مرکز خرید پارچه دورس عمده

مرکز خرید پارچه دورس عمده، برای راحتی خریداران که امکان رفت و آمد به تهران رو ندارن، انواع پارچه های دورس را به طور مستقیم از کارخونه ها خریداری کرده و با قیمت تولیدی به تمام بازارهای کشور عرضه میکنه.

پارامترهای تعیین قیمت پارچه دورس

پارامترهای تعیین قیمت پارچه دورس

پنبه مهم ترین الیاف طبیعی هست که برای تولید پارچه دورس به کار گرفته میشه و کیفیت این الیاف، یکی از پارامترهای تعیین قیمت پارچه دورس به حساب میاد. قیمت پنبه هم بستگی به قیمت بازار و نرخ تورم هر ماهه کشور در هر شهر داره؛ چه بسا ممکنه قیمت پنبه در کلان شهرها خیلی بیشتر از شهرهای کوچیک باشه و همین تاثیر رو در قیمت پارچه دورس بذاره. پارچه دورس و پارچه زبرا از ضخیم ترین و بادوام ترین پارچه های تریکویی به شمار میاد که به صورت وزنی به فروش میرسه؛ یعنی هرچقدر وزن این پارچه بیشتر باشه، قیمت اون بالتبع بالاتر میره.
شرکت دیبافت کالا به عنوان مرکز خرید عمده، هر ساله میزان قابل توجهی از پارچه های دورس رو در لیست انبار فروش خودش ذخیره داره.

بررسی مصارف پارچه دورس

بررسی مصارف پارچه دورس

پارچه دورس در انواع مختلف دو نخ، سه نخ، گلکسی، لاکرا، کج راه، شلواری، عروسکی و… تقسیم میشه و برای مصارف خونگی؛ شلوار و سویشرت بچگونه، شلوار و سویشرت مردونه، گرم کن، لباس های ورزشی گرم و… کاربرد داره.
مرکز خرید پارچه دورس عمده، فروش بی واسطه این پارچه رو به قیمت کارخونه و به صورت اینترنتی در تمام سایت های معتبر که زیر نظر نمایندگی های مربوطه فعال هستن، به فروش میرسونه.

تحقیق در مورد بافت پارچه دورس

تحقیق در مورد بافت پارچه دورس

دورس نوعی پارچه ضخیم بافته شده با ماشین های گردبافه که پشت پارچه به صورت تارهای نازک نخ پنبه ای و روی اون از هر نوع الیاف مصنوعی یا طبیعی با تراکم متفاوت هست. پارچه های دورس معمولاً در تهیه هودی، سویشرت، مایو، گرمکن ورزشی و اسلش استفاده میشن.

تولیدکننده پارچه دورس عمدهرنگ پارچه دورس

تولیدکننده این منسوج

در حال حاضر کشور ما، کارخونه ها و کارگاه های پارچه بافی زیادی داره که پارچه دورس رو با تمامی استانداردهای لازم و بهترین مواد اولیه تولید میکنن و مرغوب ترین پارچه های دورس رو به بازارهای بزرگ داخلی و بین المللی ارسال میکنن.
پارچه دورس از الیاف طبیعی پنبه تولید میشه و همواره پنبه محبوبیت زیادی داره و نسبت به الیاف مصنوعی پرفروش تره. این مسئله در تمام بازار های بین المللی حائزه اهمیته و تمامی تولیدکنندگان لباس های گرم ترجیح میدن که از الیاف طبیعی استفاده کنن.
بخش قابل توجهی از چرخه اقتصاد کشور به دست صنعت نساجی هست. کارخونه های تولیدی زیادی در کل کشور هستن که تولید پارچه رو به عهده دارن. این شرکت های پارچه بافی با استفاده از دستگاه های پیشرفته گردباف و تخت بافی که در اختیار دارن، هر پارچه ای رو که مورد نیاز باشه، بافته و به فروش میرسونن. هر کدوم از پارچه های تولید شده از نظر کیفی و کاربردی با هم تفاوت هایی دارن.
مرکز خرید پارچه دورس عمده با خرید مستقبم از کارخونه ها و شرکت های پارچه بافی توزیع مستقیم، سریع و ارزان این پارچه رو دست گرفته و در اختیار مشتریان همیشگی خودش قرار میده.

تولیدکننده پارچه دورس عمده

برای تشخیص پارچه مرغوب و قابل استفاده، نیازمند کارشناس برای انتخاب و خرید هستیم. شرکت دیبا بافت به عنوان مرکز خرید پارچه دورس، به شما در انتخاب بهترین و کاربردی ترین پارچه زمستونی یاری میرسونه. این شرکت با مدیریت مجرب مهندس خسروانی و نیروی زبده و کارآمد، تمامی خدمات خود را به صورت اینترنتی و حضوری به بهترین وجه انجام داده و در راستای جلب رضایت مشتری تمام تلاش خود را میکنه.

فروش عمده پارچه دورس پنبه در بازار

در خانواده منسوجات تریکو بافت، پارچه های دورس پنبه یکی از پرفروش ترین محصولات در خانواده پارچه های دورس به حساب می آید که به سبب میزان ضخامت مطلوب و مقاومت بالا در برابر عوامل مخرب محیطی توجه مشتریان بسیاری را به خود جلب کرده است.
همانطور که می دانید پنبه یکی از مرغوب ترین مواد اولیه در تولید پوشاک است که باعث نرمی و لطافت آن می شود، به همین خاطر پارچه های دورس پنبه مناسبترین و پرمصرف ترین پارچه در دوخت لباس های زمستانی است.
بسیاری از تولیدی های پوشاک برای دوخت لباس های پاییزه و زمستانه، پارچه های دورس پنبه را به طور عمده خریداری می کنند.
خرید عمده از طریق سایت های فروش باعث می شود که مشتریان هزینه کمتری را بابت خرید پرداخت کنند چون سایت های فروش ارتباط بی واسطه با کارخانه دارند و سود کمتری را روی قیمت اصلی می کشند.
یکی از با سابقه ترین شرکت های فروش که سال هاست به فروش عمده انواع پارچه های دورس در بازار می پردازد، شرکت دیبافت نگار است.
مشتریان عزیز با مراجعه به سایت شرکت دیبافت می توانند برای خرید پارچه های دورس پنبه اقدام کنند.

شناخت انواع پارچه دورس

انواع پارچه دورس

دورس در خانواده پارچه ارزان ضخیمی قرار دارد که با دستگاه‌ های گردباف تولید می شوند.
این نوع محصولات دارای تنوع بالایی در بازار هستند؛ انواع پارچه دورس عبارتند از:
• پارچه دورس ۲ نخ: این مدل بافته ترکیب پنبه با یک نخ دیگر است.
• پارچه دورس ۳ نخ: شبیه پارچه دورس دو نخ است با این تفاوت که پنبه و دو نخ دیگر باهم ترکیب می شوند و این مدل را به وجود می آورند.
• دورس ملانژ: ملانژ به دو رنگی که روی پارچه به وجود می آید گفته می شود.
 در فرآیند تولید این مدل پارچه الیاف مصنوعی با الیاف طبیعی ترکیب می شود و رنگ می شود؛ به خاطر تفاوت رنگ پذیری در الیاف طبیعی یا مصنوعی این مدل پارچه دچار دورنگی می شود که این دورنگی برای دوخت لباس های زمستان مثل هودی و… قشنگ است.
 این نوع پارچه ها به دلیل استفاده از الیاف مصنوعی در بافت آن ها، قیمت ارزانی دارند و مقاوم هستند.
• دورس پنبه لاکرا : نخ لاکرا به دلیل خاصیت کشسانی، میزان دوام و ماندگاری بالا، عدم جذب رطوبت و… خصوصیت های خوبی را به پارچه می بخشد.
• دورس گلکسی: در این مدل پارچه از نخ میکروفیلامنت و لاکرا استفاده شده است به همین خاطر تن خور بسیار لطیف و خاصیت کشسانی بالایی دارد.
• دورس پلی‌استر: این مدل محصول دارای خاصیت کشسانی بالاست و بخاطر نخ پلی استر مقاومت بالایی در برابر عوامل مخرب محیطی مثل نور و گرما دارد.
• دورس ویسکوز: ویسکوز به دلیل الیاف به کاررفته در فرآیند تولید آن خواص گیاهی دارد.
 پارچه های دورس ویسکوز بخاطر براقی و تنوع طرح و رنگ مشتریان خاص خودشان را دارند اما مشکلی که در این پارچه ها وجود دارد جذب رطوبت آنهاست.
 این نوع محصولات در برابر شست و شو به مرور زمان بافت خود را از دست می دهند.

بررسی کیفی انواع پارچه دورس

 

  1.  پارچه های دورس به دلیل استفاده از الیاف پنبه موجود در آن، خصوصیات خوب زیادی دارد، این نوع منسوجات جزو مهمترین پارچه های تریکویی به حساب می آیند و نسبت به سایر پارچه های دیگر ضخیم تر و مقاومت تر هستند.
  2. پارچه های دورس سه نخ به دلیل استفاده از نخ های بیشتر در فرآیند تولید آن از پارچه های دورس دونخ ضخیم تر است.

 

چگونگی تشخیص پارچه براساس ظاهر آن

پارچه دورس دونخ لاکرا

ویژگی‌های ظاهری پارچه های دورس شامل موارد زیر است:

  1. این نوع پارچه ها حالت کرکی دارند.
  2.  بسیار ضخیم و مقاوم هستند.
  3. پارچه های دورس پنبه به دلیل استفاده از درصد بالای نخ در تولید آنها لطیف هستند.
  4. از خانواده پارچه های تریکو است.
  5. پارچه های دورس دو نخ و سه نخ دارای تفاوت در میزان ضخامت هستند مثلا پارچه های دورس سه نخ نسبت به دونخ ضخامت بیشتری دارند.

همانطور که گفته شد پارچه های دورس عضوی از خانواده پارچه های تریکو هستند؛ پارچه های تریکویی به دلیل قیمت مناسب و تنوع جنس و طرح با استقبال مشتریان زیادی مواجه شدند.
تریکو در بین منسوجات، یکی از پرفروش ترین برندها به حساب می آید که تولیدی های لباس و مشتریان از خرید محصولات آن استقبال می کنند، در ادامه به چند نمونه از جدیدترین نمونه های تولیدی تریکو اشاره می کنیم:

  1. تریکو طرح ارتشی: این مدل پارچه ها برای هودی و کاپشن در فصل تابستان و زمستان مناسب است.
  2. ویسکوز ریون : ترکیب ریون و ویسکوز لطافت و نرمی خاصی را به پارچه می بخشد، این نوع منسوج شباهت زیادی به پارچه های پنبه ای دارد ولی ارزان تر است.
  3. ژاکارد کریستال: ترکیبی از نخ و پلی استر است و به دلیل خنکی و سبکی یکی از بهترین پارچه ها برای دوخت لباس های تابستانی به شمار می آید.

عیب پارچه های ژاکارد کریستال این است که آبرفت دارد و زود چروک می شود به همین خاطر باید با دمای آب زیر ۳۰ درجه سانتی گراد شسته شود و برای اتو زدن آن از یک لایه محافظ استفاده شود اما قیمت پارچه های ژاکارد مناسب است و به دلیل تنوع رنگ و طرح برای خانم هایی که اهل خرید و مد هستند، مناسب است.

خرید ارزان پارچه دورس پنبه در انواع مختلف

پارچه های دورس پنبه در انواع طرح و رنگ ها توسط تولیدکنندگان تولید و به بازار ارائه می شود، این نوع پارچه ها با هر طرح و مدلی در فصل زمستان و پاییز فروش بیشتری دارند چون به دلیل حالت کرکی درونش و ضخامت پارچه بدن را گرم می کنند.
تولیدی های لباس از پارچه های دورس پنبه برای دوخت سوییشرت، هودی، شلوار، گرم کن و لباس ورزشی استفاده می کنند.
پارچه های دورس پنبه به دلیل تنوع در کیفیت و کارای دارای تنوع قیمت بالایی هستند.
عوامل تاثیرگذار در قیمت پارچه دورس

    1. میزان ضخامت پارچه
    2. میزان کیفیت
    3. درجه مرغوبیت مواد اولیه به کار رفته در آن
    4. برند سازنده
    5. طرح و رنگ پارچه

برای خرید پارچه های ارزان دورس پنبه بهتر است از طریق سایت های فروش پوشاک اقدام کنید چون سایت های فروش برای جلب رضایت مشتریان محصول را با سودی مقرون به صرفه می فروشند.
شرکت دیبافت نگار یکی از نمایندگی های معتبر پارچه دورس در ایران به شمار می آید که سال هاست در زمینه عرضه پارچه به بازار مشغول فعالیت است.

139

  1. سلام من از شرکت شما چند تن پارچه برای صادرات به عراق خرید داشتم از خوش قولی و عمل به تعهدات خود کمال تشکر رو دارم

    • سلام شما هم خسته نباشید
      منظورتون از خارج از کشور کدوم کشور می باشد
      شما در کشورهای دیگر زندگی می کنین
      اطلاعات و مشخصات محل تجارت خودتون رو برام بفرستین

    • با سلام و خسته نباشید
      وقت بخیر
      با دو شماره از مشاوران فروش ما می تونین در ارتباط باشید
      ۰۹۱۲۰۵۱۷۹۶۰
      ۰۹۱۲۹۷۲۶۶۹۸
      ممنونم

  2. سلام.من مشتری چند ساله شما هستم و از پارچه ها و محصولات عالی و با کیفیتتتون همیشه راضی هستم خدا بهتون برکت بده

    • سلام ممنونم از شما ، رضایت مشتری برای ما خیلی مهمه، خوشحالم که از شرکت ما رضایت دارین، انشالله همکاری های بیشتر

    • سلام خواهش می کنم ، هر هفته برای مدیران فروش شرکت دیبا بافت نگار آموزش گذاشته میشه که روشهای جلب رضایت مشتریان رو به آموزش داده میشه

  3. سلام خسته نباشید پارچه هاتون کیفیت بالایی دارندممنون ازتمام مجموعه پرتلاش شرکت دیبافت

  4. سلام و خسته نباشید خدمت همکار گرامی
    از همکاری با شما واقعا خرسندم در مدت زمانی کوتاه تمام بار ها را تحویل گرفتم از مجموعه شما راضی هستم موفق بلشید

  5. سلام خسته نباشید
    کیفیت پارچه های بسیار عالی باشد به نسبت به جاهای دیگر قیمت مناسبی دارد.

  6. پارچه های دورس یکی از باکیفیت ترین پارچه هاست من هر سال پاییز که شروع می شود از شما خرید می کنم.

  7. پنبه مهم ترین الیاف طبیعی هست که برای تولید پارچه دورس به کار گرفته میشه و کیفیت بسیار خوبی دارد.

  8. سلام وقت بخیر
    پارچه دورس و پارچه زبرا از ضخیم ترین و بادوام ترین پارچه های تریکویی به شمار میاد که به صورت وزنی به فروش می رسد

  9. سلام وقت بخیر
    مهم ترین الیاف طبیعی هست که برای تولید پارچه دورس به کار گرفته میشه و کیفیت این الیاف، یکی از پارامترهای تعیین قیمت پارچه دورس به حساب میاد

  10. سلام وقت بخیر
    پارچه دورس شما دارای ضخامت مناسبی است و برای دوخت خودی بسیار مناسبه

  11. سلام وقت بخیر
    قیمت پارچه های ژاکارد مناسب است و به دلیل تنوع رنگ و طرح برای خانم ها زیاد است

  12. سلام وقت بخیر
    پارچه های دورس پنبه در انواع طرح و رنگ ها توسط تولیدکنندگان تولید و به بازار ارائه می شود شما یکی از بهترین مجموعه ها برای تولید انواع پارچه ها می باشد.

  13. سلام وقت بخیر
    پنبه مهم ترین الیاف طبیعی هست که برای تولید پارچه دورس به کار گرفته میشه و دارای بهترین کیفیت و قیمت در این سایت می باشد

  14. سلام وقت بخیر
    پنبه مهم ترین الیاف طبیعی هست که برای تولید پارچه دورس به کار گرفته میشه و کیفیت این الیاف، یکی از پارامترهای تعیین قیمت پارچه دورس به حساب میاد

  15. سلام وقت بخیر
    پنبه مهم ترین الیاف طبیعی هست که برای تولید پارچه دورس به کار گرفته میشه و کیفیت این الیاف

  16. سلام وقت بخیر
    قیمت پنبه هم بستگی به قیمت بازار و نرخ تورم هر ماهه کشور در هر شهر داره؛ چه بسا ممکنه قیمت پنبه در کلان شهرها خیلی بیشتر از شهرهای کوچیک باشه و همین تاثیر رو در قیمت پارچه دورس بذاره.

  17. سلام پارچه های دورس معمولاً در تهیه هودی، سویشرت، مایو، گرمکن ورزشی و اسلش استفاده میشن و جنس مرغوبی دارند

  18. سلام خسته نباشید پارچه های دورس از ضخامت بالایی برخوردار هستند و مناسب فصل سرد است و برای دوخت هودی مناسب است

  19. سلام وقت بخیر
    پنبه مهم ترین الیاف طبیعی هست که برای تولید پارچه دورس به کار گرفته میشه

  20. سلام وعرض ادب پارچه های دورس مناسب فصل زمستان هستند و برای دوخت هودی و سویشرت مناسب اند

  21. سلام وقت بخیر
    من از پارچه های دورس شما برای دوخت هودی خرید کردم بسیار کیفیت خوبی داشتن.

  22. سلام وقت بخیر
    انواع پارچه های دورس را به طور مستقیم از کارخونه ها خریداری کرده و با قیمت تولیدی به تمام بازارهای کشور عرضه میکنه.

  23. سلام وقت بخیر من با یک تولید کننده پوشاک که تولید انبوه هم داره همیشه باید برای خرید پارچه تهیه کنند و این بار که از سایت شما خریدم واقعاً سود خوبی به دست آوردن اسم کاملش چون قیمت پارچه های شما عمده این

  24. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور ارمنستان هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم.

  25. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور روسیه هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

  26. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور موریتانی هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

  27. سلام وقت بخیر
    این نوع محصولات در برابر شست و شو به مرور زمان بافت خود را از دست می دهند.

  28. سلام وقت بخیر
    پارچه های تریکویی به شمار میاد که به صورت وزنی به فروش میرسه؛ یعنی هرچقدر وزن این پارچه بیشتر باشه، قیمت اون بالتبع بالاتر میره.

  29. سلام وقت بخیر
    انواع پارچه های دورس را به طور مستقیم از کارخونه ها خریداری کرده و با قیمت تولیدی به تمام بازارهای کشور عرضه میکنه.

  30. سلام وقت بخیر
    قیمت پارچه دورس به حساب میاد. قیمت پنبه هم بستگی به قیمت بازار و نرخ تورم هر ماهه کشور در هر شهر داره؛ چه بسا ممکنه قیمت پنبه در کلان شهرها خیلی بیشتر از شهرهای کوچیک باشه

  31. سلام وقت بخیر
    دورس نوعی پارچه ضخیم بافته شده با ماشین های گردبافه که پشت پارچه به صورت تارهای نازک نخ پنبه ای و روی اون از هر نوع الیاف مصنوعی یا طبیعی با تراکم متفاوت هست

  32. سلام وقت بخیر
    پارچه های دورس را به طور مستقیم از کارخونه ها خریداری کرده و با قیمت تولیدی به تمام بازارهای کشور عرضه میکنه.

  33. سلام وعرض ادب ممنون از مطالب مفیدی که در اختیار گذاشتین پارچه های دورس رو به شهر زنجان ارسال می کنید؟

  34. سلام وقت بخیر
    انواع پارچه های دورس را به طور مستقیم از کارخونه ها خریداری کرده و با قیمت تولیدی به تمام بازارهای کشور وارد میشه من از سایت شما خریدم راضی باشید

  35. سلام وقت بخیر
    اگر میشه لیست قیمت خود را در استان برای من ارسال کنید.
    ارسال به شهر های دیگم دارید ؟

  36. سلام وقت بخیر
    پارچه دورس در انواع مختلف دو نخ، سه نخ، گلکسی، لاکرا، کج راه، شلواری، عروسکی و… تقسیم میشه و برای مصارف خونگی؛ شلوار و سویشرت بچگونه، شلوار و سویشرت مردونه، گرم کن، لباس های ورزشی گرم و… کاربرد داره که بسیار باکیفیت هستند.

  37. سلام وقت بخیرانواع پارچه های دورس را به طور مستقیم از کارخونه ها خریداری کرده و با قیمت تولیدی به تمام بازارهای کشور عرضه میکنه لیست قیمت برای من ارسال کنید با تشکر

  38. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه دورس به صورت عمده شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم اگر امکانش هست برای شما کاتالوگ محصولات خود را به همراه قیمت برای من ایمیل کنید.

  39. سلام وقت بخیر
    قصد خرید پارچه دورس به صورت عمده به بازار عرضه می شود با کیفیت از مجموعه شما را دارم ممنون میشم من را راهنمایی کنید در این زمینه و کاتالوگ تمام محصولات خود را ارسال فرمایید و اینکه شما کار های ارسال را برای صادرات به کشور ارمنستان هم خودتون انجام می دهید

  40. سلام وقت بخیر
    دورس نوعی پارچه ضخیم بافته شده با ماشین های گردبافه که پشت پارچه به صورت تارهای نازک نخ پنبه ای و روی اون از هر نوع الیاف مصنوعی یا طبیعی با تراکم متفاوت هست

  41. سلام وقت بخیر
    قیمت پنبه هم بستگی به قیمت بازار و نرخ تورم هر ماهه کشور در هر شهر داره؛ چه بسا ممکنه قیمت پنبه در کلان شهرها خیلی بیشتر از شهرهای کوچیک باشه

  42. سلام وقتتون بخیر خسته نباشید
    یکی از مشتریان قدیمی شما هستم که همیشه بار مغازه مرا از شما خرید می کنم و بسیار با کیفیت هستند ممنون از سایت خوبتون.
    موفق باشید

  43. سلام وقت بخیر
    می خواستم اگر امکانش برای شنا مقدوره از تمام پارچه های دورس با بهترین کیفیت تولیدی تون برای من عکس یا کاتالوگ کامل در جیمیل و واتساپ ارسال کنید پس از مشاهده زمانی برای مذاکره هماهنگ کنیم با تشکر

  44. سلام خدمت شما پارچه های دورس بسیار ضخیم و مقاوم هستندو
    پارچه های دورس پنبه به دلیل استفاده از درصد بالای نخ در تولید آنها لطیف هستند و تراکم بافت خوبی دارد

  45. سلام وقت بخیر
    دورس نوعی پارچه ضخیم بافته شده با ماشین های گردبافه که پشت پارچه به صورت تارهای نازک نخ پنبه ای و روی اون از هر نوع الیاف مصنوعی یا طبیعی با تراکم متفاوت هست

  46. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت مطالب مفیدی که داخل سایت قرار می دهید تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  47. سلام عرض ادب ممنون میشم شرایط فروش رو لطف کنید واینکه قیمت پارچه دورس دونخ وسه نخ رو نیز لطفا بگید

  48. سلام وقت بخیر
    قیمت پارچه دورس بذاره. پارچه دورس و پارچه زبرا از ضخیم ترین و بادوام ترین پارچه های تریکویی به شمار میاد که به صورت وزنی به فروش میرسه

  49. سلام وقت بخیر
    دورس نوعی پارچه ضخیم بافته شده با ماشین های گردبافه که پشت پارچه به صورت تارهای نازک نخ پنبه ای و روی اون از هر نوع الیاف مصنوعی یا طبیعی با تراکم متفاوت هست و نرخ مناسبی هم دارد

  50. سلام وقت بخیر
    دورس نوعی پارچه ضخیم بافته شده با ماشین های گردبافه که پشت پارچه به صورت تارهای نازک نخ پنبه ای و روی اون از هر نوع الیاف مصنوعی یا طبیعی با تراکم متفاوت هست و نرخ مناسبی هم دارد

  51. سلام وقتتون بخیر
    خواستم با شما در زمینه صادرات همکاری کنم شما برای کشور هند هم پارچه صادر می کنید؟

  52. سلام وقت بخیر
    یکی از انواع پارچه که امروزه کاربرد فراوانی دارد پارچه دورس است که از ترکیب پلی استر و پنبه تولید می شود

  53. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  54. سلام وقت بخیر ابتدای هر تجارتی ممکنه چندان سودده نباشه اما تداوم و استمرار میتونه بازدهی و نتیجه خوبی به همراه بیاره
    پارچه دورس بیشتر از نخ تولید شده است و بنابراین خالص است برای دوخت کت شلوار از آن استفاده میشه

  55. میزان حداقل خرید از شما چگونه است و نحوه ارسال شما چند روز است و هزینه ارسال شما چگونه است لطفاً پاسخ بدهید

  56. سلام وقت بخیر
    این نوع پارچه جنس نرم و خوبی داره و خنکه در فصل گرما استفاده میشه .ودارای انواع طرح و رنگ می باشند.ک راحت تر میتونی انتخاب کنی با سلیقه ی خودت

  57. دورس نوعی پارچه ضخیم بافته شده با ماشین های گردبافه که پشت پارچه به صورت تارهای نازک نخ پنبه ای و روی اون از هر نوع الیاف مصنوعی یا طبیعی با تراکم متفاوت هست.

  58. پارچه پلی استر پنبه در کشور تولید می‌شود و سعی کنید که آن را برای لباس های خاص انتخاب کنید

  59. پنبه مهم ترین الیاف طبیعی هست که برای تولید پارچه دورس به کار گرفته میشه و کیفیت این الیاف، یکی از پارامترهای تعیین قیمت پارچه دورس به حساب میاد

  60. پنبه مهم ترین الیاف طبیعی هست که برای تولید پارچه دورس به کار گرفته میشه و کیفیت این الیاف، یکی از پارامترهای تعیین قیمت پارچه دورس به حساب میاد

  61. عوامل تاثیرگذار در قیمت پارچه دورس

    میزان ضخامت پارچه
    میزان کیفیت
    درجه مرغوبیت مواد اولیه به کار رفته در آن
    برند سازنده
    طرح و رنگ پارچه میباشد

  62. سلام و خسته نباشید خدمت همکار گرامی
    از همکاری با شما واقعا خرسندم در مدت زمانی کوتاه تمام بار ها را تحویل گرفتم از مجموعه شما راضی هستم موفق بلشید

  63. برای خرید پارچه های ارزان دورس پنبه بهتر است از طریق سایت های فروش پوشاک اقدام کنید چون سایت های فروش برای جلب رضایت مشتریان محصول را با سودی مقرون به صرفه می فروشند

  64. شرکت دیبافت نگار یکی از نمایندگی های معتبر پارچه دورس در ایران به شمار می آید که سال هاست در زمینه عرضه پارچه به بازار مشغول فعالیت است

  65. سلام عرض میکنم پارچه های دورس معمولاً در تهیه هودی، سویشرت، مایو، گرمکن ورزشی و اسلش استفاده میشنو کیفیت خیلی خوبی دارند

  66. سلام وقت بخیر پارچه های دورس حالت کرکی دارند وبسیار ضخیم و مقاوم هستند برای زمستان مناسبه

  67. پارچه های دورس بافتی سبک و نرم دارند و مناسب دوخت انواع مانتو ها و شومیز هستند و جزو کاربردی ترین پارچه هاست

  68. سلام وقت بخیر
    پارچه دورس درجه یک
    که از خانوادگی کرپ است برای دوخت لباس مجلسی و مانتو استفاده می شود

  69. پنبه مهم ترین الیاف طبیعی هست که برای تولید پارچه دورس به کار گرفته میشه و کیفیت این الیاف، یکی از پارامترهای تعیین قیمت پارچه دورس به حساب میاد.

  70. طراحی و رنگ بندی متنوع پتو های ژله ای باعث شده که قدرت انتخاب خیلی خوبی داشته باشند و بر اساس سلایق شخصی بتوانیم به خرید آنها بپردازیم .

  71. سلام وقتتون بخیر
    آیا شما در زمینه صادرات هم کار می کنید؟ من میتونم با شما همکاری داشته باشم؟
    تا به حال به کشورهای هند و چین هم صادرات انجام داده اید؟
    صادرات شما به چه صورت است زمینی یا آبی؟

  72. بسیار خوب و با کیفیته و خیلی نرم و جذابه که دست زدن بهش بسیار لذت بخشه و همچنین بسیار قیمت مناسبه

  73. سلام ممنون از شما بابت محصول مرغوب و با کیفیت شما و این که کیفیت محصولات شما عالیه و خیلی هم جنس خوبی دارد و رنگ های زیبایی هم دارد

  74. این نوع پارچه جنس نرم و خوبی داره و خنکه در فصل گرما استفاده میشه .ودارای انواع طرح و رنگ می باشند.

  75. سلام خدمت تیم حرفه ای دیبا بافت نگار خدا قوت به شما
    من دوسال پیش از شما خرید کردم بازم خواستار خرید از شما هستم هنوز هم ارسال دارین ؟

  76. سلام وقت بخیر پارچه های دورس معمولاً در تهیه هودی، سویشرت، مایو، گرمکن ورزشی و اسلش استفاده میشن وگرمای مطلوبی داره

  77. از این پارچه برای شلوار پیرهن و حوله و… وحتی برای ساخت کاور لوازم خانه بکار میرود

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما