قیمت فروش پارچه گردباف پنبه ای | مرکز خرید پارچه های تریکو

قیمت فروش پارچه گردباف پنبه ای را می توان از مراکز خرید پارچه دریافت نمود. پارچه های گردباف به دلیل شکل خاص ماشین آلاتی که برای بافت آنها به کار می روند به این نام خوانده می شوند. معروف ترین این پارچه ها، تریکو است که از مواد اولیه مختلفی تهیه می شود و به همین دلیل ارقام مختلف آن مناسب استفاده در فصول گرم و سرد سال می باشند. پنبه، اسپان، ویسکوز و فیلامنت برخی از مواد اولیه برای تولید پارچه تریکو می باشند. تنوع موجود در پارچه های گردباف امکان استفاده از آن را برای سنین مختلف ممکن ساخته است. پارچه یکی از ضروریات زندگی است که در واقع بدون آن ادامه حیات ممکن نیست. ضرورت و اهمیت پارچه نیاز به ساخت و تولید آن را ایجاب نموده است و صنعت طراحی و تولید پارچه از گذشته تاکنون با رشد بسیار زیادی همراه بوده است.

قیمت فروش پارچه گردباف پنبه ای | مرکز خرید پارچه های تریکو

بزرگترین تولید کننده پارچه های تریکو

بزرگترین تولید کننده پارچه های تریکوپارچه های تریکو یکی از انواع پارچه هایی است که به شکل تار بافت تولید می شوند. بافت زیگزاگ که با نوع بافت معمولی تمایز دارد عاملی برای بافت پارچه در اطراف پود است.
شکل خاص بافت این پارچه ها ایجاد کننده مقاومت و استحکام خاصی در این منسوجات است. علاوه بر این ها این شکل بافت با بافت پارچه های ظریف کمک زیادی می نماید و به آن نرمی و لطافت خاصی می بخشد. از این رو برای تولید بسیاری از لباس های زیر از پارچه تریکو استفاده می شود.

تولید تریکو توسط بسیاری از تولید کنندگان پارچه صورت می گیرد. در واقع صنعت تولید این پارچه به دلیل مزایا و طرفداران بسیاری که دارد، پر رونق بوده و از پارچه های تریکو برای کاربری های مختلفی استفاده می شود.

تولید کنندگان بزرگی در حال حاضر در امر تولید این منسوجات و بافته ها فعالیت دارند که در سطح وسیع به تولید پارچه تریکو نخی می پردازند. تریکو ها دارای انواع مختلفی هستند که هر کدام با توجه به جنس مواد اولیه و نخ به کار رفته در آن با ضخامت های متفاوتی تولید می شوند.
تولید کنندگان موفق دارای یک سری اصول مشترک هستند که با رعایت آنها می توانند در بازار به صورت موفق عمل نمایند و گوی سبقت را از دیگران بربایند. به این شکل در عرصه تولید پارچه این تولید کنندگان برتر هستند که در بازار شناخته شده و به نام هستند و فروش بالایی را به خود اختصاص داده اند.

معرفی بافت های مختلف پارچه های تریکو

معرفی بافت های مختلف پارچه های تریکوجنس مواد اولیه و نخ های تشکیل دهنده پارچه تریکو عامل تعیین کننده ضخامت و بافت آن می باشد. مثلا تریکو ممکن است از نخ یک لایه و یک نوع نخ بافته شود یا ترکیبی از چندین نوع نخ باشد. این موضوع عاملی برای تعیین ضخامت و نوع بافت آن است.

برخی از نخ هایی که برای بافت تریکو مورد استفاده قرار می گیرند عبارتند از:

  • اسپان
  • فیلامنت
  • پلی استر
  • پنبه
  • ویسکوز

انواع لباس زیر مانند زیر پیراهنی و جوراب با ضخامت های مختلف با این نخ ها بافته می شود که ایجاد کننده طرح و نقشه های مختلفی از تریکو می باشند. تریکو نخی و تریکو یکی از مهمترین پارچه هایی است که بخش زیادی از تاجران و بازرگانان بازار به خرید و فروش و تجارت آن می پردازند.

فروش پارچه های دورو ۱۰۰% پنبه

فروش پارچه های دورو 100% پنبهپارچه های دورو نوعی پارچه است که عنوانش نشان دهنده ویژگی آن می باشد. این منسوجات به شکل دو طرفه قابل استفاده هستند. فروش پارچه دورو به صورت طاقه ای با قیمت مشخص و یا به شکل کیلویی صورت می گیرد. بنابراین نوع خرید و میزان نیاز به آن تعیین کننده مقدار خرید آن می باشد.

الیاف پنبه این تولیدات به آنها نرمی و لطافت خاصی بخشیده است و به همین دلیل بخش قابل توجهی از آن برای دوخت لباس کودکان و نوزادان مورد استفاده قرار می گیرد.
در مراکز فروش تنوع رنگی این محصول شامل رنگ های قرمز، سبز، آبی و سورمه ای می شود و بافت کبریتی زیبایی خاصی به آن بخشیده است.
مشخصات این محصولات از طریق برخی فاکتور ها به خریدار در مراکز فروش بیان می شود. تعدادی از این ویژگی ها عبارتند از:

  • وزن هر طاقه پارچه یا وزن هر عدل آن که شامل چندین طاقه است.
  • عرض پارچه که یکی از مهمترین فاکتور هاست.
  • متراژ یک کیلوگرم
  • رنگ
  • تولید کننده
  • کاربرد و موارد دوخت

این موارد به ویژه در هنگام خرید و فروش عمده بیشتر از سوی خریداران مورد توجه قرار می گیرند.

لیست قیمت پارچه های گردبافی

لیست قیمت پارچه های گردبافیقیمت انواع پارچه بستگی به چندین عامل مهم دارد. از میان این عوامل مهمترین آنها عبارتند از:

  • جنس نخ و مواد اولیه
  • شرکت سازنده و برند تولید کننده
  • کیفیت بافت پارچه و میزان دوام و استحکام آن
  • طرح و نقشه به کار رفته در آن
  • مقدار خرید به صورت کیلویی، متری یا طاقه ای

گستره پارچه های گردباف که تریکو نمونه ای از آن می باشد، از تنوع زیادی برخوردار است. انواع پارچه لباس ورزشی، پارچه پلی استر و پارچه ویسکوز ملانژ از جمله نمونه های گرد باف هستند که دارای فروش بالایی در بازار می باشند. این امر به دلیل خصوصیات و ویژگی های این محصولات است که باعث شده است تا در بین سنین مختلف طرفداران بسیاری داشته باشد.
برخی نوسانات موجود در بازار ممکن است به صورت ناگهانی موجب تغییرات لیست قیمت این کالا شوند. به این دلیل ممکن است در طی یک سال افزایش یا کاهش قیمت در این اقلام مشاهده شود.

خرید مستقیم پارچه های گردباف از کارخانه

خرید مستقیم پارچه های گردباف از کارخانه

پارچه های گردباف و سایر محصولات مرتبط با این حوزه را می توان به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری
کرد
در
این روش فروشندگان می توانند به فروش مستقیم تولیدات خود پرداخته و در کوتاه ترین
فاصله زمانی کالای مورد نظر مشتری را تامین نمایند.

به کار گیری این روش باعث کاهش قیمت نهایی پارچه شده و بهترین روش خرید برای تولیدی های لباس و عمده فروشان می باشد. برخی مزیت های استفاده از این روش عبارت است از:

  • کاهش قیمت
    نهایی کالا برای مصرف کننده
  • امکان فروش
    عمده محصول به صورت یک جا و در حجم زیاد
  • کاهش هزینه های انبار داری و نقل و انتقال برای فروشنده
  • کاهش خطراتی
    همچون سرقت، انقضای محصول و از دست رفتن کیفیت اولیه کالا

خرید پارچه پنبه، خرید پارچه دیور به این روش راهی برای تامین و خرید پارچه ارزان قیمت می باشد.

مرجع خرید و فروش پارچه های تریکو

مرجع خرید و فروش پارچه های تریکوپارچه تریکو به کمک نوعی روش بافت به نام حلقوی تاری تولید می شود که سیستم تاری پودی نیز نامیده می شود. تعداد زیاد سر نخ از جمله ویژگی های این روش خاص بافت می باشد که نیازمند استفاده از چله کشی مناسب در دستگاه بافندگی می باشد.
خرید و فروش این اجناس توسط مراکز و مراجع مختلفی صورت می گیرد که هر کدام به تولید تریکوی خاص از نظر جنس و رنگ و طرح می پردازند. طرح ها و نقشه های مختلف و امکان کاربرد چندین نخ از شیوه های خاص به کار رفته در بافت تریکو می باشد که بر همین اساس تعیین کننده طرح های متنوع آن است و در مراجع خرید و فروش ارقام مختلفی از آن قابل مشاهده است.
پارچه تریکو یکی از پارچه های قدیمی است که بخش قابل توجهی از نیاز بازار به پارچه را تامین می کند. از این رو در بازار فروش پارچه طرحدار و فروش پارچه دورس از جمله موارد فروشی است که به چشم می خورد.

تولید انواع پارچه های گردبافی ریون فلامنت

تولید انواع پارچه های گردبافی ریون فلامنتتولید انواع پارچه گردباف توسط ماشین های بافندگی انجام می شود که این ماشین آلات در انواع مختلف و به شکل تمام اتومات یا نیمه اتومات فعالیت دارند و بر این اساس نوع پارچه های تولیدی نیز از تنوع قیمت و تنوع طرح برخوردار می باشند.

همان طور که شرح داده شد، پارچه گردباف ریون فلامنت از تنوع تولید برخوردار بوده و انواع البسه مختلف را می توان به کمک آن تولید نمود. انواع پولیور و لباس زنانه و مردانه، بلوز و پیراهن زنانه و شنل و کلاه و شال از جمله برخی البسه ای هستند که می توان به کمک پارچه گردباف تولید نمود.
از مهمترین مسائلی که در تولید این کالا باید مد نظر قرار گیرد، عبارت است از:

  • توجه به مسائل فنی تولید
  • قیمت تمام شده
  • سلیقه افراد و گروه های سنی مختلف

گستردگی استفاده از پارچه های گردباف نشان دهنده توجه به موارد فوق در تولید آنها می باشد. موارد مصرف زیاد و کاربرد چنین منسوجاتی اهمیت این تولیدات را از جهات مختلف نشان می دهد.

خریدار حرفه ای انواع پارچه های تریکو

خریدار حرفه ای انواع پارچه های تریکوخریداران حرفه ای کسانی هستند که آشنایی کاملی با انواع پارچه های تریکو و مشخصات مختلف آن دارند. بنابراین این افراد در هنگام مراجعه به مراکز فروش با اطلاعات و دانش کامل به خرید با کیفیت ترین نوع این کالا می پردازند.

خریداران عمده کسانی هستند که باید در این موارد دانش کافی را در مورد خصوصیات پارچه تریکو داشته باشند و موارد مصرف و شیوه خرید ارزان قیمت آن را بدانند. فروشندگان و تولید کنندگانی که با چنین مشتریانی سرو کار دارند در هنگام خرید و فروش و معامله قیمت های مناسبی را به خریداران پیشنهاد می دهند.
خریداران حرفه ای با رموز خرید مناسب و عمده با ارزان ترین شیوه های ممکن آشنایی دارند و اطلاعات مفیدی در مورد پارچه و انواع آن در اختیار دارند.

تولیدی های لباس یکی از تهیه کنندگان و خریداران عمده پارچه تریکو هستند که ظرفیت تولیدی مختلفی دارند و در سطوح گوناگون مشغول به کار می باشند. فروش عمده پارچه درجه یک به این مراکز تولیدی به صورت مستقیم نیز انجام می گیرد که با مراجعه خریداران به مراکز خرید میسر و ممکن می شود.

فروشنده باکیفیت ترین پارچه های تریکو

فروشنده باکیفیت ترین پارچه های تریکوبا کیفیت ترین پارچه های تریکو را می توان از فروشندگان با تجربه در این حرفه خریداری نمود. برخی از این فعالین بازار دارای سابقه زیاد در امر خرید و فروش تریکو می باشند و از این رو با انواع مختلف آن و با میزان دوام و کیفیت این اجناس آشنایی کامل دارند. بنابراین بهترین مرجع برای تهیه و مراجعه افراد برای خرید می باشند.

فروشنده های پارچه در مراکز خرید جدید ترین پارچه تریکو تولید شده در کارخانجات نساجی کشور را در معرض دید مراجعه کنندگان قرار می دهند.
فروشندگان ماهر می توانند در مورد انواع پارچه و خصوصیات آن اطلاعات لازم را در اختیار افراد مختلف به ویژه مراکز تولیدی لباس قرار دهند. به این ترتیب مراجعه به فروشگاه های معتبر مانند نمایندگی های فروش می تواند راهی برای خرید با کیفیت و قیمت مناسب باشد.

بزرگترین پارچه سرای اینترنتی در ایران

بزرگترین پارچه سرای اینترنتی در ایرانوب سایت های اینترنتی امروزه به مکانی برای خرید پارچه تبدیل شده اند که دارای مشتریانی از سراسر ایران می باشند. اینترنت توانسته است امروزه دسترسی به پارچه را در دورترین نقاط کشور فراهم سازد.
بزرگ ترین این مراکز از طریق سایت های اختصاصی فروش تولیدات شرکت های مختلف یا شرکت خاص را به کاربران اینترنت عرضه می دارند. در این فروشگاه ها می توان با اطلاعات مختلفی در مورد صنعت و حرفه تولید پارچه مواجه شد که کمک بسیاری به خرید پارچه با کیفیت خواهد نمود. برخی از این اطلاعات عبارتند از:

  • قیمت انواع پارچه مانند قیمت پارچه تریکو، مشخصات پارچه تیپ لاکرا
  • قیمت پارچه گردباف، مراکز فروش پارچه نخی، مراکز فروش پارچه پنبه، سایت های فروش پارچه ویسکوز و فروش پارچه ورزشی

بزرگ ترین پارچه سرا های اینترنتی با ارائه اطلاعات فوق می توانند به گسترش و تجارت پارچه کمک زیادی نمایند.

عرضه کننده پارچه های گردبافی در کشور

عرضه کننده پارچه های گردبافی در کشورپارچه گردبافی توسط عرضه کنندگان و فروشندگان آن در کشور به شیوه های مختلفی به فروش می رسند. این منسوجات به صورت های زیر عرضه می شود:

  • عرضه اینترنتی و آنلاین
  • عرضه از طریق نمایندگی های فروش
  • عرضه عمده و کلی
  • عرضه به صورت جزئی فروشی در فروشگاه های پارچه

پارچه های گردبافی در کشور دارای کاربرد زیادی هستند و برای دوخت انواع لباس راحتی و لباس بیرون مورد استفاده قرار می گیرند. این واحد ها به فروش این قبیل کالا ها به صورت طاقه ای، عدلی و کیلویی و متری پرداخته و شیوه فروش و قیمت تعیین شده در هر کدام از این شیوه ها با هم تفات قابل ملاحظه ای دارد.

نمایندگی فروش پارچه های خارجی

نمایندگی فروش پارچه های خارجیبخشی از پارچه های موجود در بازار انواع وارداتی آن می باشند که از کشور های دیگر وارد کشور می شوند. پارچه های خارجی با برند خاص خود از طریق نمایندگی های فروش به مشتریان عرضه می شود.

برند های مختلف تولید کننده پارچه در نقاط مختلف دنیا با کیفیت های مختلف به تولید پارچه پرداخته و آن را پس از بازاریابی و پیدا کردن مشتریان در سایر کشور ها به فروش می رسانند.

مراجعه به نمایندگی های فروش بهترین راه برای کسانی است که قصد خرید پارچه خارجی را دارند. زیرا این مراکز نوعی دفتر فروش شرکت یا کارخانه مربوطه هستند که تولیدات آن واحد صنعتی را به سراسر دنیا به فروش می رسانند.

در این مراکز می توان نمونه های جدید پارچه را از طریق کاتالوگ به مراجعه کنندگان معرفی نمود و با ارائه تصاویر و قیمت آن به فروش پارچه پرداخت.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما