کارخانه پارچه گردباف ساده یزد

 امروزه در تمام کشور پهناور ایران انواع و اقسام پارچه نانو در طرح ها و با جنس های متفاوت در جهت دوخت البسه، پرده و غیره تولید می شود. تولید  عمده این محصولات من جمله پارچه گردباف ساده با کیفیت عالی و قیمت بسیار ارزان توسط کارخانجات تولید کننده آن به خصوص در شهر یزد روانه بازارهای مختلف می شود.

کارخانه پارچه گردباف ساده یزد

معرفی جامع پارچه گردباف

معرفی جامع پارچه گردباف

 در معرفی اجمالی و جامع پارچه گردباف باید ابتدا شناختی در زمینه تولید و کاربرد این محصول داشته باشیم. در تولید این پارچه معمولا از نخ پنبه و پلی استر استفاده می شود چرا که محکم و بادوام و نیز عاری از ناخالصی است از این رو به آن گردباف می گویند که به صورت حلقوی و گرد بافته می شود که پارچه تریکو گردباف از این نوع محصول می باشد و هم چنین پارچه های ریون، پلی استر و لایکرادار نیز گردباف محسوب می شوند.

از موارد کاربرد و مصرف این نوع پارچه ملحفه، در تولید تاپ، تیشرت، شلوارهای راحتی، لباس های گرم، جوراب و لباس زیر و غیره نام برد که نیازمند جنس مقاوم، لطافت  و هم چنین قیمت بسیار مناسب می باشد. لازم به یاد آوری است که از نشانه های ظاهری در شناخت این پارچه می توان به کش آمدن، عدم گلوله شدن ، جمع شدگی و آب رفت و غیره اشاره نمود.

در حال حاضر با پیشرفت علم و تکنولوژی، به کارگیری دستگاه های مدرن و استفاده از نیروی متخصص، کار تولید و طراحی انواع پارچه بر خلاف گذشته بسیار راحت و آسان شده است که میزان تولید و نیز عرضه و تقاضا را افزایش داده بنابر این راه را برای خودکفایی در صنعت نساجی را هموار ساخته است.

شهر هایی مانند مشهد، شیراز، اصفهان، تهران، همدان وهم چنین خود شهر یزد از بیشترین طرفداران این محصول می باشند زیرا که اکثر تولیدی های لباس های متفاوت در این شهر ها دایر هستند.

خرید عمده پارچه تریکو گردباف ساده در تهران

خرید عمده پارچه تریکو گردباف ساده در تهران

از اولین فاکتور هایی که در خرید پارچه نخی گردباف مد نظر مشتری قرار می گیرد که به محض وارد شدن به مغازه و یا فروشگاه  نظر آن را جلب می نماید رنگ پارچه می باشد که تولید کنندگان این پارچه آن را در طیف رنگی بسیاری از روشن تا تیره تولید می نمایند سپس جنس و نوع بافت و طرح حائز اهمیت می باشد. از دیگر عوامل،  قیمت مناسب  پارچه بر اساس کیفیت و مواد به کار رفته در ساختار پارچه مهم می باشد . که همه این معیارها در خرید عمده این محصول نقش به سزایی را ایفا می نمایند.

شایان ذکر است که خریداران این نوع پارچه با مراجعه مستقیم و حضوری بر درب کارخانه ها علاوه از بررسی کیفی محصول آن را به روش عمده و بدون واسطه  با عالی ترین کیفیت و ارزان ترین قیمت خریداری می کنند که برایشان بسیار مقرون به صرفه می باشد. از آنجا که به دلیل کاربرد بسیار زیاد انواع پارچه گردباف و میزان تقاضای تولید کنندگان لباس رو به گسترش است  تولید کنندگان این پارچه نیز برای جلب اعتماد و رضایت مشتریان خود تلاش کرده اند که بر کیفیت محصول خود بیفزایند تا آنها را از خرید عمده بهره مند سازند تا منافع هر دو طرف حفظ شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما