قیمت پارچه تریکو ملانژ ضخیم

عوامل زیادی بر قیمت پارچه تریکو ملانژ ضخیم اثر دارند؛ که میتوان به چند مورد اشاره کرد: مدل، طرح، روش تولید، درجه کیفی، الیاف به کار رفته در آن و غیره.
همانطور که میدانید پارچه های ملانژ ترکیبی از از الیاف طبیعی و مصنوعی است؛ به همین سبب میزان به کار رفته از هر کدام از این الیاف تاثیر چشم گیری در قیمت آن دارد؛ چرا که هر چه الیاف طبیعی که در آن به کار میرود؛ بیشتر باشد قیمت پارچه نیز گران تر است تا زمانی که میزان الیاف مصنوعی بیشتر باشد. از طرفی روش تهیه این منسوجات هم تاثیری در قیمت آن دارد.
روشی نوین که چند سال است مرسوم شده خرید از طریق سایت های معتبر است. در این روش واسطه ای بین شما و تولید کننده نیست و شما مستقیما از تولیدی خرید میکنید؛ به همین علت هم در هزینه ها صرفه جویی میشود؛ هم این که شما تمامی منسوجات را با قیمت آن در اختیار دارید؛ به همین سبب راحت تر میتوانید خرید کنید و مقایسه نیز داشته باشید.

عواملی که بر قیمت تریکو ملانژ تاثیر دارد

عواملی که بر قیمت تریکو ملانژ تاثیر دارد

یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت پارچه های تریکو از جمله پارچه تریکو ملانژ ضخیم، که به وسیله ی ریسندگی های ایران تولید میشود؛ نخ هایی است که در بازار وجود دارند و ما برای تولید پارچه ها از جمله پارچه تریکو ملانژ ضخیم از آن ها استفاده میکنیم؛ از الیاف طبیعی و مصنوعی ساخته میشود. از انواع نخی که در بازار در پارچه های مختلف وجود دارد میتوان موارد زیر را عنوان کرد: پنبه، ویسکوز، پلی استر، اسپان و… که با قیمت های متفاوت عرضه میشوند. نکته بعدی که وجود دارد این است که نخ ها سایز بندی متفاوت دارند و هرچه نخ نازک تر باشد قیمت آن بالاتر است.

نکاتی برای خرید بهترین تریکو ملانژ ضخیم

نکاتی برای خرید بهترین تریکو ملانژ ضخیم

به طور کلی برای خرید این کالا چند نکته را باید توجه داشته باشیم که در ادامه عنوان میکنیم:
جنس نخ مربوط به پارچه را بشناسیم و درمورد آن اطلاعاتی کسب کنیم و ما میدانیم هر نوع پارچه تریکو، با یک یا ترکیبی از دو یا چند جنس نخ متفاوت بافته میشود که هر جنس نخ دارای خصوصیات و قیمت خاصی است. نکته بعدی این است که نام های تجاری معروف در بازار را بشناسیم، نام را با جنس نخ مصرفی در بافت پارچه و نام خانوادگی را با نوع بافت پارچه مشخص میکنند. لول شدگی را باید بررسی کنیم، مهم ترین دلیل لول شدن پارچه تریکو، مربوط به تکمیل و کامپکت آن است. پارچه های دارای مواد، این مشکل را بیشتر دارند. قیمت پارچه تریکو ملانژ ضخیم با این مشخصه ها در نوع خود مناسب است.

تولیدکننده پارچه تریکو ملانژ ضخیم

تولیدکننده این منسوج

این پارچه، دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و در صنعت و تولید از آن بیشترین بهره را میبرند و توانسته است روز به روز تولیدات آن در بازار رشد بیشتری کند. قیمت این نوع پارچه نیز به نسبت کیفیت آن بسیار مناسب و در خور است. به دلیل اینکه بخش اصلی این محصول را الیاف مصنوعی مانند پلی استر تشکیل داده است، لباس هایی که با این پارچه تولید میشوند دارای درخشندگی و زیبایی خاصی بوده و طرفداران بسیار زیادی در کشورمان دارد.
برای اینکه درمورد تولید کننده پارچه تریکو ملانژ ضخیم اطلاعاتی کسب کنیم میتوانیم به سایت های معتبر مراجعه کنیم یا با تماس با قسمت مربوطه اطلاعات لازم را کسب کنیم. تولیدکنندگان پارچه تریکو ملانژ ضخیم شبانه روز در تلاش هستند که پارچه هایی با کیفیت عالی را در اختیار مشتریان عزیز قرار دهند.

پارچه ملانژ کج راه

پارچه ملانژ کج راه

پارچه ملانژ کجراه که امروزه در بازار به صورت فراوان یافت شده است، محبوبیت بسیاری پیدا کرده است و دارای رنگ های بسیار متنوع و بسیار شیک است که برای دوخت لباس های راحتی بسیار زیبا استفاده میشود. این پارچه تنفس پذیر است و جریان هوا در آن وجود دارد و از آن جا که لباس های راحتی زیاد استفاده میشوند و کیفیت بالایی دارند و دیرتر خراب میشوند.
برای اطلاع از قیمت و کیفیت و مشخصات این پارچه میتوانید به سایت های معتبر مراجعه یا با تماس با بخش های مربوطه جویا شد. فروش پارچه ملانژ کجراه در برخی از سایت ها به صورت مستقیم انجام میشود به همین دلیل با قیمت باورنکردنی عرضه میشود. برای دوخت انواع لباس مانند پیراهن، تیشرت و شلوار و در کل لباس راحتی مورد استفاده قرار میگیرد و رنگ بندی بسیار زیبایی دارد.

پارچه نخی

پارچه نخی

پارچه های نخی به پارچه هایی گفته میشود که الیاف ویسکوز یا پنبه بیشتری در بافت آن ها وجود داشته باشد و پارچه های نخی جزو الیاف طبیعی محسوب میشوند. در ادامه برخی از الیاف طبیعی را عنوان میکنیم:
پنبه، کتان، پشم، ابریشم و ویسکوز از انواع الیاف طبیعی هستند. منظور فروشندگان عزیزی که اجناس نخی را عرضه میکنند از جنس نخی این است که پارچه یا لباس از نخ تولید شده است، اما منظور مردم از جنس نخی، جنس پنبه ای است.
از مزایای پارچه های نخی میتوان گلوله نشدن، سازگاری با پوست، لطافت بسیار عالی و خنک بودن نام برد. از معایب پارچه های نخی نیز میتوان به آبرفت زیاد نسبت به الیاف، چروک شدن زیاد و سریع و نسبت به مرغوبیت جنس رنگ پس دادن اشاره کرد.

پارچه ملانژ طرح دار

پارچه ملانژ طرح دار

پارچه ملانژ نوعی پارچه گردبافت است که از ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی ساخته میشود. پارچه ملانژ دارای انواع مختلفی است، این پارچه با ضخامت و طرح های متفاوت با توجه به موارد مصرف آن پارچه فرق میکند. هر کدام از بافت های این پارچه از جمله یک رو، دورو، دورس فانریپ، ویژگی های مخصوص به خود را دارند که برای دوختن یک لباس خاص و شیک مورد استفاده قرار میگیرند و روحیه ما را بسیار خوب نگه میدارد.
پارچه های یکرو به دلیل اینکه نرم و سبک هستند بیشتر برای لباس های راحتی مانند تاپ و تی شرت استفاده میشوند اما پارچه های دورو چون که از ضخامت بیشتری نسبت به یک رو برخوردار هستند که اغلب برای تهیه لباس های ورزشی از آنها استفاده میشود.

1

  1. یکی از عوامل مهم در تعیین قیمت پارچه های تریکو از جمله پارچه تریکو ملانژ ضخیم، که به وسیله ی ریسندگی های ایران تولید میشود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما