سفارش پارچه ملانژ دورس

پارچه ملانژ دورس از مرغوب ترین و پرفروش ترین پارچه ‌ها است که در کارخانجات مختلفی با طرح ها و رنگ های متنوع تولید میشود. تولیدی های مختلف انواع پارچه ملانژ دورس این محصولات را به نمایندگی ‌های فروش برای فروش مستقیم محصولات ارائه میدهند که مشتریان محترم برای خرید پارچه ملانژ میتوانند به این مراکز مراجعه و سفارش پارچه ملانژ دورس یا هر نوع پارچه ملانژ دیگری را انجام دهند. اما با توجه به شرایط کنونی و فراگیری بیماری کرونا شما میتوانید بدون حضور در این مراکز و نمایندگی ها، سفارش و خرید پارچه ملانژ را به صورت آنلاین و غیر حضوری نیز انجام دهید. هر نوع پارچه ملانژی همچون پارچه ملانژ رنگی، پارچه تیشرت کیلویی و… را شما میتوانید از سایت ‌های معتبر فروش محصولات نساجی و پارچه نیز خریداری کنید و برای سفارش پارچه ملانژ دورس میتوانید با کارشناسان فروش آنها تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

ویژگی بهترین پارچه ملانژ

ویژگی بهترین پارچه ملانژ

پارچه ملانژ دورس از اقسام پارچه ‌های گردباف است و در گروه پارچه‌ های تریکو قرار میگیرد. دارای مدل ‌های مختلف بوده و از ترکیب الیاف طبیعی پنبه و الیاف مصنوعی پلی استر تشکیل میشود. این پارچه دوست دار محیط زیست است چراکه نخ های پارچه ملانژ در مقایسه با روند تولید سایر نخ های متداول ۵۰ % کمتر آب استفاده میکند که باز در نهایت هم ۵۰ % کمتر پساب تولید میکند. بهترین نوع پارچه ملانژ دورس دارای الیاف پنبه بیشتر است و از الیاف مصنوعی کمتری در بافت آن استفاده شده است، چراکه هر چه الیاف طبیعی بیشتری در آن به کار رفته باشد از کیفیت، مقاومت، لطافت، زیبایی و مرغوبیت بالاتری برخوردار است، البته قیمت آن نیز متناسب با جنس و کیفیت آن بالاتر است. رنگ های آن ملایم بوده و تند و زننده نیست از نظر رنگ پارچه ملانژ دورس رنگی از بقیه موارد زیباتر هستند. اگر پارچه ‌ای براق و حالت پلاستیکی و خشک داشت الیاف مصنوعی به نسبت الیاف طبیعی، بیشتر در آن به کار رفته است و حتی ممکن است کلا از الیاف مصنوعی تشکیل شده باشد.

صفر تا صد صادرات پارچه ملانژ

صفر تا صد صادرات پارچه ملانژ

خوشبختانه کشور ایران دارای منابع مواد اولیه بسیاری در سطح کشور است که این باعث تولید انواع مختلف محصولات از جمله محصولات نساجی و پارچه شده است که به نوبه خود به دلیل وجود منابع مختلف دارای مدل ‌های نهایی مختلفی نیز هستند که هر کدام جایگاه خود را در بازار داخل و خارج از کشور پیدا کرده اند و کشورهای دور و نزدیک از این محصولات متفرقه استقبال کرده و اقدام به تهیه آنها از شرکت های مختلف داخل کشور کرده اند البته استانداردها و خصوصیات مختلفی در پارچه ملانژ دورس باعث رونق صادرات آن شده است از جمله بافت عالی پارچه، داشتن الیاف مرغوب، زیبایی پارچه و همچنین خاصیت کشسانی بالای آن سبب این مورد شده ‌اند. صادرات انواع پارچه ملانژ از جمله پارچه ملانژ رنگی، پارچه تیشرت کیلویی و… به وسیله مراکز مختلفی مثل نمایندگی ‌های مجاز شرکت ها و واحدهای تولید کننده، مراکز بازرگانی دولتی و دفاتر تجاری خصوصی و نیمه خصوصی در سطح کشور انجام میشود. صادرات این نوع محصول بازرگانی به کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی رونق زیادی دارد. صادرات انواع مختلف پارچه ملانژ تحت نظر نهادهای دولتی مرتبط و از طریق گمرک قانونی کشور انجام میشود. کشورهای مختلفی از جمله ترکیه، ارمنستان، پاکستان، هند و… اقدام به خرید پارچه ملانژ کرده اند.

هر آنچه باید از خصوصیات پارچه ملانژ بدانید

هر آنچه باید از خصوصیات پارچه ملانژ بدانید

یکی از پارچه ‌های پر کاربرد در صنعت پوشاک و تولید لباس، پارچه ملانژ دورس است. پارچه ملانژ دورس در زمره پارچه‌ های گردباف و در گروه پارچه‌ های تریکو قرار میگیرد. تریکو به گروهی از پارچه ‌ها که خاصیت کشسانی دارند اطلاق میشود که خود باز به چند دسته مختلف تقسیم میشوند. پارچه ملانژ به وسیله پیشرفته ترین تجهیزات و مرغوب ترین مواد تولید شده و پس از کنترل و بازرسی کیفی وارد بازار میشود. این نوع پارچه دارای بافتی محکم و مقاوم است و برای تموم فصول سال مناسب است، چراکه در ضخامت ‌ها و مدل های مختلف دو نخ، سه نخ، ضخیم و… تولید میشود. در کل پارچه ملانژ دورس در ضخامت ‌های زیر تولید میشود:
۱٫ یک رو: به عنوان پارچه مورد نیاز برای تاپ و تیشرت مناسب بوده و نازک است.
۲٫ دو رو: مناسب برای تیشرت های نسبتاً ضخیم، شلوار ورزشی، شلوار راحتی و… است.
۳٫ دورس: این نوع پارچه تقریبا ضخیم است و از پشت کرک دار است و مناسب گرمکن است. برای سویشرت، شلوار اسلش و… مناسب است و میتوان گفت پارچه ملانژ توکرکی است.
۴٫ فانریپ: یک نوع بافت کبریتی دارد و برای لباس ورزشی و انواع تیشرت مناسب است.
ابعاد و رنگ بندی آن دارای تنوع بوده و این باعث بالا بردن قدرت انتخاب خریدار شده است. البته اکثر مردم این نوع پارچه را به رنگ توسی میشناسند، در حالی که فقط توسی نیست و تنوع رنگ آن از توسی تا مشکی در درجه ‌های مختلف است البته در بافت آن گاهی از نخ های رنگی دیگر نیز استفاده میشود که تولید پارچه ملانژ دورس رنگی را باعث میشود. مدل ‌های مختلف پارچه ملانژ در کشور تولید و روانه بازار میشود که پارچه ملانژ دورس، پارچه ملانژ لاکرا و… از بهترین و پر طرفدارترین نوع آنها هستند. مدل‌ های بافت پارچه ‌های ملانژ شامل یک رو، دورو، دورس، فانریپ، و تریکو دو نخ است. پارچه ملانژ برای تمامی سنین از کودکی تا کهنسالی و همچنین برای هر دو جنسیت زنانه و مردانه مورد استفاده قرار میگیرد طوری که به عنوان پارچه تیشرت زنانه و پارچه ملانژ ورزشی ضخیم مورد استفاده قرار گرفته و از پرفروش ترین طرح این نوع پارچه هستند. پارچه ملانژ دورس به دلیل وجود نخ پنبه در ترکیب خود، با هر نوع پوستی سازگار بوده و حساست ایجاد نمیکند. تنفس پذیری بالایی دارد و مانع عرق کردن میشود.

پخش کلی پارچه ملانژ دورس

پخش کلی این محصول

فروش عمده پارچه ملانژ دورس توسط نمایندگی‌ های فروش و برندهای شناخته شده انجام میشود و مشتریان محترم میتوانند از مراکز اصلی خرید پارچه ملانژ و عرضه پارچه، بهترین و با کیفیت ترین نوع این پارچه را با قیمت مناسب و طرح ورنگ متنوع خریداری کنند. فروش عمده پارچه ملانژ مدل دورس و دیگر مدل‌ها از طریق سایت ‌های تخصصی پارچه نیز امکان پذیر است و برای خرید پارچه ملانژ دورس میتوانید از طریق این فروشگاه های آنلاین سفارش داده و پارچه باکیفیت را به قیمت عمده و مناسب تر تهیه کنید. انواع پارچه تیشرت کیلویی و پارچه ملانژ رنگی و… در تمامی این فروشگاه ها موجود است.

33

  1. سلام من ساکن خوزستان هستم الان سفارش بدم چه زمانی به دستم میرسه اگر امکان داره حتما مطمعن شوید که پارچه ها مشکلی نداشته باشند.

  2. سلام خسته نباشید
    از این پارچه اگر بخواهیم کم ترین مقدار خریداری چقدر هست من برای تولید خودم می خواد برای یک سری کار خط تولیدم ارسال دارید راهنمایی کنید.

  3. سلام وقتتون بخیر
    من از مشتریان دائمی شما هستم که برای تولید انواع لباس از شما خرید می کند و قیمت پارچه هاتون نسبت به مراکز دیگه ارزان تر است و کیفیت خوبی دارد.

  4. پارچه ملانژ دورس از مرغوب ترین و پرفروش ترین پارچه ‌ها است که در کارخانجات مختلفی با طرح ها و رنگ های متنوع تولید میشود.

  5. سلام وقت بخیر
    پارچه ملانژ دورس از اقسام پارچه ‌های گردباف است و در گروه پارچه‌ های تریکو قرار میگیرد.

  6. سلام وقت بخیر
    پارچه ملانژ دورس از مرغوب ترین و پرفروش ترین پارچه ‌ها است که در کارخانجات مختلفی با طرح ها و رنگ های متنوع تولید میشود

  7. سلام وقت بخیر
    پارچه ملانژ دورس از مرغوب ترین و پرفروش ترین پارچه ‌ها است که در کارخانجات مختلفی با طرح ها و رنگ های متنوع تولید میشود

  8. سلام وقت بخیر
    پارچه ملانژ دورس از مرغوب ترین و پرفروش ترین پارچه ‌ها است که در کارخانجات مختلفی با طرح ها و رنگ های متنوع تولید میشود

  9. سلام وقت بخیر
    پارچه ملانژ دورس از مرغوب ترین و پرفروش ترین پارچه ‌ها است که در کارخانجات مختلفی با طرح ها و رنگ های متنوع تولید میشود

  10. سلام وقت بخیر
    پارچه ملانژ دورس از مرغوب ترین و پرفروش ترین پارچه ‌ها است که در کارخانجات مختلفی با طرح ها و رنگ های متنوع تولید میشود

  11. سلام وقت بخیر
    پارچه ملانژ دورس از با کیفیت ترین و پرفروش ترین پارچه ‌ها است که طرفداران زیادی دارد.

  12. درپارچه هر چه الیاف طبیعی بیشتری در آن به کار رفته باشد از کیفیت، مقاومت، لطافت، زیبایی و مرغوبیت بالاتری برخوردار است باتشکر

  13. سلام وقت بخیر
    پارچه ملانژ رنگی، پارچه تیشرت کیلویی و… را شما میتوانید از سایت ‌های معتبر فروش محصولات نساجی و پارچه نیز خریداری کنید و برای سفارش پارچه ملانژ دورس میتوانید با کارشناسان فروش آنها تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

  14. سلام وعرض ادب این نوع پارچه دارای بافتی محکم و مقاوم است و برای تموم فصول سال مناسب است، چراکه در ضخامت ‌ها و مدل های مختلف دو نخ، سه نخ، ضخیم و… تولید میشود.

  15. سلام وقت بخیر
    زیبایی و مرغوبیت بالاتری برخوردار است، البته قیمت آن نیز متناسب با جنس

  16. الان وقت بخیر ممنون میشم که لیست قیمت تون رو به همراه عکس و فیلم تمام پارچه تو برای من ارسال کنید چون می خوام تو رو بالا بخرم ممنون میشم که با من تماس بگیرید و با مدیر فروش تونی صحبتی داشته باشم در این زمینه

  17. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور جیبوتی هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

  18. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور سودان هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

  19. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور اندونزی هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

  20. سلام وقت بخیر
    برای سفارش پارچه ملانژ دورس میتوانید با کارشناسان فروش آنها تماس بگیرید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

  21. سلام وقت بخیر
    مشتریان محترم برای خرید پارچه ملانژ میتوانند به این مراکز مراجعه و سفارش پارچه ملانژ دورس یا هر نوع پارچه ملانژ دیگری را انجام دهند

  22. سلام وقت بخیر
    سفارش و خرید پارچه ملانژ را به صورت آنلاین و غیر حضوری نیز انجام دهید.

  23. هر نوع پارچه ملانژی همچون پارچه ملانژ رنگی، پارچه تیشرت کیلویی مناسب سفارش با قیمت مناسب می باشد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما