خرید پارچه خز خرگوشی ضد حساسیت برای صنعت پوشاک

در صنعت لباس پارچه خز خرگوشی از دیرباز کاربرد فراوانی دارد. به طوری که پس از پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن لباس های متنوع، بیشتر افراد از این نوع پارچه به عنوان نشانه استفاده می کردند. اگر قصد سفارش پارچه خز خرگوشی اعلا و انتخاب یک لباس مناسب از نوع خز را خواهید داشت مطالعه این مقاله می تواند  برای شما مفید واقع شود.

آنچه در این مقاله می‌خوانید:

با گذشت زمان، وجود پارچه خز خرگوشی  در تهیه پوشاک شکل متنوعی به خود گرفته است  پارچه های خز خرگوشی مصنوعی تهیه شده از مواد اولیه پلی استر و متریال مصنوعی به بازار عرضه می شوند. لباس هایی که از این پارچه ها تولید شده بیشترین بخش از مد و طرح و برندهای روز دنیا را تشکیل می دهند. به طور مثال برند های شناخته شده در صنعت مد همیشه از این نوع پارچه استفاده می کند با استفاده از ترکیب نوع پارچه خز خرگوشی  و چرم طرح های بی نظیری را تولید می کنند.پارچه خز خرگوشی

پارچه خز خرگوشی

معمولا استفاده از پارچه خز خرگوشی در پوشاک عرضه شده از این پارچه به دلیل حجم بالایی که دارد، به تمامی افراد با سایزهای مختلف توصیه نمی شود. نکته قابل توجه این است که نباید از این پارچه خز خرگوشی در نواع طرح و سایز شما به کار برد و باید تولید آن را محدود انتخاب کنید.

به عنوان مثال اگر قصد خرید پارچه خز و لباس های خز خرگوشی و گرمای مناسب علاقه دارید و به سلامت خود اهمیت می دهید، مناسب است که حتما یک لباس از جنس خز را داشته باشید و با کمترین نگرانی با توجه به سلیقه خود خرید کنید.

مطالعه کردن راجع به پارچه خز از نوع خرگوشی ما به شما کمک می کنیم و در این راه گزینه های بیشتری را پیشنهاد می کنیم که شما با آگاهی بیشتر می توانید خرید و سفارش راحتی را تجربه کنید. اگر موافق هستید که در مورد پارچه های خز و لباس های عرضه شده از این نوع پارچه در استایل و تیپ شخصیتی خود آگاهی بیشتری به دست آورید، این مقاله برای شما به عنوان یک کمکی و راهنما در طرح و ایده خواهد بود. اگر قصد دارید که پالتویی جذاب و شیک بدوزید یا خرید کنید که از جنس پارچه خز باشد پیشنهاد ما به شما خز خرگوشی است که در کنار زیبایی که دارد واقعا نرم و لطیف بوده همینطور در زمان استفاده حس خوبی را خواهید داشت.

همینطور بهتر است که اگر این نوع پارچه را برای تولید خود می خواهید انتخاب کنید بهتر است اولین مرحله تصمیم بگیرید که پالتوی شما دارای چه قدی باشد کوتاه یا بلند سپس خرید نهایی خود را ثبت کنید تا کمترین دور ریز را بعد اجرای انداختن الگو روی پارچه داشته باشید با این کار در هزینه های خود نیز بیشترین صرفه جویی را خواهید داشت در حال حاضر کت و پالتوهای کوتاه و نیم تنه در بازار بیشتر ترند شده و در بین خریداران نیز متقاضیان فراوانی دارد.

در زمان استفاده از این پوشاک در انواع طرح ها در ابعاد مختلف که کاملا اندازه و فیت بدنتان باشد از این نوع پارچه استفاده می کنند و اگر در هنگام استفاده از این جنس لباسی که در زیر آن استفاده می کنید بلند باشد قد شما بلند تر دیده شود و همینطور این ست در رده پوشاک لباس های نیمه رسمی و مصرف روزانه مناسب است.

برای پوشیدن کت های کوتاه می توانید از شومیزهای کاملا متناسب و فیت بدن یا لباس ها و پلیورهای تنگ استفاده کنید. اگر قد لباسی که برای زیر کت خود انتخاب می کنید به اندازه کافی بلند باشد، باعث می شود کشید. اگر شما دارای قد تقریبا متوسطی هستید پیشنهاد می شود که پالتو شما اندازه ای تا بالای زانو داشته باشد و اگر شما نیز خودتان قصد خرید و تهیه از این پوشاک برای خودتان را دارید اگر دکمه های لباس های خود را باز بگذارید تا با این صورت قد بلند تر و کشیده تر دیده شود. بیشتر کت های بلند که از این پارچه تهیه می شوند مناسب برای محیط های رسمی و همینطور برای مهمانی ها هم خوب است. اگر شما هم قصد خرید این لباس را دارید در صورت استفاده با کفش و بوت با کمی داشته استفاده داشته باشید بهتر است.پارچه خز ضد حساسیت

پارچه خز ضد حساسیت

هنگام تهیه این شما می توانید آن را در انواع پارچه خز یا قابلیت ضد حساسیت آن را تهیه کنید این پارچه در تنوع بالایی تولید می شود و طرح های بی نظیری را ایجاد می کند که بیشتر طراحان مد و صنعت پوشاک از آن استفاده می کنند. خزهای ضد حساسیت در انواع رنگ بندی هم در رنگ تیره و هم روشن با طرح های افقی و عمودی تولید می شود و شما اگر طرح عمودی آن در تولید پوشاک خود استفاده کنید بلندتر نشان داده می شوید اگر موافق هستید یک لباس با رنگ روشن تهیه کنید حتما بهتر است در انتخاب خود برای دوخت بلوز و ست شلوار و لباس به سراغ رنگ بندی های تیره بروید.

این کار می تواند کمک زیادی به شما کند و با ایجاد خطای دید شما دو رنگ متضاد از هم را مشاهده می کنید، اگر شما فردی بزرگ جثه هستید با این پارچه و طرح،  لاغرتر به نظرخواهید رسبد .در انتخاب پارچه برای تولید جلیقه می توانید از پارچه های خز ضد حساسیت استفاده کرد و پارچه خز در تهیه شومیز یا بافتی که می خواهید از آن تهیه و دوخته شود می توانید به کار بگیرید و در این صورت بالاتنه شما لاغر تر قابل مشاهده می شود.

اگر قصد دارید استایل خود را با یک لباس تولید شده از پارچه خز داشته باشید بهتر  است که خزهایی را سفارش دهید طرح دار باشد. خزهای که از الیاف مصنوعی با جدید ترین و تنوع بالا در انواع رنگبندی و طرح جذاب به بازار وارد می شوند و می توانید با یک انتخاب درست یک استایل  شیک و منحصر بفرد و خاص بسازید.خرید پارچه خز خرگوشی

خرید این منسوج

لباس هایی که از پارچه خز خرگوشی  به عنوان یک لباس مناسب پاییزی  و پوشاک زمستانی مورد استفاده قرار می گیرد. بیشتر بانوان برای تهیه پوشاک گرم و مناسب به عنوان یک پوشاک ضخیم و لطیف که گرامی مطلوبی هم دارد و تنخور دلخواه و جذابی هم دارند گزینه خوبی هستند.

پوشیدن لباس های که از این جنس پارچه تولید شده اند بسیار زیبا هستند و مورد اسقبال بیشتر بانوان قرار می گیرد و علاقه شدید به خرید آن دارند و همینطور خریدار این نوع پارچه با هر قیمتی هستند زیرا به زیبایی آن بیشتر از بها توجه می کنند. بهترین گزینه برای انتخاب پارچه مناسب در پوشاک به عنوان خرج کار که جلوه خاص تری به لباس می ‌دهد نیز می توانید از این پارچه خز استفاده داشته باشید. برای کسب اطلاعات بیشتر شما می توانید با مشاوران مجموعه تماس حاصل فرمایید کارشناسان مجموعه دیبا بافت نگار پاسخگو تمام سوالات شما عزیزان هستند کافیست با شماره های داخل سایت تماس بگیرید.

339

      • مطالعه کردن راجع به پارچه خز از نوع خرگوشی ما به شما کمک می کنیم و در این راه گزینه های بیشتری را پیشنهاد می کنیم که شما با آگاهی بیشتر می توانید خرید و سفارش راحتی را تجربه کنید

  1. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    لطفاً تنوع محصولات تریکو و لیست قیمت را از طریق واتساپ یا ایتا برام ارسال نمایید.
    با تشکر

  2. سلام وقت بخیر
    می خواستم اگر امکانش برای شنا مقدوره از تمام پارچه های خز خرگوشی که بافت واقعا لطیفی دارد و تهیه شده از تولیدی تون برای من عکس یا کاتالوگ کامل در جیمیل و واتساپ ارسال کنید پس از مشاهده زمانی برای مذاکره هماهنگ کنیم با تشکر

  3. سلام وقت بخیر پارچه های خز بخاطر نرمی و لطافتی که دارند برای دختر بچه ها گزینه ی خوبی است وگرمای مطلوبی دارند

  4. سلام وقت بخیر
    پارچه‌ های خز بعد از چندین مرتبه شست و شو ممکن است دچار پرزدهی شوند پس بهتر است الکی و بدون کثیف شدن لباس آنها را شست و شو ندهیم و علاوه بر آن در شست و شوی آنها دقت لازم را داشته باشیم.

  5. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  6. سلام وقت بخیر پارچه های خز خرگوشی به دلیل نرم ولطیف بودن آن مناسب برای لباس گرم بچگانه است

  7. سلام وقت بخیر
    پارچه خز خرگوشی به عنوان یک لباس مناسب پاییزی و پوشاک زمستانی مورد استفاده قرار می گیرد.

  8. سلام وقت بخیر
    این پارچه خز هلپیی رنگتون متری یا طاقه ای چنده خیلی خوشمزه راهنمایی کنید ؟

  9. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  10. با گذشت زمان، وجود پارچه خز خرگوشی در تهیه پوشاک شکل متنوعی به خود گرفته است پارچه های خز خرگوشی مصنوعی تهیه شده از مواد اولیه پلی استر و متریال مصنوعی به بازار عرضه می شوند.

  11. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    لطفاً تنوع محصولات تریکو و لیست قیمت را از طریق واتساپ یا ایتا برام ارسال نمایید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  12. سلام وقت بخیر
    می خواستم اگر امکانش برای شنا مقدوره از تمام پارچه های خز خرگوشی که بافت واقعا لطیفی دارد و تهیه شده از تولیدی تون برای من عکس یا کاتالوگ کامل در جیمیل و واتساپ ارسال کنید پس از مشاهده زمانی برای مذاکره هماهنگ کنیم با تشکر

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  13. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    لطفاً تنوع محصولات تریکو و لیست قیمت را از طریق واتساپ یا ایتا برام ارسال نمایید.
    با تشکر

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  14. سلام وقت بخیر
    پارچه‌ های خز بعد از چندین مرتبه شست و شو ممکن است دچار پرزدهی شوند پس بهتر است الکی و بدون کثیف شدن لباس آنها را شست و شو ندهیم و علاوه بر آن در شست و شوی آنها دقت لازم را داشته باشیم.

  15. لباس های که از این جنس پارچه تولید شده اند بسیار زیبا هستند و مورد اسقبال بیشتر بانوان قرار می گیرد و علاقه شدید به خرید آن دارند و همینطور خریدار این نوع پارچه با هر قیمتی هستند زیرا به زیبایی آن بیشتر از بها توجه می کنند.

  16. لباس هایی که از پارچه خز خرگوشی به عنوان یک لباس مناسب پاییزی و پوشاک زمستانی مورد استفاده قرار می گیرد. بیشتر بانوان برای تهیه پوشاک گرم و مناسب به عنوان یک پوشاک ضخیم و لطیف که گرامی مطلوبی هم دارد و تنخور دلخواه و جذابی هم دارند گزینه خوبی هستند.

  17. سلام وقت بخیر
    پارچه های خز بخاطر نرمی و لطافتی که دارند برای دختر بچه ها گزینه ی خوبی است وگرمای مطلوبی دارند

  18. خریدار این نوع پارچه با هر قیمتی هستند زیرا به زیبایی آن بیشتر از بها توجه می کنند. بهترین گزینه برای انتخاب پارچه مناسب در پوشاک به عنوان خرج کار که جلوه خاص تری به لباس می ‌دهد

  19. با سلام
    من عکس یا کاتالوگ کامل در جیمیل و واتساپ ارسال کنید پس از مشاهده زمانی برای مذاکره هماهنگ کنیم با تشکر

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  20. سلام وقت
    بخیر پارچه های خز بخاطر نرمی و لطافتی که دارند برای دختر بچه ها گزینه ی خوبی است وگرمای مطلوب

  21. بهتر است الکی و بدون کثیف شدن لباس آنها را شست و شو ندهیم و علاوه بر آن در شست و شوی آنها دقت لازم را داشته باشیم.

  22. سلام وقت بخیر
    پارچه خز خرگوشی به عنوان یک لباس مناسب پاییزی و پوشاک زمستانی مورد استفاده قرار می گیرد.

  23. پوشیدن لباس های که از این جنس پارچه تولید شده اند بسیار زیبا هستند و مورد اسقبال بیشتر بانوان قرار می گیرد

  24. پوشیدن لباس های که از این جنس پارچه تولید شده اند بسیار زیبا هستند و مورد اسقبال بیشتر بانوان قرار می گیرد و علاقه شدید به خرید آن دارند و همینطور خریدار این نوع پارچه با هر قیمتی هستند زیرا به زیبایی آن بیشتر از بها توجه می کنند.

  25. در پوشاک به عنوان خرج کار که جلوه خاص تری به لباس می ‌دهد نیز می توانید از این پارچه خز استفاده داشته باشید

  26. بهترین گزینه برای انتخاب پارچه مناسب در پوشاک به عنوان خرج کار که جلوه خاص تری به لباس می ‌دهد نیز می توانید از این پارچه خز استفاده داشته باشید.

  27. بیشتر بانوان برای تهیه پوشاک گرم و مناسب به عنوان یک پوشاک ضخیم و لطیف که گرامی مطلوبی هم دارد و تنخور دلخواه و جذابی هم دارند گزینه خوبی هستند.

  28. با گذشت زمان، وجود پارچه خز خرگوشی در تهیه پوشاک شکل متنوعی به خود گرفته است پارچه های خز خرگوشی مصنوعی تهیه شده از مواد اولیه پلی استر و متریال مصنوعی به بازار عرضه می شوند

  29. پوشیدن لباس های که از این جنس پارچه تولید شده اند بسیار زیبا هستند و مورد اسقبال بیشتر بانوان قرار می گیرد

  30. سلام وقتتون بخیر بنده از شما تشکر ویژه دارم برایه همراهی کردن با مشتری از لحظه سفارش تا دریافت واقعا پیگیریتون عالی هست متشکرم

  31. سلام وقت بخیر
    این کار می تواند کمک زیادی به شما کند و با ایجاد خطای دید شما دو رنگ متضاد از هم را مشاهده می کنید، اگر شما فردی بزرگ جثه هستید با این پارچه و طرح، لاغرتر به نظرخواهید رسبد

  32. این کار می تواند کمک زیادی به شما کند و با ایجاد خطای دید شما دو رنگ متضاد از هم را مشاهده می کنید، اگر شما فردی بزرگ جثه هستید با این پارچه و طرح، لاغرتر به نظرخواهید رسبد

  33. بیشتر بانوان برای تهیه پوشاک گرم و مناسب به عنوان یک پوشاک ضخیم و لطیف که گرامی مطلوبی هم دارد و تنخور دلخواه و جذابی هم دارند گزینه خوبی هستند.

  34. در زمان استفاده از این پوشاک در انواع طرح ها در ابعاد مختلف که کاملا اندازه و فیت بدنتان باشد از این نوع پارچه استفاده می کنند

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  35. سلام وقت بخیر
    پارچه های خز خرگوشی درصد پلی استر و پنبه در داخل این پارچه متفاوت است و بسیار با کیفیت میباشد

  36. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  37. سلام وقت بخیر ابتدای هر تجارتی ممکنه چندان سودده نباشه اما تداوم و استمرار میتونه بازدهی و نتیجه خوبی به همراه بیاره
    پارچه خز خرگوشی
    و بیشتر از نخ تولید شده است و بنابراین خالص است برای دوخت کت شلوار از آن استفاده میشه

  38. سلام وقت بخیر
    ارسال به رفسنجان هم دارید ممنون میشم من را در نحوی ی سفارش و ارسال بار راهنمایی فرمایید؟

  39. سلام وقتتون بخیر
    محصول من دیروز به دستم رسید بسیار کیفیت خوبی داشتن ممنون از سایت خوبتون.

  40. سلام وقت بخیر پارچه های خز خرگوشی برای پوشاک گرم و مناسب به عنوان یک پوشاک ضخیم و لطیف که گرمی مطلوبی هم دارد و تنخور دلخواه و جذابی هم دارند ممنون

  41. دعای خرگوشی برای دوخت پارچه های کوچک بچه گانه فوق العاده کار زیبایی می شود من این کار را انجام دادم از نتیجه کارم راضی بودم ممنون از محصولات خوب شما

  42. سلام وقت بخیر
    این پارچه ها کیفیت بسیار خوبی دارند ولی قیمتشون نسبتا بالاست ولی واقعا زیبا هستند

  43. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت محصول باکیفیتی که برام فرستادین تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون بی زحمت قیمت اجناس هم درج کنید

  44. سلام وقتتون بخیر
    من بسیار از پارچه های تدی شما خرید کردم بسیار باکیفیت هستند و شستشوی ی آسانی هم داشت با تشکر

  45. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت مطالب بسیار خوبی که داخل سایت قرار می دهید تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  46. پارچه های خز خرگوشی مصنوعی تهیه شده از مواد اولیه پلی استر و متریال مصنوعی به بازار عرضه می شوند.

  47. پارچه های پلی استر متناسب با ضخامتی که دارا هستند می توانند در فصل های گوناگون به کار گرفته شوند.

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  48. برند های شناخته شده در صنعت مد همیشه از این نوع پارچه استفاده می کند با استفاده از ترکیب نوع پارچه خز خرگوشی و چرم طرح های بی نظیری را تولید می کنند.

  49. سلام وقت بخیر
    می خواستم در مورد ارسال بار و نحوه ای بار گیری در زمینه صادرات به چه نحوی انجام می شود ؟
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ارسال به هند هم دارید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  50. با سلام
    پارچه خز با عرض 160 و گرم 25 کیلویی میخواستم ، تناژ بالا
    اگه موجود دارید لطفا راهنمایی بفرمایید

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  51. با گذشت زمان، وجود پارچه خز خرگوشی در تهیه پوشاک شکل متنوعی به خود گرفته است پارچه های خز خرگوشی مصنوعی تهیه شده از مواد اولیه پلی استر و متریال مصنوعی به بازار عرضه می شوند

  52. سلام وقت بخیر پارچه های خز خرگوش برای لباس گرم کودک بسیار مناسبه هم زیباست هم گرمای خوبی داره

  53. سایت شما خیلی خوب است به نظرم، يكى از مناسب ترين روش هاى خريد، به صورت اينترنتى است و شما مى توانيداین محصول را از سایت دیبافت و ساير مراكز فروش اينترنتی، اين محصول را خريدارى كنيد.ممنون واقعا

  54. این ھمه تنوع و این کیفیت بالا توسط تولید کنندگان ایرانی تولید شدہ و برای ما افتخار آورہ که نه تنها نیاز مردم داخل جامعه را برطرف می کند بلکه برای کشور ھای خارجی ھم صادرات می شود.

  55. این ھمه تنوع و این کیفیت بالا توسط تولید کنندگان ایرانی تولید شدہ و برای ما افتخار آورہ که نه تنها نیاز مردم داخل جامعه را برطرف می کند بلکه برای کشور ھای خارجی ھم صادرات می شود

  56. سلام ممنون از شما بابت محصول مرغوب و با کیفیت شما و این که کیفیت محصولات شما عالیه و خیلی هم جنس خوبی دارد و رنگ های زیبایی هم دارد

  57. سلام خسته نباشید وقتتون بخیر
    من چند باری از شما خرید کردم خواستم ببینم برای عید به صورت چکی با من کار می کنید؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  58. این نوع پارچه جنس نرم و خوبی داره و خنکه در فصل گرما استفاده میشه .ودارای انواع طرح و رنگ می باشند.

  59. از این پارچه برای شلوار پیرهن و حوله و… وحتی برای ساخت کاور لوازم خانه بکار میرود

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  60. انقدر که این پارچه های نخی و خز زیبا و با دوام هستند که ادم به خرید مانتو حاضری بی رغبت میشه برای دوخت فوق العاده هستن

  61. این نوع پارچه کیفیت بالایی داره و در تولید اکثر لباسهای زنانه از آن استفاده میشه با رنگ بندی متنوع متناسب با هر سلیقه.

  62. سلام وقت بخیر
    خواستم ببینم چند روز کاری طول میکشه تا بار منو ارسال کنید؟من دیروز ثبت سفارش کردم.

  63. این پارچه ها چون ضد تعریق و ضد حساسیته خرید کردم و رنگ‌بندی متنوعی داره و قیمتش هم بسیار مناسبه

  64. در صنعت لباس پارچه خز خرگوشی از دیرباز کاربرد فراوانی دارد. به طوری که پس از پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن لباس های متنوع، بیشتر افراد از این نوع پارچه به عنوان نشانه استفاده می کردند

  65. پوشیدن لباس های که از این جنس پارچه تولید شده اند بسیار زیبا هستند و مورد اسقبال بیشتر بانوان قرار می گیرد و علاقه شدید به خرید آن دارند

  66. بهترین گزینه برای انتخاب پارچه مناسب در پوشاک به عنوان خرج کار که جلوه خاص تری به لباس می ‌دهد نیز می توانید از این پارچه خز استفاده داشته باشید

  67. اگر قصد دارید استایل خود را با یک لباس تولید شده از پارچه خز داشته باشید بهتر است که خزهایی را سفارش دهید طرح دار باشد.

  68. در انتخاب پارچه برای تولید جلیقه می توانید از پارچه های خز ضد حساسیت استفاده کرد و پارچه خز در تهیه شومیز یا بافتی که می خواهید از آن تهیه و دوخته شود

  69. مطالعه کردن راجع به پارچه خز از نوع خرگوشی ما به شما کمک می کنیم و در این راه گزینه های بیشتری را پیشنهاد می کنیم که شما با آگاهی بیشتر می توانید خرید و سفارش راحتی را تجربه کنید

  70. پارچه در دنیای انسان از مهمترین ابزار زندگی هست که با اون خود شو پوشانده و انواع مختلفی از پوشاک را با پارچه تولید میکنه

  71. با سلام و خسته نباشید.من اطلاعات زیادی از این پارچه نداشتم ممنون ک وقت میزارین و مطالب اموزنده در اختیار ما قرار میدید

  72. این نوع پارچه ها دارای چندین نوع الیاف هستند که در آنها به و این الیاف عبارت اند از الیافهای مصنوعی و طبیعی و همچنین الیافهای مخلوط می باشند و باید بدانید که یک از انواع پارچه هایی که مردم می شناسند پارچه کدر می باشد که خود همین پارچه هم از نوع پارچه های نخی محسوب می شود

  73. پارچه ایرانی از بهترین متریال مواد اولیه درجه یک و ممتاز تولید شده است این پارچه به عنوان داشتن تنوع بالا فروش بسیار خوبی را به خود جذب کرده است. خرید و فروش پارچه‌های ایرانی به صورت مستقیم از طریق تولیدکننده اصلی و تخصصی آن انجام می‌شود

  74. پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند ممنون از شما پارچه های ایرانی بازار گسترده را فراهم می‌کند که خرید و فروش های متعدد در این بازار سبب رونق اقتصادی کشور خواهد

  75. سلام
    خرید و فروش پارچه های ایرانی می تواند بسیار پر سود باشد چرا که پارچه های ایرانی متنوع و باکیفیت هستند و تقاضای زیادی برای خرید آنها وجود دارد پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند ممنون از شما

  76. سلام وقتتون بخیر
    خواستم در زمینه فروش پارچه با شما همکاری داشته باشم اگر ماهی یک وانت از شما خرید کنم قیمت هر پتو چقدر برام تمام میشه؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  77. پارچه تریکو در بازار به صورت طرحدار و ساده موجود می‌باشد که هر کدام از آنها کاربردهای متفاوتی دارند و از آنها برای تولید انواع مختلفی از پوشاک مورد استفاده میکنند ک خیلی عالی است
    مهدی غلامپور

  78. خرید و فروش پارچه های ایرانی و خارجی به صورت صادراتی و وارداتی روز به روز افزایش پیدا میکند فروش پارچه های ایرانی می تواند بسیار پر سود باشد چرا که پارچه های ایرانی متنوع و باکیفیت هستند.

  79. پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند پارچه های ایرانی از کیفیت خیلی خوبی برخوردار هستند و در خارج به داخل کشور طرفداران زیادی دارد

  80. پارچه ایرانی دارای دوام و کیفیت خوبی هست و به راحتی توانست در بازارهای خارجی جای خودش را باز کند برای انجام یک خرید و فروش خوب باید بتونید نحوه حرف زدن و جلب اعتماد مشتری را بلد باشید

  81. مطلب مفید و آموزنده بود و ارتباط با پشتیبانی میتونه سوالات ایجاد شده در ذهن رو به خوبی برطرف کنه خرید و فروش پارچه های ایرانی و خارجی به صورت صادراتی و وارداتی روز به روز افزایش پیدا میکند

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  82. سلام پارچه با کیفیت و قیمت مناسب را بدون واسطه و با آگاهی و کمک از مشاوران با مراجعه به سایت دیبا بافت نگار تهیه و خریداری کنید

  83. سلام به صورت عمده سفارش دادم،دستم‌ رسید بسیار عالی بود قیمت آن بسیار مناسب است اطلاعات این سایت بسیار زیاد می باشد و به راحتی می توانید با خواندن این مطالب از ویژگی های زیادی که این پارچه دارد آگاهی به دست بیاورید

  84. سلام وقتتون بخیر
    من تعریف شما را از خواهرم خیلی شنیدم و ترغیب به خرید از شما شدم همانطور که خواهرم گفت بسیاری محصولات شما زیبا بودن باز هم خواستار خرید از شما هستم اگر امکانش هست لیست قیمت جدید تون از طریق واتساپ برام ارسال کنید.

  85. با سلام این نوع پارچه بیشتر برای لباس های راحتی در منزل تهیه می شود که دوخت این نوع پارچه ها یک شیوه ی خاصی دارد

  86. پارچه تریکو برای بعضی از لباسها تو تابستان خاصیت خنک کنندگی داره حتما تو تابستان هرچی بخرم میگم جنسش از این پارچه باشه

  87. سلام به صورت عمده سفارش دادم،دستم‌ رسید بسیار عالی بود قیمت آن بسیار مناسب است.

  88. سلام وقت بخیر
    خوشبختانه در حال حاضر در ایران خیلی از پارچه ها با جنس و رنگ و طرح اعلا درجه کیفی بالا در حال تولید می‌باشند

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  89. پارچه های پنبه ای دارای انعطاف زیادی هستند. این پارچه ها در تولید لباس های لطیف و ظریف به کار می روند.

  90. پارچه های خز خرگوشی مصنوعی تهیه شده از مواد اولیه پلی استر و متریال مصنوعی به بازار عرضه می شوند.

  91. بهتر است الکی و بدون کثیف شدن لباس آنها را شست و شو ندهیم و علاوه بر آن در شست و شوی آنها دقت لازم را داشته باشیم چو پارچع هایه حساسی هستند

  92. اگر این نوع پارچه را برای تولید خود می خواهید انتخاب کنید بهتر است اولین مرحله تصمیم بگیرید که پالتوی شما دارای چه قدی باشد کوتاه یا بلند سپس خرید نهایی خود را ثبت کنید

  93. این پارچه طرفداران زیادی دارد و در برابر مواد شوینده مقاومت زیادی از خود نشان می دهد.

  94. بعضی از پارچه های تریکو اصل هستند و اگر کیفیت خوبی داشته باشند صادرات آنها بسیار به صرفه است و پارچه تریکو در بازار به صورت طرحدار و ساده موجود می‌باشد که هر کدام از آنها کاربردهای متفاوتی دارند و از آنها برای تولید انواع مختلفی از پوشاک مورد استفاده قرار می‌گیرند

  95. وقتی بازار هدف را به خوبی شناسایی کرده و جنس مرغوب تولید کنید تلاش و پشتکار شما مطمئنا ثمر خواهد داد
    جز پارچه های که خیلی پر فروشم چون برا دوخت مانتو استفاده میشه

  96. بسیار عالی این نوع پارچه برلی دوخت انواع لباس ها ومانتو ها و… بسیار مناسب هست ودر رنگ های گوناگون موجود هست

  97. این پارچه تریکو نوعی از کالاهای اساسی است که در صنعت نساجی به صورت عمده تولید می شود

  98. سلام و عرض ادب
    از این پارچه ها برای دوخت لباس های راحتی و خانگی استفاده میشود .کیفبت کالا یکی از دلایل فروش بالاست

  99. از پارچه تریکو واسه دوخت لباس استفاده میکنن .واسه دوخت لباس زیر و لباس شنا ،جوراب و کلاه هم از این پارچه استفاده میکنن
    من یه پارچه تریکو خیلی علاقه دارم و قصد دارم که چند نمونه با طرح های متفاوت و متنوع رو خریداری کنم برای دوخت پارچه به نظرم خیلی مناسب هستن ممنون

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  100. سلام خسته نباشید
    پارچه های تریکو دارای انعطاف زیادی هستند و با شست و شو مداوم مقاوم هستند دارای کشسانی هستند و ضد حساسیت هستند

  101. پارچه های این مجموعه از کیفیت بالایی در بین همه برخوردار است ومی توان لباسی مقاوم وشیک از آن تهیه کرد پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار یکی از بهترین پارچه ها می باشد که در رنگ بندی های مختلفی تولید شده است

  102. سلام من پارچه ای میخواستم شک داشتم که اون جنسی که مد نظرمه هست یا خبر
    با کمک مشاورتون به خوبی اگاه شدم و تونستم خریدمو انجام بدم
    پارچه های ایرانی از کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی برخوردار است

  103. سلام وقت بخیر
    بهترین کیفیت با پارچه با کیفیت را میتوانید با نازلترین قیمت جهت تمامی مصارف از سایت پوشاک ایرانی دیبا بافت نگارخریداری نمایید پارچه های ایرانی ازدیربازبخاطرنقش ونگارهای زیباوبادوام بودن جنس ورنگ بندی های زیبا آهان زیادی درکشورهای دیگرداشته

  104. این پارچه طرفداران زیادی دارد و در برابر مواد شوینده مقاومت زیادی از خود نشان می دهد.پارچه‌های تریکو برای لباس‌های راحتی و کودکان خیلی مناسب است چون پنبه‌ای و نرم هستند و پلاستیک ندارند

  105. سلام وقتتون بخیر
    من از طریق سایت شما سفارش روبالشتی دادم خواستم ببینم کی به دستم میرسه؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  106. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه کیفیت بالایی داره و در تولید اکثر لباسهای زنانه از آن استفاده میشه با رنگ بندی متنوع متناسب با هر سلیقه پارچه های این مجموعه یکی از لطیف ترین موجوده که در طرح و رنگبندی مختلف تولید میشه

  107. سلام وقت بخیر
    پارچه های این مجموعه دارای کیفیت و ضخامتی بسیار خوب و عالی است پارچه های الیاف درجه یکی برای تهیه انواع لباس های شیک مناسب هستند

  108. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید میخواستم ببینم برای شهر خراسان جنوبی هم نمایندگی میپذیرید ؟ شرایط شما چیه؟ ارسال هاتون به چه شکله؟ با تشکر از شما و سایت خوبتون

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  109. سلام وقت بخیر
    پارچه ایرانی از بهترین متریال مواد اولیه درجه یک و ممتاز تولید شده است این پارچه به عنوان داشتن تنوع بالا فروش بسیار خوبی را به خود جذب کرده است خرید از کاخانه جات تولیدی پارچه یک هدف و راهبرد خوبی می باشد

  110. سلام وقت بخیر
    محصول با کیفیت با رنگ بندی های مختلفی که دارد باعث جذب مشتری می باشد استفاده از این پارچه ها که کیفیت بهتری نسبت به سایر پارچه ها دارد انتخابی مناسب است

  111. سلام وقت بخیر
    کیفیت بالا و قیمت مناسب کالا سبب شده که درجهان به ویژه در کشور ما بسیار معروف شود.کالاهای مربوط به خواب، پتو به علت کاربردی که دارد بسیار مورد توجه قرار گرفته

  112. سلام وقت بخیر
    می خواستم بپرسم که قبل از ثبت سفارش می تونم یک نمونه از کار هاتونو ببینم؟

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  113. لباس هایی که از پارچه های تریکو تولید می شود کاملا ضد حساسیت هستند
    رچه تریکو کش میابد برای شلوار و لباس و غیره استفاده میشود

  114. سلام وقت بخیر
    خرید و فروش پارچه های ایرانی می تواند بسیار پر سود باشد
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند

  115. سلام خسته نباشید
    پارچه هااز الیاف بسیار محکمی تولید می‌شوند و در شست و شوی مداوم رنگ آنها نمی رود و شکل ظاهری خودشان را حفظ می کند، این پارچه ها را در مدت طولانی می توان استفاده کرد.

  116. معمولا استفاده از پارچه خز خرگوشی در پوشاک عرضه شده از این پارچه به دلیل حجم بالایی که دارد، به تمامی افراد با سایزهای مختلف توصیه نمی شود

  117. مطالعه کردن راجع به پارچه خز از نوع خرگوشی ما به شما کمک می کنیم و در این راه گزینه های بیشتری را پیشنهاد می کنیم که شما با آگاهی بیشتر می توانید خرید و سفارش راحتی را تجربه کنید

  118. سلام وقت بخیر
    بسیارخوش حالم که دیدار حضوری با شما داشتم واقعا در همکاری صبور هستید و به طور کامل توضیح می دهید موفق باشید

  119. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار از جمله پارچه هاییه که ازش کالا ها و محصولات مختلفی تولید میشه این نوع پارچه خیلی پر کاربرده در صنعت پوشاک و قیمت مناسبی هم به خریدار عرضه می شود.

  120. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت مناسبی هستند و از قیمت خوبی هم برخوردار هستند ممنون از شما که مطالب مهمی راجب پارچه و نکات خرید آن قرار داده آید.

  121. سلام عرض ادب قصد همکاری با مجموعه شما رو دارم لطف کنید آدرس شرکتتون یا نمایندگی شو برام بفرستید

  122. خیلی بهتره که برای تهیه لباس از پارچه هایی استفاده کرد که از الیاف طبیعی مثل نخ درست شده باشه ولی عیب بزرگ این نوع پارچه ها در این است که خیلی زود چروک و پاره میشن

  123. سلام وقت بخیر
    مدل های مختلف تولیدی و در طرح های جدید که زیبایی بینظیری دارد و بیشتر مردم خرید می کنند

  124. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه ها دارای چندین نوع الیاف هستند که در آنها به و این الیاف عبارت اند از الیافهای مصنوعی و طبیعی و همچنین الیافهای مخلوط می باشند سلام پارچه مجموعه دیبا بافت نگاربه خاطر ضد حساسیت بودن از پرمصرف ترین نوع پارچه ها در جهان است

  125. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار یکی از لطیف ترین پارچه های موجوده که در طرح و رنگبندی مختلف تولید میشه و بیشتر در تولید لباس های راحتی و اسپرت مورد استفاده قراره میگیره این پارچه ها به خاطر ارزانی و سبکی که داره توجه خیلی افراد رو به خودش جذب کرده

  126. سلام وقت بخیر
    این پارچه ها کیفیت خوبی دارن خب چون میزان چروک پذیری این پارچه درصد پایینی داره رنگبندی ها هم بینهایت عالیه این پارچه ها کیفیت خیلی خوبی داره برای دوخت لباس هم خوبه و با قیمت پایینی هم عرضه می شود

  127. لباس هایی که از این پارچه ها تولید شده بیشترین بخش از مد و طرح و برندهای روز دنیا را تشکیل می دهند

  128. لباس هایی که از این پارچه ها تولید شده بیشترین بخش از مد و طرح و برندهای روز دنیا را تشکیل می دهند به همین علت من عاشق این محصولات با کیفیتم

  129. سلام وقت بخیر
    می خواستم اگر امکانش برای شنا مقدوره از تمام پارچه های خز خرگوشی که بافت واقعا لطیفی دارد و تهیه شده از تولیدی تون برای من عکس یا کاتالوگ کامل در جیمیل و واتساپ ارسال کنید پس از مشاهده زمانی برای مذاکره هماهنگ کنیم با تشکر

  130. در زمان استفاده از این پوشاک در انواع طرح ها در ابعاد مختلف که کاملا اندازه و فیت بدنتان باشد از این نوع پارچه استفاده می کنند

  131. سلام
    وقت بخیر
    خرید و فروش پارچه های ایرانی مجموعه دیبا بافت نگار می تواند بسیار پر سود باشد چرا که پارچه های ایرانی متنوع و باکیفیت هستند پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند در این بازار سبب رونق اقتصادی کشور خواهد شد

  132. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار دارای جنس نرم وسبکی هستنداین مدل پارچه هارو خیلی دوست دارم چون که با کلی خلاقیت طراحی شده است

  133. دیبا بافت نگار به عنوان یک تولید کننده در کشور ایران فعالیت می کنند و محصولات خود را در سطح خوب و استانداردهای جهانی تولید می‌کند

  134. این نوع پارچه دوام بالایی هم دارد و مناسب برای استفاده در سر تا سر جهان و با هر آب هوایی سازگاری دارد

  135. این پتو نیز به صورت بی واسطه عرضه میشود که این شرایط بسیار خوبی برای فرد خریدار خواهد بود

  136. سلام وقت بخیر
    من به کشور لهستان مهاجرت کردم اگر از پارچه شما بخوام ارسال دارین ؟

  137. سلام
    این پارچه ها از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند به همین دلیل از زیبایی منحصر به فردی برخوردار بوده و ارسال به تمام نقاط کشور و خارج هم دارد در مجموعه دیبا بافت نگار

  138. این مجموعه از با سابقه ترین ها در این صنعت است و توانسته است در جایگاه بسیار والایی در میان سایر رقبای خود قرار گیرد؛ به گونه ای که محصولات تولیدی این شرکت به کشورهای دیگر صادر میشوند

  139. این مجموعه از با سابقه ترین ها در این صنعت است و توانسته است در جایگاه بسیار والایی در میان سایر رقبای خود قرار گیرد

  140. سلام وقت بخیر
    من از سایت شما خرید کردم از نظر کیفیت و قیمت خیلی راضی بودم ممنون از مطالب مفید که سایتتون قرار دادید سپاسگزارم

  141. معمولا استفاده از پارچه خز خرگوشی در پوشاک عرضه شده از این پارچه به دلیل حجم بالایی که دارد، به تمامی افراد با سایزهای مختلف توصیه نمی شود

  142. مطالعه کردن راجع به پارچه خز از نوع خرگوشی ما به شما کمک می کنیم و در این راه گزینه های بیشتری را پیشنهاد می کنیم که شما با آگاهی بیشتر می توانید خرید و سفارش راحتی را تجربه کنید

  143. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بسیار با کیفیت هستند و از قیمت مناسبی هم برخوردار هستند ممنون از شما
    تولید کننده گرامی که در این اوضاع بد اقتصادی هوای تولید کننده های پوشاک و فروشنده ها را دارید خسته نباشید

  144. سلام وقت بخیر
    قصد خرید بهترین نوع پارچه تدی طرحدار و ساده را دارم که بهترین کیفیت را برای تهیه پوشاک داشته باشم.
    ارسال به کرج هم دارید ؟

  145. اگر قصد دارید استایل خود را با یک لباس تولید شده از پارچه خز داشته باشید بهتر است که خزهایی را سفارش دهید طرح دار باشد

  146. سلام وقت بخیر
    مطالب سایتتون بسیارمناسب است بهترین پارچه های تولیدی در ایران
    وصادرات ش بالاست و بسیار تجارت بالایی دارد
    و با قیمت بسیار پایین و ایده آل عرضه می شود

  147. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه ها دارای چندین نوع الیاف هستند که در آنها به و این الیاف عبارت اند از الیافهای مصنوعی و طبیعی و همچنین الیافهای مخلوط می باشند و در قیمت پایینی به نرخ درب کارخانه در سایت دیبا بافت نگار عرضه می شود

  148. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی امروزه استفاده های زیادی داره از این پارچه برای تولید انواع کالا و محصولات استفاده میشه و قیمت و کیفیت مناسبی هم دارد

  149. سلام وقت بخیر
    خوشبختانه در حال حاضر در ایران خیلی از پارچه ها با جنسو رنگ و طرح اعلا در حال تولید می‌باشند
    که بهترین جنس و قیمت مناسب ترین نرخ در سایت دیبا بافت نگار به خریداران عرضه می شود

  150. سلام وقت بخیر
    ممنون از سایت معرکه شما که در زمینه پتو و کالای خواب فعالیت می کنید من صاحب یه فروشگاه کوچک هستم همیشه جنسامو از سایت شما میخرم کیفیت خوبی دارن و خداروشکر مشتریها راضیم

  151. از پارچه خز خرگوشی در پوشاک عرضه شده از این پارچه به دلیل حجم بالایی که دارد، به تمامی افراد با سایزهای مختلف توصیه نمی شود

  152. اگر قصد دارید که پالتویی جذاب و شیک بدوزید یا خرید کنید که از جنس پارچه خز باشد پیشنهاد ما به شما خز خرگوشی است که در کنار زیبایی که دارد واقعا نرم و لطیف بوده

  153. معمولا استفاده از پارچه خز خرگوشی در پوشاک عرضه شده از این پارچه به دلیل حجم بالایی که دارد، به تمامی افراد با سایزهای مختلف توصیه نمی شود

  154. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه کیفیت بالایی داره و در تولید اکثر لباسهای زنانه از آن استفاده میشه و دارای کیفیت بالایی می باشد که قیمت خوبی هم دارد

  155. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی از کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی برخوردار است و از نظر کیفیت در بازار نسبت به رقبای خارجی خود حرف اول را میزند

  156. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی از کیفیت مطلوب و قیمت مناسبی برخوردار است و از نظر کیفیت در بازار نسبت به رقبای خارجی خود حرف اول را میزند

  157. سلام وقت بخیر
    خرید و فروش های متعدد در این بازار سبب رونق اقتصادی کشور خواهد شد محصولات این مجموعه از کیفیت مطلوبی برخوردار است و اکثر خریداران ازکیفیت راضی هستند

  158. سلام من پارچه ای میخواستم تا یکی از دوستان سایت شما رو پیشنهاد داد چند روز ویسدستم رسید واقعا جوری که در سایتتون نوشته شده کیفیتش عالیه موفق باشید خدا قوت

  159. خزهای ضد حساسیت در انواع رنگ بندی هم در رنگ تیره و هم روشن با طرح های افقی و عمودی تولید می شود و شما اگر طرح عمودی آن در تولید پوشاک خود استفاده کنید بلندتر نشان داده می شوید

  160. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی متنوع و باکیفیت هستند و هروزه هم در بازار خارجی بر متقاضیان آن افزوده می شود و تنها دلیل آن هم کیفیت درجه یک محصول می باشد

  161. همینطور بهتر است که اگر این نوع پارچه را برای تولید خود می خواهید انتخاب کنید بهتر است اولین مرحله تصمیم بگیرید که پالتوی شما دارای چه قدی باشد کوتاه یا بلند سپس خرید نهایی خود را ثبت کنید

  162. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی بازار گسترده را فراهم می‌کند و پارچه‌ای مجموعه دیبا بافت نگار دارای کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد.

  163. لباس هایی که از پارچه خز خرگوشی به عنوان یک لباس مناسب پاییزی و پوشاک زمستانی مورد استفاده قرار می گیرد. بیشتر بانوان برای تهیه پوشاک گرم و مناسب

  164. پارچه ایرانی از بهترین متریال مواد اولیه درجه یک و ممتاز تولید شده است خرید و فروش پارچه‌های مجموعه دیبا بافت نگار به صورت مستقیم از طریق تولیدکننده اصلی و تخصصی آن انجام می‌شود.

  165. سلام وقت بخیر
    بهترین کیفیت پارچه را میتوانید با نازلترین قیمت عرضه می شود و از لحاظ رنگ بندی درطرح های بالا فروش بسیار خوبی را به خود جذب کرده است.

  166. سلام وقت بخیر
    پارچه های ایرانی که با مرغوبترین الیاف طبیعی و تکنولوژی روز دنیا ساخته میشوند و با قیمت مناسبی هم عرضه می شود

  167. سلام ودرود خداقوت به شماافرادپرتلاش، بسیارعالی بود،استفاده کردم ازمطالب مفیدتان ممنون که مشاوره هم به صورت رایگان گذاشتید

  168. سلام وقت بخیر
    پارچه های با کیفیت این مجموعه ‌ توانسته جایگاه خوبی را در این بین پیدا کند و این به دلیل کیفیت بسیار بالای این پارچه ها است که در رنگ‌بندی زیبا و با استحکام بالا تولید می شود.

  169. پارچه مجموع ددیبا بافت نگار به خاطر ارزانی و سبکی که داره و از اون میشه لباس های زیبا و راحتی درست کرد و کیفیت و قیمت مناسبی هم به خریداران عرضه می شود

  170. اولا پارچه های ایرانی تولید شده در مجموعه دیبا بافت نکار اکثرا همه ساده بودن حالا یکم تغییر در جنس پارچه بود تغییر در رنگ پارچه بود ولی هرچی گذشت تنوع پارچه ها خیلی بیشتر شد بعد از یک مدت پارچه هایی با طرح گل ریز وارد شد بعد گل درشت الان جدیدا دیدم که طرح های ترمه کم کم داره وارد بازار میشه همین یعنی که سازنده ها داره سلیقه مردم دستشون میاد و همین یعنی پیشرفت

  171. سلام
    با تشکر از شما بابت مطالب مفیدی که در سایت قرار میدین و‌مشاورانتون که پاسخ گویی به موقع دارند

  172. وقت بخیر پارچه های ایرانی بسیار بسیار زیبا وبا طرح هاورنگهای متنوع با کفیت ودوام بالا من برای پوشاک خریدم بسیار زیبا شده وقیمتش مقرون به صرفه توصیه می کنم شما هم از این سایت خرید کنید ولذت ببرید

  173. سلام عرض ادب خز خرگوش در کنار زیبایی که دارد واقعا نرم و لطیف بوده همینطور در زمان استفاده حس خوبی را بهمون میده

  174. سلام وقت بخیر
    خواستم در زمینه فروش پارچه با شما همکاری داشته باشم اگر ماهانه از شما یک نیسان خرید داشته باشم قیمت عمده چقد برام تموم میشه؟

  175. مطالعه کردن راجع به پارچه خز از نوع خرگوشی ما به شما کمک می کنیم و در این راه گزینه های بیشتری را پیشنهاد می کنیم که شما با آگاهی بیشتر می توانید خرید و سفارش راحتی را تجربه کنید

  176. سلام شما می‌توانید دراین مجموعه پتوتک نفره و دو نفره و انواع آن را با قیمت مناسب خریداری کنید. پتوهای مسافرتی از نظر رنگ، مدل، طرح و جنس با هم فرق دارند.

  177. سلام
    گرمایی که این پارچه داره و همینطور زخامتش توی فصل پاییز و زمستون خیلی خوبه و معمولا برای کت ها و سوییشرت ها از این پارچه استفاده میشه و البته ممنونم از سایت خوبتون

  178. سلام ببخشید من در مازندران عمده فروشی دارم ممنون میشم ادرستون رو بدید بیام شرکت اگه شد قرار داد ببندیم

  179. سلام وقت بخیر
    پارچه های ضخیم مجموعه دیبا بافت نگار می باشند که مشتریان زیادی دارد پارچه های موجود در دیبا دارای ضخامت های مختلف می باشد و بسیار نرم و لطیف می باشد یکی از پرمصرف ترین پارچه ها می باشدحتما خریداری کنید

  180. سلام روز بخیر
    خوشبختانه اخیرا تنوع خیلی بالا رفته و تنوع طرح و نقش ها بسیار شده و انتخاب سخت شده چون همه زیبا هستند

  181. معمولا استفاده از پارچه خز خرگوشی در پوشاک عرضه شده از این پارچه به دلیل حجم بالایی که دارد، به تمامی افراد با سایزهای مختلف توصیه نمی شود

  182. این پارچه ها با تنوع رنگی که دارند از طرفداران زیادی برخوردار هستند و کیفیت خوبی در آن شما می توانید به راحتی آنها را برای دوخت لباس تهیه کنید

  183. سلام وقت بخیر
    خرید از کاخانه جات تولیدی پارچه یک هدف و راهبرد خوبی می باشد
    پارچه ایرانی دارای دوام و کیفیت خوبی هست
    پارچه های ایرانی بازار بسیار گسترده‌ای دارد

  184. سلام و درود ممنون از اطلاعات خوب و مفیدتون پارچه ای نرم و لطیف است که از الیاف درجه یک و مرغوب در تولید آن استفاده شده است

  185. سلام وقت بخیر
    پارچه با کیفیت در مدل های بسیار مختلفی تولید شده به دست مشتریان می رسد سایت بی نظیر و خوب شما متنوع ترین پارچه های پلی استر را در اختیارمان قرارداده سپاس

  186. سلام خسته نباشید قیمت پارچه های خز خرگوش متری چنده؟؟ فروش متری هم دارید یا فقط عمده؟؟؟

  187. از پارچه خز خرگوشی در پوشاک عرضه شده از این پارچه به دلیل حجم بالایی که دارد، به تمامی افراد با سایزهای مختلف توصیه نمی شود

  188. سلام
    ممنون از سایت خوبتون و همینطور محصولات عالی
    الان که توی فصل سرما هستیم پارچه خز خیلی کاربردیه و کمک می‌کنه برای گرم موندن بدن
    معمولا هم توی کت ها ، پالتو ها و خودی ها از این پارچه استفاده میشه

  189. بیشتر بانوان برای تهیه پوشاک گرم و مناسب به عنوان یک پوشاک ضخیم و لطیف که گرمای مطلوبی هم دارد و تنخور دلخواه و جذابی هم دارند گزینه خوبی هستند این مدل پارچه ها

  190. با سلام و وقت بخیر
    این مدل پارچه هارو ینی فقط میشه برا یچه ها دوخت یا نه بزرگام میتونن استفاده کنن ?

  191. سلام
    منکه از این مدل برا یه سری کارام گرقتم
    و واقعا جوابه
    مشتری خاص خودشو داره برا سال بعدمم سفارش گرفتم
    برا ما خوب بود خدا خیرتون بده

  192. سللم روزبخیر
    میگن ضد حشاسیته واقعا درسته
    اخه خز ب پشم ادم ک میسابه هرچقدم ضد حساسیت باشه میدونی اون باره رو داره و باز اذیت میکنه
    نمیدونم والا

  193. میخوام برا پسرم از این پارچه بگیرم چن متر بنظرتون کافیه
    اصلا دوخت خز دار پنبه ای فرق میکنه با
    اونیکی پارچه ها ؟

  194. سلام خسته نباشید روز افزون
    کجا میتونم طرح بندیاتون ببینم
    اخه تو وبلاگ نوشتین پر از طرح و رنگ
    ولی عکس نذاشتین
    لطفا کاتالوگ ب این شماره بفرستید
    09106543298

  195. پوشیدن لباس های که از این جنس پارچه تولید شده اند بسیار زیبا هستند و مورد اسقبال بیشتر بانوان قرار می گیرد
    این تجربه شخصی خودمه
    گفتم شاید بدرد کسی بخوره

  196. سلام و خسته نباشید
    کلا ۱۰ سال نیس بنظرم پارچه های خز دار وارد پوشاک ایران شده
    قبلا واقعا نمیدونم بخاطر شناختی ک نداشتن ملت نمیرفتن سمتشون یا چی بود
    در کل خیلی جالب مشتری نداشت

  197. بله بخاطر تبلیغات خیلی کمی و اگاه نبودن مردم بود ک میفرمایید قبلا کسی سمت پارچع های خزدار نمیرفت
    الان خدارو شکر قشنگ جا افتاده و کسب و کار مار زونق گرقته

  198. بله بخاطر تبلیغات خیلی کمی و اگاه نبودن مردم بود ک میفرمایید قبلا کسی سمت پارچع های خزدار نمیرفت
    الان خدارو شکر قشنک جا افتاده و کسب و کار مار زونق گرقته

  199. سلام وقت بخیر
    این پارچه های ایرانی تولید شده در مجموعه دیبا بافت نگار با طرح های بسیار زیبایی که بر روی آنها از خیلی فروشنده دارد و با قیمت عمده هم عرضه می شود

  200. پارچه های ایرانی ازدیربازبخاطرنقش ونگارهای زیباوبادوام بودن جنس ورنگ بندی های زیبا آهان زیادی درکشورهای دیگرداشته است

  201. این پارچه ها با تنوع طرحی که دارند از طرفداران زیادی برخوردار هستند و کیفیت خوبی در آن شما می توانید به راحتی آنها را برای دوخت لباس تهیه کنید

  202. این پارچه ها با تنوع طرحی که دارند از طرفداران زیادی برخوردار هستند و کیفیت خوبی در آن شما می توانید به راحتی آنها را برای دوخت لباس تهیه کنید

  203. سلام وقت بخیر
    واقعا بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت.ممنونم بابت لطفتان اینهمه تنوع طرح و رنگ در حد خودش کم نظیره.من خیلی راضی هستم

  204. سلام وقت بخیر
    پارچه شرکت دیبا بافت نگار دارای کیفیت بسیار خوبی هستند که با قیمت ارزان به فروشندگان سر تا سر کشور عرضه می کنند.

  205. سلام وقت بخیر
    پارچه های این مجموعه دیبا بافت نگار یکی از پارچه های گرم برای فصول سرد سال است که کیفیت عالی و ظاهر بسیار عالی دارد و قیمت بسیار ایده آل و ارزانی هم دارد.

  206. سلام وقت بخیر
    من از پارچه های شما خرید کردم و خیلی راضی بودم و بسیار جنس خوبی داشتن.

  207. سلام خسته نباشید
    پارچه های خیلی خوبی ان با اینکه نازکن تو سرما حسابی گرم میکنن .سبک و لطیف هستند چند طاقه خریدم ازشون راضی ام طرح های متنوعی دارند و با قیمت بسیار مناسبی هم خریدم

  208. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه از نظر زیبایی بسیار زیبا و خوش رنگ هست و از نظر قیمت هم نسبت به پارچه های دیگه بسیار ارزانتر هست که من این نو پارچه رو خیلی ترجیح میدم نسبت به پارچه های دیگه تشکر میکنم از سازنده همچین محصول باکیفیت و قیمت مناسب

  209. سلام وقت بخیر
    پارچه های مجموعه دیبا بافت نگار بسیار مرغوب و باکیفیت هستند که بسیار انعطاف پذیری و راحت می باشند و با قیمت بسیار پایین متناسب با بودجه تمام افراد به خریداران عرضه می شود

  210. سلام ببخشید من در کرج عمده فروشی دارم میخواستم با شما همکاری داشته باشم چطور میتوانم

  211. سلام ببخشید من در شهریار عمده فروشی دارم میخواستم با شما همکاری داشته باشم چطور میتوانم

  212. سلام ببخشید من در کاشان عمده فروشی دارم میخواستم با شما همکاری داشته باشم چطور میتوانم

  213. سلام ببخشید من در قزوین عمده فروشی دارم میخواستم با شما همکاری داشته باشم چطور میتوانم

  214. سلام ببخشید من در مشهد عمده فروشی دارم میخواستم با شما همکاری داشته باشم چطور میتوانم

  215. سلام ببخشید من در همدان عمده فروشی دارم میخواستم با شما همکاری داشته باشم چطور میتوانم

  216. سلام ببخشید من در هلند عمده فروشی دارم میخواستم با شما همکاری داشته باشم چطور میتوانم

  217. سلام ببخشید من در کامبوج عمده فروشی دارم میخواستم با شما همکاری داشته باشم چطور میتوانم

  218. سلام ببخشید من در استرالیا عمده فروشی دارم میخواستم با شما همکاری داشته باشم چطور میتوانم

  219. سلام ببخشید من در فنلاند عمده فروشی دارم میخواستم با شما همکاری داشته باشم چطور میتوانم

  220. سلام ببخشید من در ژاپن عمده فروشی دارم میخواستم با شما همکاری داشته باشم چطور میتوانم

  221. سلام ببخشید من در ژاپن عمده فروشی دارم میخواستم با شما همکاری داشته باشم چطور میتوانم

  222. سلام وقتتون بخیر
    آقایی هستم
    لیست قیمت پارچه های خز خرگوشی شمارو چطور میتونم ببینم
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایین

  223. بهترین گزینه برای انتخاب پارچه مناسب در پوشاک به عنوان خرج کار که جلوه خاص تری به لباس می ‌دهد نیز می توانید از این پارچه خز استفاده داشته باشید

  224. مجموعه دیبا بافت نگار یکی از معتبرترین مراکز تولید انواع پارچه می باشد که تمام محصولات خود را با قیمت عمده و نرخ پایین تر از بازار به خریداران عرضه می کند.

  225. سلام خسته نباشید ببخشید قیمت پارچه های خز ساده چقدره؟؟؟؟ ارسال به شهر رفسنجان هم دارید؟؟؟

  226. خزهای ضد حساسیت در انواع رنگ بندی هم در رنگ تیره و هم روشن با طرح های افقی و عمودی تولید می شود و شما اگر طرح عمودی آن در تولید پوشاک خود استفاده کنید بلندتر نشان داده می شوید

  227. مطالعه کردن راجع به پارچه خز از نوع خرگوشی ما به شما کمک می کنیم و در این راه گزینه های بیشتری را پیشنهاد می کنیم که

  228. مطالعه کردن راجع به پارچه خز از نوع خرگوشی ما به شما کمک می کنیم و در این راه گزینه های بیشتری را پیشنهاد می کنیم لطفاً تنوع محصولات تریکو و لیست قیمت را از طریق واتساپ یا ایتا برام ارسال نمایید.
    با تشکر

  229. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    لطفاً تنوع محصولات تریکو و لیست قیمت را از طریق واتساپ یا ایتا برام ارسال نمایید.
    با تشکر

    • سلام ممنون از ارتباط شما
      شما می توانید با مشاوران فروش ما در ارتباط باشین.
      09120517960
      09129726698

  230. سلام در مورد نانو بودن یا نبودنش توضیح ندادید
    چون پارچه های نانو ضد آب هستند و دیرتر کثیف میشنود

  231. سلام خسته نباشید وقت بخیر من خیلی جاها در بازار به دنبال پارچه با کیفیت و قیمت مناسب بودم و ازین این سایت بهترین پارچه با قیمت عالی خریداری کردم و خیلی رضایت مندم از خرید خود ازین سایت

  232. معمولا استفاده از پارچه خز خرگوشی در پوشاک عرضه شده از این پارچه به دلیل حجم بالایی که دارد، به تمامی افراد با سایزهای مختلف توصیه نمی شود

  233. معمولا استفاده از پارچه خز خرگوشی در پوشاک عرضه شده از این پارچه به دلیل حجم بالایی که دارد، به تمامی افراد با سایزهای مختلف توصیه نمی شود.

  234. پارچه خزخرگوشی ازگذشته کاربردفراوانی داردباپیشرفت تکنولوژی نیزازان بعنوان نشانه استفاده می‌کنند.

  235. بیشتر کت های بلند که از این پارچه تهیه می شوند مناسب برای محیط های رسمی و همینطور برای مهمانی ها هم خوب است.

  236. این پارچه ها با تنوع رنگی که دارند از طرفداران زیادی برخوردار هستند و کیفیت خوبی در آن شما می توانید به راحتی آنها را برای دوخت لباس تهیه کنید

  237. سلام وقت بخیر
    خواستم ببینم چند روز کاری طول میکشه تا بار منو ارسال کنید؟من دیروز ثبت سفارش کردم.

  238. مطالعه کردن راجع به پارچه خز از نوع خرگوشی ما به شما کمک می کنیم و در این راه گزینه های بیشتری را پیشنهاد می کنیم که شما با آگاهی بیشتر می توانید خرید و سفارش راحتی را تجربه کنید

  239. سلام خسته نباشید
    من از پارچه های خز شما خرید کردم و بسیار راضی بودم ممنون از سایت خوبتون

  240. سلام وقت بخیر پارچه های خز بخاطر نرمی و لطافتی که دارند برای دختر بچه ها گزینه ی خوبی است وگرمای مطلوبی دارند

  241. معمولا استفاده از پارچه خز خرگوشی در پوشاک عرضه شده از این پارچه به دلیل حجم بالایی که دارد، به تمامی افراد با سایزهای مختلف توصیه نمی شود

  242. سلام
    ممنون از سایت خوبتون و همینطور محصولات عالی
    الان که توی فصل سرما هستیم پارچه خز خیلی کاربردیه و کمک می‌کنه برای گرم موندن بدن
    معمولا هم توی کت ها ، پالتو ها و خودی ها از این پارچه استفاده میشه

  243. سلام وقت بخیر پارچه های خز از گذشته تا امروز مورد استفاده برای پالتو هستند و جذابیت خاصی دارد

  244. پارچه های خز خرگوشی مصنوعی تهیه شده از مواد اولیه پلی استر و متریال مصنوعی به بازار عرضه می شوند. لباس هایی که از این پارچه ها تولید شده بیشترین بخش از مد و طرح و برندهای روز دنیا را تشکیل می دهند.

  245. مطالعه کردن راجع به پارچه خز از نوع خرگوشی ما به شما کمک می کنیم و در این راه گزینه های بیشتری را پیشنهاد می کنیم

  246. معمولا استفاده از پارچه خز خرگوشی در پوشاک عرضه شده از این پارچه به دلیل حجم بالایی که دارد، به تمامی افراد با سایزهای مختلف توصیه نمی شود.

  247. سلام خسته نباشید
    به طور کلی بخوام بگم اصلا فکرشو نمیکردم محصولتن اینقدر خوب باشه با شک سفارش دادم ولی وقتی به دستم رسید خیلی خوشحال شدم از سفارشم و به همه دوستان پیشنهاد میکنم حداقل یکبار از محصولات خوب شما استفاده کنند

  248. سلام پارچه های دورس مرغوب برای لباس راحتی تونونه مانتو شلوار راحتی برای خانم ها خیلی خوب است و باعث حساسیت و اینا هم نمیشه نرم لخت و راحت

  249. نکته قابل توجه این است که نباید از این پارچه خز خرگوشی در نواع طرح و سایز شما به کار برد و باید تولید آن را محدود انتخاب کنید.

  250. پارچه های خز خرگوشی مصنوعی تهیه شده از مواد اولیه پلی استر و متریال مصنوعی به بازار عرضه می شوند.

  251. سلام
    در صنعت لباس پارچه خز خرگوشی از گذشته تابه حال کاربرد فراوانی دارد. پس از پیشرفت تکنولوژی نیز بیشتر افراد از این نوع پارچه استفاده می کنند.

  252. پارچه خز در زمان های گذشته توسط پوست حیوانات تهیه می شده و این پارچه که از پوست خز با کیفیت ترین مواد اولیه تهیه می شوند

  253. در صنعت لباس پارچه خز خرگوشی از دیرباز کاربرد فراوانی دارد. به طوری که پس از پیشرفت تکنولوژی و فراگیر شدن لباس های متنوع، بیشتر افراد از این نوع پارچه به عنوان نشانه استفاده می کردند. اگر قصد سفارش پارچه خز خرگوشی اعلا و انتخاب یک لباس مناسب از نوع خز را خواهید داشت

  254. پوشیدن لباس های که از این جنس پارچه تولید شده اند بسیار زیبا هستند و مورد اسقبال بیشتر بانوان قرار می گیرد

  255. بیشتر بانوان برای تهیه پوشاک گرم و مناسب به عنوان یک پوشاک ضخیم و لطیف که گرامی مطلوبی هم دارد و تنخور دلخواه و جذابی هم دارند گزینه خوبی هستند.

  256. بهترین گزینه برای انتخاب پارچه مناسب در پوشاک به عنوان خرج کار که جلوه خاص تری به لباس می ‌دهد نیز می توانید از این پارچه خز استفاده داشته باشید

  257. اگر قصد خرید پارچه خز و لباس های خز خرگوشی و گرمای مناسب علاقه دارید و به سلامت خود اهمیت می دهید، مناسب است که حتما یک لباس از جنس خز را داشته باشید و با کمترین نگرانی با توجه به سلیقه خود خرید کنید.

  258. لباس هایی که از پارچه خز خرگوشی به عنوان یک لباس مناسب پاییزی و پوشاک زمستانی مورد استفاده قرار می گیرد. بیشتر بانوان برای تهیه پوشاک گرم و مناسب به عنوان یک پوشاک ضخیم و لطیف که گرامی مطلوبی هم دارد و تنخور دلخواه و جذابی هم دارند گزینه خوبی هستند.

  259. اگر قصد دارید استایل خود را با یک لباس تولید شده از پارچه خز داشته باشید بهتر است که خزهایی را سفارش دهید طرح دار باشد

  260. خزهای که از الیاف مصنوعی با جدید ترین و تنوع بالا در انواع رنگبندی و طرح جذاب به بازار وارد می شوند و می توانید با یک انتخاب درست یک استایل شیک و منحصر بفرد و خاص بسازید.

  261. در انتخاب پارچه برای تولید جلیقه می توانید از پارچه های خز ضد حساسیت استفاده کرد و پارچه خز در تهیه شومیز یا بافتی که می خواهید از آن تهیه و دوخته شود می توانید به کار بگیرید و در این صورت بالاتنه شما لاغر تر قابل مشاهده می شود.

  262. هنگام تهیه این شما می توانید آن را در انواع پارچه خز یا قابلیت ضد حساسیت آن را تهیه کنید این پارچه در تنوع بالایی تولید می شود و طرح های بی نظیری را ایجاد می کند که بیشتر طراحان مد و صنعت پوشاک از آن استفاده می کنند.

  263. خزهای ضد حساسیت در انواع رنگ بندی هم در رنگ تیره و هم روشن با طرح های افقی و عمودی تولید می شود و شما اگر طرح عمودی آن در تولید پوشاک خود استفاده کنید بلندتر نشان داده می شوید

  264. اگر شما هم قصد خرید این لباس را دارید در صورت استفاده با کفش و بوت با کمی داشته استفاده داشته باشید بهتر است.

  265. اگر دکمه های لباس های خود را باز بگذارید تا با این صورت قد بلند تر و کشیده تر دیده شود. بیشتر کت های بلند که از این پارچه تهیه می شوند مناسب برای محیط های رسمی و همینطور برای مهمانی ها هم خوب است

  266. در زمان استفاده از این پوشاک در انواع طرح ها در ابعاد مختلف که کاملا اندازه و فیت بدنتان باشد از این نوع پارچه استفاده می کنند و اگر در هنگام استفاده از این جنس لباسی که در زیر آن استفاده می کنید بلند باشد قد شما بلند تر دیده شود و همینطور این ست در رده پوشاک لباس های نیمه رسمی و مصرف روزانه مناسب است

  267. اگر قصد دارید که پالتویی جذاب و شیک بدوزید یا خرید کنید که از جنس پارچه خز باشد پیشنهاد ما به شما خز خرگوشی است که در کنار زیبایی که دارد واقعا نرم و لطیف بوده همینطور در زمان استفاده حس خوبی را خواهید داشت.

  268. با گذشت زمان، وجود پارچه خز خرگوشی در تهیه پوشاک شکل متنوعی به خود گرفته است پارچه های خز خرگوشی مصنوعی تهیه شده از مواد اولیه پلی استر و متریال مصنوعی به بازار عرضه می شوند. لباس هایی که از این پارچه ها تولید شده بیشترین بخش از مد و طرح و برندهای روز دنیا را تشکیل می دهند. به طور مثال برند های شناخته شده در صنعت مد همیشه از این نوع پارچه استفاده می کند با استفاده از ترکیب نوع پارچه خز خرگوشی و چرم طرح های بی نظیری را تولید می کنند.

  269. پارچه های خز خرگوشی مصنوعی تهیه شده از مواد اولیه پلی استر و متریال مصنوعی به بازار عرضه می شوند. لباس هایی که از این پارچه ها تولید شده بیشترین بخش از مد و طرح و برندهای روز دنیا را تشکیل می دهند.

  270. معمولا استفاده از پارچه خز خرگوشی در پوشاک عرضه شده از این پارچه به دلیل حجم بالایی که دارد، به تمامی افراد با سایزهای مختلف توصیه نمی شود. نکته قابل توجه این است که نباید از این پارچه خز خرگوشی در نواع طرح و سایز شما به کار برد و باید تولید آن را محدود انتخاب کنید.

  271. مطالعه کردن راجع به پارچه خز از نوع خرگوشی ما به شما کمک می کنیم و در این راه گزینه های بیشتری را پیشنهاد می کنیم

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما