مرکز توزیع پارچه گلکسی شلواری

امروزه در صنعت نساجی ایران، تولید پارچه به بالاترین درجه از کیفیت و توانمندی رسیده است. پارچه گلکسی شلواری یکی از هزاران نمونه پارچه های ارائه شده توسط شرکت های تولیدی است. شرکت دیبافت، مرکز توزیع پارچه گلکسی شلواری در ایران و حتی در خاورمیانه است. اگر شما قصد خرید عمده این پارچه را برای تولیدی خود دارید، پیشنهاد میکنیم ابتدا جست و جویی در سایت دیبافت داشته باشید تا علاوه بر کسب اطلاعات در مورد انواع مختلف، جنس، رنگ و شکل بافت این پارچه، از قیمت های بسیار مطلوب این شرکت نیز شگفت زده شوید. چراکه این شرکت از طریق کم کردن واسطه ها و بریدن دست دلالان، پارچه مورد نیاز مشتری را به قیمت بسیار مناسب ارائه میدهد.

بررسی رنگ بندی پارچه گلکسی

بررسی رنگ بندی پارچه گلکسی

انتخاب رنگ پارچه گلکسی که برای دوخت انواع شلوار و سویشرت ورزشی به کار میرود، از مهم ترین فاکتورهای خرید این پارچه زیبا و راحت است.
این محصول از جنس فلامنت است و ثبات رنگ بالایی دارد. رنگ های مورد علاقه و پرفروش پارچه گلکسی شلواری عبارتند از: انواع طوسی روشن تا تیره، مشکی، قرمز، کرم، سفید، آبی روشن، آبی نفتی و…که شما میتوانید برای تهیه این پارچه و رنگ بندی آن، به مرکز توزیع پارچه گلکسی شلواری مراجعه کرده و محصولات را مشاهده و سپس انتخاب کنید.

چند ویژگی پارچه گلکسی

چند ویژگی پارچه گلکسی

پارچه گلکسی شلواری یکی از نمونه های پارچه دورس یا سه نخ است که به علت استفاده از نخ پنبه و پلی استر در آن، به پارچه پلی پنبه نیز معروف است.
این نوع پارچه که گردباف و فلامنت است، در ابتدای ورودش از ترکیه و کشورهای اروپایی به ایران، به علت وجود الیاف پلی استر و ترکیب پنبه با آن، بسیار مورد استقبال ایرانیان قرار گرفت. البسه دوخته شده با این پارچه بسیار راحت و شکیل بود و تن خور بسیار عالی داشت، لذا افراد شیک پوش را به آسانی جذب خود کرد.
امروزه در ایران اکثر کارخانه ها و شرکت های تولیدی پارچه، بافت این پارچه مورد علاقه را انجام میدهند و به لطف خدا و تلاش متخصصان توانمند ایرانی، علاوه بر اینکه نیاز داخل کشور را برآورده ساخته ایم، خریداران زیادی نیز برای صادرات به بازارهای خارج از کشور داریم.
اگر بخواهیم ویژگی های این پارچه فوق العاده را برشمریم، میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
ـ این پارچه به علت دارا بودن حالت کشسانی بسیار دیر زانو می اندازد و کاملاً مناسب برای دوخت شلوار ورزشی و شلوار گرمکن است.
ـ پرز نمیدهد، البته ممکن است نوع نامرغوب آن حالت پرزی به خود بگیرد.
ـ به دلیل داشتن پلی استر در بافت و ترکیب پارچه، مقاومت بالایی در برابر سایش و استفاده مداوم دارد.
ـ رنگش ثابت است و در شست و شوی مکرر کم رنگ و بی حال نمیشود.
ـ به دلیل ترکیب پنبه و پلی استر، ایجاد حساسیت نمیکند و کاملاً برای تولید لباس ورزشی کاربردی است.
شما عزیزان میتوانید برای خرید این کالا به دو صورت حضوری و آنلاین اقدام کنید. با مراجعه به مرکز توزیع پارچه گلکسی میتوانید سفارش خود را در سایت ما ثبت کرده و اطمینان داشته باشید که جنس اصل را خریداری کرده اید.

ترفندهای افزایش طول عمر پارچه گلکسی شلواری

ترفندهای افزایش طول عمر پارچه گلکسی شلواری

اگر از آن دسته افراد علاقه مند به افزایش طول عمر لباس هایتان هستید، بهتر است این مطلب را بخوانید.
همانطور که میدانید ما هر روزه از انواع پارچه ها برای پوشش داخل و خارج منزل استفاده میکنیم که شاید اطلاعی از جنس و نحوه نگهداری آنها نداشته باشیم. این مسئله باعث میشود طریقه شست و شوی لباس را ندانیم و شستن و اتوکشی غیر صحیح باعث کوتاه شدن عمر پارچه میشود. با یک جست و جو کوتاه در اینترنت میتوانید اطلاعات کافی در مورد بافت و جنس پارچه مد نظرتان به دست بیاورید.
به هر حال بهتر است همه انواع پارچه کمتر در معرض شست و شو قرار بگیرند، اما در صورت نیاز، باید بدانید که شستن لباس ها با آب ولرم که نه زیاد گرم و نه سرد است، باعث دوام و طول عمر پارچه میشود. تا ناچار نشده اید برای شستن هیچ لباسی مایع سفیدکننده استفاده نکنید. همیشه البسه سفید را تفکیک کنید و تا حد امکان جداگانه مورد شست و شو قرار دهید. چون کافی است یکی از لباس های رنگی داخل ماشین لباس شویی رنگ پس بدهد؛ اگر شما لباس ها را جدا نکرده باشید، همه لباس های سفید دستخوش تغییر رنگ میشوند. خراب شدن و تغییر رنگ لباس مورد علاقه شما علاوه بر احساس ناراحتی، باعث هدر رفت هزینه میشود.

فروشنده پارچه گلکسی شلواری

فروشنده این منسوج

یکی از بهترین فروشندگان پارچه گلکسی شلواری، شرکت بزرگ و معتبر دیبافت نگار یزد است. این شرکت مرغوب ترین پارچه ها را برای فروش به مشتریان خود ارائه میکند و از قیمت های بسیار مناسب و متعادلی برخوردار است، لذا هر تولیدی علاقه مند میشود که از این شرکت به صورت عمده خرید کند.
بیشترین خریدار پارچه گلکسی شلواری، تولیدی های لباس ورزشی و سویشرت و شلوار اسلش در داخل و خارج از کشور هستند. سالانه تعداد زیادی از این پارچه نفیس و کاربردی به کشورهای اروپایی و آسیایی صادر میشود.
شما نیز اگر قصد خرید پارچه گلکسی شلواری یا پارچه شلوار اسلش را دارید، میتوانید به مرکز توزیع پارچه گلکسی شلواری در سایت شرکت دیبافت مراجعه کرده و پس از دیدن انواع مدل ها و رنگ بندی این پارچه، نمونه مورد پسند خود را ثبت سفارش کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما