مرکز فروش پارچه فلامنت سوزنی

از مهم ترین و با قدمت ترین کارهای دست بشر تولید پارچه است. به مرور پارچه به اصلی ترین نیاز بشر تبدیل و پیشرفت آن باعث گشایش در زندگی انسان شد. شرکت دیبافت نگار یزد، بزرگ ترین و باتجربه ترین عرضه کننده پارچه در ایران است. امروزه پارچه هایی با الیاف مصنوعی مثل فلامنت، بسیار کاربرد دارند. مرکز فروش پارچه فلامنت سوزنی، بهترین جنس و مناسب ترین قیمت را به مشتری ارائه میدهد.
از مرغوب ترین پارچه های دوخت لباس ورزشی، پارچه فلامنت سوزنی است. این پارچه با دستگاه های تمام اتومات و پیشرفته و از الیاف درجه یک و مرغوب تولید شده است.
بی شک زمانی که برای ورزش کردن اقدام میکنید، یکی از فاکتورهای بسیار بااهمیت، جنس پارچه لباسی است که بر تن دارید. شما باید برای انجام فعالیت های سنگین مثل ورزش، حتماً لباسی مناسب داشته باشید، چراکه بدون آن عملاً نخواهید توانست به راحتی ورزش کنید و از تایم فعالیت بدنی خود لذت ببرید؛ پارچه فلامنت سوزنی، حالت کشسانی دارد و سبک و خنک است و شما میتوانید با بر تن کردن چنین لباسی، بدون دغدغه به فعالیت ورزشی مشغول شوید.
این پارچه درجه یک و ضد حساسیت است، ایجاد گرمای شدید نمیکند، نرم و راحت است، مقاومت بالایی دارد و با پوست بدن کاملاً سازگار است و بیشتر برای البسه ورزشی مورد استفاده قرار میگیرد. اما گاهی از نمونه های ضخیم این پارچه، برای دوخت سویشرت و مانتوی زمستانی هم استفاده میشود.
برای سفارش این پارچه مرغوب، میتوانید از مرکز فروش پارچه فلامنت سوزنی در سایت دیبافت نگار یزد، انواع رنگ بندی و جنس این پارچه را مشاهده کنید و کالای مورد نظر خود را ثبت سفارش کنید.

بهترین روش شست و شوی پارچه فلامنت

بهترین روش شست و شوی پارچه فلامنت

معمولاً شست و شوی لباس های تهیه شده از پارچه فلامنت زیاد سخت نیست، اما به هر حال هر کسی مدلی از شستن را بیشتر میپسندد. اکثر افراد ترجیح میدهند لباس را در ماشین لباسشویی انداخته و بدون درد سر تمیز تحویل بگیرند. در این روش اگر لباس های سفید، رنگی و مشکی را جداگانه بشویید، هیچ مشکلی برای لباس ورزشی شما پیش نخواهد آمد. اما برخی افراد دوست دارند لباس مخصوص فعالیت های ورزشی را جداگانه و با دست بشویند که در این صورت نیز جای نگرانی نیست، چون الیاف پارچه فلامنت به علت داشتن مواد پلی استر، بسیار مقاوم است و هیچ تغییری در آن ایجاد نمیشود.
سعی کنید در هنگام شستن لباس ورزشی با پارچه فلامنت، از مواد شوینده استفاده نکنید، اما چنانچه مجبور به این کار شدید، در پایان آبکشی، کمی مایع نرم کننده مخصوص لباس به آن بزنید تا پس از خشک شدن مثل اول نرم و راحت باشد، چون مواد سفیدکننده باعث خشک و خشن شدن الیاف پارچه میشود.
با توجه به اینکه لباس ورزشی پس از هر بار استفاده باید مورد شست و شو قرار بگیرد، بهتر است لباس شما از پارچه ای باشد که مقاومت و استحکام خوبی در مقابل این پروسه داشته باشد. توصیه میکنیم برای دوخت لباس ورزشی خود حتماً از این پارچه استفاده کنید و تجربه یک تایم ورزشی بسیار لذت بخش را داشته باشید.

برای اطلاع از قیمت خرید پارچه فلامنت سوزنی ورزشی | مرکز فروش پارچه تریکو به این سایت مراجعه نمایید.

نکاتی درباره خرید پارچه فلامنت

نکاتی درباره خرید این منسوج

همانطور که میدانید پارچه فلامنت ترکیب شده از مواد پلی استر و پنبه است. این مزیت باعث میشود که چاپ روی این پارچه به سادگی انجام بگیرد. مواد پلی استر، رنگ پذیری بسیار عالی دارند و در هنگام شستن به هیچ عنوان رنگ پس نمیدهند. این پارچه اصلاً آبرفت ندارد، پس در هنگام خرید یا دوخت لباس دقت کنید و اندازه لباس را کاملاً سایز تن خود بگیرید.
همچنین برای خرید پارچه فلامنت چند نکته زیر را در نظر داشته باشید:
یکسان بودن بافت پارچه، یکسانی عرض پارچه، یکدستی رنگ پارچه، پرز نبودن لبه های پارچه و سالم بودن و عدم رنگ پریدگی.
شما میتوانید برای اطمینان از اینکه پارچه ای که خریداری میکنید، از کیفیت بالایی برخوردار باشد، آن را از مرکز فروش پارچه فلامنت سوزنی در سایت دیبافت تهیه کنید. این مرکز، بهترین پارچه ها را با ارزان ترین قیمت ها به آسانی و با تضمین فروش در اختیار عموم مردم قرار میدهد.

پخش پارچه فلامنت سوزنی

پخش پارچه فلامنت سوزنی

بسیاری از تاجران برای صادرات و سود بیشتر از فروش این پارچه، کالای مورد نیاز خود را به صورت کلی و با قیمتی ارزان از مراکز پخش پارچه تهیه میکنند. یکی از شرکت های پخش پارچه فلامنت سوزنی، دیبافت نگار یزد است که به علت کیفیت بالای اجناس و قیمت مناسب، مورد توجه بازرگانان و تولیدی های البسه قرار گرفته است.
هر ساله تعداد زیادی از این پارچه پرمصرف و درجه یک به بازارهای خارج از کشور صادر میشود که باعث ارزآوری فراوان برای کشور است. شما نیز اگر به دنبال مکانی مناسب برای خرید این پارچه هستید، میتوانید به مرکز پخش پارچه فلامنت سوزنی مراجعه کرده و کالای انتخابی خود را در سایت ما ثبت کنید. شما این امکان را دارید که به راحتی قیمت ها را مقایسه کنید و با خواندن مطالب درج شده ذیل هر پارچه، اطلاعات کافی در مورد آن پارچه را کسب کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما