فروش پارچه گردباف ساده | فروشگاه اینترنتی انواع پارچه

فروش پارچه گردباف ساده در تمام فروشگاه های پارچه در سطح کشور انجام می شود. در فروشگاه اینترنتی انواع پارچه، مشتریان می توانید انواع مختلفی از نمونه های این محصول را با قیمت های متنوعی مشاهده کنند  بنابراین می توان گفت خرید از سایت های اینترنتی باعث صرفه جویی در زمان می شود و دیگری نیازی نیست به بازار مراجعه کرد که این به نوبه خود می تواند از ایجاد ترافیک و آلودگی هم جلوگیری کند و به همین دلیل در بین مشتریان مورد استقبال قرار می گیرد.

فروش پارچه گردباف ساده | فروشگاه اینترنتی انواع پارچه

تولید عمده پارچه گردباف در کشور

تولید عمده پارچه گردباف در کشورتولید عمده پارچه گردباف در کشور توسط کارخانه های تولید انواع پارچه انجام می شود. این کارخانه ها با استفاده ها از بهترین مواد اولیه و انواع متنوع ماشین آلات به تولید این محصول مشغول اند.

انواع پارچه من جمله پارچه گردبافت طی مراحل مختلفی تولید و وارد بازارها می شود. مرحله آخر تولید این محصول رنگرزی آن است که رنگ این پارچه توسط کوره های رنگ رزی انجام می شود.

پارچه های گرد بافت به دو صورت تولید می شود: 

  1. تخت باف : این نوع پارچه دارای تار و پود است.
  2. گرد بافت :  این نوع پارچه دارای پود است هر چند که پارچه گرد بافت تار و پودری هم تولید می شود و می توان در بازار آن را پیدا کرد.

این نوع پارچه به دلیل این که با دستگاه های مخصوص به صورت گرد بافت بافته می شود به آن پارچه گرد بافت می گویند. که به دوصورت پارچه های تریکو و کشباف در بازار یافت می شود. ما از سه طریق می توانیم پارچه گرد بافت را تشخیص دهیم : نوع بافت، جنسیت، و بافت آن که به صورت گرد بافت بافته شده است.

شما می توانید خرید پارچه تریکو را از تولید کننده انجام دهید اگر دسترسی به تولید کننده برای شما وجود نداشت می توانید به مرکز خرید پارچه مراجعه کنید. در این مکان می توان خرید پارچه پنبه و خرید پارچه دیور را انجام داد. 

تولید انبوه این کالا سبب می شود تا تولید کننده بتواند به بازارهای خارجی هم محصول را عرضه کند.

بازار فروش انواع پارچه های گردباف

بازار فروش انواع پارچه های گردبافبازار فروش انواع پارچه های گردباف در کشور بسیار پررونق است. این نوع پارچه به خاطر کاربردهای متفاوتی که دارد سبب شده فروش خوبی را به خود اختصاص دهد. علاوه بر تقاضای داخلی برای این محصول، انواع نمونه های کالا  همچون موارد زیر به کشورهای دیگر نیز صادر می شود که عبارتند از :

  • پارچه تریکو نوزادی
  • پارچه تریکو کشی
  • پارچه لباس ورزشی
  • پارچه تریکو رنگی
  • پارچه پلی استر
  • پارچه گرد بافت ساده
  • پارچه فلامنت ورزشی
  • و…

به خاطر همین بیشتر افراد رو به خرید و فروش این محصول آورده اند و همین سبب شده بازار فروش خوبی را نصیب تجار کند.

تریکو یکی از انواع پارچه های تار بافت شناخته می شود. پارچه های تار بافت مانند تریکو استقامت زیادی دارد. در نتیجه برای تولید لباس های ظریف تر مانند لباس زیر و جوراب استفاده می شود.

این نوع پارچه از جنس ها و بافت های مختلفی تشکیل شده است. که همین باعث شده مصرف این پارچه ها متفاوت باشد همچنین قیمت های متفاوتی هم در بازار دارند. این پارچه ها از نخ یا ترکیبی از دو نخ یا چند نخ بافته شده اند.

لیست قیمت پارچه های گردباف در بازار

لیست قیمت پارچه های گردباف در بازاربرای اطلاع از لیست قیمت پارچه های گردباف در بازار می توانید به فروشگاه های پارچه که در سطح بازار تمام شهر ها وجود دارد مراجعه کنید. در این فروشگاه ها شما می توانید از قیمت انواع پارچه مانند قیمت پارچه تریکو، قیمت پارچه ورزشی، قیمت پارچه دورو، و…. آگاهی یابید اما راهی ساده تر جهت آگاهی از قیمت های روز انواع پارچه مراجعه به فروشگاه های اینترنتی عرضه کننده این محصول می باشد.

قیمت این محصول بر اساس پارامترهای زیر تعین می گردد :

  • جنس نخ
  • نوع بافت
  • رنگ
  • طرح چاپ
  •  عملیات تکمیلی
  • و …

اگر قصد خرید این پارچه را دارید باید به عوامل مختلفی توجه کنید یکی از این عوامل قیمت است. قیمت های مختلف نشان از کیفیت های متفاوت است. یکی از عواملی که روی قیمت تاثیر دارد نوع نخ است. هرچه نخ طبیعی تر باشد محصول کیفیت بالاتر و قیمت بیشتری دارد.

نخ های طبیعی مانند پنبه سبب ایجاد تنفس پارچه و لطافت آن می شود. و اگر می خواهید پارچه های کشی خریداری کنید بهترین گزینه خرید پارچه های لاکرا است.

صادرات بهترین پارچه های تریکو ایرانی

صادرات بهترین پارچه های تریکو ایرانیصادرات بهترین پارچه های تریکو ایرانی به کشور های همسایه مانند عراق، ترکیه، ارمنستان، ترکمنستان، پاکستان، و….  انجام می شود که می توان گفت بیشترین صادرات به عراق صورت می پذیرد و معمولا قیمت صادراتی این محصولات بسیار ارزان می باشد.

بسیاری از فعالان تولید پارچه در کشور به دلیل ویژگی های مثبت پارچه تریکو بیشترین رغبت را به تولید این پارچه دارند. علاوه بر این استفاده فراوان این نوع پارچه باعث شده تولید آن افزایش یابد. از کاربردهای آن می توان به  تولید لباس زمستانی، تولید عمده جوراب ها، لباس زیر، و… اشاره کرد.

برای استفاده از پارچه های تریکو برای دوخت انواع پوشاک باید نکات زیر مورد توجه قرار بگیرد:

  1. مشخص کردن وزن مخصوص یا متراژ  در کیلو گرم: این پارچه ها بر حسب کیلو گرم تولید و خرید و فروش می شود. وقتی شما یک طاقه ۲۰ کیلویی پارچه تریکو را خرید می کنید باید بدانید که یک کیلو گرم از آن چند متر است. چون متراژ آن در یک کیلو گرم مقدار ضخامت و نازکی آن را تعیین می کند و شما برای تولید هر پوشاکی نیازمند ضخامت خاصی هستید.
  2. تعیین کردن عرض تکمیل شده پارچه تریکو مورد نظر : عرض پارچه نقش مهمی در چیدمان الگوها دارد که می تواند عددی بین ۹۰ تا ۱۵۰ باشد. چون عرض های نا مناسب در زمان دوخت باعث ایجاد پرتی زیاد می شود.

عرضه مستقیم پارچه های تریکو کشی

عرضه مستقیم پارچه های تریکو کشیعرضه مستقیم پارچه های تریکو کشی توسط گروهای مختلفی انجام می شود. معمولا بیشتر عمده فروشان به عرضه مستقیم این محصول اشتغال دارند. 

تمام پارچه های تریکو ( گرد بافت) دارای کشسانی هستند اما این کشش بعد از مدتی استفاده کاهش می یابد یا از بین می رود برای جلوگیری از کاهش این کشسانی بودن باید در هنگام تولید از الیاف لاکرا استفاده شود.

این الیاف باعث می شود پارچه کشسانی بیشتری پیدا کند و ماندگاری آن افزایش یابد اما استفاده از این الیاف در هنگام تولید باعث می شود پارچه سنگین تر شود به طوری که مقدار متراژ در هر کیلو کاهش می یابد.

اگر فروشنده ای قصد دارد محصول خود را با قیمت پایینی عرضه کند اما می خواهد ضرر نکند باید محصول خود را مستقیم و بدون واسطه خرید کند.

فروشنده پارچه های گردباف ساده

فروشنده پارچه های گردباف سادهفروشنده پارچه های گردبافت ساده سعی می کند محصول را با کیفیت و قیمت های متفاوتی عرضه کند تا مصرف کنندگان در هنگام نیاز بتوانند محصول را خرید کنند. 

از نخ هایی که در پارچه تریکو استفاده می شود می توان به موارد زیر اشاره کرد :

  • اسپان 
  • پنبه
  • ویسکوز 
  • پلی استر 
  • و… 

فراوانی پارچه های گرد بافت این قدر زیاد است که می توان برای چهار فصل از انواع مختلف آن استفاده کرد.

فروشنده این محصول علاوه بر برندهای ایرانی بسیاری از برندهای خارجی هم عرضه می کند. تا بتواند محصول را با سلیقه های مختلفی بفروشد. شما با مراجعه به بازار می توانید فروشندگان مختلف این محصول را مشاهده کنید.

شرکت پخش پارچه های گردباف رنگی

شرکت پخش پارچه های گردباف رنگیشرکت پخش پارچه های گرد باف رنگی این محصول را نه تنها در بازار داخلی عرضه می کنند بلکه به کشور های خارجی هم محصول را ارسال می کنند. شرکت های پخش کننده بعد از تولید کنندگان جایگاه دوم را در صادرات و پخش محصول دارند.

ما می توانیم خرید پارچه گردبافت را از این شرک ها انجام دهیم. فروش انوع کالا مانند: فروش پارچه اعلا، فروش پارچه کشی، فروش پارچه بافتنی، فروش پارچه دورو، توسط این شرکت ها صورت می گیرد.

پارچه های تریکو رنگی در هنگام فروش دارای ویژگی های زیر می باشند:

  • در طرح های مختلف در بازار یافت می شود.
  • به صورت طاقه ای مثلا بیست کیلویی عرضه می شود.
  • هر طرح دارای کد مخصوص به خود است.
  • این نوع پارچه از پنبه پلی استر تشکیل شده است.
  • بیشتر در رنگ های سرمه ای، نوک مدادی، و مشکی تولید می شود. 
  • نرم و لطیف است.
  • ضد چروک است.
  • رنگ ثابت دارد.

خریدار پارچه های گردباف ارزان قیمت

خریدار پارچه های گردباف ارزان قیمتخریدار پارچه های گرد بافت ارزان قیمت اما با کیفیت می توانند به مراکزی که انواع نمونه های محصول را مستقیم عرضه می کنند مراجعه کنند. تا هم از کیفیت محصول راضی باشند هم محصول را با قیمت ارزانی خرید کنند. می توان به طور کلی راه های خرید انواع پارچه های گردباف را این گونه بیان کرد:

  • خرید حضوری
  • خرید اینترنتی

اگر قصد خرید این نوع پارچه با قیمت ارزان و با کیفیت را دارید به شما پیشنهاد می کنیم به سراغ مراکز پخش این محصول به صورت اینترنتی بروید چرا که در این مکان ها می توانید انواع مدل و طرح ها را با قیمت منحصر به فرد اما با کیفیت مناسبی تهیه کنید. 

این نوع پارچه ها معمولا در طرح و مدل، برند، کیفیت، و قیمت های مختلفی  به صورت غیر حضوری عرضه می شوند تا مشتریان بتوانند در این مراکز همه این فاکتور ها را مشاهده کنند و با توجه به بودجه خود به خید این محصول بپردازند.

سفارش عمده و جزئی پارچه گردباف

سفارش عمده و جزئی پارچه گردبافبرای سفارش عمده و جزئی پارچه گرد بافت باید به عمده فروشان و خرده فروشان این محصول مراجعه کرد. از عمده فروشان می توان به تولید کننده، نمایندگی، شرکت های بازرگانی، مراکز پخش، اشاره کرد و از خرده فروشان هم می توان به فروشگاه های پارچه که در بازار شهر های مختلف وجود دارد اشاره کرد.

تولید پارچه تریکو مانند دیگر پارچه ها در مراحل زیر انجام می شود:

  • تولید الیاف
  • تبدیل الیاف به نخ
  • تبدیل نخ به پارچه
  • انجام فرآیندهای تکمیلی بر روی پارچه  که شامل رنگرزی و چاپ می شود.

این نوع پارچه در رنگهای مختلفی مانند زرشکی، قهوه ای، نارنجی، آبی کاربنی، آبی روشن، قرمز، سبز یشمی، بنفش، طوسی، مشکی، و….. تولید و بدست مشتریان می رسد.

پخش کلی پارچه های گردبافی ریون فلامنت

پخش کلی پارچه های گردبافی ریون فلامنتپخش کلی پارچه های گردبافی ریون فلامنت توسط تولید کننده انجام می شود. در واقع این تولید کننده است که با فروش عمده محصول به عمده فروشان و خرده فروشان این کالا را به تمام بازارها ارسال می کند.

اگر شما به بازار پارچه مراجعه کنید می توانید انواع نمونه های پارچه تریکو و گرد بافت فلامنت را مشاهده کنید. پارچه تریکو فلامنت در دو دسته تقسیم می شود: ورزشی، و لباسی،  بافت فلامنت ورزشی کمی درشت تر از لباسی آن است.

این پارچه همان طور که از نامش پیداست از الیاف فلامنت تشکیل شده است که این الیاف از مواد اولیه مصنوعی به دست می آید و هیچ گونه ریشه طبیعی ندارد.

این نوع پارچه (ریون فلامنت) در تولید لباس های زیر استفاده می شود:

  • انواع لباس های زنانه و بچه گانه
  • لباس های بیمارستانی
  • پرسنلی و اداری

تنوع بالا در طرح و رنگ و کشسانی بودن آن باعث شده این نوع پارچه فروش بالایی را به خود اختصاص دهد و بهترین گزینه برای خرید باشد.

فروشگاه اینترنتی پارچه های گردبافی

فروشگاه اینترنتی پارچه های گردبافیفروشگاه اینترنتی پارچه های گرد بافت به فروش انواع نمونه های محصول به صورت آنلاین مشغول است. 

در سایت های اینترنتی انواع پارچه های گردباف ( تریکو) دیده می شود. که از انواع این پارچه ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پلی استر: این پارچه با مواد نفتی تهیه می شود. و از ویژگی هایی مانند راحتی شست و شو، و مقاوم بودن، برخوردار است.
  • جودون : این نوع پارچه به دو صورت ساده و گرد بافت وجود دارد که از پر استفاده ترین پارچه های تریکو محسوب می شود.
  • لاکرا: این نوع پارچه مصنوعی است. که برای تولید لباس های ورزشی از آن استفاده می شود اما از پلاستیک طبیعی محکم تر و بادام تر است.
  • ملانژ : این نوع پارچه از ۳۵ درصد نخ پنبه و ۶۵ درصد پلی استر تشکیل شده است. این پارچه با نام های نایلون و پارچه مصنوعی شناخته می شود.
  • ویسکوز : این پارچه دارای ماهیت گیاهی است که از پنبه و لینن تولید می شود.

خرید اینترنتی پارچه سبب می شود ما بتوانیم خرید خود را با دقت فراوان انجام دهیم چون می توانیم انواع کالا را مشاهده کنیم و آن ها را با مقایسه کنیم. بیشتر سایت های فروش و تبلیغات برای این که بتوانند در بازار رقابتی بیشترین فروش را نصیب خودشان کنند اقدام به فروش محصول با قیمت های باور نکردنی کرده اند تا بتوانند در دنیای مجازی از رقبای خود پیشی بگیرند و سود خود را به حداکثر برسانند.

خرید مستقیم پارچه از تولید کننده

خرید مستقیم پارچه از تولید کنندهبهترین راه برای خرید عمده محصول با قیمت و کیفیت مناسب خرید مستقیم پارچه از تولید کننده است. اگر شما از نظر مسافت به کارخانه های تولیدی این محصول نزدیک هستید می توانید با مراجعه به شرکت محصول خود را مستقیم و با قیمت ارزانی خرید کنید چون این نوع خرید باعث می شود شما دیگر هزینه ای بابت واسطه ها پرداخت نکنید و بتوانید محصول را با کمترین هزینه تهیه کنید.

اگر مراجعه به کارخانه برای شما مشکل است بهترین راه  مراجعه به سایت های فروش اینترنتی می باشد و می توان گفت خرید اینترنتی مزایای زیادی برای مشتریان به همراه دئارد که برخی از آن ها به صورت زیر می باشند:

  • مشاهده تنوعی از پارچه ها
  • امکان خرید به مقدار زیاد و با قیمت کمتر از قیمت بازار
  • خریدی ارزان تر
  • تحویل آسان
  • صرفه جویی در وقت و هزینه مشتریان
  • و …

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما