تولید کنندگان پارچه دورس کرکی

پارچه دورس کرکی معمولاً در ماه های سرد سال قابل استفاده هست. تولیدکنندگان این پارچه در واقع اطلاعات زیادی از نیاز تولیدی های البسه گرم دارن و محصولات خودشون رو با قیمت عالی در اختیار مصرف کنندگان می ذارن.
پارچه دورس کرکی یکی از انواع معروف پارچه های پنبه ای تریکویی هست که جزء دسته پارچه های ضخیم و زمستانی قرار میگیره. شرکت های تولیدی، این پارچه رو برای دوخت لباس های مردونه، گرم کن ورزشی، اسلش، هودی، سویشرت و… در معرض فروش میذارن و میدونن که متقاضیان، برای خرید پارچه های قابل مصرفشون به دنبال راه های ساده تری هستن که به راحتی محصول مورد نیازشون رو در اختیار داشته باشن، به همین دلیل تولیدکنندگان پارچه دورس کرکی، فروش اینترنتی رو به عنوان امن ترین و ساده ترین روش برای خرید به مشتریان توصیه میکنن و بهشون این فرصت رو میدن تا با چند کلیک، پارچه مورد نظر خودشون رو در رنگ و طرح دلخواه انتخاب کنن و همونطور که داخل خونه یا محل کارشون نشستن، سفارششون رو در اسرع وقت تحویل بگیرن.

اطلاعاتی درباره جنس پارچه دورس

اطلاعاتی درباره جنس پارچه دورس

پارچه دورس از انواع پارچه های پشمی و پنبه ای ضخیم هست که با ماشین های پیشرفته گردباف تولید میشه، به صورتی که پشت پارچه از الیاف نخ پنبه، پشم و نمد و روی اون دارای تراکم بسیار هست؛ یعنی قسمت داخلی پارچه دورس پنبه ای، نرم و کرکی و قسمت خارجی اون که خیلی ضخیم تر بافته شده، از انواع الیاف دیگه مثل پلی استر، لاکرا و… هست.

آشنایی با انواع پارچه دورس

آشنایی با انواع پارچه دورس

پارچه های دورس معمولاً در سه نوع دو نخ، سه نخ و کج راه تولید میشن و سپس در انواع مختلف دورس گلکسی، عروسکی، سه نخ تو کرکی، لاکرا، شلواری، فوتر و… تقسیم میشن و در تهیه هودی، سویشرت، مایو، گرمکن ورزشی و اسلش استفاده میشن.
پارچه دورس از ضخیم ترین پارچه های تریکویی به شمار میاد که به صورت وزنی و کیلویی به فروش میرسه. برای اطلاعات بیشتر شما باید بگیم که پارچه دورس قهوه ای با نام فوتر دو نخ، پارچه مانتویی به عنوان تریکو مشکی و پارچه دورس گلکسی به عنوان پارچه دورس کودکانه و فانتزی در بازار عرضه میشه.
شناخت عوامل موثر بر قیمت پارچه دورس

شناخت عوامل موثر بر قیمت پارچه دورس

پنبه و پشم مهم ترین الیاف طبیعی هست که برای تولید پارچه دورس به کار گرفته میشه و همین الیاف و کیفیت اون، عوامل موثر بر تعیین قیمت پارچه دورس هستن. قیمت پنبه و پشم هم کاملاً بستگی به قیمت بازار و نرخ تورم هر ماهه کشور در هر شهر داره. چه بسا ممکنه قیمت پنبه و پشم در کلان شهرها خیلی بیشتر از شهرهای کوچیک باشه و همین تاثیر رو در کیفیت و قیمت پارچه دورس بذاره. پارچه دورس از ضخیم ترین و بادوام ترین پارچه های تریکویی به شمار میاد که به صورت وزنی به فروش میرسه. یعنی هر چقدر وزن این پارچه بیشتر باشه، قیمت اون بالتبع بالاتر میره.
تولیدکنندگان پارچه دورس کرکی هیچ دخالتی در تعیین قیمت این کالا ندارن و میدونن که قیمت پارچه دورس همواره به قیمت پشم و پنبه و میزان مرغوبیت اون الیاف داره.
مرکز عرضه پارچه دورس کرکی

مرکز عرضه این منسوج

مشتریان همیشگی پارچه های دورس و صاحبان تولیدی ها به خوبی میدونن که مرکز عرضه پارچه دورس کرکی، بازار بزرگ تهران هست که تمامی پارچه های لازم تولیدی های کل کشور رو به صورت فروش حضوری و عمده تامین میکنه. البته توزیع اینترنتی این پارچه، امکان خرید و تولید گسترده تری رو برای تولیدی ها فراهم میکنه.
تولیدکنندگان پارچه متقال و دورس کرکی همیشه بیشترین تمرکزشون رو روی عرضه راحت تر و مقرون به صرفه تر به مشتری هاشون قرار دادن، از این رو سایت های معتبر که نمایندگی فروش پارچه رو به عهده دارن، به عنوان مرکز عرضه پارچه دورس کرکی فعالیت میکنن؛ شرکت دیبا بافت یکی از همین فروشگاه های اینترنتیه که کاملاً شناخته شده هست و به عنوان یکی از مراکز عرضه این پارچه همه تلاشش بر اینه که محصولاتش به خصوص انواع پارچه های دورس رو به راحتی، در هر زمان و مکانی بدون اتلاف وقت و با هزینه ای پایین و کاملاً مقرون به صرفه به مشتریانش عرضه کنه.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما