قیمت پارچه تریکو دورس

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت پارچه تریکو دورس و انواع آن از جمله پارچه دورس سه نخ خار خورده، پارچه دورس طرحدار و… میتوانید به نمایندگی ‌های مجاز و فروشگاه های سطح کشور مراجعه کنید یا از طریق تماس تلفنی با کارشناسان فروش آنها و همچنین سایت ‌های معتبر خرید و فروش پارچه نیز میتوانید اطلاعات مورد نیاز را کسب کنید. قیمت پارچه تریکو دورس و هر یک از انواع مختلف آن به مسائل مختلفی وابسته است از جمله این که از چه شرکتی قصد خرید داشته باشید، میزان سابقه تولیدی، نوع بافت پارچه، طرح آن، الیاف مورد استفاده در آن، نرخ ارز و نوسانات بازار و…

نحوه تولید پارچه تریکو دورس

نحوه تولید پارچه تریکو دورس

شرکت های تولیدی مختلفی در سطح کشور اقدام به تولید پارچه دورس تریکو در رنگ های متنوع و طرح های مختلف کرده اند. پارچه دورس سه نخ خار خورده و دیگر انواع پارچه دورس از جمله پارچه دورس طرحدار به وسیله دستگاه های گردباف تولید میشوند. دستگاه های تولید پارچه در کل یا تخت باف به صورت تار و پودی میبافند یا گردباف که متفاوت هستند.
اما در کل میتوان گفت که تولید انواع مختلف پارچه دورس تریکو به سه روش انجام میشود:
۱٫ در هم تنیدن الیاف به این صورت که نیازی به تولید نخ نیست و الیاف در هم فرو میروند مانند نمد.
۲٫ بافندگی: ابتدا نخ تولید میشود و به طرق مختلف مانند جناغی، حصیری، ساده و… در هم تنیده میشوند.
۳٫ گردبافی یا کشبافی: نخ ها با گره و زنجیره به هم وصل میشوند. هرچه بافت ها ریزتر باشند بهتر است که این عمل هم به صورت تاری هم پودی انجام میشود.
برای تولید پارچه دورس تریکو عمده و پارچه پشت پلار و… از نخ های مختلفی چون پنبه ‌ای، فلامنت، اسپان، ملانژ و… استفاده میشود. در بافت پارچه دورس پشت پارچه به صورت تارهای نخ و روی آن از پنبه است.

عوامل مؤثر بر قیمت پارچه تریکو دورس

عوامل مؤثر بر قیمت پارچه تریکو دورس

در وضعیت بسیار بد بازار امروزی یکی از ملاک های مهم هر خریداری برای انتخاب پارچه دورس تریکو ، قیمت آن است. ارقام متنوع مختلفی از پارچه‌ ها در بازار موجود است که هر کدام قیمت متفاوتی دارد و از طرف دیگر ممکن است قیمت یک پارچه در هر مغازه با مغازه دیگر متفاوت باشد. قیمت انواع مختلف پارچه دورس طرحدار، پارچه دورس سه نخ خار خورده، پارچه پشت پلار و… به عوامل و شرایط مختلفی بستگی دارد مانند:
۱٫ درجه کیفیت پارچه که هرچه کیفیت بالاتر باشد قاعدتا قیمت آن نیز بالاتر میرود.
۲٫ تکنولوژی به کار رفته در تولید پارچه.
۳٫ الیاف به کار رفته در تولید پارچه. هرچه میزان الیاف طبیعی بیشتر باشد به تبع آن قیمت آن نیز بالا تر میرود.
۴٫ میزان متراژ سفارش خریدار: البته پارچه دورس عمده از نظر قیمت مناسب تر و به صرفه تر است.
۵٫ ساده یا طرحدار بودن.
۶٫ نوسانات بازار: متأسفانه به دلیل نوسانات موجود در بازار برای بسیاری از افراد قیمت محصولات تعجب آور است.
۷٫ قدیمی بودن یا جدید بودن کارخانه تولیدی: اکثرا کارخانه ‌های جدید که چم و خم کار دستشان نیامده است ممکن ااست قیمت کارشان بالاتر باشد.
۸٫ نرخ روز ارز. برای الیاف و نخ های وارداتی قیمت روز ارز بسیار مهم است.

پارچه دورس تریکو همه این وِزگی ها را دارا می باشد.

عوامل مؤثر بر کیفیت پارچه تریکو دورس

عوامل مؤثر بر کیفیت پارچه تریکو دورس

هر نوع پارچه دورس تریکو طرحدار، پارچه دورس سه نخ خار خورده و… دارای درجه بندی‌ های مختلفی است و میتوان گفت عوامل بسیاری این درجه کیفیت را باعث میشوند. از مهم ترین نکاتی که در کیفیت انواع پارچه تأثیر دارند نوع الیاف مورد استفاده در آن است. هرچه میزان الیاف مورد استفاده در آن مرغوب تر باشند بهتر است. طبیعی یا مصنوعی بودن نخ بسیار بر کیفیت نهایی پارچه تأثیرگذار است و هرچه میزان الیاف طبیعی بیشتر باشد در نهایت محصول با کیفیت تری تولید میشود. تازگی یا کهنگی الیاف مورد استفاده نیز از دیگر عوامل مهم در تولید پارچه مرغوب است و هرچه الیاف مورد نظر تازه تر باشند نتیجه کار در نهایت بهتر میشود. کیفیت نوع بافت دستگاه تولیدی هم به نوبه خود نقش مهمی را ایفا میکند و در استحکام و مقاومت و زیبایی پارچه بسیار حائز اهمیت است.

مرکز سفارش پارچه تریکو دورس

مرکز سفارش این محصول

پارچه دورس تریکو از بهترین و مرغوب ترین پارچه‌ های تولیدی ایران است که به دلیل وجود الیاف پنبه در آن، جایگاه خوبی در میان پارچه‌ های تولیدی کشور دارد. کارخانه‌ های تولید کننده انواع مختلف تریکو دورس با کیفیت خوب، این محصولات را به نمایندگی‌ های فروش برای عرضه مستقیم ارائه میکنند. خریداران محترم میتوانند با مراجعه به مراکز نمایندگی پارچه با کیفیت خوب خرید خود را انجام دهند البته با توجه به شرایط کنونی و فراگیری بیماری کرونا، میتوانید بدون حضور در مراکز مختلف و فروشگاه ها، محصول مورد نظر خود را از طریق اینترنتی و آنلاین سفارش داده و خریداری نمایید. تریکو دورس به دلیل نوع نخ و بافت آن مشتریان زیادی دارد. مرکز خرید پارچه دورس سه نخ خار خورده و پارچه پشت پلار و دورس طرحدار و… نمونه‌ های مختلفی از این پارچه را با کیفیت بسیار بالا و مرغوبیت تمام ارائه میدهد که با توجه به تنوع بالای کالا، امکان انتخاب برای هر سلیقه ای فراهم شده است و مشتری بنا به نیاز و سلیقه و بودجه خود میتواند هر یک از مدل ‌ها را خریداری کنند. شرکت دیبا بافت نگار از بهترین شرکت های ارائه و فروش محصولاتی چون انواع پارچه دورس تریکو عمده، پارچه دورس سه نخ خار خورده، پارچه پشت پلار، پارچه دورس طرحدار است که همیشه سعی بر این داشته است که بهترین محصولات را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان محترم قرار دهد. این شرکت هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری خدمات را به هم وطنان عزیز عرضه میکند و شما مشتریان عزیز میتوانید با تماس با کارشناسان فروش این شرکت اطلاعات لازم را راجع به محصولات و قیمت هر یک از آنها کسب کنید.

28

  1. سلام وقت بخیر تهران یکی از شهر های است که خربدار این پارچه به مقدار زیاد می باشد چون تولید بالای پوشاک در تهران صورت می گیرد و صادر هم می شود.

  2. پارچه های تریکو دورس یکی از بهترین پارچه ها برای فصل پاییز و بهار می باشد و دارای رنگ بندی مختلف هستند.

  3. سلام وقت بخیر
    پارچه های که شما در قیمت های مناسبی اراعه میدهید که رضایت بیشتر خریداران را همراه دارد

  4. خواستم از شما بابت مطالب خوبی که داخل سایتتون قرار می دهید تشکر کنم و اطلاعات ما را زیاد کرده.

  5. پارچه دورس تریکو از بهترین و مرغوب ترین پارچه‌ های تولیدی ایران است که به دلیل وجود الیاف پنبه در آن، جایگاه خوبی در میان پارچه‌ های تولیدی کشور دارد.

  6. پارچه های تریکو از بهترین پارچه های برای تولید انواع لباس های تابستانی و لباس های زمستانی است.

  7. سلام وقت بخیر
    شرکت های تولیدی مختلفی در سطح کشور اقدام به تولید پارچه دورس تریکو در رنگ های متنوع و طرح های مختلف کرده اند

  8. سلام وقت بخیر
    پارچه دورس سه نخ خار خورده و دیگر انواع پارچه دورس از جمله پارچه دورس طرحدار به وسیله دستگاه های گردباف تولید میشوند. دستگاه های تولید پارچه در کل یا تخت باف به صورت تار و پودی میبافند یا گردباف که متفاوت هستند.

  9. سلام وقت بخیر
    نخ ها با گره و زنجیره به هم وصل میشوند. هرچه بافت ها ریزتر باشند بهتر است که این عمل هم به صورت تاری هم پودی انجام میشود

  10. سلام وقت بخیر
    این پارچه ها از درجه یک ترین مواد و کیفیت بالا که هرچه کیفیت بالاتر باشد قاعدتا قیمت آن نیز بالاتر میرود تهیه میشوند

  11. سلام وقت بخیر
    پارچه دورس سه نخ خار خورده و دیگر انواع پارچه دورس از جمله پارچه دورس طرحدار به وسیله دستگاه های گردباف تولید میشوند. دستگاه های تولید پارچه در کل یا تخت باف به صورت تار و پودی میبافند یا گردباف که متفاوت هستند.

  12. سلام وقت بخیر
    پارچه دورس تریکو در رنگ های متنوع و طرح های مختلف کرده اند. پارچه دورس سه نخ خار خورده و دیگر انواع پارچه دورس از جمله پارچه دورس طرحدار به وسیله دستگاه های گردباف تولید میشوند.

  13. سلام وقت بخیر
    شرکت های تولیدی مختلفی در سطح کشور اقدام به تولید پارچه دورس تریکو در رنگ های متنوع و طرح های مختلف کرده اند. پارچه دورس سه نخ خار خورده

  14. سلام وقت بخیر
    قیمت پارچه تریکو دورس و هر یک از انواع مختلف آن به مسائل مختلفی وابسته است از جمله این که از چه شرکتی قصد خرید داشته باشید

  15. سلام روز بخیر
    پارچه دورس تریکو از بهترین و مرغوب ترین پارچه‌ برای تولید لباس های تابستانی است من بسیار از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم.

  16. پارچه ملانژ دورس به دلیل وجود نخ پنبه در ترکیب خود، با هر نوع پوستی سازگار بوده و حساست ایجاد نمیکند. تنفس پذیری بالایی دارد و مانع عرق کردن میشود

  17. سلام وقت بخیر
    پارچه تریکو با دستگاه گرد باف بافته می شود و انواع مختلفی دارد مواد اولیه آن از نخ پلی استر و … درست می شوند

  18. سلام ممنون از شرکت دیبافت نگار بخاطر مطالب مفیدی که در سایت میگذارد بسیار بهره بردم و کمک کرد درانتخاب پارچه ممنون

  19. سلام وقتتون بخیر
    من یکی از مشتریان ثابت خرید پارچه های دورس شما هستم و بسیار کیفیت خوبی دارند.

  20. سلام وقت بخیر
    دستگاه های تولید پارچه در کل یا تخت باف به صورت تار و پودی میبافند یا گردباف که متفاوت هستند

  21. من تقریباً حدود ۶ تا ۷ پارچه های عظیم پارچه های تریکو می خوام و اینکه سفارش بدم به تهدیدات تحویل می دهید رنگاشون هم رنگ صورتی و زرد و سفید می خوام موجوده؟

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما