سفارش پارچه ملانژ دورس ضخیم

یکی دیگر از تولیدات متنوع نساجی ها دورس ملانژ است که نسبت به لاکرا و مدل های پنبه ای نازک تر و ظریف تر است. البته این مطلب مربوط به زمانی است که الیاف پنبه به کار رفته در آن کم باشد. زمانی که الیاف پنبه ی به کار رفته در دورس ملانژ زیاد شود، ضخامت و کیفیت آن نیز بیشتر میشود. خریداران عمده و انبوه میتوانند برای استعلام قیمت و سفارش پارچه ملانژ دورس ضخیم با مشاورین و کارشناسان فروش ما در این زمینه تماس و ثبت سفارش کنند. یکی از انواع منسوجاتی که این روز ها در صنعت پوشاک کاربرد زیادی دارد، پارچه ملانژ ضخیم است. از کاربرد های آن میتوان تولید شلوار، سویی شرت، لباس های ورزشی و غیره را نام برد. که روزانه تهیه و تولید و در بازار عرضه میشوند. دورس ضخیم از الیاف مصنوعی و طبیعی تهیه میشود.
روش های سفارش پارچه ملانژ دورس ضخیم به دو صورت است: سفارش آنلاین و سفارش حضوری. در سفارش آنلاین شما دسترسی کامل به تمامی محصولات و منسوجات دارید و نیز طرح و رنگ های متنوعی نیز در اختیار شما قرار میگیرد.

عوامل تعیین کننده کیفیت پارچه ملانژ دورس ضخیم

عوامل تعیین کننده کیفیت پارچه ملانژ دورس ضخیم

یکی از منسوجاتی که به تازگی فروش بالایی داشته و مورد توجه صنایع تولید پوشاک قراره گرفته پارچه ملانژ دورس ضخیم است و عواملی زیادی در کیفیت یک پارچه تاثیر دارند که در این قسمت به تعدادی از آنها میپردازیم.
1. جنس نخ به کار رفته در پارچه بسیار مهم است، چرا که هر چه نخ مرغوب تری در راستای تولید استفاده شود محصول بهتری ایجاد میشود و به دنبال آن رضایت مشتری را به همراه دارد که هدفی مهم برای تمامی تولید کنندگان است.
2. ماشین آلات مدرن و مخصوصی که برای تولید این منسوج استفاده میشود نیز در کیفیت و قیمت آن تاثیر به سزایی دارد.
3. درصد الیاف به کار رفته در آن نیز مهم است، چرا که هر چه الیاف طبیعی و پنبه ای به کار رفته در پارچه دورس ملانژ بیشتر باشد، کیفیت بهتری دارد و به طبع هر چه الیاف طبیعی کمتر باشد درصد پلاستیکی آن بیشتر میشود و کیفیت آن پایین می آید.

آشنایی با انواع پارچه ملانژ دورس با کیفیت

آشنایی با انواع پارچه ملانژ دورس با کیفیت

از انواع پارچه های ملانز دورس با کیفیت میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
دورس پنبه، دورس ملانژ، دورس سه نخ ملانژ، ویسکوز، لاکرا، دورس گلکسی و غیره. یکی از بهترین انواع پارچه دورس ملانژ، دورس دو نخ است که در بازار های داخلی و تولیدی های سطح کشور کاربرد دارد. دورس دو نخ درجه یک، ترکیبی ۳۰ به ۷۰ است. یعنی ۳۰٪ پنبه و ۷۰٪ پلی استر در آن به کار رفته است. در نتیجه برای دوخت انواع شلوار و سوییشرت بهترین انتخاب است. لازم به ذکر است که در فرایند تهیه و تولید این منسوج میتوان به جای پلی استر از الیاف لاکرا استفاده کرد در نتیجه آن را دورس لاکرا می نامند.
دورس گلکسی: دورس گلکسی از پنبه و پلی استر گلکسی فلامنت تولید شده است. این پارچه بسیار لطیف و نرم است و علت نرمی آن بخاطر فیلامنتی است که در پشت آن به کار میرود. این ویژگی باعث میشود تا تن خور خوبی داشته و پوشش راحتی داشته باشد و در سایز های مختلف قابل استفاده است. این منسوج در رنگ های مختلف و متنوعی عرضه شده و بیشتر در رنگ های روشن عرضه میشود، از این جهت برای استفاده در پوشاک بچگانه مناسب است اما چون از پلی استر در آن استفاده شده برای نوزادان مناسب نیست.

بررسی کیفیت جنس ملانژ دورس ضخیم

بررسی کیفیت جنس ملانژ دورس ضخیم

اولین ویژگی و مزیت دورس ملانژ ضخیم قیمت مناسب آن است، چرا که در تهیه این منسوج از الیاف مصنوعی استفاده شده که بسیار با کیفیت است. پایه و اساس تولید این منسوجات الیاف مصنوعی است، به همین سبب از قیمت مناسبی برخوردار است. مزیت و ویژگی مهم دیگری که در مورد این پارچه وجود دارد طیف رنگی گسترده آن است به طوری که هر رنگ و طرحی که بخواهید، میتوانید در این منسوج پیدا کنید. بنابراین با توجه به تنوع بالای آن زمینه را برای انتخاب گسترده فراهم میکند و هر نوع مشتری را با هر نوع سلیقه به خود جلب میکند و میتوانید برای تهیه انواع لباس ها از آن استفاده کنید.
مزیت دیگر این منسوج برای استفاده در فصول مختلف سال از جمله تابستان و زمستان است که با تراکم های متفاوت برای فصل های مختلف استفاده میشود. از دیگر ویژگی های مهم این منسوج که افراد، توجه زیادی به آن دارند، ظاهر زیبا و جالب توجه است. آخرین مزیت و ویژگی پارچه های ملانژ دورس، مقاومت بالا و ماندگاری زیاد آنها طی سال های طولانی است. یکی از گزینه های مناسب برای دوخت انواع لباس زمستانی و پاییزی و نیز جایگزینی برای پارچه های پشمی است. به علت ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی درجه کیفی قابل توجهی دارد. از این جهت این پارچه بهترین کیفیت را دارد و از این رو بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

تولیدی پارچه ملانژ دورس ضخیم

تولیدی این منسوج

تولید کنندگان ملانژ دورس ضخیم همواره به فکر تولید محصولاتی با درجه کیفی بالا و مرغوبیت زیاد هستند. پارچه ملانژ دورس ضخیم انواع مختلفی دارد و در طرح و ها و رنگ های متنوع و گسترده در حال توزیع است. این منسوج با ویژگی های بسیار جذابی که دارد توانسته است طرفداران زیادی را به خود جلب کند و فروش بالایی را در بر بگیرد. همچنین برای سفارش پارچه ملانژ دورس ضخیم راه های گوناگونی وجود دارد. یکی از روش ها به صورت اینترنتی و آنلاین است. در این روش علاوه بر صرفه جویی در وقت، هزینه ها نیز کاهش پیدا میکند.
روش دیگری که همیشه مورد توجه همگان بوده، خرید به صورت حضوری از نمایندگی های سطح کشور است. در این روش شما با مراجعه به یکی از مراکز عرضه در سطح کشور محصول مورد نظر خود را انتخاب و خریداری میکنید.
امروزه انواع پارچه های دورس ملانژ در نساجی ها با بهترین کیفیت و قیمت در حال تولید هستند. تولید کنندگان با استفاده از با کیفیت ترین الیاف پنبه ای، توسط ماشین آلات مدرن و صنعتی این منسوجات را طبق بهترین استانداردهای لازم تهیه و تولید میکنند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما