پارچه تدی ضخیم برای تولیدی لباس زمستانی

لباس های تدی در زمستان یکی از لباس های کاربردی و پر استفاده  بشمار می رود، که این پارچه ضخیم برای تولیدی لباس زمستانی مناسب می باشد.
که در صنعت پوشاک برای تولید پاتو، هودی و شلوار انتخاب می شود.
پارچه تدی به دلیل بافت متراکمی که دارد باعث می شود که هوای سرد وارد لباس نشود و بدن انسان گرم بماند، ما در این مقاله تمام تلاش خود را می کنیم که شما را بیشتر با این نوع پارچه آشنا کنیم و تمام کاربرد و مزایای این پارچه را بشناسید امیدواریم که برای شما عزیزان مفید واقع شود.
منسوخ های تدی به دلیل بافت نرم و لطیفی که دارد در بین مردم به اسم پارچه های ببعی نیز شناخته می شود، بافته های تدی دارای ضخامت های متفاوتی می باشد و اینکه پارچه تدی همانند پارچه های دیگر خز دار است و دارای کرک نیز می باشد وخز های بافته تدی در مقایسه با پارچه های خز دار کوتاه تر می باشد و گرمای بسیار خوبی دارد.

اگر به دنبال یک لباس مناسب می گردید برای زمستان لباسی با تکه تدی یک انتخاب خوب است، پارچه های تدی برای افراد لاغر بسیار مناسب می باشد به این دلیل که کمی چاق تر بنظر خواهید رسید.
بیشتر لباس هایی که از پارچه تدی تهیه می شوند بیشتر به شکل فری سایز دوخته می شوند، با اینکه بیشتر به صورت اور سایز هستند ولی به این نکته توجه کنید که زیاد برای شما بزرگ نباشد و سایز سرشانه های شما اندازه باشد تا در هنگام استفاده فردی نا منظم به نظر نرسید.

 

 پارچه تدی ضخیم برای تولیدی لباس زمستانی
پارچه تدی ضخیم برای تولیدی لباس زمستانی

پارچه تدی بیشتر به صورت طرح های ساده تولید می شوند و این پارچه در زمستان بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد، به دلیل تنوع بالایی که در رنگ بندی دارد بیشتر تولید کننده های لباس برای تهیه ست لباس و شلوار در فصل سرد خریداری می شود.
پارچه تدی خاصیت پارچه های مصنوعی که خفه و بسته است را ندارد، و اینکه شما می توانید از این پارچه هم به صورت تکی هم استفاده کرد و گرمای مناسبی هم دارد که بدن را از گرمای زمستان حفظ می کند و بدن در هنگام استفاده احساس راحتی و خوشایندی را تجربه خواهید کرد.
منسوج تدی وقتی برش می خورد دچار پرز دهی و ریزش می شود که قبل آن مشکلی ندارد و همیشه فروشندگان و خریدار ها به این نکته اشاره می کنند که همیشه پارچه تدی را برای بار اول می خواهید شستشو دهید حتما به صورت مجزا در داخل ماشین لباس شویی قرار دهید تا دیگر لباس های شما دچار پرز نشود.

پارچه تدی

پارچه های تدی بافتی بسیار نرم داشته فقط در صنعت پوشاک کاربرد ندارد و شما از این محصول می توانید در انواع صنعت استفاده کنید مثال این پارچه به دلیل لطافتی که دارد در دوخت عروسک هم استفاده می شود و اگر توجه کنید در هر خانه ای عروسک هایی با این جنس یافت می شود.
شاید پارچه تدی شبیح پارچه ببعی باشد ولی در کل پارچه مجزایی می باشد با خصوصیات مربوط به خود البته شاید زیاد هم بی ربط نباشد نامگذاری پارچه های تدی به خرس های تدی که می توان از آن برگرفته شده باشد.
هرچند پارچه های تدی، پارچه ببعی، باهم تفاوت دارند ولی بافتی نزدیک به هم داشته و هردو پارچه برای تولید لباس های زمستانی مثل پالتو و هودی بسیار پر فروش واقع شده است.

پارچه تدی
پارچه تدی

 

 

پارچه تدی ضخیم

پارچه های تدی دارای الیافی می باشد بافت بازی دارد، و جنس مویی آن هم باعث گرمی بیشتر می شود، بافت منسوج تدی به صورت لانه زنبوری است و مزایای این پارچه را می توان به خاصیت گردش های آن اشاره کرد.
شما مشکل و عیب این پارچه را زمانی متوجه می شوید که آن را برش داده باشید از لبه های پارچه قابل مشاهده است، از جمله نکاتی که تولید کنندگان برای انتخاب از این پارچه برای دوخت پالتو استفاده می کنند به این دلیل است که دیر از پارچه ای برای استر استفاده نمی کنند که این هم باعث کاهش هزینه در تولید می شود.
دلیل دیگر آن کشدار نبودن آن است و بعد از مدتی استفاده حالت خود را از دست بدهد و گرمای مناسبی که دارد برای خرید در بین لباس های زمستانی با جنسی اعلا بسیار مناسب است.

 

تولیدی پارچه تدی

همواره تولیدی های منسوج تدی تلاش می کنند محصولی با کیفیت بالا از نظر ماندگاری به بازار عرضه دهند، بیشتر تولید کنندگان پالتو که خیلی به جنس پارچه اهمیت می دهند و همینطور واقعا نکته ای بسیار مهمی است که همیشه برای مردم بوده چون خریداران تمایل دارند از آن در مدت طولانی استفاده کنند شکل ظاهری آن دچار تغییر نشود.
پارچه تدی نوعی از پارچه های پشمی می باشد که می توان از آن به عنوان یکی از محبوب ترین جنس های موجود نام برد.
بافته تدی به خاطر حالت نرم و عروسکی ای که دارد بیشتر برای پالتو سوشیرت های فانتزی مورد استفاده قرار می گیرد، در بین دختران نو جوان محبوب شده است ودر کنار زیبایی که دارد گرم هم می مانید و فقط جنبه ی فانتزی ندارد و کاملا کاربردی است.

تولیدی پارچه تدی
تولیدی پارچه تدی

 

پارچه تدی برای لباس زمستانی

بافته های تدی که در بازار عرضه می شود و رنگبندی بالایی هم دارد این پارچه های تدی داری دو نوع دو رو و یک رو می باشد که از مدل های یک رو آن به عنوان استر بیشتر پالتو ها و کاپشن های کودکانه مورد استفاده قرار می گیرد.
منسوخ های تدی یک رو هم دارای لطافت خوبی می باشد مجموعه دیباف نگار با چند سال سابقه در زمینه فروش پارچه به صورت اینترنتی و کاملا تخصصی در زمینه تجارت خارجی و داخلی و پخش پارچه فعال هستند و پارچه های متنوعی از نظر کیفیت و رنگبندی فراوان در بین قیمت های موجود در بازار که رقابت بالایی دارد که به صورت عمده و بی واسطه قیمت پایین و مناسبی خواهد داشت.
شما می توانید برای خرید عمده تافته تدی با مراجعه به نمایندگی یا سایت های معتبر در این زمینه مراجعه کرد ه خرید خود را سفارش دهید.
شرکت دیبافت نگار که در این زمینه پارچه فعالیت می کند بهترین نوع این تافته ها را به شما عرضه می کند و در کوتاه ترین زمان ممکن شما آن را تحویل می گیرید و اگر هنوز سوالی در رابطه با بافت پارچه برای شما پیش امده و یا برای خرید نیاز به مشاوره دارید تیم فروش مجموعه اماده خدمت رسانب به شما عزیزان می باشد که کافیست با آن ها تماس حاصل بفرمایید.

 

306

  1. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور رواندا هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

  2. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور سودان هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

  3. سلام وقت بخیر
    پارچه تدی به دلیل بافت متراکمی که دارد باعث می شود که هوای سرد وارد لباس نشود و بدن انسان گرم بماند ارسال به مازندران هم دارید

  4. سلام وقت بخیر
    پارچه های تدی در زمستان یکی از پارچه پر طرفدار است که برای دوخت لباس های گرم استفاده می شود.

  5. سلام وقت بخیر
    پارچه های تدی برای افراد لاغر بسیار مناسب می باشد به این دلیل که کمی چاق تر بنظر خواهید رسید.

  6. سلام وقت بخیر
    پارچه تدی به دلیل بافت متراکمی که دارد باعث می شود لباسیبا کیفیت و مرغوب از آن تهیه شود

  7. سلام عرض ادب من از پارچه های تدی برای دوخت هودی دخترانه استفاده کردم خیلی نرم ولطیف بود و خیلی گرم بود ممنون

  8. سلام وقت بخیر
    پارچه های تدی برای افراد لاغر بسیار مناسب می باشد به این دلیل که کمی چاق تر بنظر خواهید رسید که برای لباس روزانه مناسب است

  9. سلام وقت بخیر
    لباس های تدی در زمستان یکی از لباس های کاربردی و پر استفاده بشمار می رود، که این پارچه ضخیم برای تولیدی لباس زمستانی مناسب می باشد که بسیار و جذاب هستند و بسیار کیفیت خوبی دارند.

  10. سلام وقت بخیر
    خز های بافته تدی در مقایسه با پارچه های خز دار کوتاه تر می باشد و گرمای بسیار خوبی دارد کاتالوگ کامل در سایت قرار بدید خیلی خوبه

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  11. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه تدی ضخیم شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم اگر امکانش هست برای شما کاتالوگ محصولات خود را به همراه قیمت برای من ایمیل کنید.

  12. سلام وقت بخیر
    قصد خرید پارچه تدی ضخیم با ماندگاری بالا با کیفیت از مجموعه شما را دارم ممنون میشم من را راهنمایی کنید در این زمینه و کاتالوگ تمام محصولات خود را ارسال فرمایید و اینکه شما کار های ارسال را برای صادرات به کشور ارمنستان هم خودتون انجام می دهید

  13. سلام وقتتون بخیر
    من در شهر زنجان زندگی می کنم شما ارسال به زنجان هم دارید هزینه ارسال تا همدان چقدر است ؟

  14. سلام پارچه های دیگر خز دار است و دارای کرک نیز می باشد وخز های بافته تدی در مقایسه با پارچه های خز دار کوتاه تر می باشد و گرمای بسیار خوبی دارد.

  15. سلام وقت بخیر
    پارچه تدی به دلیل بافت متراکمی که دارد باعث می شود که هوای سرد وارد لباس نشود و بدن انسان گرم بماند و قیمت مناسبی هم داشته باشد

  16. سلام وقتتون بخیر
    من در شهر اصفهان زندگی می کنم شما ارسال به اصفهان هم دارید هزینه ارسال تا همدان چقدر است ؟

  17. سلام روز بخیر
    من بسیار از پارچه های تدی شما خرید کردم و بسیار نرم و لطیف بودن ممنون از سایت خوبتون.

  18. سلام وقتتون بخیر
    اگر امکانش هست تمام مدل ها از پارچه تدی برام در ایتا ارسال کنید.
    با تشکر

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  19. سلام وقت بخیر
    می خواستم اگر امکانش برای شنا مقدوره از تمام پارچه های تدی با خامت بالا تولیدی تون برای من عکس یا کاتالوگ کامل در جیمیل و واتساپ ارسال کنید پس از مشاهده زمانی برای مذاکره هماهنگ کنیم با تشکر

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  20. سلام وقت بخیر امروزه پارچه های تدی دربین نوجوانان خیلی ترند شده و برای جلوگیری از ورود سرما به بدن مناسب است

  21. با سلام و عرض خسته نباشید
    می خواستم اگر امکان داره از انواع پارچه های تدی ضخیم واسم عکس بفرستید و لیست قیمت و کاتالوگ کامل و نحوه ی دسترسی جهت خرید رو هم بفرمایید ممنونم

  22. سلام خسته نباشید پارچه های تدی گرمای خوبی دارد و برای روزهای سرد سال مناسبه و تراکم بافت بالایی دارد

  23. سلام وقت بخیر
    پارچه تدی به دلیل بافت متراکمی که دارد باعث می شود که هوای سرد وارد لباس نشود و بدن انسان گرم بماند قیمتی بسیار مناسب هم دار

  24. پارچه تدی به دلیل بافت متراکمی که دارد باعث می شود که هوای سرد وارد لباس نشود و بدن انسان گرم بماند،

  25. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور رواندا هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  26. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور رواندا هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

  27. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور رواندا هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

  28. سلام وقت بخیر
    پارچه تدی به دلیل بافت متراکمی که دارد باعث می شود که هوای سرد وارد لباس نشود و بدن انسان گرم بماند ارسال به مازندران هم دارید

  29. شرکت دیبافت نگار که در این زمینه پارچه فعالیت می کند بهترین نوع این تافته ها را به شما عرضه می کند و در کوتاه ترین زمان ممکن شما آن را تحویل می گیرید

  30. شرکت دیبافت نگار که در این زمینه پارچه فعالیت می کند بهترین نوع این تافته ها را به شما عرضه می کند و در کوتاه ترین زمان ممکن شما آن را تحویل می گیرید

  31. شرکت دیبافت نگار که در این زمینه پارچه فعالیت می کند بهترین نوع این تافته ها را به شما عرضه می کند و در کوتاه ترین زمان ممکن شما آن را تحویل می گیرید

  32. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  33. سلام عرض ادب پارچه های تدی دارای الیافی می باشد بافت بازی دارد، و جنس مویی آن هم باعث گرمی بیشتر می شود سپاس

  34. سلام وقت بخیر
    پارچه های تدی در طرح ها و دارای انواع طرح و رنگ می باشند که با نازل ترین قیمت عرضه می شوند

  35. سلام خسته نباشید پارچه‌های تدی مناسب روزهای پاییزی و زمستانی است و برای دوخت لباس گرم استفاده میشه

  36. سلام وقتتون بخیر
    من در شهر زنجان زندگی می کنم شما ارسال به قم هم دارید هزینه ارسال تا همدان چقدر است ؟

  37. پارچه های تدی بافتی بسیار نرم داشته فقط در صنعت پوشاک کاربرد ندارد و شما از این محصول می توانید در انواع صنعت استفاده کنید

  38. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه تریکو تیشرتی با درجه کیفیت اعلا شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم اگر امکانش هست برای شما کاتالوگ محصولات خود را به همراه قیمت برای من ایمیل کنید.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  39. بافته تدی به خاطر حالت نرم و عروسکی ای که دارد بیشتر برای پالتو سوشیرت های فانتزی مورد استفاده قرار می گیرد

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  40. منسوخ های تدی به دلیل بافت نرم و لطیفی که دارد در بین مردم به اسم پارچه های ببعی نیز شناخته می شود

  41. شرکت دیبافت نگار که در این زمینه پارچه فعالیت می کند بهترین نوع این تافته ها را به شما عرضه می کند و در کوتاه ترین زمان ممکن شما آن را تحویل می گیرید

  42. بافته های تدی که در بازار عرضه می شود و رنگبندی بالایی هم دارد این پارچه های تدی داری دو نوع دو رو و یک رو می باشد که از مدل های یک رو آن به عنوان استر بیشتر پالتو ها و کاپشن های کودکانه مورد استفاده قرار می گیرد.

  43. بافته های تدی که در بازار عرضه می شود و رنگبندی بالایی هم دارد این پارچه های تدی داری دو نوع دو رو و یک رو می باشد که از مدل های یک رو آن به عنوان استر بیشتر پالتو ها و کاپشن های کودکانه مورد استفاده قرار می گیرد.

  44. پارچه تدی نوعی از پارچه های پشمی می باشد که می توان از آن به عنوان یکی از محبوب ترین جنس های موجود نام برد.

  45. پارچه تدی نوعی از پارچه های پشمی می باشد که می توان از آن به عنوان یکی از محبوب ترین جنس های موجود نام برد.

  46. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور رواندا هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  47. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور رواندا هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  48. سلام وقت بخیر
    پارچه های تدی در زمستان یکی از پارچه پر طرفدار است که برای دوخت لباس های گرم استفاده می شود

  49. شرکت دیبافت نگار که در این زمینه پارچه فعالیت می کند بهترین نوع این تافته ها را به شما عرضه می کند و در کوتاه ترین زمان ممکن شما آن را تحویل می گیرید

  50. سلام وقت بخیر
    پارچه های تدی برای افراد لاغر بسیار مناسب می باشد به این دلیل که کمی چاق تر بنظر خواهید رسید که برای لباس روزانه مناسب است

  51. همواره تولیدی های منسوج تدی تلاش می کنند محصولی با کیفیت بالا از نظر ماندگاری به بازار عرضه دهند، بیشتر تولید کنندگان پالتو که خیلی به جنس پارچه اهمیت می دهند

  52. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور رواندا هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

  53. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور رواندا هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  54. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه تدی ضخیم شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  55. بافته تدی به خاطر حالت نرم و عروسکی ای که دارد بیشتر برای پالتو سوشیرت های فانتزی مورد استفاده قرار می گیرد، در بین دختران نو جوان محبوب شده است

  56. سلام وقت بخیر
    پارچه تدی به دلیل بافت متراکمی که دارد باعث می شود که هوای سرد وارد لباس نشود و بدن انسان گرم بماند و قیمت مناسبی هم داشته باشد

  57. منسوخ های تدی یک رو هم دارای لطافت خوبی می باشد مجموعه دیباف نگار با چند سال سابقه در زمینه فروش پارچه به صورت اینترنتی و کاملا تخصصی در زمینه تجارت خارجی و داخلی و پخش پارچه فعال هستند

  58. شرکت دیبافت نگار که در این زمینه پارچه فعالیت می کند بهترین نوع این تافته ها را به شما عرضه می کند و در کوتاه ترین زمان ممکن شما آن را تحویل می گیرید

  59. سلام وقت بخیر
    پارچه تدی به دلیل بافت متراکمی که دارد باعث می شود که هوای سرد وارد لباس نشود و بدن انسان گرم بماند قیمتی بسیار مناسب هم دار

  60. شاید پارچه تدی شبیح پارچه ببعی باشد ولی در کل پارچه مجزایی می باشد با خصوصیات مربوط به خود البته شاید زیاد هم بی ربط نباشد نامگذاری پارچه های تدی به خرس های تدی که می توان از آن برگرفته شده باشد.

  61. بیشتر تولید کنندگان پالتو که خیلی به جنس پارچه اهمیت می دهند و همینطور واقعا نکته ای بسیار مهمی است که همیشه برای مردم بوده چون خریداران تمایل دارند

  62. بافته تدی به خاطر حالت نرم و عروسکی ای که دارد بیشتر برای پالتو سوشیرت های فانتزی مورد استفاده قرار می گیرد، در بین دختران نو جوان محبوب شده است ودر کنار زیبایی که دارد گرم هم می مانید و فقط جنبه ی فانتزی ندارد و کاملا کاربردی است.

  63. بافته تدی به خاطر حالت نرم و عروسکی ای که دارد بیشتر برای پالتو سوشیرت های فانتزی مورد استفاده قرار می گیرد، در بین دختران نو جوان محبوب شده است ودر کنار زیبایی که دارد گرم هم می مانید و فقط جنبه ی فانتزی ندارد و کاملا کاربردی است.

  64. شرکت دیبافت نگار که در این زمینه پارچه فعالیت می کند بهترین نوع این تافته ها را به شما عرضه می کند و در کوتاه ترین زمان ممکن شما آن را تحویل می گیرید

  65. با سلام و عرض خسته نباشید
    می خواستم اگر امکان داره از انواع پارچه های تدی ضخیم واسم عکس بفرستید و لیست قیمت و کاتالوگ کامل و نحوه ی دسترسی جهت خرید رو هم بفرمایید ممنونم

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  66. پارچه تدی ار انواع برند ها پارچه در داخل بازار بوده است از این پارچه در صنایع متعددی استفاده می شود

  67. وجود سایت های اینترنتی مطمئنی همچون دیجی کالا از بهترین روش ها برای خرید اینترنتی است و افرادی تمایل به خرید آنلاین دارند می توانند این محصول عالی را با قیمت مناسب خریداری کنند

  68. باسلام وخسته نباشید، واقعا تنوع بسیار ورنگهای شاد ومتنوع حق انتخاب رو بالا می‌برد. اینکه امروزه پتوها دارای سبک های زیاد شدند هم استفاده کاربردی آنها رو افزایش می‌دهد

  69. سلام وقت شما بخیر و خوشی . مطالب شما فایده‌دار بود و اطلاعات زیادی درباره پارچه ها به دست آوردم سایت شما عالی است .

  70. این نوع پارچه جنس نرم و خوبی داره و خنکه در فصل گرما استفاده میشه .ودارای انواع طرح و رنگ می باشند.

  71. سلام وقت بخیر
    خواستم از شما بابت محصول خوبی که برام فرستادین تشکر کنم باز هم سفارش دارم فقط میخواستم ببینم ان دفع میتونید سه روزه برام بارو ارسال‌ کنید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  72. سلام وقت بخیر بافته تدی به خاطر حالت نرم و عروسکی ای که دارد بیشتر برای پالتو سوشیرت های فانتزی مورد استفاده قرار می گیرد و حالت زیبایی دارد

  73. این نوع پارچه کیفیت بالایی داره و در تولید اکثر لباسهای زنانه از آن استفاده میشه با رنگ بندی متنوع متناسب با هر سلیقه.

  74. سلام وقتتون بخیر
    مایل هستم در زمینه انواع کالای خواب با شما همکاری داشته باشم شما نمایندگی به شهر یزد هم میدین؟

  75. این پارچه ها چون ضد تعریق و ضد حساسیته خرید کردم و رنگ‌بندی متنوعی داره و قیمتش هم بسیار مناسبه

  76. لباس های تدی در زمستان یکی از لباس های کاربردی و پر استفاده بشمار می رود، که این پارچه ضخیم برای تولیدی لباس زمستانی مناسب می باشد.

  77. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور رواندا هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  78. بافته های تدی که در بازار عرضه می شود و رنگبندی بالایی هم دارد این پارچه های تدی داری دو نوع دو رو و یک رو می باشد که از مدل های یک رو آن به عنوان استر بیشتر پالتو ها و کاپشن های کودکانه مورد استفاده قرار می گیرد.

  79. شما می توانید برای خرید عمده تافته تدی با مراجعه به نمایندگی یا سایت های معتبر در این زمینه مراجعه کرد ه خرید خود را سفارش دهید.

  80. پارچه تدی نوعی از پارچه های پشمی می باشد که می توان از آن به عنوان یکی از محبوب ترین جنس های موجود نام برد

  81. پارچه در دنیای انسان از مهمترین ابزار زندگی هست که با اون خود شو پوشانده و انواع مختلفی از پوشاک را با پارچه تولید میکنه

  82. با سلام و خسته نباشید.من اطلاعات زیادی از این پارچه نداشتم ممنون ک وقت میزارین و مطالب اموزنده در اختیار ما قرار میدید

  83. پارچه ها طرح و رنگ و های مختلفی دارن و با توجه به جنسشون کارایی های متفاوتی دارن که ما میتونیم استفاده کنیم

  84. پارچه ایرانی از بهترین متریال مواد اولیه درجه یک و ممتاز تولید شده است این پارچه به عنوان داشتن تنوع بالا فروش بسیار خوبی را به خود جذب کرده است. خرید و فروش پارچه‌های ایرانی به صورت مستقیم از طریق تولیدکننده اصلی و تخصصی آن انجام می‌شود

  85. پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند ممنون از شما پارچه های ایرانی بازار گسترده را فراهم می‌کند که خرید و فروش های متعدد در این بازار سبب رونق اقتصادی کشور خواهد

  86. سلام عرض ادب پارچه تدی رو من از شما خریدم برای تولیدی حوله تن پوش خیلی کار پرفروشی بود باتشکر

  87. خرید و فروش پارچه های ایرانی و خارجی به صورت صادراتی و وارداتی روز به روز افزایش پیدا میکند فروش پارچه های ایرانی می تواند بسیار پر سود باشد چرا که پارچه های ایرانی متنوع و باکیفیت هستند.

  88. پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند پارچه های ایرانی از کیفیت خیلی خوبی برخوردار هستند و در خارج به داخل کشور طرفداران زیادی دارد

  89. پارچه ایرانی دارای دوام و کیفیت خوبی هست و به راحتی توانست در بازارهای خارجی جای خودش را باز کند برای انجام یک خرید و فروش خوب باید بتونید نحوه حرف زدن و جلب اعتماد مشتری را بلد باشید

  90. مطلب مفید و آموزنده بود و ارتباط با پشتیبانی میتونه سوالات ایجاد شده در ذهن رو به خوبی برطرف کنه خرید و فروش پارچه های ایرانی و خارجی به صورت صادراتی و وارداتی روز به روز افزایش پیدا میکند

  91. سلام خسته نباشید وقتتون بخیر
    من تعریف شما را بسیار شنیدم خواستم اگر امکانش هست با شما حضوری صحبت کنم وخرید خودمو انجام بدم دفتر فروش شما در کدوم شهر است ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  92. پارچه های ایرانی بهترین پارچه ها از لحاظ کیفیت و دوام هستند پارچه های ایرانی با کیفیت و در سایت دیبا بافت نگار مطلب زیادی در باره آن نوشته شده است

  93. سلام پارچه با کیفیت و قیمت مناسب را بدون واسطه و با آگاهی و کمک از مشاوران با مراجعه به سایت دیبا بافت نگار تهیه و خریداری کنید

  94. سلام به صورت عمده سفارش دادم،دستم‌ رسید بسیار عالی بود قیمت آن بسیار مناسب است اطلاعات این سایت بسیار زیاد می باشد و به راحتی می توانید با خواندن این مطالب از ویژگی های زیادی که این پارچه دارد آگاهی به دست بیاورید

  95. به نظرم میتونم برای دوخت لباسم از این پارچه ها استفاده کنم.خیلی زیبا میشه.من خودم خیاط هستم و پارچه هارو میشناسم که برای دوخت مناسب یا خیر

  96. سلام به صورت عمده سفارش دادم،دستم‌ رسید بسیار عالی بود قیمت آن بسیار مناسب است.

  97. سلام وقت بخیر
    خوشبختانه در حال حاضر در ایران خیلی از پارچه ها با جنس و رنگ و طرح اعلا درجه کیفی بالا در حال تولید می‌باشند

  98. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    من چند بار از شما خرید داشتم و راضی بودم فقط کمی دیر بار برام ارسال کردین اگر می تونید یک هفته ای بارو واسم ارسال کنید من سفارش بدم؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  99. پارچه از مواد بسیار عالی تشکیل شده است که از آن لباس های زیبا و بادوام بچگانه دوخته می شود که کیفیت خوبی دارند

  100. شرکت دیبافت نگار که در این زمینه پارچه فعالیت می کند بهترین نوع این تافته ها را به شما عرضه می کند و در کوتاه ترین زمان ممکن شما آن را تحویل می گیرید

  101. درود و سلام بر شما خوبان جالب بود، من خیلی از اطلاعات بالا رو نمیدونستم،قدردانی از اطلاعات آموزنده ای که قرار میدید

  102. من یه پارچه تریکو خیلی علاقه دارم و قصد دارم که چند نمونه با طرح های متفاوت و متنوع رو خریداری کنم برای دوخت پارچه به نظرم خیلی مناسب هستن ممنون

  103. پارچه های تریکو برای دوخت لباس های راحتی مناسب هستند و تنوع رنگ زیادی دارند. این پارچه ها جنس خوبی دارند که میشود استفاده گوناگونی از ان کرد

  104. پارچه های موجود در این فروشگاه تنوع طرح و رنگ بسیار زیادی دارد که موجب انتخاب راحت و آزادانه می‌ شود

  105. پارچه تریکو جز پرطرفدارترین نوع پارچه می باشد چون این محصول از کیفیت خوبی برخوردار می باشد و کیفبت کالا یکی از دلایل فروش بالاست

  106. پارچه تریکو یکی متنوع ترین پارچه های با کیفیت موجود در بازاره که بیشتر برای دوخت لباس های خانگی استفاده میشه چراکه در شستشوهای متعدد تغییر رنگ و آب رفت ندارد

  107. سلام وقت بخیر
    من در زمینه صادرات چند بار باشما همکاری کردم خواستم اینبار هم از شما خرید کنم و کارای صادراتو انجام بدم فقط قبلش سوال داشتم قیمت ها چند درصد تغییر کرده ؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  108. سلام خسته نباشید
    پارچه های تریکو حالت کشسانی دارند و نوعی از کالاهای اساسی هستند ودر صنعت نساجی به صورت عمده تولید می شوند

  109. پارچه های این مجموعه از کیفیت بالایی در بین همه برخوردار است ومی توان لباسی مقاوم وشیک از آن تهیه کرد پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار یکی از بهترین پارچه ها می باشد که در رنگ بندی های مختلفی تولید شده است

  110. سلام من پارچه ای میخواستم شک داشتم که اون جنسی که مد نظرمه هست یا خبر
    با کمک مشاورتون به خوبی اگاه شدم و تونستم خریدمو انجام بدم
    پارچه های ایرانی از کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی برخوردار است

  111. بسیار عالی این نوع پارچه تنومند برای دوخت انواع لباس و مانتو عالی است و در رنگهای متنوع موجود است.
    پارچه های بافته شده برای دوخت لباس های راحتی مناسب هستند و رنگ های متنوعی دارند.

  112. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه کیفیت بالایی داره و در تولید اکثر لباسهای زنانه از آن استفاده میشه با رنگ بندی متنوع متناسب با هر سلیقه پارچه های این مجموعه یکی از لطیف ترین موجوده که در طرح و رنگبندی مختلف تولید میشه

  113. سلام وقت بخیر
    پارچه ایرانی از بهترین متریال مواد اولیه درجه یک و ممتاز تولید شده است این پارچه به عنوان داشتن تنوع بالا فروش بسیار خوبی را به خود جذب کرده است خرید از کاخانه جات تولیدی پارچه یک هدف و راهبرد خوبی می باشد

  114. سلام وقت بخیر
    محصول با کیفیت با رنگ بندی های مختلفی که دارد باعث جذب مشتری می باشد استفاده از این پارچه ها که کیفیت بهتری نسبت به سایر پارچه ها دارد انتخابی مناسب است

  115. سلام وعرض ادب
    مطالب کاملا مفیدی بود و اطلاعات زیادی درباره این محصول به دست آوردم و لذت بردم

  116. این پارچه ها دارای وزن بسیارسبک واز لطافت بسیار بالایی وکیفیت برخورداندودرهرفصلی میشه به راحتی پوشید
    پارچه تریکو در مدل های گوناگونی تولید و به دست مردم می‌رسد

  117. سلام وقت بخیر
    خرید و فروش پارچه های ایرانی می تواند بسیار پر سود باشد
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند

  118. عرض سلام وخسته نباشید
    به تیم کاریتون که واقعا بهترین سایت جامع وکاملی رو برایهارایه یک محصول عالی که به دست مشتری و خریدار میخواد عرضه کنند رو طراحی کرده اید ممنون ازتون

  119. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار از جمله پارچه هاییه که ازش کالا ها و محصولات مختلفی تولید میشه این نوع پارچه خیلی پر کاربرده در صنعت پوشاک و قیمت مناسبی هم به خریدار عرضه می شود.

  120. سلام امروز از این پارچه های تریکو استفاده های بسیار زیادی می شودوبسیار عالی این نوع پارچه برلی دوخت انواع لباس ها ومانتو ها و… بسیار مناسب هست

  121. منسوخ های تدی به دلیل بافت نرم و لطیفی که دارد در بین مردم به اسم پارچه های ببعی نیز شناخته می شود، بافته های تدی دارای ضخامت های متفاوتی می باشد

  122. سلام وقت بخیر
    همراه گرامی برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره کارشناسان فروش مجموعه تماس حاصل فرمائید تا سفارش محصولتون رو ثبت کنن

  123. سلام و عرض ادب
    پارچه برای لباس میخواستم چون من تمایل چندانی برای استفاده از لباس های سنگین ندارم
    لطفا راهنمایی کنید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  124. سلام وقت بخیر
    مناز همکاری با شما خوش حالم سفارشاتم در مدت کوتاهی به بدستم رسید و بارگیری شد مشتریان خیلی راضی بودن ممنون ار کادرخوبتون

  125. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه ها دارای چندین نوع الیاف هستند که در آنها به و این الیاف عبارت اند از الیافهای مصنوعی و طبیعی و همچنین الیافهای مخلوط می باشند سلام پارچه مجموعه دیبا بافت نگاربه خاطر ضد حساسیت بودن از پرمصرف ترین نوع پارچه ها در جهان است

  126. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار یکی از لطیف ترین پارچه های موجوده که در طرح و رنگبندی مختلف تولید میشه و بیشتر در تولید لباس های راحتی و اسپرت مورد استفاده قراره میگیره این پارچه ها به خاطر ارزانی و سبکی که داره توجه خیلی افراد رو به خودش جذب کرده

  127. سلام وقت بخیر
    این پارچه ها کیفیت خوبی دارن خب چون میزان چروک پذیری این پارچه درصد پایینی داره رنگبندی ها هم بینهایت عالیه این پارچه ها کیفیت خیلی خوبی داره برای دوخت لباس هم خوبه و با قیمت پایینی هم عرضه می شود

  128. سلام
    وقت بخیر
    خرید و فروش پارچه های ایرانی مجموعه دیبا بافت نگار می تواند بسیار پر سود باشد چرا که پارچه های ایرانی متنوع و باکیفیت هستند پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند در این بازار سبب رونق اقتصادی کشور خواهد شد

  129. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار دارای جنس نرم وسبکی هستنداین مدل پارچه هارو خیلی دوست دارم چون که با کلی خلاقیت طراحی شده است

  130. مجموعه دیبا بافت نگار یکی از مراکز فروش اینترنتی در ایران است که در زمینه صادرات و داخلی فعال است و محصولات خود را با کمترین سود و به صورت بی واسطه از طریق خرید درب کارخانه و مستقیم برای خریدار درب منزل ارسال می کند

  131. شاید پارچه تدی شبیح پارچه ببعی باشد ولی در کل پارچه مجزایی می باشد با خصوصیات مربوط به خود البته شاید زیاد هم بی ربط نباشد نامگذاری پارچه های تدی به خرس های تدی که می توان از آن برگرفته شده باشد.

  132. امروزه مردم به دلیل مشغله های کاری زیاد تمایل دارند خرید خود را به صورت اینترنتی انجام دهند، علاوه بر خرید راحت محصول با کیفیت نیز تهیه کرده.

  133. منسوخ های تدی به دلیل بافت نرم و لطیفی که دارد در بین مردم به اسم پارچه های ببعی نیز شناخته می شود، بافته های تدی دارای ضخامت های متفاوتی می باشد

  134. سلام بهتر است پارچه های اصل و باکیفیت و مرغوب را خریداری کنید و از یک سایت معتبر ماننددیبا بافت نگار که خیالتان راحت باشد

  135. سلام خسته نباشید بافته تدی به خاطر حالت نرم و عروسکی ای که دارد بیشتر برای پالتو سوشیرت های فانتزی مورد استفاده قرار می گیرد

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  136. پارچه های تدی برای فصل زمستان بسیار عالی هستن
    تدی در رنگ بندی ساده هست
    یا طرح های مختلفی دارن
    ارسال به اسپانیا هم دارین

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  137. سلام
    این پارچه ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند به همین دلیل از زیبایی منحصر به فردی برخوردار بوده و ارسال به تمام نقاط کشور و خارج هم دارد در مجموعه دیبا بافت نگار

  138. سلام وقت بخیر
    من از سایت شما خرید کردم از نظر کیفیت و قیمت خیلی راضی بودم ممنون از مطالب مفید که سایتتون قرار دادید سپاسگزارم

  139. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند ممنون از شما
    تولید کننده گرامی که در این اوضاع بد اقتصادی هوای تولید کننده های پوشاک و فروشنده ها را دارید خسته نباشید

  140. سلام وقت بخیر
    مطالب سایتتون بسیارمناسب است بهترین پارچه های تولیدی در ایران
    وصادرات ش بالاست و بسیار تجارت بالایی دارد
    و با قیمت بسیار پایین و ایده آل عرضه می شود

  141. با سلام و خسته نباشید به مجموعه دیبابافت
    من یکی از تاجران شما هستم که به تازگی توانستم به کمک شما این محصول را به کشور عراق صادر کنم ممنون که همه جوره حمایت کردید.

  142. منسوخ های تدی به دلیل بافت نرم و لطیفی که دارد در بین مردم به اسم پارچه های ببعی نیز شناخته می شود، بافته های تدی دارای ضخامت های متفاوتی می باشدقیمت پارچه تدی هاتون چقدره ؟

  143. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه ها دارای چندین نوع الیاف هستند که در آنها به و این الیاف عبارت اند از الیافهای مصنوعی و طبیعی و همچنین الیافهای مخلوط می باشند و در قیمت پایینی به نرخ درب کارخانه در سایت دیبا بافت نگار عرضه می شود

  144. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی امروزه استفاده های زیادی داره از این پارچه برای تولید انواع کالا و محصولات استفاده میشه و قیمت و کیفیت مناسبی هم دارد

  145. سلام وقت بخیر
    خوشبختانه در حال حاضر در ایران خیلی از پارچه ها با جنسو رنگ و طرح اعلا در حال تولید می‌باشند
    که بهترین جنس و قیمت مناسب ترین نرخ در سایت دیبا بافت نگار به خریداران عرضه می شود

  146. سلام وقت بخیر
    ممنون از سایت معرکه شما که در زمینه پتو و کالای خواب فعالیت می کنید من صاحب یه فروشگاه کوچک هستم همیشه جنسامو از سایت شما میخرم کیفیت خوبی دارن و خداروشکر مشتریها راضیم

  147. پارچه تدی به دلیل بافت متراکمی کع داردمانع ازعبورومرورهوای سردبه داخل لباس ودرنتیجه گرم ماندن مادرفصل زمستان می‌شود.

  148. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه کیفیت بالایی داره و در تولید اکثر لباسهای زنانه از آن استفاده میشه و دارای کیفیت بالایی می باشد که قیمت خوبی هم دارد

  149. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی از کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی برخوردار است و از نظر کیفیت در بازار نسبت به رقبای خارجی خود حرف اول را میزند

  150. سلام وقت بخیر
    خرید و فروش های متعدد در این بازار سبب رونق اقتصادی کشور خواهد شد محصولات این مجموعه از کیفیت مطلوبی برخوردار است و اکثر خریداران ازکیفیت راضی هستند

  151. سلام من پارچه ای میخواستم تا یکی از دوستان سایت شما رو پیشنهاد داد چند روز ویسدستم رسید واقعا جوری که در سایتتون نوشته شده کیفیتش عالیه موفق باشید خدا قوت

  152. منسوخ های تدی به دلیل بافت نرم و لطیفی که دارد در بین مردم به اسم پارچه های ببعی نیز شناخته می شود، بافته های تدی دارای ضخامت های متفاوتی می باشد

  153. منسوخ های تدی به دلیل بافت نرم و لطیفی که دارد در بین مردم به اسم پارچه های ببعی نیز شناخته می شود، بافته های تدی دارای ضخامت های متفاوتی می باشد

  154. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی متنوع و باکیفیت هستند و هروزه هم در بازار خارجی بر متقاضیان آن افزوده می شود و تنها دلیل آن هم کیفیت درجه یک محصول می باشد

  155. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بازار گسترده را فراهم می‌کند و پارچه‌ای مجموعه دیبا بافت نگار دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد.

  156. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بازار گسترده را فراهم می‌کند و پارچه‌ای مجموعه دیبا بافت نگار دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد.

  157. پارچه ایرانی از بهترین متریال مواد اولیه درجه یک و ممتاز تولید شده است خرید و فروش پارچه‌های مجموعه دیبا بافت نگار به صورت مستقیم از طریق تولیدکننده اصلی و تخصصی آن انجام می‌شود.

  158. سلام وقت بخیر
    بهترین کیفیت پارچه را میتوانید با نازلترین قیمت عرضه می شود و از لحاظ رنگ بندی درطرح های بالا فروش بسیار خوبی را به خود جذب کرده است.

  159. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار با کیفیت و مرغوبیت بالا به مشتری ها عرضه می شود ودر خارج به داخل کشور طرفداران زیادی دارد

  160. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار با کیفیت و مرغوبیت بالا به مشتری ها عرضه می شود ودر خارج به داخل کشور طرفداران زیادی دارد

  161. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی که با مرغوبترین الیاف طبیعی و تکنولوژی روز دنیا ساخته میشوند و با قیمت مناسبی هم عرضه می شود

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  162. افرادلاغرکع میخواهندتوپرتردیده شوندازلباسهایی کع درآن پارچه تدی بکاررفته استفاده کنند.

  163. پارچه تدی به دلیل بافت متراکمی که دارد باعث می شود که هوای سرد وارد لباس نشود و بدن انسان گرم بماند

  164. سلام ودرود خداقوت به شماافرادپرتلاش، بسیارعالی بود،استفاده کردم ازمطالب مفیدتان ممنون که مشاوره هم به صورت رایگان گذاشتید

  165. سلام وقت بخیر
    پارچه های با کیفیت این مجموعه ‌ توانسته جایگاه خوبی را در این بین پیدا کند و این به دلیل کیفیت بسیار بالای این پارچه ها است که در رنگ‌بندی زیبا و با استحکام بالا تولید می شود.

  166. پارچه مجموع ددیبا بافت نگار به خاطر ارزانی و سبکی که داره و از اون میشه لباس های زیبا و راحتی درست کرد و کیفیت و قیمت مناسبی هم به خریداران عرضه می شود

  167. اولا پارچه های ایرانی تولید شده در مجموعه دیبا بافت نکار اکثرا همه ساده بودن حالا یکم تغییر در جنس پارچه بود تغییر در رنگ پارچه بود ولی هرچی گذشت تنوع پارچه ها خیلی بیشتر شد بعد از یک مدت پارچه هایی با طرح گل ریز وارد شد بعد گل درشت الان جدیدا دیدم که طرح های ترمه کم کم داره وارد بازار میشه همین یعنی که سازنده ها داره سلیقه مردم دستشون میاد و همین یعنی پیشرفت

  168. وقت بخیر پارچه های ایرانی بسیار بسیار زیبا وبا طرح هاورنگهای متنوع با کفیت ودوام بالا من برای پوشاک خریدم بسیار زیبا شده وقیمتش مقرون به صرفه توصیه می کنم شما هم از این سایت خرید کنید ولذت ببرید

  169. در تنوع و کیفیت حرف اول رو میزنید
    واقعا خرید از شما آدم رو خوشحال میکنه برای انتخاب خوبش که خرید از شما بوده ????

  170. برای اطلاعات بیشتر در مورد لیست قیمت و ابعاد و اندازه وارد سایت شده تا مشاوران شما را راهنمایی کنند و بتوانید بهترین خرید را داشته باشید.

  171. منسوخ های تدی به دلیل بافت نرم و لطیفی که دارد در بین مردم به اسم پارچه های ببعی نیز شناخته می شود، بافته های تدی دارای ضخامت های متفاوتی می باشد

  172. سلام وقت بخیر
    پارچه های ضخیم مجموعه دیبا بافت نگار می باشند که مشتریان زیادی دارد پارچه های موجود در دیبا دارای ضخامت های مختلف می باشد و بسیار نرم و لطیف می باشد یکی از پرمصرف ترین پارچه ها می باشدحتما خریداری کنید

  173. سلام این محصول دارای طرح های جذاب و چشم نوازی است و خیلی با کیفیت و مقاوم هستند از نظر اقتصادی مقرون به صرفه هست

  174. منسوخ های تدی به دلیل بافت نرم و لطیفی که دارد در بین مردم به اسم پارچه های ببعی نیز شناخته می شود، بافته های تدی دارای ضخامت های متفاوتی می باشد

  175. سلام وقت بخیر
    پارچه تدی به دلیل بافت متراکمی که دارد باعث می شود که هوای سرد وارد لباس نشود و بدن انسان گرم بماند ارسال به مازندران هم دارید

  176. لباس های تدی در زمستان یکی از لباس های کاربردی و پر استفاده بشمار می رود، که این پارچه ضخیم برای تولیدی لباس زمستانی مناسب می باشد.

  177. منسوخ های تدی یک رو هم دارای لطافت خوبی می باشد مجموعه دیباف نگار با چند سال سابقه در زمینه فروش پارچه به صورت اینترنتی و کاملا تخصصی در زمینه تجارت خارجی و داخلی و پخش پارچه فعال هستند

  178. سلام وقت بخیر
    خرید از کاخانه جات تولیدی پارچه یک هدف و راهبرد خوبی می باشد
    پارچه ایرانی دارای دوام و کیفیت خوبی هست
    پارچه های ایرانی بازار بسیار گسترده‌ای دارد

  179. سلام و درود ممنون از اطلاعات خوب و مفیدتون پارچه ای نرم و لطیف است که از الیاف درجه یک و مرغوب در تولید آن استفاده شده است

  180. منسوخ های تدی به دلیل بافت نرم و لطیفی که دارد در بین مردم به اسم پارچه های ببعی نیز شناخته می شود، بافته های تدی دارای ضخامت های متفاوتی می باشد قیمت پارچه تدی هاتون چقدره ؟

  181. منسوخ های تدی به دلیل بافت نرم و لطیفی که دارد در بین مردم به اسم پارچه های ببعی شناخته میشود

  182. سلام وقت بخیر
    این پارچه های ایرانی تولید شده در مجموعه دیبا بافت نگار با طرح های بسیار زیبایی که بر روی آنها از خیلی فروشنده دارد و با قیمت عمده هم عرضه می شود

  183. پارچه های ایرانی ازدیربازبخاطرنقش ونگارهای زیباوبادوام بودن جنس ورنگ بندی های زیبا آهان زیادی درکشورهای دیگرداشته است

  184. سلام وقت بخیر
    واقعا بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت.ممنونم بابت لطفتان اینهمه تنوع طرح و رنگ در حد خودش کم نظیره.من خیلی راضی هستم

  185. منسوخ های تدی به دلیل بافت نرم و لطیفی که دارد در بین مردم به اسم پارچه های ببعی نیز شناخته می شود، بافته های تدی دارای ضخامت های متفاوتی می باشد

  186. منسوخ های تدی به دلیل بافت نرم و لطیفی که دارد در بین مردم به اسم پارچه های ببعی نیز شناخته می شود، بافته های تدی دارای ضخامت های متفاوتی می باشد

  187. سلام وقت بخیر
    پارچه های این مجموعه دیبا بافت نگار یکی از پارچه های گرم برای فصول سرد سال است که کیفیت عالی و ظاهر بسیار عالی دارد و قیمت بسیار ایده آل و ارزانی هم دارد.

  188. سلام خسته نباشید
    پارچه های خیلی خوبی ان با اینکه نازکن تو سرما حسابی گرم میکنن .سبک و لطیف هستند چند طاقه خریدم ازشون راضی ام طرح های متنوعی دارند و با قیمت بسیار مناسبی هم خریدم

  189. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه از نظر زیبایی بسیار زیبا و خوش رنگ هست و از نظر قیمت هم نسبت به پارچه های دیگه بسیار ارزانتر هست که من این نو پارچه رو خیلی ترجیح میدم نسبت به پارچه های دیگه تشکر میکنم از سازنده همچین محصول باکیفیت و قیمت مناسب

  190. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار بسیار مرغوب و باکیفیت هستند که بسیار انعطاف پذیری و راحت می باشند و با قیمت بسیار پایین متناسب با بودجه تمام افراد به خریداران عرضه می شود

  191. منسوخ های تدی به دلیل بافت نرم و لطیفی که دارد در بین مردم به اسم پارچه های ببعی نیز شناخته می شود، بافته های تدی دارای ضخامت های متفاوتی می باشد

  192. سلام وقت بخیر
    ممنون میشم لیست قیمت محصولات خود را بسته به مواد اولیه ای که بکار رفته ارسال کنید طبیعی قیمتش بیشتره؟

  193. سلام خسته نباشید وقتتون بخیر
    من چند باری از شما خرید کردم خواستم ببینم برای نزدیک عید به صورت چکی با من کار می کنید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  194. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  195. پارچه تدی به دلیل بافت متراکمی که دارد باعث می شود که هوای سرد وارد لباس نشود و بدن انسان گرم بماند

  196. پارچه تدی بیشتر به صورت طرح های ساده تولید می شوند و این پارچه در زمستان بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد، به دلیل تنوع بالایی که در رنگ بندی دارد بیشتر تولید کننده های لباس برای تهیه ست لباس و شلوار در فصل سرد خریداری می شود.

  197. در تنوع و کیفیت حرف اول رو میزنید
    واقعا خرید از شما آدم رو خوشحال میکنه برای انتخاب خوبش که خرید از شما بوده ????

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  198. درسته که انسان دنبال چیزهای جدید ونو هست همیشه والبته که طرح های جدید وساده هم خیلی خوبه اما طرح های سنتی همیشه باعث ایجاد حس خوب میشه.

  199. سلام وقت بخیر
    بافته تدی به خاطر حالت نرم و عروسکی ای که دارد بیشتر برای پالتو سوشیرت های فانتزی مورد استفاده قرار می گیرد

  200. بافته های تدی دارای ضخامت های متفاوتی می باشد و اینکه پارچه تدی همانند پارچه های دیگر خز دار است و دارای کرک نیز می باشد وخز های بافته تدی در مقایسه با پارچه های خز دار کوتاه تر می باشد

  201. منسوخ های تدی به دلیل بافت نرم و لطیفی که دارد در بین مردم به اسم پارچه های ببعی نیز شناخته می شود

  202. منسوخ های تدی به دلیل بافت نرم و لطیفی که دارد در بین مردم به اسم پارچه های ببعی نیز شناخته می شود

  203. پارچه تدی بیشتر به صورت طرح های ساده تولید می شوند و این پارچه در زمستان بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد

  204. پارچه تدی بیشتر به صورت طرح های ساده تولید می شوند و این پارچه در زمستان بیشتر مورد استقبال قرار می گیرد

  205. سلام وقت بخیر
    می خواستم در زمینه صادرات با شما همکاری داشته باشیم؟
    ارسال به کشور رواندا هم دارید ؟
    ممنون میشم در زمینه جنس و الیاف آن هم توضیح بدهید

  206. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور سودان هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

  207. سلام وقت بخیر
    پارچه های تدی در زمستان یکی از پارچه پر طرفدار است که برای دوخت لباس های گرم استفاده می شود

  208. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور سودان هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

  209. منسوخ های تدی به دلیل بافت نرم و لطیفی که دارد در بین مردم به اسم پارچه های ببعی نیز شناخته می شود، بافته های تدی دارای ضخامت های متفاوتی می باشد

  210. منسوخ های تدی به دلیل بافت نرم و لطیفی که دارد در بین مردم به اسم پارچه های ببعی نیز شناخته می شود

  211. سلام وقت بخیر بافته تدی به خاطر حالت نرم و عروسکی ای که دارد بیشتر برای پالتو سوشیرت های فانتزی مورد استفاده قرار می گیرد

  212. سلام وقتتون بخیر
    من از پارچه های تدی شما برای فروشگاهم خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  213. سلام وقت بخیر
    خواستم ببینم چند روز کاری طول میکشه تا بار منو ارسال کنید؟من دیروز ثبت سفارش کردم.

  214. پارچه های تدی ضخیم برای لباس زمستونی خیلی مناسبه. ممنون از دیبافت بابت فروش این محصول

  215. سلام خسته نباشید
    به طور کلی بخوام بگم اصلا فکرشو نمیکردم محصولتن اینقدر خوب باشه با شک سفارش دادم ولی وقتی به دستم رسید خیلی خوشحال شدم از سفارشم و به همه دوستان پیشنهاد میکنم حداقل یکبار از محصولات خوب شما استفاده کنند

  216. سلام وقت بخیر خسته نباشید
    من چند بار از شما خرید داشتم و راضی بودم فقط کمی دیر بار برام ارسال کردین اگر می تونید یک هفته ای بارو واسم ارسال کنید من سفارش بدم؟

  217. سلام وقت بخیر
    پارچه های تدی برای افراد لاغر بسیار مناسب می باشد به این دلیل که کمی چاق تر بنظر خواهید رسید

  218. لباس های تدی در زمستان یکی از لباس های کاربردی و پر استفاده بشمار می رود، که این پارچه ضخیم برای تولیدی لباس زمستانی مناسب می باشد.

  219. بیشتر لباس هایی که از پارچه تدی تهیه می شوند بیشتر به شکل فری سایز دوخته می شوند

  220. پارچه های تدی، پارچه ببعی، باهم تفاوت دارند ولی بافتی نزدیک به هم داشته و هردو پارچه برای تولید لباس های زمستانی مثل پالتو و هودی بسیار پر فروش واقع شده است

  221. پارچه های تدی دارای الیافی می باشد بافت بازی دارد، و جنس مویی آن هم باعث گرمی بیشتر می شود، بافت منسوج تدی به صورت لانه زنبوری است و مزایای این پارچه را می توان به خاصیت گردش های آن اشاره کرد.

  222. دلیل دیگر آن کشدار نبودن آن است و بعد از مدتی استفاده حالت خود را از دست بدهد و گرمای مناسبی که دارد برای خرید در بین لباس های زمستانی با جنسی اعلا بسیار مناسب است.

  223. پارچه تدی نوعی از پارچه های پشمی می باشد که می توان از آن به عنوان یکی از محبوب ترین جنس های موجود نام برد.

  224. بافته تدی به خاطر حالت نرم و عروسکی ای که دارد بیشتر برای پالتو سوشیرت های فانتزی مورد استفاده قرار می گیرد،

  225. در بین دختران نو جوان محبوب شده است ودر کنار زیبایی که دارد گرم هم می مانید و فقط جنبه ی فانتزی ندارد و کاملا کاربردی است.

  226. سلام عرض ادب من از پارچه های تدی برای دوخت هودی دخترانه استفاده کردم خیلی نرم ولطیف بود و خیلی گرم بود ممنون

  227. سلام پارچه های دیگر خز دار است و دارای کرک نیز می باشد وخز های بافته تدی در مقایسه با پارچه های خز دار کوتاه تر می باشد و گرمای بسیار خوبی دارد.

  228. سلام عرض ادب این پارچه ها به دیلی لطافتی که دارد برای دوخت انواع لباس بچگانه مورد استفاده قرار می‌گیرد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما