قیمت پارچه ویسکوز پلی استر لاکرا در تهران

امروزه در بازار داخلی فروش پارچه، پارچه ویسکوز یکی از انواع پارچه پرطرفدار و محبوب به شمار می‌رود و از سطح فروش بالایی برخوردار است. در واقع، در تولیدی پارچه ویسکوز پلی استر لاکرا از بهترین موارد اولیه مصرفی با بهره گیری از ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته توسط افراد متخصص و کارشناس در این زمینه تولید می‌شود. قیمت فروش پارچه ویسکوز پلی استر لاکرا در بازار تهران به دلیل عوامل زیادی از قبیل نوسانات ارزی، سطح تقاضا، درجه کیفیت و قیمت مواد اولیه مصرفی با نوساناتی مواجه است.

قیمت پارچه ویسکوز پلی استر لاکرا در تهران

الیاف پارچه ویسکوز پلی استر لاکرا چیست؟

الیاف پارچه ویسکوز پلی استر لاکرا چیست؟

در این مطلب ما را دنبال کنید تا با یک دیگر به معرفی جامع پارچه های ویسکوز و بررسی کامل الیاف پارچه ویسکوز پلی استر لاکرا بپردازیم تا باعث افزایش اطلاعات عمومی شما نسبت به این محصول شویم و شما عزیزان با آگاهی کافی و در نظر گرفتن نیاز شخصی به آسانی اقدام به انتخاب و خرید کنید. به صورت کلی، الیاف پارچه های موجود در بازار با یکدیگر متفاوت است .

لازم به ذکر است که پارچه ویسکوز ریون دارای ماهیت گیاهی، سلولزی و الیافی کاملاً طبیعی می‌باشد و به الیاف ساخت دست بشر شهرت دارد؛ در حالی که الیاف پلی استر کاملاً مصنوعی و مشتق گرفته از مواد نفتی است. همچنین، شایان ذکر است که پارچه های ویسکوز بر اساس الیاف آن به دو دسته کلی پرز کوتاه و پرز بلند تقسیم بندی می‌شوند.

این محصول دارای ویژگی های بسیار زیادی است که پیش از خرید باید از آن آگاهی لازم داشت. یکی از مشخصات معروف این نوع پارچه آن است که جذب رطوبت بالایی دارد. آزمایشات نشان داده است که این پارچه الکتریسیته تولید نمی‌نماید و از ظاهری درخشان و براق برخوردار است. همچنین، به دلیل وجود نخ های لاکرا در آن دارای خاصیت کششی است.

لازم به ذکر است که پارچه های ویسکوز جزء دسته پارچه های خنک به حساب می‌آیند. در واقع، این نوع پارچه از خاصیت تنفسی بالایی برخوردار است و به عنوان هادی گرما عمل می‌کند. رنگ پذیری این پارچه بسیار بالا بوده و همین امر سبب شده است که در طیف وسیعی از رنگ های گوناگون تولید گردد.

مرکز فروش پارچه ویسکوز ریون تیپ لاکرا

مرکز فروش پارچه ویسکوز ریون تیپ لاکرا

مرکز فروش مجموعه ما پارچه ویسکوز ریون تیپ لاکرا را به صورت کاملاً مستقیم و بدون هیچ گونه واسطه ای با کیفیتی تضمینی در سطح عمده و خرده به مشتریان عرضه می‌کند.

با وجود نوسانات قیمتی موجود در بازار داخلی برای این محصول، مجموعه ما قیمتی بسیار مناسب و باور نکردنی در نظر گرفته است تا رضایت شما عزیزان را افزایش دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما