خرید پارچه دو رو ملانژ

می دونید برای خرید پارچه دو رو ملانژ باید به کدوم فروشگاه ها سر بزنید؟ فروشگاه های معتبری برای پیدا کردن طرح و نوع مورد نظر خودتون سراغ دارید؟ می دونید که امروزه چه راه هایی برای خرید آسون تر و مقرون به صرفه تر پیش روتون گذاشته شده؟ از خرید اینترنتی اطلاعاتی دارید؟
شاید تا چند سال پیش وقتی به پارچه ای نیاز پیدا می کردید باید تصمیم می گرفتید که به کدوم یکی از فروشگاه ها و پاساژهای شهرتون سر بزنید تا طرح مورد نظرتون رو داشته باشه و اگر هم نداشت به اجبار مشابه اون ور تهیه کنید. اما حالا دیگه ای نگرانی کاملا از بین رفته. به محض اینکه به پارچه ای مثل پارچه دو رو ملانژ نیاز پیدا کنید کافیه توی اینترنت سرچ کنید و اطلاعاتی از مراکز پخش اون پارچه پیدا کنید و ساده ترین راه که خرید اینترنتی هست رو انتخاب کنید و بعد بدون نگرانی از اینکه باید از منزل خارج بشید، منتظر بمونید تا پارچه مورد نیازتون به در خونه بیاد. خرید پارچه دو رو ملانژ تقریبا از تمامی سایت هایی که مرکز پخش پارچه های ملانژ و تریکو هستند امکان پذیره.

موارد مصرفی پارچه ملانژ را بشناسید

موارد مصرفی پارچه ملانژ را بشناسید

پارچه ملانژ همیشه به دلیل ارزان و خوش فرم بودن بهترین گزینه برای طراحان لباس بوده تا لباس های ژورنالی خودشون رو با این پارچه طراحی کنن. هم چنین به دلیل حالت کشسانی از طول و عرض، باعث شده که اغلب لباس هایی که برای سایزهای آزاد یا پلاس به سختی دوخته می شدن، با این پارچه، تن خور بسیار خوبی پیدا کنن. هرچه درصد الیاف پنبه این پارچه بالاتر بره، طبیعیه که این پارچه گرون تر و از نظر کیفی درجه بالاتری داشته باشه. همچنین بدیهیه که به همین نسبت میزان حساسیتی که برای بدن ایجاد می کنه کمتره. پارچه ملانژ برای سرویس نوزاد، انواع تیشرت، زیر سارافون، گرمکن ورزشی زنانه و مردانه، شلوار و اسلش و لباس راحتی منزل بهترین پیشنهاد می تونه باشه. پارچه ملانژ ضخیم و خارخورده هم برای انواع لباس های زمستانی مردانه و زنانه، تیشرت و هودی های بچه گانه انتخاب خوبی هستند.

دسته بندی پارچه دو رو ملانژ بر اساس ضخامت

دسته بندی پارچه دو رو ملانژ بر اساس ضخامت

پارچه دو رو ملانژ بسته به نوع نخ و الیاف و تعداد لایه هایی که به هم بافته میشن می تونن در ضخامت این پارچه تاثیر داشته باشن. پارچه ملانژ نازک معمولا از نخ های یک لایه و دو لایه بافته میشن و پارچه های ضخیم تر از نخ های سه لایه و بیشتر. پارچه های ملانژ نازک برای انواع تیشرت تابستانه و سارافون و مانتوهای تابستانی مناسبند. خرید پارچه دو رو ملانژ ضخیم رو هم میشه برای لباس های زمستانی و گرمکن ورزشی زنانه و مردانه پیشنهاد کرد.

بررسی ویژگی های بافت پارچه دو رو ملانژ

بررسی ویژگی های بافت پارچه دو رو ملانژ

پارچه ملانژ دو رو از الیاف و نخ پلی استر و پنبه و با درصد ۷۰ به ۳۰ بافته شده. یعنی ۷۰% پلی استر و ۳۰% پنبه که هم به صورت خاردار و بدون خار تولید میشه. خار همان الیاف داخلی پارچه ست که با دستگاه مخصوص خارزنی به صورت پرز به سمت بیرون پارچه کشیده میشه. پارچه دو رو ملانژ به خاطر حالت کشسانی که داره برای تولید تیشرت، زیر سارافونی، گرمکن های ورزشی و لباس های یقه اسکی و شلوار اسلش بسیار مناسبه. پارچه های ملانژ دو رو توی دسته پارچه های تریکو قرار می گیرن.
بافت این پارچه بسته به تعداد لایه های نخ کار گرفته شده از نازک به ضخیم تقسیم بندی میشن. هرچه تعداد لایه های نخ کمتر باشن، پارچه نازک تر و هرچه تعداد لایه های به هم بافته شده نخ بیشتر باشن، پارچه ضخیم تر میشه. امکان خرید پارچه دو رو ملانژ به راحتی، از تمام سایت های معتبر امکان پذیره.

مرجع پخش پارچه دو رو ملانژ

مرجع پخش پارچه دو رو ملانژ

مرجع پخش پارچه دو رو ملانژ و تمامی پارچه ها رو در بازار بزرگ شهری که سکونت دارید و بازار تهران می تونید پیدا کنید. فقط کافیه به بازار بزرگ یا پاساژ هایی که پر از فروشگاه های قماش و پارچه هستند سر بزنید و انواع پارچه های نازک و ضخیم و تریکو و کشی رو که نیاز دارید پیدا کنید. تمامی این مراکز فروش تلاششون بر این بوده که با تنوع هر چه بیشتر محصولاتشون بازار داغ تری برای رقابت با هم صنف هاشون پیدا کنن. اما جالبه بدونید که خیلی از این مراکز پخش به صورت کاملا به روز شده، از طریق اینترنت قابل دسترسی هستند. اغلب این فروشگاه ها در شبکه های اجتماعی یا سایت های شخصیشون، ارتباط کاملا نزدیکتری با مشتریان همیشگی یا جدیدتر خود پیدا کردند.

پارچه ریون

پارچه ریون

پارچه ریون از الیاف طبیعی پنبه و الیاف مصنوعی به حالت گرد باف تولید شده، خاصیت ریون کشسانی از دو طرف طول و عرض هست که به خاطر همین ویژگی تونسته بازار بیشتری برای تولید پوشاک پیدا کنه. پارچه ریون جذب رطوبت بسیار بالایی داره. هرگز چروک نمیشه و پرز و کرک نمی اندازه. رنگ ثابته اما موقع شست و شو با آب داغ ممکنه جلا و درخشندگی خودش رو از دست بده. پارچه ریون بسیار ارزان هست و به همین دلیل خیلی از هنرجویان خیاطی ترجیح می دن برای شروع کار از این پارچه برای تمرین استفاده کنند. تنوع رنگ و نقش در این پارچه خیلی خیلی بالاست و جالبته بدونید کیفیت ریون ایرانی از ریون خارجی که از کشورهایی مثل چین، ترکیه و ژاپن وارد میشه به مراتب بهتره.
پارچه ریون ساده، ریون جودون، ریون فلامنت، ریون کریستال، ریون ملانژ، ریون چاپی و طرح دار از انواع ریون به حساب میان.

مرکز خرید پارچه تریکو

مرکز خرید پارچه تریکو

شرکت دیبابافت کالا به عنوان یکی از سایت های معتبر فروش منسوجات همیشه تمام سعی و تلاشش بر این بوده که برای تامین نیاز مصرف کنندگان اولین و بی رقیب ترین باشه. این شرکت به عنوان مرکز خرید پارچه تریکو، خرید پارچه کتان ملانژ و انواع پارچه ملانژ کشی با به روز رسانی محصولات خودش موفق شده که همواره رضایت خاطر مشتریان خودش رو فراهم کنه و به اونها امنیت خاطر بده که برای خرید امن و راحت و سریع، بهترین گزینه رو انتخاب کردن. کارشناسان فروش این سایت به عنوان مشاوران و متخصصان زبده، بهترین راهنمای شما در انتخاب و خرید پارچه مورد نیازتون هستند.

1

  1. پارچه ملانژ همیشه به دلیل ارزان و خوش فرم بودن بهترین گزینه برای طراحان لباس بوده تا لباس های ژورنالی خودشون رو با این پارچه طراحی کنن.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما