مرجع فروش پارچه دورس ترک

مرجع فروش پارچه دورس ترک، شرکت بازرگانی دیبافت است که محصولات خود را به صورت حضوری و غیر حضوری به فروش میرساند.
پارچه دورس از نظر کاربرد و کیفیت با یکدیگر در تفاوت هستند؛ پارچه دورس ترک یکی از انواع پارچه های ضخیمی است که با دستگاه های گردباف، تولید شده و دارای تراکم بافت بسیار بالایی است. مصرف و خرید این پارچه بیشتر در نیمه دوم سال که هوا سرد است، صورت میگیرد و برای دوخت لباس های ورزشی، هودی، سویشرت، شلوار و… استفاده میشود.
پارچه دورس خارخورده برای دوخت لباس های پاییزه و زمستانه کاربرد دارد. به این پارچه، پشت پنبه ای نیز میگویند. برای تولید پارچه دورس خارخورده، پشت پارچه را خار میزنند تا به هنگام سرما، هوای سرد به داخلش نفوذ نکند و همیشه گرم بماند. ضخامت این پارچه به این دلیل است که در هنگام ورزش های سخت دچار پارگی و آسیب نگردد. این محصول برای کودکان و بزرگ سالان هیچ گونه آلرژی و حساسیت ایجاد نمیکند، چراکه از مواد اولیه درجه یک تهیه شده و از الیاف پلی استر برای درخشندگی و زیبایی، بهره گرفته شده است.
پارچه دورس خارخورده یکی از رایج ترین پارچه ها در بازار است. شرکت بازرگانی دیبافت انواع طرح ها و رنگ های پارچه دورس را داراست. کافی است شما به سایت این شرکت بازرگانی مراجعه کرده و خرید خود را بدون دغدغه و بدون اتلاف وقت انجام دهید.

عوامل موثر بر قیمت پارچه دورس

عوامل موثر بر قیمت پارچه دورس

یکی از عوامل مهمی که بر قیمت پارچه دورس تاثیر دارد، نوع پارچه نخی است که در تولید این پارچه به کار گرفته شده است. پارچه ها از الیاف طبیعی و مصنوعی تولید شده اند. هرچه الیاف طبیعی در تهیه پارچه بیشتر استفاده شود، قیمت پارچه نیز بالاتر میرود.
طرح های روی پارچه، مراحل و روش تولید نیز بر قیمت پارچه دورس تاثیر دارد. قطعاً پارچه ای که آب رفت نداشته باشد، پرز ندهد و رنگ دهی نداشته باشد، مشتریان زیادی را به خود جذب میکند. همچنین پارچه هایی که با نخ های رنگی تولید میشوند، به مراتب از پارچه های خامی که رنگ شده اند، گران تر هستند.

بررسی ضخامت پارچه دورس

بررسی ضخامت پارچه دورس

پارچه دورس ترک ضخیم و در عین حال بسیار نرم و لطیف است. اگر پارچه دورس از ضخامت قابل قبولی برخوردار باشد، قطعاً گرمای خوبی نیز ایجاد خواهد کرد. هرچه ضخامت پارچه بیشتر باشد، دوام و ماندگاریش بالاتر میرود.
ضخامت پارچه دورس به تعداد نخ، گره و تراکم فیبر داخل پارچه، بستگی دارد. فاصله ای که بین دو سطح پارچه وجود دارد، ضخامت پارچه را نشان میدهد. در پارچه مخمل و دورس ضخیم، میزان هوایی که در پارچه وجود دارد، از پارچه های نازک بیشتر است و این امر سبب میشود که پارچه ضخیم از پوست در مقابل محیط محافظت کند.

بررسی مشخصات هنگام خرید پارچه دورس

بررسی مشخصات هنگام خرید پارچه دورس

معمولاً بسیاری از ما هنگام خرید پارچه دورس ترک، به طرح و رنگ آن دقت میکنیم، ولی این موارد از مشخصه های بارز خرید پارچه دورس نیست. هنگام خرید پارچه دورس بهتر است پارچه را لمس کنید و به نرمی، ضخامت، دوام و… دقت کنید، همچنین به جنس پارچه و نوع ریزش آن توجه شود.
برای خرید پارچه دورس متناسب با نیازی که دارید، خرید کنید‌. برای مثال پارچه های کشی برای لباس های ورزشی و خانگی کاربرد دارند و پارچه های دستباف، برای لباس های گران بها بسیار مناسب هستند.
ثبات رنگ نیز از دیگر مشخصات هنگام خرید پارچه دورس است. برای اینکه بدانید پارچه رنگ دهی دارد یا نه، کالای مورد نظر را باز کنید، اگر لکه هایی روی پارچه مشاهده کردید که مربوط به طرح پارچه نیست، این پارچه ممکن است بعد از شست و شو، رنگ پس دهد.
مرجع فروش پارچه دورس ترک، در بسیاری از مناطق مختلف کشورمان وجود دارد. اما مطمئن ترین و مشهورترین مرجع در این عرصه، شرکت بازرگانی دیبافت است که بسیار معتبر بوده و منسوجات مرغوب را به دست متقاضیان میرساند.

بازار پخش پارچه دورس ترک

بازار پخش ان منسوج

شرکت بازرگانی دیبافت از بازار پخش پارچه دورس ترک به صورت گسترده ای برخوردار است. این شرکت بازرگانی انواع طرح، رنگ و جنس پارچه دورس ترک را داراست و برای راحتی حال شما متقاضیان عزیز، سایتی را راه اندازی کرده است تا بتوانید به آسانی خرید خود را انجام دهید. فروشگاه دیبافت به صورت شبانه روز در حال فعالیت است تا شما هر سوالی را که در این زمینه دارید، از مشاوران مجرب و کارآزموده این مرکز بپرسید و خرید بدون دغدغه داشته باشید. این شرکت، نمایندگانی در بسیاری از مناطق مختلف کشورمان دارد که این امر، مرجع فروش پارچه دورس ترک را بسیار گسترده کرده است.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما