فروش پارچه گردباف کشی | بزرگترین پارچه فروشی اینترنتی

فروش پارچه گردباف کشی، توسط بزرگترین پارچه فروشی اینترنتی به مشتریان و خریداران عرضه می شود. این نوع از پارچه، توسط کارخانه های تولید کننده در سراسر کشور، با استفاده از با کیفیت ترین مواد اولیه تولید می شود. پارچه گردباف یا پارچه تریکو، یکی از انواع منسوجاتی است که در تولید آن از تار و پود خبری نیست و به دو صورت ته باز و ته بسته قابل مشاهده است. امروزه به دلیل استفاده از دستگاه های پیشرفته، این محصولات بیشتر به صورت ته بسته تولید می شوند. برای خرید این نوع پارچه ها به صورت حضوری می توان به فروشگاه های بزرگ سطح شهر همچنین وب سایت های آنلاین که به صورت تخصصی به عرضه انواع پارچه می پردازند، مراجعه نمود.

 

 

فروش پارچه گردباف کشی | بزرگترین پارچه فروشی اینترنتی

بزرگترین مرکز فروش پارچه در ایران

بزرگترین مرکز فروش پارچه ایرانی، در پایتخت و شهر تهران قرار دارد. بازار پارچه فروشان محل تجمع انواع پارچه های تولیدی از برند های مختلف تولید کننده است. طرح ها و رنگ های عرضه شده در این بازار، از تنوع بسیار بالایی برخوردار بوده است، به گونه ای که مشتریان با سلایق مختلف، ضمن مراجعه و بازدید، دست خالی این محل را ترک نمی کنند. اگر قصد خرید پارچه ارزان قیمت را دارید، بهترین گزینه مراجعه به مرکز فروش پارچه در ایران است.

 

عمده فروشی پارچه ترمه توسط فروشندگان مستقر در این بازار انجام می شود. این عمده فروشان تولیدات شرکت های مختلف را، به طور مستقیم خریداری نموده و با اندک سودی، به مشتریان عرضه می کنند. همین امر سبب اقبال مشتریان به سمت و سوی این فروشگاه ها شده است. لازم به ذکر است، فروش عمده پارچه، هم برای فروشنده دارای سود و هم برای خریدار اقتصادی تر است، زیرا از این طریق می تواند هزینه کمتری را پرداخت نماید. خریدار پارچه کیلویی، هم می تواند مقدار مورد نیازش را به راحتی در همین کل فروشی های پارچه ،خریداری نماید. همچنین، پارچه های کیلویی معمولا به دلیل کیفیت پایین تر، قیمت کمتری هم دارند.

 

 

بزرگترین مرکز فروش پارچه در ایران

فروش عمده پارچه تریکو کشی به صورت کیلویی

فروش عمده پارچه تریکو کشی به صورت کیلویی در سراسر کشور و در فروشگاه های بزرگ عرضه پارچه انجام می شود و به دلیل روشی که در بافت آن به کار می رود، حالت کشی دارد، اما این حالت پس از چند بار شستشو کمتر خواهد شد. برای برطرف شدن این مشکل در بافت پارچه، از الیاف و نخ لاکرا استفاده می کنند تا هم دوام محصول بیشتر شده و هم بعد از شستشو حتی با آب گرم، خاصیت کشسانی خود را از دست ندهد.

 

فروش پارچه تریکو کشی، از قیمت مناسبی برخوردار است و به همین دلیل با اقبال مشتریان روبه رو می شود. مشتریان باید در خرید پارچه کشی، دقت کافی داشته باشند و پارچه ای را خریداری نمایند که در بافت آن، از نخ لاکرا استفاده شده باشد. همچنین، هنگام خرید می توانید، جنس و نوع الیاف استفاده شده در تولید پارچه را از فروشندگان سوال کنید. آنها به شما کمک خواهند کرد تا پارچه های مرغوب و با کیفیت را تشخیص داده و آنگاه تصمیم به خریداری آن ها نمایید.

 

 

فروش عمده پارچه تریکو کشی به صورت کیلویی

تولید کننده انواع پارچه های گردبافی در کشور

تولید کننده انواع پارچه های گرد بافی در کشور، انواع مختلف و متنوعی از این پارچه ها را با جدید ترین طرح ها تولید و به بازار عرضه می کند. تولید انواع پارچه و بالاخص تولید پارچه گردباف، توسط دستگاه های خاصی انجام می گیرد، زیرا در تولید این نوع پارچه خبری از تار و پود نیست و به دو صورت ته باز و ته بسته بافته می شود. دلیل دیگر نامگذاری این پارچه ها به ابن نام، تولید با ماشین آلاتی است که همین نام را دارند و همین امر سبب شده است، نام گردباف به پارچه ها اطلاق گردد.

 

تولید کننده های این نوع پارچه، در سراسر کشور انواع متنوعی از این پارچه ها را تولید و عرضه می کنند. در تولید این پارچه ها، از نخ های متنوعی استفاده می شود که مهم ترین آن ها را در ادامه ذکر خواهیم کرد.

  1. نخ پنبه
  2. پارچه نخی و پلی استر
  3. نخ لاکرا و اسپان
  4. نخ فلامنت و…

بسته به کیفیت پارچه تولیدی و نخ به کار رفته در آن، قیمت تمام شده پارچه های گردباف متفاوت خواهد بود.

 

 

تولید کننده انواع پارچه های گردبافی در کشور

لیست قیمت پارچه تریکو در انواع مختلف

لیست قیمت پارچه تریکو در انواع مختلف را می توانید، از فروشگاه های بزرگ عرضه کننده پارچه یا وب سایت های آنلاین، همچنین از تولید کنندکان این محصول جویا شوید. در فروش اینترنتی پارچه، لیستی از به روزترین قیمت ها در کنار هر محصول درج شده است تا برای خریدار امکان مقایسه قیمت ها وجود داشته باشد. همین امر سبب می شود، مشتریان بتوانند ضمن بازدید از انواع پارچه های عرضه شده در فروشگاه های آنلاین، به طور همزمان قیمت ها را هم، با هم مقایسه کنند.

 

پارچه تریکو در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. برخی از انواع این نوع پارچه ها، در ادامه بیان خواهند شد.

  1. پارچه تریکو پلی استر
  2. پارچه تریکو پنبه ای
  3. پارچه ویسکوز کشی و…

 

برای خرید پارچه تریکو در انواع مختلف و با قیمت های متنوع، می توانید به فروشگاه های آنلاین سری بزنید. در این فروشگاه ها تنوع بسیار بالایی از نظر طرح، رنگ و برند پیش چشم شما قرار دارد که گاها انتخاب را برای شما سخت خواهد کرد.

 

اگر در نظر دارید پارچه تریکو کیلویی بخرید، به دنبال فروشگاه هایی باشید که در طول سال به مناسبت های مختلف، انواع مدل های خود را در حراج با قیمت های بسیار مناسبی ارائه می دهند.
قیمت پارچه کیلویی در زمان حراج بسیار پایین تر از قیمت بازار بوده، به طوری که بسیاری از علاقه مندان پارچه، ترجیح می دهند در این زمان ها خرید خود را انجام دهند.

 

 

لیست قیمت پارچه تریکو در انواع مختلف

تولید انواع پارچه گردبافی ریون فلامنت

تولید انواع پارچه گردبافی ریون فلامنت، با استفاده از دستگاه های بسیار پیشرفته نخ ریسی انجام می شود. کیفیت و تنوع به کار رفته در تولید این نوع پارچه ها، سبب شده، مشتریان استقبال خوبی از این محصول کنند. قیمت پارچه ریون فلامنت، بسته به کیفیت آن متفاوت خواهد بود. این نوع از پارچه ها دارای ویژگی های خاص و منحصر به فردی هستند و همین خصوصیات سبب شده است مشتریان پر و پا قرصی داشته باشد.

 

مهم ترین ویژگی های این نوع پارچه در ادامه بیان خواهد شد.

  1. این نوع پارچه دارای بافتی بسیار ریز، نرم و لطیف است.
  2.  در هنگام شستشو رنگ نمی دهد و در موقع دوخت لوله نمی شود.
  3. برای دوختن شلوار و سوییشرت گزینه مناسبی است.
  4. در رنگ های بسیار متنوع و با استفاده از نخ کره ای تولید و به بازار عرضه می شود.

 

 

تولید انواع پارچه گردبافی ریون فلامنت

خرید اینترنتی پارچه تریکو کشی

خرید اینترنتی پارچه تریکو کشی، کار بسیار ساده ای است. کافیست در هر کجای کشور که هستید، با یک جستجو در اینترنت، به لیستی از فروشگاه های معتبر عرضه کننده پارچه دست یابید. در خرید اینترنتی، امکان مقایسه انواع پارچه های تولید شده داخلی و وارداتی فراهم است. ضمن اینکه این فروشگاه ها با دسته بندی کردن پارچه ها در باکس های مختلف به خریدار در پیدا کردن پارچه دلخواهش کمک می کنند.

 

خرید اینترنتی به شما کمک می کند که با صرف کمترین زمان و پایین ترین هزینه، خریدی خوب و مطمئن را تجربه کنید. در واقع شما می توانید در خانه بنشینید و به صورت مجازی در دنیای پارچه گردش نموده، پارچه دلخواهتان را انتخاب کنید و با مناسب ترین قیمت ها آن را خریداری نمایید.  صاحبان این فروشگاه ها به مشتریان خود این تضمین را می دهند که پارچه های تریکو کشی عرضه شده از کیفیت بالایی برخوردار بوده و با قیمت های منصفانه ای عرضه می شود. همچنین، تحویل در کمترین زمان و خدمات پس از فروش از دیگر گزینه هایی است که فروشندگان اینترنتی به آن متعهد هستند.

 

 

خرید اینترنتی پارچه تریکو کشی

کارخانه پارچه تریکو کشی درجه یک

کارخانه پارچه تریکو کشی درجه یک، این نوع پارچه را با استفاده از به روزترین دستگاه ها و در متنوع ترین طرح ها تولید می کند. طرح های متنوع به کار رفته در تولید این نوع پارچه، سبب شده است تا خریداران زیادی برای خرید این پارچه ها به بازار مراجعه کنند. کارخانه های تولید کننده با استفاده از مواد اولیه با کیفیت، توانسته اند پارچه های تریکو درجه یک را تولید و علاوه بر برطرف کردن نیاز بازار داخلی، بهترین نوع پارچه ها را به کشور های خارجی نیز صادر کنند.

 

در هنگام خرید انواع این نوع پارچه باید، مواردی را در نظر گرفت تا بتوان خریدی مطمئن داشت. بدین رو، ابتدا باید بدانید شناخت کافی از جنس نخ پارچه ای که قرار است تهیه کنید، داشته باشید. سعی کنید از برندهای معروف در بازار خریداری نمایید.  همچنین، در هنگام خرید به جنس، کیفیت و نوع نخ به کار رفته در پارچه ای که قرار است خریداری کنید، دقت نمایید. دقت نمایید که هیچ ارزانی بی علت و هیچ گرانی بی حکمت نیست. برخی فروشندگان برای فروش بیشتر پارچه هایی را با قیمت ارزان می فروشند در حالی که کیفیت کافی را ندارد و در هنگام شستشو یا دوخت کیفیت اولیه را از دست می دهند.

 

 

 

کارخانه پارچه تریکو کشی درجه یک

پارچه تریکو ویسکوز کشی تیپ لاکرا

پارچه تریکو ویسکوز کشی تیپ لاکرا، از جمله پارچه هایی است که از نظر رنگ بندی بسیار متنوع می باشد. اما آیا می دانید که پارچه ویسکوز کشی تیپ لاکرا چیست و چه عواملی سبب تفاوت قیمت این نوع پارچه ها با سایر محصولات مشابه می شود؟ امروزه با داغ تر شدن دنیای مد، اکثر مردم و به خصوص خانم ها به دنبال پارچه های کشی و چسبان هستند. به همین دلیل تولید کنندگان این نوع پارچه تلاش می کنند تا بهترین و با کیفیت ترین نوع آن را تولید کنند.

 

از مشخصات این نوع پارچه ها می توان به انواع الیاف مصرف شده در تولید آن اشاره کرد. مهم ترین الیاف به کار رفته در این پارچه عبارتند از:

  1. ویسکوز
  2. لاکرا
  3. پلی استر

تفاوت پارچه تریکو کشی لاکرا با نمونه های مشابه در الیاف به کار رفته در پارچه، کیفیت نخ های مورد استفاده شده و بافت یک رو یا دورو پارچه می باشد. اگر در پارچه الیاف طبیعی به کار رود از قیمت بالاتری برخوردار خواهد بود.

 

 

پارچه تریکو ویسکوز کشی تیپ لاکرا

مشخصات فنی پارچه تریکو گردبافی

مشخصات فنی پارچه تریکو گردبافی توسط تولید کنندگان این محصول عنوان می شود، این پارچه ها را می توان از پارچه فروشی های بزرگ در سراسر کشور تهیه کرد. این پارچه ها به صورت یک رو، دو رو، طرح دار و بدون طرح تولید می شوند و مشتریان می توانند بسته به نیازشان هر یک از انواع این مدل پارچه را انتخاب و خریداری نمایند. نخ مورد استفاده در پارچه های تریکو گردبافی متنوع بوده و در نتیجه کیفیت محصول نهایی تولید شده هم متفاوت خواهد بود.

 

مشخصات فنی پارچه تریکو گردبافی که باید در هنگام خرید، مشتری به آن توجه کند، شامل موارد زیر می باشد.

  1. آشنایی و شناخت جنس نخ پارچه ای که می خواهید خریداری نمایید.
  2. توجه و انتخاب درست جنس و نوع بافت پارچه، زیرا بیشترین تاثیر را بر کیفیت نهایی پارچه دارند.
  3. آشنایی و خرید از برندهای تجاری معروف در بازار
  4. مشخص نمودن وزن یا متراژ پارچه در کیلوگرم
  5. تعیین عرضه پارچه تریکو گردبافی در هنگام خرید

 

 

مشخصات فنی پارچه تریکو گردبافی

پخش عمده پارچه تریکو دورو ملانژ کشی

پخش عمده پارچه تریکو دورو ملانژ کشی، توسط فروشگاه هایی بزرگی انجام می شود که در بازار مستقرند. این فروشگاه ها انواع مختلفی از پارچه های ایرانی را با کیفیت های مختلف و قیمت های مناسب به خریداران عرضه می کنند. انواع پارچه های نخی، پلی استر، تریکو و… در این پارچه فروشی ها عرضه می شود. قیمت پارچه نخی نسبت به سایر پارچه ها مناسب تر است اما مشتریان و به خصوص خانم ها علاقه زیادی به خرید پارچه های کشی از خود نشان می دهند.

 

فروش پارچه خارجی هم در کنار اجناس ایرانی رونق خود را دارد و برخی مشتریان به دلیل کیفیت پارچه های کشی ترجیح می دهند، نمونه های خارجی را خریداری نمایند. اما در هر حال پارچه تریکو دورو ملانژ کشی که تولید کنندگان داخلی آن را تولید می کنند، بسیار با کیفیت بوده و قابل رقابت با نمونه های مشابه می باشد.  اگر قصد خرید به صورت عمده و یا حتی جزئی این محصول را دارید بهتر است به فروشگاه های بزرگ که در بازار قرار گرفته اند، سری بزنید. تنوع پارچه های تریکو عرضه شده و به خصوص تریکو دورو ملانژ شما را قانع خواهد که خرید خود را از همین فروشگاه ها با قیمت مناسب انجام دهید.

 

 

پخش عمده پارچه تریکو دورو ملانژ کشی

معتبرترین پارچه سرای اینترنتی در کشور

معتبرترین پارچه سرای اینترنتی در کشور به صورت فعال، در زمینه ارائه آخرین و به روزترین تولیدات برندهای مختلف داخلی، فعالیت می کند. این پارچه سرا توانسته است در بازار رقابتی، امروز به پشتوانه مدیران هوشمند خود،  ارائه با کیفیت ترین محصولات و ارائه بالاترین تنوع در طرح ها و رنگ های عرضه شده، مشتریان زیادی را به سوی خود جلب کند. خرید از این فروشگاه بسیار ساده است. کافیست پارچه مورد علاقه تان را انتخاب و با یک کلیک آن را سفارش دهید.

 

این فروشگاه اینترنتی، در طول سال و به مناسبت های مختلف و با ایجاد حراج های تابستانه یا زمستانه، محصولات خود را زیر قیمت بازار به مشتریان عرضه می کند. اگر وقت کافی برای خرید حضوری ندارید و یا در بازار پارچه دلخواهتان را پیدا نمی کنید، بهتر است سری به این پارچه سرا بزنید. بدین رو، با صرف کمترین وقت، می توانید از میان انبوهی از محصولات متنوع عرضه شده در این بازار اینترنتی؛ پارچه دلخواهتان را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت خریداری نموده و آن را در اسرع وقت درب منزل خود تحویل بگیرید. پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته از مزایای مهم این پارچه سرا به شمار می رود.

 

 

معتبرترین پارچه سرای اینترنتی در کشور

خرید مستقیم پارچه از تولید کننده

خرید مستقیم پارچه از تولید کننده جنبه اقتصادی دارد، زیرا قیمت تمام شده محصول خریداری شده بسیار پایین تر از قیمت بازار خواهد بود. تولیدکنندگان نیز خود تمایل بیشتری دارند تا در بازار رقابتی امروز محصولاتشان را به صورت مستقیم به بازار عرضه کنند. برخی فروشندگان نیز با عقد قرارداد به صورت حضوری محصولات تولید شده را درب کارخانه تحویل می گیرند. اگر قصد خرید به صورت عمده و با قیمت مناسب را دارید بهتر است به این فروشندگان مراجعه نمایید.

 

البته خود تولیدکنندگان هم با دایر کردن نمایشگاه های فصلی و دادن تخفیف بر روی پارچه های تولیدی‌شان خریداران را تشویق به خرید محصولاتشان می کنند. کیفیت محصولات ارائه شده در این نمایشگاه ها، کیفیت خوبی داشته و خریدار می تواند با اطمینان خرید خود را انجام دهد.

 

 

خرید مستقیم پارچه از تولید کننده

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما