مرکز عرضه پارچه دورس رنگی

در این مقاله سعی داریم شما را برای خرید پارچه دورس رنگی باکیفیت راهنمایی کنیم. آنچه در این مقاله خواهیم خواند:
آیا میدانید پارچه های دورس چه ویژگی هایی دارند؟
آیا میدانید پارچه دورس برای چه نوع لباس هایی مناسب است؟
آیا با مراکز عرضه پارچه دورس رنگی آشنا هستید؟
آیا به دنبال پارچه مناسب برای فصل زمستان و پاییز هستید؟
آیا میدانید صادرات پارچه دورس رنگی در داخل کشور به چه صورت است؟

پارچه دورس رنگی
پیشنهاد میکنیم با ما در ادامه مقاله همراه باشید تا به تمامی سؤالات شما در این زمینه پاسخ داده شود.
پارچه های دورس رنگی مناسب برای تمامی سلایق و در طرح های گوناگون در بازار موجود است که بهترین گزینه برای لباس های فصل سرد سال است، پارچه دورس دارای رنگ های یکنواخت نیست و در انواع رنگ های روشن و تیره است که برای دوخت لباس های کودکان که رنگ های شاد را میپسندند نیز بسیار مناسب است و همچنین برای انواع لباس های مجلسی زنانه بسیار پرکاربرد است و میتوان از آن استفاده کرد.
پارچه دورس رنگی برای دوخت انواع لباس های پاییزی بسیار مناسب است و از آنجا که لاکرا حالت کشسانی زیادی دارد، برای لباس های بافت پاییزه از لاکرا نیز استفاده میشود. پارچه دورس سه نخ رنگی در مراکز فروش به صورت عمده و توسط نمایندگان شرکت های تولیدی با مناسب ترین کیفیت پخش و توزیع میشود. در صورتی که شما بخواهید این محصول را به صورت عمده خریداری کنید، بسیار مقرون به صرفه است و میتوانید آن را به طور مستقیم از بخش تولیدی دریافت کنید. در واقع واسطه‌ای در این میان نخواهد بود که قیمت کالا را بالاتر ببرد و شما با خرید عمده این محصول در وقت و هزینه خود صرفه جویی کرده اید.
به دلیل مناسب بودن قیمت پارچه دورس، تعداد زیادی خواهان خرید این محصول هستند و میتوان به صراحت گفت مناسب ترین پارچه برای فصل زمستان است که بدن شما را گرم نگه میدارد و کاملاً ضخیم است.

تولید پارچه دورس رنگی
شرکت های تولیدی متنوعی در سطح شهر مشغول به دوخت پارچه دورس هستند، برای بافت این محصول از ماشین های گردباف استفاده میکنند تا بافت آن ضخیم تر شود، همانطور که میدانید پارچه دورس یکی از انواع پارچه ها در دسته بندی پارچه های ضخیم و تریکو به شمار میرود.
یکی از مزایای این پارچه در این است که حالت کشسانی دارد و برای لباس هایی که جنس بافت دارند و در فصل زمستان پوشیده میشوند، بسیار مناسب است. علاوه بر حالت کشسانی پارچه دورس ضخامت خوبی دارد و دارای مقاومت بالاست. همچنین رطوبت را به خوبی به خود جذب میکند. هنگامی که شما این پارچه را شست و شو میدهید هیچ تغییری در جنس آن ایجاد نمیشود و رنگ آن کاملاً ثابت است و پرز آن از بین نمیرود.
پارچه دورس در انواع و اقسام مدل ها همچون ساده و طرح دار وجود دارد و کاملاً مناسب برای فصل زمستان است. همچنین در فصل پاییز برای لباس هایی که حالت بافت دارند، مانند هودی بسیار مناسب است. پارچه دورس بسیار با کیفیت و با دوام است و از پارچه های رایج در بازار است که ضخامت بسیار خوبی دارند.
برای تولید لباس های ورزشی از پارچه دورس به دلیل مزایای بسیار خوبی که دارد، استفاده میکنند و به دلیل ضخامت و استحکام در لباس هایی چون سویشرت، هودی، جوراب، لباس های ورزشی، لباس های بچگانه، مردانه و زنانه کاربرد دارد. شما میتوانید با مراجعه به مراکز فروش عمده توسط نمایندگان با روش مستقیم پارچه انتخابی خود را خریداری کنید.
پارچه دورس رنگی با کیفیت و قیمت مناسب به وسیله شرکت های تولیدی معتبر در سرتاسر کشور تولید و عرضه میشود.

مراحل تولید پارچه دورس

مراحل تولید پارچه دورس

پارچه دورس رنگی از جنس نخ های متفاوت و متنوع مانند پلی‌استر و نایلون است. با توجه به نوع نخ به کار رفته، قیمت پارچه نیز متفاوت است. هرچه در نخ به کار برده شده از مواد اولیه بهتری استفاده شده باشد، در نتیجه مرغوبیت محصول بالاتر خواهد رفت و در مجموع قیمت محصول افزایش خواهد یافت.
از جمله مواردی که شما باید در هنگام انتخاب طرح پارچه خود مد نظر داشته باشید، عبارت اند از: ضخامت پارچه، آیا جنس پارچه ضخیم یا نازک است؟ نوع رنگ پارچه با توجه به سلیقه افراد متفاوت است، طرح بندی، آنچه که مد نظر شماست و مهم تر از آن نام تجاری پارچه است که بدانید آیا کیفیت لازم را دارد یا خیر.
همه این موارد به سلیقه مشتری بر میگردد که چه مبلغ و کیفیتی مد نظرش است. شرکت های تولیدی سعی کرده اند که با توجه به قیمتی که روی محصول گذاشته میشود، کیفیت محصول را نیز در سطح بالایی از مرغوبیت قرار بدهند تا مشتری کاملاً راضی باشد. هنگامی که افراد طرح های مختلف و کیفیت های گوناگون از این محصول را خریداری میکنند، باید به گونه‌ای باشد که همه از خرید خود راضی باشند و با توجه به مبلغی که پرداخت کرده اند، همان مقدار کیفیت لازم و مطلوب را دریافت کنند.
این نکته را به خاطر داشته باشید که قیمت بالاتر معمولاً به معنای کیفیت بیشتر و مواد اولیه مرغوب تر است. هرچه قیمت بالاتر باشد، در نتیجه در کیفیت محصول تأثیرگذار تر خواهد بود.

مشخصات پارچه دورس رنگی

مشخصات پارچه دورس رنگی

پارچه دورس رنگی در عرصه پوشاک زمستانی کاربرد متنوعی دارد و بستگی به نوع بافت لباس دارد که به صورت ضخیم یا نازک باشد. جنس پارچه های دورس ضخیم است و برای لباس های ورزشی بسیار مناسب است و در تولید اکثر لباس های گرم‌ و ورزشی از این پارچه بهره میگیرند، اما هنگامی که بخواهیم جنس پارچه ضخیم تر باشد، از پارچه دورس سه نخ استفاده میکنیم. در مجموع ما دو نوع پارچه دورس داریم: پارچه دورس دو نخ و دورس سه نخ.
زمانی که لباس گرما و ضخامت بیشتری را لازم داشته باشد از پارچه دورس سه نخ استفاده میکنند، اما اگر جنس لباس نازک تر باشد و بافت سبک تری را بخواهد، از پارچه دورس دو نخ که ضخامت کمتری دارد استفاده میکنند.
پارچه دورس رنگ های گوناگون، کاربرد و مصارف مختلفی دارد. همانطور که میدانید پارچه دورس رنگی از نوع پارچه تریکو است و در دسته بندی پارچه گلکسی نیز قرار دارد. در تهیه این پارچه ها از الیاف پنبه استفاده میشود که معمولاً ضخامت و استحکام بیشتری نسبت به سایر پارچه‌های دیگر دارند، به دلیل اینکه در فصل زمستان مقاومت بیشتری در برابر سرما داشته باشند و گرمای بیشتری را به لباس بدهند. برای لباس های ورزشی به دلیل بافت ضخیمی که دارند هم از پارچه دورس سه نخ و هم دورس دو نخ استفاده میشود که بستگی به طرح محصول دارد.

الیاف پارچه دورس رنگی
پارچه دورس رنگی از الیاف پنبه و نخ تهیه میشود و برای انواع لباس ها از جمله تیشرت، هودی، مانتو و جوراب های زمستانی مناسب است. همچنین برای لباس های پاییزه مانند سویشرت، لباس های ورزشی زنانه و مردانه، انواع شلوار با طرح های زیبا و لباس های بدون زیپ و شلوار اسلش بسیار مناسب است و جلوه زیبایی به آن میدهد و یکی از مزایای خوب این محصول بافت بسیار نرم و لطیفش است.
کیفیت این پارچه به گونه‌ای است که با گذشت زمان اصلاً دچار کهنگی و تغییر رنگ نمیشود و فرم اصلی خود را حفظ میکند.
سال های گذشته تنها طرح ساده این محصول موجود بود، اما امروزه طرح و چاپ های بسیار متنوع و جالبی به لباس ها اضافه شده است و اگر به مراکز خرید پوشاک مراجعه کرده باشید، به خوبی این موضوع برای شما آشکار میشود که چه طرح های شیک گوناگونی برای تمامی سلیقه ها در انواع بلوز، هودی و مانتوها موجود است.
پارچه دورس دارای ضخامت بالا و به صورت گردباف دوخته شده است. در هنگام دوخت پارچه دورس از کرک برای داخل آن استفاده میکنند، حالت کرکی پارچه باعث متفاوت بودن این محصول در بین پارچه های دیگر میشود. برخلاف پارچه های دیگر که تعدادی حلقه در قسمت داخل آنها قرار دارد، این پارچه کاملاً کرکی و لطیف است.

بررسی ساختار پارچه دورس

بررسی ساختار این کالا

در انواع رنگ های روشن و شاد برای کودکان موجود و قابل دسترس است، اما همانگونه که گفته شد در ساخت این محصول از الیاف پلی استر استفاده میکنند که برای نوزادان مناسب نیست، زیرا باعث ایجاد حساسیت و آلرژی میشود،‌ اما وجود پنبه در پارچه دورس به سبک شدن محصول کمک کرده است.
از پارچه دورس برای تولید لباس های زمستانی در انواع طرح های متنوع به صورت ضخیم و نازک استفاده میشود. پارچه دورس به خصوص مدل سه نخ آن برای تولید لباس ورزشی بسیار مناسب است.

پارچه دورس گلکسی

پارچه دورس گلکسی

در پارچه دورس گلکسی از فلامنت و لاکرا استفاده شده و در آن هیچ نوع پنبه‌ای به کار برده نمیشود و به دلیل ضخامت خوبی که دارد، برای سویشرت و لباس های ورزشی کاملاً مناسب است. از این پارچه در رنگ بندی شاد و روشن برای دوخت لباس کودکان استفاده میشود.

پارچه دورس گلکسی پشت کجراه

پارچه دورس گلکسی پشت کجراه

این پارچه با کیفیت مناسب و به صورت خطوط کج دوخته میشود و شما میتوانید آن را مستقیم از کارخانه به صورت عمده بدون وجود هیچ واسطه ای دریافت کنید. معمولاً افراد برای خرید پارچه دورس به صورت عمده مراجعه میکنند، زیرا با قیمت مناسب تر در اختیار مشتری قرار میگیرد. در هنگام خرید این محصول شما میتوانید رنگ انتخابی و دلخواه خود را مستقیماً سفارش دهید.

مراکز فروش انواع پارچه دورس رنگی

مراکز فروش انواع این منسوج

در ایران کارخانه های متعددی در زمینه تولید پارچه دورس مشغول به فعالیت هستندو با استفاده از به روزترین و پیشرفته ترین محصولات موجود، پارچه های دورس در مدل های مختلفی تولید میشوند و به فروش میرسد و نه تنها در داخل کشور بلکه به کشورهای دیگر نیز صادر میشوند.
تولیدی های داخل کشور به صورت عمده این محصول را به فروش میرسانند. پارچه را به صورت کیلویی عرضه و توزیع میکنند و در سرتاسر ایران به شهرهای کوچک و بزرگ ارسال میکنند که باعث میشود دسترسی مشتریان به این محصول راحت ترشود و به کارخانه ها نیز کمک بسزایی میکنند. فروش پارچه های دورس به وسیله وب سایت های اینترنتی هم انجام میشود و شما به راحتی میتوانید محصول مد نظر خود را خریداری کنید.
پارچه های دورس ضخیم تر از پارچه های گردباف ساده هستند، به همین دلیل نه تنها در لباس های پاییزه و زمستانه از این پارچه استفاده میشود، بلکه برای روانداز، زیرانداز و پتو نیز این پارچه کاربرد بسزایی دارد.

ضخامت پارچه دورس
ضخامت پارچه بستگی به نوع نخ به کار برده شده در آن دارد. نخ های مصنوعی و طبیعی تأثیر متفاوتی در دوخت پارچه میگذارند. میتوان از پارچه دورس برای انواع کت های بارانی و ژاکت ها استفاده کرد. به دلیل تنوع پارچه ها معمولاً کارخانه تولیدی، شرکت هایی را در سطح شهرها در بخش تولید و عرضه آنها قرار میدهد. این موضوع هم برای داخل کشور و هم برای عرضه آن به خارج از کشور صدق میکند. پارچه دورس رنگی به تمامی شهرها توضیح و ارسال میشود، پس به راحتی در تمامی شهرهای بزرگ و کوچک در فروشگاه های سطح شهر و انواع وب سایت های اینترنتی قابل دسترس و خرید است و در کشور روزانه در تعداد بالایی تولید و صادر میشود.
در پارچه دورس رنگی هم از الیاف طبیعی و هم مصنوعی استفاده شده است. در مجموع هر یک از این الیاف ها کاربرد و ویژگی های مختص به خود را دارند که باعث میشود در تنوع محصول اثرگذار باشند.
شرکت های فروش پارچه دورس تمامی تلاش خود را کرده اند تا این محصول را با رنگ های مختلف و متنوع در اختیار مشتری قرار دهند و رضایت مشتری را به خود جلب نمایند و طرح ها و نمونه های گوناگونی را با روش های مختلف در دسترس مراکز پخش قرار داده اند.
پارچه دورس را میتوان به روش های گوناگون از طریق فروش آنلاین و حضوری در دسترس مشتری قرار داد. صادرات انواع پارچه به کشورهای دیگر باعث افزایش درآمد اقتصاد کشور میشود که در رشد منبع درآمد تأثیرگذار خواهد بود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما