خواب از پارچه گردباف به دست می آیند که کیفیت بسیار خوبی دارند

  51. دستگاه های صنعتی در زمینه تولید منسوجات که برای تهیه پارچه های گردباف مورد استفاده قرار می گیرد بافتی به صورت دایره ای شکل دارند و این به دلیل سیلندر دایره‌ای موجود در دستگاه می باشد که با متصل شدن نخ ها به صورت دورانی تشکیل می شود.

  52. سلام وقت بخیر
    می خواستم اگر امکانش برای شما مقدوره از تمام پارچه گردباف به قیمت عمده تولیدی تون برای من عکس یا کاتالوگ کامل در واتساپ ارسال کنید پس از مشاهده زمانی برای مذاکره هماهنگ کنیم با تشکر

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  53. سلام خسته نباشید تولید پارچه گردباف از به هم پیوستن نخ ها با یک دیگر به وجود می آید. این زمینه دارای سه روش بافندگی است که عبارتست از: روش تاری و پودی، روش بافندگی و حلقوی گیس بافی ممنون

  54. دستگاه های صنعتی در زمینه تولید منسوجات که برای تهیه پارچه های گردباف مورد استفاده قرار می گیرد بافتی به صورت دایره ای شکل دارند و این به دلیل سیلندر دایره‌ای موجود در دستگاه می باشد

  55. دستگاه های صنعتی در زمینه تولید منسوجات که برای تهیه پارچه های گردباف مورد استفاده قرار می گیرد بافتی به صورت دایره ای شکل دارند و این به دلیل سیلندر دایره‌ای موجود در دستگاه می باشد

  56. مجموعه دیبا بافت نگار می تواند این نوع پارچه ها را با ارزش مناسب و قیمت عمده در اختیار خریداران قرار دهد و مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت را به مشتریان خود عرضه کند.

  57. بیشتر تولید کنندگان لباس از این پارچه ها برای تولید لباس های زیر زنانه و مردانه استفاده و خریداری می کنند زیرا این پارچه ها دارای انعطاف و کشسانی مطلوبی بود که هنگام استفاده فرد دچار نارحتی کمتری می شود

  58. بیشتر تولید کنندگان لباس از این پارچه ها برای تولید لباس های زیر زنانه و مردانه استفاده و خریداری می کنند زیرا این پارچه ها دارای انعطاف و کشسانی مطلوبی بود که هنگام استفاده فرد دچار نارحتی کمتری می شود

  59. سلام وقت بخیر آقای خسروانی عزیز من حدود تقریبا یک سال پیش از سایت شمال کردم و واقعا کیفیت را با جای شما راضی بودند خسته نباشید میگم به شما همکار گرامی

  60. شرکت تولیدی دیبابافت نگار به طور کامل درباره ی انواع پارچه های گردباف و کاربرد آنها صحبت کردیم، پارچه گردباف به عنوان تریکو می تواند برای دوخت لحاف و پتو و همچنین برای بسیاری از لباس های زنانه دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

  61. نامگذاری پارچه های گردباف برمی گردد به همین نوع بافت پارچه که شکل کروی دارد و به این سبک پارچه ها بافته می شود.

  62. پارچه های گردباف در هر امری که شما فکر آن را بکنید کاربرد دارد و به کارگیری گسترده ای در تمام صنعت ها چه در صنعت کالای خواب و تولید لباس و… دارد

  63. پارچه های گردباف در هر امری که شما فکر آن را بکنید کاربرد دارد و به کارگیری گسترده ای در تمام صنعت ها چه در صنعت کالای خواب و تولید لباس و… دارد

  64. پارچه های گردباف در هر امری که شما فکر آن را بکنید کاربرد دارد و به کارگیری گسترده ای در تمام صنعت ها چه در صنعت کالای خواب و تولید لباس و… دارد

  65. سلام وقت بخیر آقای خسروانی عزیز من حدود تقریبا یک سال پیش از سایت شمال کردم و واقعا کیفیت را با جای شما راضی بودند خسته نباشید میگم به شما همکار گرامی

  66. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور بلژیک هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

  67. مجموعه دیبا بافت نگار می تواند این نوع پارچه ها را با ارزش مناسب و قیمت عمده در اختیار خریداران قرار دهد و مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت را به مشتریان خود عرضه کند.

  68. یشتر تولید کنندگان لباس از این پارچه ها برای تولید لباس های زیر زنانه و مردانه استفاده و خریداری می کنند

  69. سلام خسته نباشید از پارچه های گردباف برای دوخت لباس بزرگ سال و با جنسیت مردانه، زنانه و به ویژه کودک و در لباس های با قابلیت گرمی مناسب تولید می شوند سپاس

  70. دستگاه های صنعتی در زمینه تولید منسوجات که برای تهیه پارچه های گردباف مورد استفاده قرار می گیرد بافتی به صورت دایره ای شکل دارند و این به دلیل سیلندر دایره‌ای موجود در دستگاه می باشد که با متصل شدن نخ ها به صورت دورانی تشکیل می شود.
    ن

  71. مجموعه دیبا بافت نگار می تواند این نوع پارچه ها را با ارزش مناسب و قیمت عمده در اختیار خریداران قرار دهد و مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت را به مشتریان خود عرضه کند.

  72. سلام وقت بخیر آقای خسروانی عزیز من حدود تقریبا یک سال پیش از سایت شمال کردم و واقعا کیفیت را با جای شما راضی بودند خسته نباشید میگم به شما همکار گرامی

  73. بیشتر تولید کنندگان لباس از این پارچه ها برای تولید لباس های زیر زنانه و مردانه استفاده و خریداری می کنند زیرا این پارچه ها دارای انعطاف و کشسانی مطلوبی بود که هنگام استفاده فرد دچار نارحتی کمتری می شود.

  74. سلام وقت بخیر
    نامگذاری پارچه های گردباف برمی گردد به همین نوع بافت پارچه که شکل کروی دارد و به این سبک پارچه ها بافته می شود.

  75. سلام وقت بخیر
    برای تهیه ی لباس های مثل کاپشن در همه ی سایزها و هر جنسیتی و لباس های ورزشی مناسب که فوق العاده لطیف و این لباس های ورزشی هم برای فصل سرد و هم برای فصل گرما انتخاب مناسبی هستند.

  76. می توان یکی از مهم ترین پارچه به پارچه گردباف اشاره نمود همه تولید کنندگان بزرگ از این نوع پارچه برای دوخت لباس بزرگ سال و با جنسیت مردانه، زنانه و به ویژه کودک و در لباس های با قابلیت گرمی مناسب تولید می شوند و هر روز نیز مشتریان آنها در بین دیگر رقبا افزایش داشته است.

  77. سلام وقتتون بخیر
    قاسمی هستم از مرودشت
    لیست قیمت پارچه های گردبافت شمارو چطور میتونم ببینم
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایین

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  78. سلام عرض ادب پارچه های گرد بافت بسیار مقاومت خوبی دارند و برای تولید هر نوع پارچه مناسب اند و پایداری بالای هم این پارچه ها دارند ممنون

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  79. پارچه گردباف ار انواع برند ها پارچه در داخل بازار بوده است از این پارچه در صنایع متعددی استفاده می شود

  80. نامگذاری پارچه های گردباف برمی گردد به همین نوع بافت پارچه که شکل کروی دارد و به این سبک پارچه ها بافته می شود.

  81. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور تووالو هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

  82. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    می خواستم در مورد ارسال بار و نحوه ای بار گیری در زمینه صادرات به چه نحوی انجام می شود ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  83. باسلام و عرض ادب ممنونم از سایت خوبتون مطالب بسیار عالی بود بسیار سپاسگزارم چگونه میتوانم ثبت سفارش کنم از سایت خوبتون

  84. چقدر اطلاعاتی که در این سایت قرار داده شده مفید است و باعث میشه اطلاعات خوانندگان این سایت در مورد پارچه های مختلف بالاتر بره بسیار تشکر از سایت خوب شما

  85. اگه دنبال یک پارچه ای هستید که جنس عالی داشته باشه وبتونین خیلی چیزهاباهاش بدوزین بهتون این پارچه هاراپیشنهادمیکنم

  86. سلام وقتتون بخیر
    آیا شما در زمینه صادرات هم کار می کنید؟ من میتونم با شما همکاری داشته باشم؟
    تا به حال به کشورهای هند و چین هم صادرات انجام داده اید؟
    صادرات شما به چه صورت است زمینی یا آبی؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  87. سلام ممنون از شما بابت محصول مرغوب و با کیفیت شما و این که کیفیت محصولات شما عالیه و خیلی هم جنس خوبی دارد و رنگ های زیبایی هم دارد

  88. این نوع پارچه جنس نرم و خوبی داره و خنکه در فصل گرما استفاده میشه .ودارای انواع طرح و رنگ می باشند.

  89. سلام وقتتون بخیر
    شما یکی از تولید کنندگان هستید که من بارها از شما خرید کردم و پشیمون نشدم لطفا همیشه همینطور بمونید.
    راستی یه سوال داشتم اگر من بخوام به دبی صادر داشته باشم شما میتونید کمکم کنید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  90. این نوع پارچه کیفیت بالایی داره و در تولید اکثر لباسهای زنانه از آن استفاده میشه با رنگ بندی متنوع متناسب با هر سلیقه.

  91. این پارچه ها چون ضد تعریق و ضد حساسیته خرید کردم و رنگ‌بندی متنوعی داره و قیمتش هم بسیار مناسبه

  92. دستگاه های صنعتی در زمینه تولید منسوجات که برای تهیه پارچه های گردباف مورد استفاده قرار می گیرد بافتی به صورت دایره ای شکل دارند و این به دلیل سیلندر دایره‌ای موجود در دستگاه می باشد که با متصل شدن نخ ها به صورت دورانی تشکیل می شود

  93. مجموعه دیبا بافت نگار انواع پارچه های زیبا و امکان خرید آنلاین همه ی پارچه ها را در این فروشگاه به صورت اینترنتی فراهم کرده است

  94. مجموعه دیبا بافت نگار می تواند این نوع پارچه ها را با ارزش مناسب و قیمت عمده در اختیار خریداران قرار دهد و مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت را به مشتریان خود عرضه کند.

  95. پارچه گردباف به عنوان تریکو می تواند برای دوخت لحاف و پتو و همچنین برای بسیاری از لباس های زنانه دیگر مورد استفاده قرار گیرد.

  96. پارچه در دنیای انسان از مهمترین ابزار زندگی هست که با اون خود شو پوشانده و انواع مختلفی از پوشاک را با پارچه تولید میکنه

  97. با سلام و خسته نباشید.من اطلاعات زیادی از این پارچه نداشتم ممنون ک وقت میزارین و مطالب اموزنده در اختیار ما قرار میدید

  98. این نوع پارچه ها دارای چندین نوع الیاف هستند که در آنها به و این الیاف عبارت اند از الیافهای مصنوعی و طبیعی و همچنین الیافهای مخلوط می باشند و باید بدانید که یک از انواع پارچه هایی که مردم می شناسند پارچه کدر می باشد که خود همین پارچه هم از نوع پارچه های نخی محسوب می شود

  99. پارچه ایرانی از بهترین متریال مواد اولیه درجه یک و ممتاز تولید شده است این پارچه به عنوان داشتن تنوع بالا فروش بسیار خوبی را به خود جذب کرده است. خرید و فروش پارچه‌های ایرانی به صورت مستقیم از طریق تولیدکننده اصلی و تخصصی آن انجام می‌شود

  100. پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند ممنون از شما پارچه های ایرانی بازار گسترده را فراهم می‌کند که خرید و فروش های متعدد در این بازار سبب رونق اقتصادی کشور خواهد

  101. سلام وقتتون بخیر
    خواستم در زمینه فروش پارچه با شما همکاری داشته باشم اگر ماهی یک وانت از شما خرید کنم قیمت هر پتو چقدر برام تمام میشه؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  102. خرید و فروش پارچه های ایرانی و خارجی به صورت صادراتی و وارداتی روز به روز افزایش پیدا میکند فروش پارچه های ایرانی می تواند بسیار پر سود باشد چرا که پارچه های ایرانی متنوع و باکیفیت هستند.

  103. پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند پارچه های ایرانی از کیفیت خیلی خوبی برخوردار هستند و در خارج به داخل کشور طرفداران زیادی دارد

  104. پارچه ایرانی دارای دوام و کیفیت خوبی هست و به راحتی توانست در بازارهای خارجی جای خودش را باز کند برای انجام یک خرید و فروش خوب باید بتونید نحوه حرف زدن و جلب اعتماد مشتری را بلد باشید

  105. مطلب مفید و آموزنده بود و ارتباط با پشتیبانی میتونه سوالات ایجاد شده در ذهن رو به خوبی برطرف کنه خرید و فروش پارچه های ایرانی و خارجی به صورت صادراتی و وارداتی روز به روز افزایش پیدا میکند

  106. سلام وقت بخیر
    خواستم از شما بابت محصول خوبی که برام فرستادین تشکر کنم باز هم سفارش دارم فقط میخواستم ببینم ان دفع میتونید دو روزه برام بارو ارسال‌ کنید؟

  107. پارچه های ایرانی بهترین پارچه ها از لحاظ کیفیت و دوام هستند پارچه های ایرانی با کیفیت و در سایت دیبا بافت نگار مطلب زیادی در باره آن نوشته شده است

  108. سلام پارچه با کیفیت و قیمت مناسب را بدون واسطه و با آگاهی و کمک از مشاوران با مراجعه به سایت دیبا بافت نگار تهیه و خریداری کنید

  109. سلام به صورت عمده سفارش دادم،دستم‌ رسید بسیار عالی بود قیمت آن بسیار مناسب است اطلاعات این سایت بسیار زیاد می باشد و به راحتی می توانید با خواندن این مطالب از ویژگی های زیادی که این پارچه دارد آگاهی به دست بیاورید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  110. بعضی از پارچه های تریکو اصل هستند و اگر کیفیت خوبی داشته باشند صادرات آنها بسیار به صرفه است

  111. پارچه تریکو در بازار به صورت طرحدار و ساده موجود می‌باشد که هر کدام از آنها کاربردهای متفاوتی دارند و از آنها برای تولید انواع مختلفی از پوشاک مورد استفاده میکنند ک خیلی عالی است

  112. سلام به صورت عمده سفارش دادم،دستم‌ رسید بسیار عالی بود قیمت آن بسیار مناسب است.

  113. سلام وقت بخیر
    من یکی از طرفداران پر پا قرص شما هستم که همیشه از شما خرید می کنم خواستم ببینم شما ارسال به شهر ایلام هم دارین ؟

  114. پارچه تریکو بخاطره داشتن قیمت مناسب و مقرون به صرفه بسیار پر طرفدار است من قصد دارم این پارچه را در مقدار بالا خریداری کنم

  115. سلام وقتتون بخیر.از اینکه زحمات زیادی برای آماده کردن محتواهاتون میکشید ممنونم ازتون .الان که داشتم مقاله رو درموردپارچه تریکو..میخوندم گفتم که لازمه حتما تشکر کنم .موفق باشید

  116. سلام وقتتون بخیر
    من دوسال پیش از شما خرید داشتم و از خریدم خیلی راضی بودم و دوباره میخوام با شما همکاری داشته باشم دفترتون هنوز شهر قم قرار دار یا تغییر کرده؟

  117. پارچه تریکو در کشورهای خارجی هم افراد مورد علاقه خودش رو داره و این پارچه فروش بالایی دارد

  118. این پارچه ها کارایی خیلی خوبی دارند از نظر قیمت و کیفیت خیلی خوب تاثیر دارند این پارچه ها
    اگر قصد خرید این پارچه‌ها را دارید بهتون پیشنهاد می کنم زیرا دارای جنس خوب و دوام و ماندگاری بالا دارد

  119. طرح و رنگبندی این پارچه ها بسیار جذاب خواهد بود وشما میتوانید این پارچه های زیبا و با طرح های متنوع از سایت زیر خریداری کنید

  120. این پارچه ها خیلی زیبا و کیفیت بسیار خوبی دارد و لباس هایی که از پارچه های تریکو تولید می شود کاملا ضد حساسیت هستند.

  121. سلام وقتتون بخیر.از اینکه زحمات زیادی برای آماده کردن محتواهاتون میکشید ممنونم ازتون .الان که داشتم مقاله رو درموردپارچه تریکو..میخوندم گفتم که لازمه حتما تشکر کنم .موفق باشید

  122. سلام ووقت بخیر
    محصولات شما بسیار با کیفیت هستند و در طرح و رنگ های مختلف وبا قیمتی مناسب ارائه داده میشود ممنون از کادر خوبتون وسایت پر محتواتون

  123. پارچه های تریکو یکی از پرمصرف ترین پارچه ها می باشند که صادرات آن بسیار پر رونق می باشد
    پارچه تریکو در بازار به صورت طرحدار و ساده موجود می‌باشد که هر کدام از آنها کاربردهای متفاوتی دارند و از آنها برای تولید انواع مختلفی از پوشاک مورد استفاده میکنند ک خیلی عالی است

  124. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند بهترین کیفیت پارچه را میتوانید با نازلترین قیمت جهت تمامی مصارف از سایت دیبا بافت نگار خریداری نمایید

  125. سلام خسته نباشید
    پارچه های تریکو معمولا دارای جنس های خوبی هستند و تنوع زیادیدارند و جنس نسبتا خوبی دارند

  126. پارچه های این مجموعه از کیفیت بالایی در بین همه برخوردار است ومی توان لباسی مقاوم وشیک از آن تهیه کرد پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار یکی از بهترین پارچه ها می باشد که در رنگ بندی های مختلفی تولید شده است

  127. سلام من پارچه ای میخواستم شک داشتم که اون جنسی که مد نظرمه هست یا خبر
    با کمک مشاورتون به خوبی اگاه شدم و تونستم خریدمو انجام بدم
    پارچه های ایرانی از کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی برخوردار است

  128. پارچه تریکو تجارت شون واقعاً باعث سودآوری میشه و احتیاج به یک سری آموزشهای مهم داره
    بعضی از پارچه های تریکو اصل هستند و اگر کیفیت خوبی داشته باشند صادرات آنها بسیار به صرفه است
    پارچه تریکو در بازار به صورت طرحدار و ساده موجود می‌باشد که هر کدام از آنها کاربردهای متفاوتی دارند و از آنها برای تولید انواع مختلفی از پوشاک مورد استفاده قرار می‌گیرند

  129. سلام وقت بخیر
    بهترین کیفیت با پارچه با کیفیت را میتوانید با نازلترین قیمت جهت تمامی مصارف از سایت پوشاک ایرانی دیبا بافت نگارخریداری نمایید پارچه های ایرانی ازدیربازبخاطرنقش ونگارهای زیباوبادوام بودن جنس ورنگ بندی های زیبا آهان زیادی درکشورهای دیگرداشته

  130. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه کیفیت بالایی داره و در تولید اکثر لباسهای زنانه از آن استفاده میشه با رنگ بندی متنوع متناسب با هر سلیقه پارچه های این مجموعه یکی از لطیف ترین موجوده که در طرح و رنگبندی مختلف تولید میشه

  131. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    مشاوره شما با من تماس گرفت قرار شد خبر بده کی شما رو ببینم منتظر خبر هستم،کی بهم اطلاع میدین؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  132. سلام وقت بخیر
    پارچه های این مجموعه دارای کیفیت و ضخامتی بسیار خوب و عالی است پارچه های الیاف درجه یکی برای تهیه انواع لباس های شیک مناسب هستند

  133. سلام وقت بخیر
    پارچه ایرانی از بهترین متریال مواد اولیه درجه یک و ممتاز تولید شده است این پارچه به عنوان داشتن تنوع بالا فروش بسیار خوبی را به خود جذب کرده است خرید از کاخانه جات تولیدی پارچه یک هدف و راهبرد خوبی می باشد

  134. سلام وقت بخیر
    محصول با کیفیت با رنگ بندی های مختلفی که دارد باعث جذب مشتری می باشد استفاده از این پارچه ها که کیفیت بهتری نسبت به سایر پارچه ها دارد انتخابی مناسب است

  135. سلام خسته نباشید
    پتو ها دارای طول عمر بالایی هستند و الیاف خیلی عالی تهیه می‌شوند و در شست و شو از بین نمیروند

  136. پارچه های تریکو پلی استر به علت مقاومت در برابر رطوبت و کشسانی بالا برای دوخت لباس ورزشی مناسب هستند و پارچه های پنبه ای برای دوخت لباس های تابستانی مناسب است و پارچه تریکو بخاطره داشتن قیمت مناسب و مقرون به صرفه بسیار پر طرفدار است من قصد دارم این پارچه را در مقدار بالا خریداری کنم

  137. سلام وقت بخیر
    خرید و فروش پارچه های ایرانی می تواند بسیار پر سود باشد
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند

  138. سلام تندرست باشید
    ممنون از تیم فروش خوبتون و با اخلاقتون خیلی پیگیری خوبی انجام میدن
    موفق و موید باشید

  139. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار از جمله پارچه هاییه که ازش کالا ها و محصولات مختلفی تولید میشه این نوع پارچه خیلی پر کاربرده در صنعت پوشاک و قیمت مناسبی هم به خریدار عرضه می شود.

  140. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت مناسبی هستند و از قیمت خوبی هم برخوردار هستند ممنون از شما که مطالب مهمی راجب پارچه و نکات خرید آن قرار داده آید.

  141. همانطور که می‌دانید پارچه تریکو یکی از پارچه های بادوام و با کیفیت است
    ساینا
    سلام پارچه های تریکو پلی استر برای دوخت انواع لباس ها استفاده میشه و از نرمی و لطافت بالایی برخوردارن و همچنین بسیار مقاوم و با کیفیت و استحکام بیشتری دارند

  142. این پارچه ها دارای وزن بسیارسبک واز لطافت بسیار بالایی وکیفیت برخورداندودرهرفصلی میشه به راحتی پوشید
    پارچه تریکو در مدل های گوناگونی تولید و به دست مردم می‌رسد

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  143. پارچه ای گردباف از الیاف اسپان این پارچه ها با نخ های از نوع جنس اسپان بافته می شود که در صورت های مختلفی تهیه می شوند. پارچه های اسپان از نظر کیفیت بسیار مناسب تولید پوشاک هستند

  144. پارچه اسپان لاکرا در بین مردم استقبال بالایی داشته که آن به دلیل پارچه های تریکو و خاصیت کشسانی آن است.
    پارچه ای گردباف جودون نیز جزو دیگر پارچه های گردباف است که فروش زیادی در بین مراکز فروش در اکثر نقاط جهان و کشور داشته

  145. سلام روز خوش
    واسه پیگیریاتون مرسی و تحویل به موقع تون میشه شرایط فروش صادراتی بگین؟

  146. سلام وقت بخیر پارچه های گردباف از گرمای مناسبی برخوردار است و برای فصل زمستان استفاده می‌شود

  147. سلام خسته نباشید
    محصولاتتون کاربرد فراوانی دارند ‌‌قیمت های مطلوبی ممنونم ازتون

  148. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه ها دارای چندین نوع الیاف هستند که در آنها به و این الیاف عبارت اند از الیافهای مصنوعی و طبیعی و همچنین الیافهای مخلوط می باشند سلام پارچه مجموعه دیبا بافت نگاربه خاطر ضد حساسیت بودن از پرمصرف ترین نوع پارچه ها در جهان است

  149. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار یکی از لطیف ترین پارچه های موجوده که در طرح و رنگبندی مختلف تولید میشه و بیشتر در تولید لباس های راحتی و اسپرت مورد استفاده قراره میگیره این پارچه ها به خاطر ارزانی و سبکی که داره توجه خیلی افراد رو به خودش جذب کرده

  150. سلام وقت بخیر
    این پارچه ها کیفیت خوبی دارن خب چون میزان چروک پذیری این پارچه درصد پایینی داره رنگبندی ها هم بینهایت عالیه این پارچه ها کیفیت خیلی خوبی داره برای دوخت لباس هم خوبه و با قیمت پایینی هم عرضه می شود

  151. سلام
    وقت بخیر
    خرید و فروش پارچه های ایرانی مجموعه دیبا بافت نگار می تواند بسیار پر سود باشد چرا که پارچه های ایرانی متنوع و باکیفیت هستند پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند در این بازار سبب رونق اقتصادی کشور خواهد شد

  152. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار دارای جنس نرم وسبکی هستنداین مدل پارچه هارو خیلی دوست دارم چون که با کلی خلاقیت طراحی شده است

  153. این پارچه ها دارای تنوع بسیار زیاد است و همچنین دارای رنگ بندی و طرح های مختلف می باشد و این پارچه ها ضد حساسیت هستند.

  154. سلام
    ممنون از محصولات خوبتون مرسی ازپشتیبانی و پیگیریتون برای ارسال بار و تحویل بار به دست مشتری

  155. پارچه های گردباف انواع مختلفی دارند عبارت اند از: پارچه گردباف لاکرا، پارچه گردباف پلی استر، پارچه گردباف پنبه ای، پارچه گردباف اسپان، پارچه گردباف ویسکوز، پارچه گردباف جودون، پارچه گردباف ملانژ

  156. سلام وقت بخیر
    پارچه گردبافت به دو حالت گلبافت دو نخ وگرد بافت سه نخ انجام می شود، این پارچه ها عمده به صورت کیلویی و طاقه ای در مجموعه دیبا بافت نگار به فروش می رسد که بهترین جنس و از شما خرید کردم

  157. سلام و درود
    پارچه های گردبافت به صورت دوطرف بسته هستن درسته ؟؟
    عرض و متراژ پارچه های گردبافت با هم تفاوت دارن آیا ؟؟
    ارسال دارین به کشور استرالیا

  158. سلام
    این پارچه ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند به همین دلیل از زیبایی منحصر به فردی برخوردار بوده و ارسال به تمام نقاط کشور و خارج هم دارد در مجموعه دیبا بافت نگار

  159. سلام وقت بخیر
    من از سایت شما خرید کردم از نظر کیفیت و قیمت خیلی راضی بودم ممنون از مطالب مفید که سایتتون قرار دادید سپاسگزارم

  160. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند ممنون از شما
    تولید کننده گرامی که در این اوضاع بد اقتصادی هوای تولید کننده های پوشاک و فروشنده ها را دارید خسته نباشید

  161. سلام وقت بخیر
    مطالب سایتتون بسیارمناسب است بهترین پارچه های تولیدی در ایران
    وصادرات ش بالاست و بسیار تجارت بالایی دارد
    و با قیمت بسیار پایین و ایده آل عرضه می شود

  162. پارچه گردباف ملانژ: این پارچه برای دوخت لباس های مجلسی زنانه مناسب است، مانند: پیراهن، دامن و… در واقع نوع نخ و الیافی که برای تولید این نوع پارچه استفاده می شود پنبه و پلی استر است

  163. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه ها دارای چندین نوع الیاف هستند که در آنها به و این الیاف عبارت اند از الیافهای مصنوعی و طبیعی و همچنین الیافهای مخلوط می باشند و در قیمت پایینی به نرخ درب کارخانه در سایت دیبا بافت نگار عرضه می شود

  164. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی امروزه استفاده های زیادی داره از این پارچه برای تولید انواع کالا و محصولات استفاده میشه و قیمت و کیفیت مناسبی هم دارد

  165. سلام وقت بخیر
    خوشبختانه در حال حاضر در ایران خیلی از پارچه ها با جنسو رنگ و طرح اعلا در حال تولید می‌باشند
    که بهترین جنس و قیمت مناسب ترین نرخ در سایت دیبا بافت نگار به خریداران عرضه می شود

  166. پارچه گردباف ملانژ: این پارچه برای دوخت لباس های مجلسی زنانه مناسب است، مانند: پیراهن، دامن و… در واقع نوع نخ و الیافی که برای تولید این نوع پارچه استفاده می شود پنبه و پلی استر است.

  167. سلام وقت بخیر
    خرید و فروش این پارچه بهتر است از تولید کننده به صورت مستقیم و عمده خریداری نمود و با قیمت مناسبی هم عرضه می شود در این مجموعه

  168. سلام وقت بخیر
    ممنون از سایت معرکه شما که در زمینه پتو و کالای خواب فعالیت می کنید من صاحب یه فروشگاه کوچک هستم همیشه جنسامو از سایت شما میخرم کیفیت خوبی دارن و خداروشکر مشتریها راضیم

  169. سلام خسته نباشید
    بهترین کیفیت پارچه را میتوانید با نازلترین قیمت جهت تمامی مصارف از سایت دیبا بافت نگار خریداری نمایید با نازل ترین قیمت و بهترین متریال موجود در بازار

  170. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه کیفیت بالایی داره و در تولید اکثر لباسهای زنانه از آن استفاده میشه و دارای کیفیت بالایی می باشد که قیمت خوبی هم دارد

  171. سلام

    خواهرم اومده سایت شمارودیده میگه میخادازسایتتون خریدکنه طراح لباسه خودشم میدونه منم بش اجازه دادم امتحان کنه امیدوارم مشتری دائمیتون بشه☺️

  172. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی از کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی برخوردار است و از نظر کیفیت در بازار نسبت به رقبای خارجی خود حرف اول را میزند

  173. سلام وقت بخیر
    خرید و فروش های متعدد در این بازار سبب رونق اقتصادی کشور خواهد شد محصولات این مجموعه از کیفیت مطلوبی برخوردار است و اکثر خریداران ازکیفیت راضی هستند

  174. سلام من پارچه ای میخواستم تا یکی از دوستان سایت شما رو پیشنهاد داد چند روز ویسدستم رسید واقعا جوری که در سایتتون نوشته شده کیفیتش عالیه موفق باشید خدا قوت

  175. سلام خدمت شما این پارچه ها می‌توانند کشسانی داشته باشند. برای دوخت لباس های دیگر مثل لباس ورزشی از این نوع پارچه گردباف استفاده می شود

  176. نامگذاری پارچه های گردباف برمی گردد به همین نوع بافت پارچه که شکل کروی دارد و به این سبک پارچه ها بافته می شود.
    پارچه های گردباف به صورت کاملا صنعتی تهیه می شود

  177. پارچه گردباف ملانژ: این پارچه برای دوخت لباس های مجلسی زنانه مناسب است، مانند: پیراهن، دامن و… در واقع نوع نخ و الیافی که برای تولید این نوع پارچه استفاده می شود پنبه و پلی استر است.

  178. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی متنوع و باکیفیت هستند و هروزه هم در بازار خارجی بر متقاضیان آن افزوده می شود و تنها دلیل آن هم کیفیت درجه یک محصول می باشد

  179. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بازار گسترده را فراهم می‌کند و پارچه‌ای مجموعه دیبا بافت نگار دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد.

  180. پارچه ایرانی از بهترین متریال مواد اولیه درجه یک و ممتاز تولید شده است خرید و فروش پارچه‌های مجموعه دیبا بافت نگار به صورت مستقیم از طریق تولیدکننده اصلی و تخصصی آن انجام می‌شود.

  181. سلام وقت بخیر
    بهترین کیفیت پارچه را میتوانید با نازلترین قیمت عرضه می شود و از لحاظ رنگ بندی درطرح های بالا فروش بسیار خوبی را به خود جذب کرده است.

  182. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار با کیفیت و مرغوبیت بالا به مشتری ها عرضه می شود ودر خارج به داخل کشور طرفداران زیادی دارد

  183. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی که با مرغوبترین الیاف طبیعی و تکنولوژی روز دنیا ساخته میشوند و با قیمت مناسبی هم عرضه می شود

  184. سلام ودرود خداقوت به شماافرادپرتلاش، بسیارعالی بود،استفاده کردم ازمطالب مفیدتان ممنون که مشاوره هم به صورت رایگان گذاشتید

  185. سلام وقت بخیر
    پارچه های با کیفیت این مجموعه ‌ توانسته جایگاه خوبی را در این بین پیدا کند و این به دلیل کیفیت بسیار بالای این پارچه ها است که در رنگ‌بندی زیبا و با استحکام بالا تولید می شود.

  186. سلام وقت بخیر
    پارچه های با کیفیت این مجموعه ‌ توانسته جایگاه خوبی را در این بین پیدا کند و این به دلیل کیفیت بسیار بالای این پارچه ها است که در رنگ‌بندی زیبا و با استحکام بالا تولید می شود.

  187. نامگذاری پارچه های گردباف برمی گردد به همین نوع بافت پارچه که شکل کروی دارد و به این سبک پارچه ها بافته می شود.

  188. پارچه مجموع ددیبا بافت نگار به خاطر ارزانی و سبکی که داره و از اون میشه لباس های زیبا و راحتی درست کرد و کیفیت و قیمت مناسبی هم به خریداران عرضه می شود

  189. سلام خسته نباشین
    قیمت پارچه اسپان تیشرتی رو میدین
    عرض و متراژ هم بگین ممنون
    اگ لطف کنین لیست قیمت کل پارچه هاتون رو بفرستین ممنون میشم

  190. اولا پارچه های ایرانی تولید شده در مجموعه دیبا بافت نکار اکثرا همه ساده بودن حالا یکم تغییر در جنس پارچه بود تغییر در رنگ پارچه بود ولی هرچی گذشت تنوع پارچه ها خیلی بیشتر شد بعد از یک مدت پارچه هایی با طرح گل ریز وارد شد بعد گل درشت الان جدیدا دیدم که طرح های ترمه کم کم داره وارد بازار میشه همین یعنی که سازنده ها داره سلیقه مردم دستشون میاد و همین یعنی پیشرفت

  191. سلام وقتت بخیر
    قیمت پارچه هاتون متری چقدره؟
    چطور میتونم سفارش بدم ؟
    فروش به صورت تکی هم دارین؟

  192. وقت بخیر پارچه های ایرانی بسیار بسیار زیبا وبا طرح هاورنگهای متنوع با کفیت ودوام بالا من برای پوشاک خریدم بسیار زیبا شده وقیمتش مقرون به صرفه توصیه می کنم شما هم از این سایت خرید کنید ولذت ببرید

  193. در تنوع و کیفیت حرف اول رو میزنید
    واقعا خرید از شما آدم رو خوشحال میکنه برای انتخاب خوبش که خرید از شما بوده ????

  194. سلام پتو فقط برای فصل های سرد نیست بله در فصل های گرم نیز با استفاده از پتو های نازک تر می توانید استراحت خوبی را تجربه کنید

  195. پارچه های گردباف به صورت کاملا صنعتی تهیه می شود همچنین پارچه های گردباف در جنس خود به دلیل موادی که به کار رفته دارای لطافت خاصی در بافت خود هستند

  196. پارچه های گردباف انواع مختلفی دارند عبارت اند از: پارچه گردباف لاکرا، پارچه گردباف پلی استر، پارچه گردباف پنبه ای، پارچه گردباف اسپان، پارچه گردباف ویسکوز، پارچه گردباف جودون، پارچه گردباف ملانژ که با آنها در ادامه آشنا می شویم.

  197. پارچه گردباف ملانژ: این پارچه برای دوخت لباس های مجلسی زنانه مناسب است، مانند: پیراهن، دامن و… در واقع نوع نخ و الیافی که برای تولید این نوع پارچه استفاده می شود پنبه و پلی استر است

  198. پارچه ای گردباف جودون نیز جزو دیگر پارچه های گردباف است که فروش زیادی در بین مراکز فروش در اکثر نقاط جهان و کشور داشته

  199. نامگذاری پارچه های گردباف برمی گردد به همین نوع بافت پارچه که شکل کروی دارد و به این سبک پارچه ها بافته می شود.
    پارچه های گردباف به صورت کاملا صنعتی تهیه می شود

  200. سلام وقت بخیر
    پارچه های ضخیم مجموعه دیبا بافت نگار می باشند که مشتریان زیادی دارد پارچه های موجود در دیبا دارای ضخامت های مختلف می باشد و بسیار نرم و لطیف می باشد یکی از پرمصرف ترین پارچه ها می باشدحتما خریداری کنید

  201. این محصولات جنس خوبی دارند و کیفیت بالایی دارند و جنسشون نرم و لطیفه ‌کارایی فراوانی دارند

  202. پارچه های گردباف انواع مختلفی دارند عبارت اند از: پارچه گردباف لاکرا، پارچه گردباف پلی استر، پارچه گردباف پنبه ای، پارچه گردباف اسپان، پارچه گردباف ویسکوز، پارچه گردباف جودون، پارچه گردباف ملانژ

  203. پارچه های گردباف به صورت کاملا صنعتی تهیه می شود همچنین پارچه های گردباف در جنس خود به دلیل موادی که به کار رفته دارای لطافت خاصی در بافت خود هستند

  204. سلام وقت بخیر
    خرید از کاخانه جات تولیدی پارچه یک هدف و راهبرد خوبی می باشد
    پارچه ایرانی دارای دوام و کیفیت خوبی هست
    پارچه های ایرانی بازار بسیار گسترده‌ای دارد

  205. سلام و درود ممنون از اطلاعات خوب و مفیدتون پارچه ای نرم و لطیف است که از الیاف درجه یک و مرغوب در تولید آن استفاده شده است

  206. سلام وقت بخیر
    پارچه با کیفیت در مدل های بسیار مختلفی تولید شده به دست مشتریان می رسد سایت بی نظیر و خوب شما متنوع ترین پارچه های پلی استر را در اختیارمان قرارداده سپاس

  207. پارچه های گردباف نوع دیگری هم دارد که به اسم پارچه ای ویسکوز نامگذاری شده است این پارچه ویسکوز از مواد اولیه طبیعی با درصد بالا تولید می شود

  208. پارچه ای گردباف از الیاف اسپان این پارچه ها با نخ های از نوع جنس اسپان بافته می شود که در صورت های مختلفی تهیه می شوند

  209. سلام وقت بخیر
    این پارچه های ایرانی تولید شده در مجموعه دیبا بافت نگار با طرح های بسیار زیبایی که بر روی آنها از خیلی فروشنده دارد و با قیمت عمده هم عرضه می شود

  210. پارچه های ایرانی ازدیربازبخاطرنقش ونگارهای زیباوبادوام بودن جنس ورنگ بندی های زیبا آهان زیادی درکشورهای دیگرداشته است

  211. سلام وقت بخیر
    واقعا بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت.ممنونم بابت لطفتان اینهمه تنوع طرح و رنگ در حد خودش کم نظیره.من خیلی راضی هستم

  212. بیشتر پارچه های تولید شده در حال حاضر دارای دو مشخصه در پارچه ها هستند به اسم تار و پود.
    ولی تمام پارچه های موجود در بازار به این صورت نیست که همه از تار و پود تشکیل شده باشد بلکه مدل های دیگری از پارچه در بازار و مراکز پخش وجود دارد

  213. سلام وقت بخیر
    پارچه های این مجموعه دیبا بافت نگار یکی از پارچه های گرم برای فصول سرد سال است که کیفیت عالی و ظاهر بسیار عالی دارد و قیمت بسیار ایده آل و ارزانی هم دارد.

  214. پارچه های گردباف انواع مختلفی دارند عبارت اند از: پارچه گردباف لاکرا، پارچه گردباف پلی استر، پارچه گردباف پنبه ای، پارچه گردباف اسپان، پارچه گردباف ویسکوز، پارچه گردباف جودون، پارچه گردباف ملانژ

  215. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور بلژیک هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  216. سلام خسته نباشید
    پارچه های خیلی خوبی ان با اینکه نازکن تو سرما حسابی گرم میکنن .سبک و لطیف هستند چند طاقه خریدم ازشون راضی ام طرح های متنوعی دارند و با قیمت بسیار مناسبی هم خریدم

  217. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه از نظر زیبایی بسیار زیبا و خوش رنگ هست و از نظر قیمت هم نسبت به پارچه های دیگه بسیار ارزانتر هست که من این نو پارچه رو خیلی ترجیح میدم نسبت به پارچه های دیگه تشکر میکنم از سازنده همچین محصول باکیفیت و قیمت مناسب

  218. نامگذاری پارچه های گردباف برمی گردد به همین نوع بافت پارچه که شکل کروی دارد و به این سبک پارچه ها بافته می شود.

  219. سلام وقت بخیر آقای خسروانی عزیز من حدود تقریبا یک سال پیش از سایت شمال کردم و واقعا کیفیت را با جای شما راضی بودند خسته نباشید میگم به شما همکار گرامی

  220. سلام وقت بخیر
    لیست قیمت به همراه عکس تمام محصول پارچه دورس که کاربرد فراوانی هم داردن رو برایم ارسال کنید

  221. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور جزیره بووا هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

  222. سلام و درود
    من از پارچه های شما خرید کردم واقعا کیفیت عالی هست ممنونم???
    پارچه گردبافت چه رنگ هایی موجود دارین ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  223. پارچه های جودون را می توان جزو دسته های از پارچه ی گردباف که در تولید آنها از مواد اولیه طبیعی و مصنوعی استفاده می کنند

  224. پارچه گردباف ملانژ: این پارچه برای دوخت لباس های مجلسی زنانه مناسب است، مانند: پیراهن، دامن و… در واقع نوع نخ و الیافی که برای تولید این نوع پارچه استفاده می شود پنبه و پلی استر است.

  225. خسته نباشید وعالی است که مستقیم پارچه تریکو را به دست مصرف کننده می رسانید ودرقسمت عمده هم عالی هستید

  226. پارچه های گردباف به صورت کاملا صنعتی تهیه می شود همچنین پارچه های گردباف در جنس خود به دلیل موادی که به کار رفته دارای لطافت خاصی در بافت خود هستند

  227. سلام وقت بخیر
    برای تهیه ی لباس های مثل کاپشن در همه ی سایزها و هر جنسیتی و لباس های ورزشی مناسب که فوق العاده لطیف و این لباس های ورزشی هم برای فصل سرد و هم برای فصل گرما انتخاب مناسبی هستند

  228. سلام وقت بخیر
    نامگذاری پارچه های گردباف برمی گردد به همین نوع بافت پارچه که شکل کروی دارد و به این سبک پارچه ها بافته می شود

  229. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور بلژیک هم دارید ؟

  230. سلام وقت بخیر
    من اگر بخوام خرید به صورت عمده انجام بدم قیمت هر طاق پارچه چقدر میشه ؟

  231. پارچه های گردباف به صورت کاملا صنعتی تهیه می شود همچنین پارچه های گردباف در جنس خود به دلیل موادی که به کار رفته دارای لطافت خاصی در بافت خود هستند

  232. سلام وقت بخیر
    من بارها از شما خرید کردم و بسیار راضی بودم ممنون از سایت بسیار خوبتون.

  233. نامگذاری پارچه های گردباف برمی گردد به همین نوع بافت پارچه که شکل کروی دارد و به این سبک پارچه ها بافته می شود

  234. پارچه گردباف به دلیل موادبکاررفته درآن لطافت خاصی داردولطافت آن یک مشخصه برای انتخاب مشتریان است.

  235. سلام خسته نباشید
    به طور کلی بخوام بگم اصلا فکرشو نمیکردم محصولتن اینقدر خوب باشه با شک سفارش دادم ولی وقتی به دستم رسید خیلی خوشحال شدم از سفارشم و به همه دوستان پیشنهاد میکنم حداقل یکبار از محصولات خوب شما استفاده کنند

  236. این نوع پارچه جنس نرم و خوبی داره و خنکه در فصل گرما استفاده میشه .ودارای انواع طرح و رنگ می باشند.

  237. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور بلژیک هم دارید ؟

  238. سلام
    دستگاهها وتجهیزات در زمینه تولید منسوجات برای تهیه پارچه های گردباف ،بافت دایره ای شکل دارند.

  239. سلام وقت بخیر ببخشید پارچه گردباف طرحدار هم دارید؟؟ ارسال به شهر کرمان هم دارید؟

  240. سلام وقت بخیر آقای خسروانی عزیز من حدود تقریبا یک سال پیش از سایت شمال کردم و واقعا کیفیت را با جای شما راضی بودند خسته نباشید

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما