پخش عمده پارچه دورس دو نخ پنبه

پخش عمده پارچه دورس دو نخ پنبه، به دو روش حضوری و غیرحضوری به انجام می‌ پذیرد. در هر دو روش این محصول به صورت عمده و در حجم انبوه طبق سفارشات مشتریان در سراسر کشور عرضه می‌ شود.

 

پخش عمده پارچه دورس دو نخ پنبه

شناخت کلی از مدل‌های مختلف پارچه دورس

پارچه‌های دورس یکی از انواع پارچه‌های گردباف می‌ باشند که این محصولات توسط ماشین آلات گردباف انجام می‌ شوند و بافت این نوع پارچه‌ها ضخیم می‌ باشد. معمولاً برای تولید پوشاک پاییزه و زمستانی به کار می‌ روند. این پارچه به دلیل میزان ضخامت بالا برای تولید شلوار و سویشرت بچه‌ گانه بسیار مناسب می‌ باشد. این محصول برای دوخت لباس‌های ورزشی نیز به کار می‌ رود.

جالب است بدانید این پارچه‌ ها به دلیل خاصیت کشسانی که دارند، تحت عنوان پارچه دورس لاکرا شناخته می‌ شوند. چرا که داخل آن‌ها از نخ لاکرا می‌ باشد. انواع پارچه دورس شامل موارد زیر می‌باشد:

پارچه دورس دو نخ:  در این نوع پارچه‌ها، دونخ پنبه به کار می‌ رود. لازم به ذکر است که شماره نخ‌ ها ۲۴ و ۳۰ می‌ باشد. از پارچه‌ های دورس دو نخ برای تولید لباس‌ های بهاره و پاییزه مانند سویشرت و گرمکن‌ های ورزشی استفاده می‌شود.

پارچه دورس سه نخ: پارچه دورس سه نخ برای تولید لباس‌های زمستانی استفاده می‌ شود. همچنین ضخامت پارچه‌ها به تعداد نخ‌ های به کار رفته در آنان می‌ باشد.

پارچه دورس گلکسی: این نوع از پارچه دورس همانند پارچه پنبه‌ای است اما تفاوت این دو پارچه در پشت آن‌ ها می‌ باشد. در پشت این پارچه‌ ها به جای پنبه از نخ فلامنت استفاده می‌ شود. از این پارچه نیز در تولید البسه ورزشی و سویشرت به کار گرفته شده است. در ضمن در ساختار پارچه دورس گلکسی از نخ لاکرا استفاده می‌‌ گردد.

 

شناخت کلی از مدل های مختلف پارچه دورس

فروشگاه پارچه دورس دو نخ لاکرا لباس مردانه

مراکزی که تحت عنوان فروشگاه پارچه دورس، به فروش انواع پارچه های دورس دو نخ و سه نخ فعالیت دارند، اعتبار آن ها بستگی به نوع و جنس پارچه‌هایی می‌ باشد که در ویترین فروش خود قرار می‌ دهند.

به طور مثال معتبر‌ترین فروشگاه پارچه دورس آن می‌ باشد، که همواره در نظر دارد تا مرغوب‌ ترین و بهترین نوع از این پارچه را در ویترین فروش خود جای دهند. این امر موجب می‌ شود تا محصولات فروشگاه سلیقه اکثریت مشتریان را پوشش دهد.

این سایت نیز یکی از فروشگاه‌ های مجازی پارچه دورس به حساب می‌آید که انواع این پارچه را به صورت غیر حضوری طبق سفارشات مشتریان، عرضه می‌ کند.

 

 

فروشگاه پارچه دورس دو نخ لاکرا لباس مردانه

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما