خرید پارچه تریکو دورس

پارچه ها از نخ ها و الیاف طبیعی یا مصنوعی تولید شده اند. خرید پارچه تریکو دورس به راحتی توسط شرکت بازرگانی دیبافت امکان پذیر است. شما میتوانید از انواع طرح ها و رنگ های پارچه تریکو دورس را از این شرکت بازرگانی خرید نمایید.
خرید این پارچه از شرکت بازرگانی دیبافت به صورت مستقیم این مزایا را دارد که دیگر نگران این نیستید که منسوجات تان از چه کیفیت و جنسی برخوردار است و اما خرید پارچه تریکو دورس به صورت غیر مستقیم از این شرکت بازرگانی این مزایا را دارد که شما، هم در وقت خود صرفه جویی میکنید و هم هیچ هزینه ای برای جابه جایی کالاها و منسوجاتتان متحمل نمی شوید.
پارچه دورس تریوا از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است و الیاف و مواد اولیه در قیمت این پارچه بسیار تاثیر گذار است. پارچه دورس تریوا از الیاف یکسره پلی استر تولید شده است. پارچه دورس تریوا شکل ظاهری خاصی دارد و قیمت بسیار مناسبی را نسبت به پارچه های دیگر دارا است. این پارچه دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی است و به دلیل زیباییش در سبد منسوجات لوکس قرار میگیرد.

خرید پارچه تریکو دورس
پارچه دورس اصفهان طرح ها و رنگ های گوناگونی دارد. این پارچه به دلیل اینکه از الیاف مرغوب تولید شده است، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. شما میتوانید با هر بودجه ای که دارید از طرح ها و رنگ های این پارچه به راحتی خرید نمایید.
پارچه دورس رنگی برای دوخت شلوار و سوییشرت نیز کاربرد دارد و از رنگ های جذاب آن میتوان به آجری، سبز، مشکی و طوسی اشاره کرد. این پارچه حدود چهار درصد آبرفت دارد و امکان لول شدگی در این پارچه وجود ندارد.
نوع بافت پارچه دورس رنگی، گردباف است. برای خشک کردن این پارچه بهتر است روی بند آویزان نشود زیرا فرم اولیه خود را از دست خواهد داد. مناسب ترین جا برای خشک کردن این پارچه، سطح صاف است. مراقبت از این پارچه بسیار راحت است. زیرا این پارچه نسبت به پارچه های دیگر چروک پذیری ندارد.
شرکت بازرگانی دیبافت از انواع رنگ ها، طرح ها و جنس های این منسوجات زیبا و مرغوب را دارا است. منسوجات این شرکت بازرگانی از درب کارخانه خریداری میشود و به دلیل اینکه هیچ واسطه ای در این میان نیست، منسوجات این شرکت برای شما با قیمت بسیار مناسب ارائه میشود.
کافی است شما به سایت این شرکت بازرگانی مراجعه کرده و با مشاوره گرفتن از مشاوران مجرب و کارآزموده این شرکت، از مرغوبیت و کیفیت منسوجات شان آگاهی یافته و بدون دغدغه خرید خود را انجام دهید. منسوجات این شرکت بازرگانی به دلیل اینکه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است، مشتریان و متقاضیان زیادی را در کشورهای همسایه نیز دارا است.

 انواع دیگر پارچه تریکو
انواع دیگر پارچه تریکو

از انواع پارچه تریکو دورس میتوان به پارچه پلی استر، پارچه پنبه تریکو، پارچه ملانژ، پارچه تریکو جودون و پارچه لاکرا تریکو اشاره کرد.
پارچه پلی استر: این پارچه به صورت تار گونه بافته شده است. پارچه پلی استر ضدآب است و از رنگ بندی های متنوع و گوناگونی برخوردار است. از این پارچه برای دوخت لباس های ورزشی، بارانی و… استفاده شده است.
پارچه پنبه تریکو: این پارچه از پنبه تولید شده است و از انواع مختلف آن میتوان دو رو پنبه و یک رو پنبه اشاره کرد.
پارچه ملانژ: این پارچه برای دوخت پوشاک بانوان استفاده شده است و مدل مجلسی و خاصی دارد. پارچه ملانژ از استحکام بسیار بالایی برخوردار است.
پارچه تریکو جودون: این پارچه بافتی لوزی دارد و برای دوخت لباس های زمستانه، مردانه و زنانه بسیار پرکاربرد است.
پارچه لاکرا تریکو: پارچه لاکرا تریکو از مواد مصنوعی تولید شده است و از جنس بسیار محکمی برخوردار است. از این پارچه برای دوخت لباس های فرم مدارس، ورزشی و مانتویی بانوان استفاده شده است.

مختصری درباره پارچه تریکو

مختصری درباره پارچه تریکو

پارچه تریکو دورس از لطافت و نرمی قابل توجهی برخوردار است و در عین حال نیز از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. این پارچه برای دوخت لباس هایی از قبیل لباس خانگی، لباس ورزشی و… کاربرد دارد.
پارچه تریکو ضدآب است و از بافت های گوناگون برخوردار است. این پارچه به دلیل اینکه بسیار نرم است، محبوبیت بسیار زیادی را در بین خانم ها دارد.
شما میتوانید پارچه تریکو را به صورت ته باز و ته بسته مشاهده نمایید‌ به دلیل اینکه امروزه دستگاه های پیشرفته وجود دارد، بیشتر منسوجات به صورت ته بسته است.
به دلیل اینکه پارچه تریکو را با دستگاه گردباف تولید میکنند، نام دیگر این پارچه را پارچه گردباف نامیده اند.
نخ هایی که در پارچه تریکو استفاده شده است: نخ پلی استر، نخ فلامنت، نخ پنبه، نخ لاکرا، نخ اسپان و… است.

چگونگی تولید پارچه تریکو

چگونگی تولید پارچه تریکو

پارچه تریکو دورس با استفاده از دستگاه های گردباف تولید شده است. یکی از روش های دیگر، انجام پروسه تولید آن توسط فرد است.
تولید انواع پارچه های تریکو، باکیفیت و قیمت بسیار مناسب صورت میگیرد. امروزه کارخانه های گوناگونی به تولید پارچه تریکو میپردازند و از رنگ های متنوع و گوناگون پارچه تریکو در این کارخانه ها تولید و روانه بازار فروش میشود. شما برای خرید پارچه تریکو میتوانید به سایت شرکت بازرگانی دیبافت مراجعه کنید. خرید مستقیم از این شرکت بازرگانی، مزایایی همچون دیدن کیفیت و جنس پارچه از نزدیک و خرید غیر مستقیم، مزایایی همچون اتلاف نشدن وقت و هزینه تان است‌.

مرکز سفارش پارچه تریکو دورس

مرکز سفارش این منسوج

مرکز سفارش پارجه تریکو دورس، شرکت بازرگانی دیبافت نام دارد. این شرکت بازرگانی یکی از مراکز معتبر در امر سفارش پارچه تریکو دورس است که منسوجات مرغوب و باکیفیتی را به شما متقاضیان ارائه میدهد.
شرکت بازرگانی دیبافت سایتی را جهت فروش و پخش منسوجاتش راه اندازی کرده است تا شما بتوانید به راحتی به این منسوج زیبا دسترسی یافته و خرید خود را انجام دهید‌ با مراجعه به سایت این شرکت بازرگانی میتوانید به انواع طرح ها، رنگ ها و حتی قیمت پارچه تریکو دورس آگاهی یابید و منسوج مورد نظر خود را نسبت به بودجه خود خریداری نمایید.

27

  1. سلام و با بخیر
    این پارچه دارای کیفیت و مرغوبیت بالای می باشد که به دلیل استفاده مواد اولیه مناسب بکار رفته می باشد.

  2. سلام خسته نباشید
    این پارچه برای تولید لباس های خانگی بسیار مناسب است و با قیمت خوبی هم در این مجموعه بفروش می رسد.

  3. سلام وقتتون بخیر
    خرید از شما به چه صورت است؟
    آیا برای شهر های تهران و مازندران هم ارسال دارین؟
    قیمت پارچه ها به چه صورت است؟

  4. سلام وقت بخیر پارچه های تریکو دارای قیمت مناسب و در کشسانی و انعطاف پذیری بالایی می باشد.

  5. سلام وقتتون بخیر
    چطور میتونم سفارش بدم؟
    برای تولیدی لباس زیر میخوام
    ممنون میشم پارچه های تریکو که مناسب هست برای لباس زیر بهم معرفی کنید

  6. سلام وقتتون بخیر
    من همیشه پارچه های دورسمو از شما خرید می کنم خیلی باکیفیت و بادوام هستند.

  7. پارچه دورس کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است و الیاف و مواد اولیه در قیمت این پارچه بسیار مناسب است پارچهدورس از الیاف یکسره پلی استر تولید شده است.

  8. سلام وقت بخیر
    پارچه پنبه تریکو این پارچه از پنبه تولید شده است و از انواع مختلف آن میتوان دو رو پنبه و یک رو پنبه اشاره کرد.

  9. سلام وقت بخیر پارچه دورس اصفهان طرح ها و رنگ های گوناگونی دارد. این پارچه به دلیل اینکه از الیاف مرغوب تولید شده است

  10. سلام وقت بخیر
    پارچه دورس تریوا از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است و الیاف و مواد اولیه در قیمت این پارچه بسیار تاثیر گذار است و با نرخی پایین عرضه می شود

  11. برای انواع لباس مردانه ودوخت هودی و سویشرت مناسبه و استحکام زیادی داره من خیلی راضی بودم

  12. سلام وقت بخیر
    پارچه دورس یکی از بهترین پارچه برای تولید انواع لباس گرم می باشد که کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

  13. سلام وقت بخیر
    پارچه دورس تذیکوا از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است و الیاف و مواد اولیه در قیمت این پارچه بسیار تاثیر گذار است. پارچه دورس تریوا از الیاف یکسره پلی استر تولید شده است

  14. سلام وقت بخیر پارچه های دورس یکی از گرم ترین پارچه ها برای تولید لباس های گرم می باشد.

  15. سلام وقت بخیر
    پارچه دورس تریوا از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است و الیاف و مواد اولیه در قیمت این پارچه بسیار تاثیر گذار است

  16. سلام وقت بخیر
    پارچه ها از نخ ها و الیاف طبیعی یا مصنوعی تولید شده اند. خرید پارچه تریکو دورس به راحتی توسط شرکت بازرگانی دیبافت امکان پذیر است. شما میتوانید از انواع طرح ها و رنگ های پارچه تریکو دورس را از این شرکت بازرگانی خرید نمایید

  17. سلام وقت بخیر
    پارچه دورس تریوا از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار است و الیاف و مواد اولیه در قیمت این پارچه بسیار تاثیر گذار است

  18. پارچه ها از نخ ها و الیاف طبیعی یا مصنوعی تولید شده اند. خرید پارچه تریکو دورس به راحتی توسط شرکت بازرگانی دیبافت امکان پذیر است. شما میتوانید از انواع طرح ها و رنگ های پارچه تریکو دورس را از این شرکت بازرگانی خرید نمایید.

  19. سلام خسته نباشید
    این پارچه برای تولید لباس های خانگی بسیار مناسب است و با قیمت خوبی هم در این مجموعه بفروش می رسد

  20. خرید این پارچه از شرکت بازرگانی دیبافت به صورت مستقیم این مزایا را دارد که دیگر نگران این نیستید که منسوجات تان از چه کیفیت و جنسی برخوردار است

  21. مرکز سفارش پارجه تریکو دورس، شرکت بازرگانی دیبافت نام دارد. این شرکت بازرگانی یکی از مراکز معتبر در امر سفارش پارچه تریکو دورس است که منسوجات مرغوب و باکیفیتی را به شما متقاضیان ارائه میدهد.

  22. پارچه تریکو دورس با استفاده از دستگاه های گردباف تولید شده است. یکی از روش های دیگر، انجام پروسه تولید آن توسط فرد است.

  23. تولید انواع پارچه های تریکو، باکیفیت و قیمت بسیار مناسب صورت میگیرد. امروزه کارخانه های گوناگونی به تولید پارچه تریکو میپردازند و از رنگ های متنوع و گوناگون پارچه تریکو در این کارخانه ها تولید و روانه بازار فروش میشود

  24. نوع بافت پارچه دورس رنگی، گردباف است. برای خشک کردن این پارچه بهتر است روی بند آویزان نشود زیرا فرم اولیه خود را از دست خواهد داد

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما