قیمت خرید پارچه فلامنت سوزنی ورزشی | مرکز فروش پارچه تریکو

پارچه فلامنت سوزنی، نوعی از پارچه متقال و تریکو بوده که بیشتر در دوخت لباس های ورزشی استفاده می شود. پارچه های فلامنت سوزنی ورزشی، انواع بسیار متنوعی داشته و در مراکز فروش انواع پارچه، در سراسر کشور ایران به فروش می رسند. این پارچه ها به دلیل کشسانی خوبی که دارند در انجام تمرینات ورزشی راحتی فوق العاده ای برای ورزشکاران فراهم می آورند. ما در این مطلب ضمن معرفی پارچه فلامنت سوزنی، به قیمت خرید پارچه فلامنت سوزنی ورزشی نیز، اشاره ای خواهیم داشت.

 

 

قیمت خرید پارچه فلامنت سوزنی ورزشی | مرکز فروش پارچه تریکو

مرکز فروش انواع پارچه تریکو فلامنت ورزشی

انواع پارچه ورزشی تریکو، در بسیاری از مراکز فروش سراسر شهر های مختلف کشور ایران، به صورت های مختلف عمده و یا خرده به فروش می رسند. مراکز فروش انواع پارچه تریکو فلامنت ورزشی، در ایران بیشتر در شهر های بزرگی چون تهران، اصفهان و شیراز وجود داشته و به فروش عمده پارچه های مختلف تولید شده در کارخانه های داخلی، می پردازند.

 

مراکز فروش بسیار معتبری در زمینه فروش پارچه نانو ورزشی تریکو در ایران، فعالیت می کنند که به دلیل دارا بودن سابقه ای طولانی در این حوزه و هم چنین کیفیت بالای محصولات عرضه شده، اعتبار ویژه ای در بین مردم و مشتریان از سراسر کشور پیدا کرده اند.  علاوه بر این، امروزه یکی از بزرگ ترین و مهم ترین مراکز فروش پارچه تریکو فلامنت ورزشی، سایت های اینترنتی و فروشگاه های آنلاینی هستند که در زمینه فروش انواع و اقسام پارچه ها فعالیت دارند و مشتریان با مراجعه به این سایت می توانند به راحتی محصولات مورد نیاز خود را خریداری نمایند.

 

 

مرکز فروش انواع پارچه تریکو فلامنت ورزشی

کارخانه تولید انواع پارچه فلامنت ورزشی

کارخانه های تولید کننده انواع پارچه فلامنت ورزشی با کیفیت؛ در کشور ایران، انواع پارچه گردباف تهران، پارچه ویسکوز کشی، انواع پارچه غواصی ضخیم و دیگر انواع پارچه را تولید کرده و به بازار عرضه می کنند.  این گونه کارخانه های تولیدی پارچه، عمدتا دارای سابقه ای بسیار طولانی در زمینه تولید انواع پارچه بوده و تجارب بسیار ارشمندی دارند و با استفاده از این تجارب، سعی می کنند تا بهترین محصولات را تولید کرده و به مشتریان عرضه کنند.

 

رمز موفقیت کارخانه های تولید انواع پارچه های فلامنت ورزشی، در طی سالیان دراز؛ همواره توجه به نیاز مشریان خود و کیفیت تولیدات و هم چنین توجه به اصول استاندارد تولید پارچه می باشد. کارخانه های تولید کننده انواع پارچه فلامنت ورزشی، معمولا به دلیل کیفیت بالای محصولات، به صادرات پارچه ایرانی به کشور های عراق و ترکیه نیز می پردازند که علاوه بر ارز آوری برای کشور و کمک به اقتصاد کشور، در اشتغال جوانان ایرانی نیز بسیار موثر است.

 

 

کارخانه تولید انواع پارچه فلامنت ورزشی

خرید عمده پارچه تریکو فلامنت

پارچه تریکو یکرو یا دورو فلامنت، یکی از پارچه های بسیار پر کاربرد می باشد. این پارچه ها در تمامی مراکز عمده فروشی پارچه، قابل خریداری است. قیمت پارچه فلامنت تریکو، به صورت عمده و کلی بسیار به صرفه تر از خرید پارچه تریکو به صورت خرده و جزیی می باشد. بنابراین تولیدی های پوشاک، اغلب تمایل به خرید عمده این محصولات دارند.

 

عمده فروشی هایی که در زمینه فروش انواع پارچه تریکو فلامنت فعالیت می کنند، در سراسر شهر های مختلفی از کشور ایران قرار دارند که مشتریان با مراجعه به این مراکز می توانند، به مقدار مورد نیاز خود پارچه سفارش دهند.  علاوه بر این، یکی دیگر از راه های خرید عمده پارچه های تریکو فلامنت، مراجعه به فروشگاه های اینترنتی فعال، در زمینه فروش عمده انواع پارچه های با کیفیت بالا و قیمت مناسب، می باشد. بنابراین، مشتریانی که قصد خرید عمده این گونه از پارچه ها را دارند، می توانند به راحتی با مراجعه به سایت ها، سفارش خود را ثبت کرده و درب منزل تحویل بگیرند.

 

 

خرید عمده پارچه تریکو فلامنت

شرکت پخش عمده پارچه در کشور

تولید انواع پارچه ها در کارخانه های داخلی؛ این پارچه ها به صورت عمده به سراسر نقاط کشور پخش می شوند. شرکت های پخش کننده این محصولات، معمولا دارای سابقه طولانی در زمینه پخش عمده پارچه بوده و با به کار گیری علوم و فنون پخش پارچه و هم چنین شناسایی نیاز بازار داخلی، به توزیع انواع و اقسام پارچه ها می پردازند.

 

هر کدام از شرکت های پخش کننده انواع پارچه؛ در سراسر کشور، به منظور جذب مشتریان بیشتر و فروش خوب محصولات؛ می کوشند تا بهترین و با کیفیت ترین پارچه های تولید شده را با مناسب ترین قیمت ممکن؛ به مشتریان عرضه کنند. رمز موفقیت و ماندگاری این شرکت ها، در طی سال های طولانی، همواره توجه به نیاز مشتریان و کیفیت محصولات عرضه شده و هم چنین استفاده از تجارب به دست آمده در طی سال ها؛ کار و فعالیت در این حوزه می باشد.

 

 

شرکت پخش عمده پارچه در کشور

قیمت روز انواع پارچه های فلامنت در بازار

قیمت پارچه، در بازار به عوامل بسیار زیادی وابسته است. در زیر به برخی از عواملی که در قیمت انواع پارچه های تریکو تاثیر گذار است، اشاره ای خواهیم داشت.

 

  1. کیفیت پارچه : بدون شک مهم ترین عامل در تعیین قیمت یک محصول، کیفیت جنس آن و مرغوبیت مواد اولیه به کار رفته در تولید آن می باشد. پارچه ها نیز از این قاعده مستثنی نیستند.
  2. شرکت و برند تولید کننده : معمولا پارچه های خارجی قیمت بالا تری نسبت به پارچه های ایرانی مشابه دارند. اگر به مراکز فروش پارچه خارجی و داخلی مراجعه کنید، این تفاوت قیمت را به وضوح خواهید دید.
  3. روش خرید: به طور کلی روش خرید عمده و مستقیم، نسبت به خرید خرده و غیر مستقیم قیمت محصول را کاهش می دهد.
  4. نوع و جنس پارچه: به طور مثال قیمت پارچه ویسکوز با قیمت فروش پارچه فلامنت، متفاوت است.

 

مشریانی که قصد خرید انواع پارچه های تریکو را دارند، با یک گشت و گذار ساده در اینترنت می توانند از قیمت روز انواع پارچه، اطلاع پیدا کنند.

 

 

قیمت روز انواع پارچه های فلامنت در بازار

تفاوت پارچه های فلامنت ورزشی و بیمارستانی

پارچه های فلامنت انواع مختلفی دارند و هر کدام ویژگی های خاصی دارند و همین خصوصیات پارچه فلامنت، آنها را برای مصارف متفاوتی مناسب کرده است.  به طور کلی پارچه های فلامنت به دو گروه کلی فلامنت لباسی و فلامنت ورزشی تقسیم بندی می شوند که در پارچه های فلامنت بیمارستانی، زیر مجموعه ای از پارچه های فلامنت لباسی می باشد.

 

در زیر به برخی از تفاوت های فلامنت های ورزشی و بیمارستانی خواهیم پرداخت.

  1. سایز الیاف : اولین تفاوتی که بین پارچه فلامنت وزشی با پارچه های فلامنت بیمارستانی وجود دارد، این است که سایز الیاف مورد استفاده در پارچه ورزشی درشت تر است.
  2. لطافت پارچه : پارچه های بیمارستانی به دلیل جلوگیری از ایجاد حساسیت در پوست بدن بیماران، دارای بافت لطیف تر و ظریف تری می باشند.
  3. کشسانی : به دلیل تطابق بهتر لباس های ورزشی با اعمال کششی حین ورزش، این پارچه دارای خاصیت کشسانی بیشتری هستند.
  4. براقیت : پارچه های ورزشی نسبت به فلامنت های بیمارستانی، دارای براقیت بالاتری می باشند.

 

تفاوت پارچه های فلامنت ورزشی و بیمارستانی

فروش اینترنتی پارچه فلامنت درجه یک

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و راه های ارتباطی؛ برای خریداری محصولات مختلف از جمله پارچه های متنوع؛ نیازی به حضور در بازار های سطح شهر وجود ندارد و مشتریان می توانند در هر ساعت از شبانه روز به راحتی خرید خود را انجام دهند. بدین رو، در حال حاضر سایت ها و فروشگاه های اینترنتی بسیار معتبری در کشور ایران، در زمینه فروش انواع و اقسام پارچه ها، فعالیت می کنند که به عنوان بزرگ ترین پارچه سرای اینترنتی، شناخته می شوند.

 

در این گونه سایت ها، پارچه های مختلف در عرض های متفاوت و با طرح های متنوع، به نمایش گذاشته می شود و قیمت پارچه کیلویی، ذکر می شود تا مشتریان قادر به مقایسه قیمت ها بوده و انتخابی درست و مطمئن داشته باشند. معمولا در این سایت ها، امکان مشاوه آنلاین با متخصصین مربوطه نیز؛ برای مشتریان فراهم شده است.

 

 

فروش اینترنتی پارچه فلامنت درجه یک

مشخصات فنی پارچه فلامنت سوزنی

پارچه فلامنت سوزنی؛ یکی از انواع پارچه های فلامنت ورزشی می باشد که برای تولید و دوخت لباس های ورزشی استفاده می شود.  نوع بافت این پارچه ها به صورت سوزنی و لوزی، لوزی می باشد و به دلیل وجود درصد بالای لاکرا در تولید آن؛ خاصیت کشی خوبی دارد که اجازه انجام تمرینات کششی و ورزشی را فراهم می آورد. پارچه های فلامنت ورزشی، در مدل های متفاوتی تولید می شوند که میزات متراژ هر یک از آنها متفاوت است، اما به طور کلی؛ پارچه های فلامنت سوزنی متراژی، معادل ۴٫۲۰ سانتی متر می باشد.

 

یکی از مزیت های پارچه های فلامنت سوزنی، نسبت به دیگر پارچه های ورزشی، این است که این پارچه ها عموما دارای قابلیت چاپ پذیری بسیار خوبی هستند که به راحتی می توان، برند های تبلیغات و لوگو های مختلف را روی پیراهن ورزشکاران چاپ کرد. این پارچه ها نیز مانند دیگر انواع پارچه ها؛ به صورت عمده و یا جزیی در فروشگاه ها و سایت های اینترنتی، به فروش می رسند.

 

 

مشخصات فنی پارچه فلامنت سوزنی

بافت و توزیع انواع پارچه های فلامنت

همان طور که گفته شد؛ انواع پارچه های فلامنت، پس از تولید و بافته شدن در کارخانه های مختلف سراسر کشور، به صورت عمده به تمام کشور پخش و توزیع می شوند.  بافت انواع پارچه های فلامنت در کارخانه های ایرانی، با دستگاه های بسیار پیشرفته و تجهیزات بسیار مدرنی انجام می شود که کیفیت و دوام پارچه ها را تحت تاثیر قرار می دهد.

 

توزیع محصولات تولید شده، به سراسر کشور ایران توسط شرکت های توزیع کننده این محصولات؛ این امکان را برای مشتریان فراهم می آورد که  در هر جایی از ایران که زندگی می کنند، به راحتی به بهترین و با کیفیت ترین پارچه ها دسترسی داشته باشند.  توزیع انواع پارچه های فلامنت، تا حدود زیادی توسط شرکت ها و نمایندگی های معتبری که در شهر های مختلف به فروش این محصولات می پردازند نیز انجام می شود. علاوه بر این، فروشگاه های اینترنتی، نقش مهمی در توزیع و پخش انواع پارچه های فلامنت در سراسر کشور، دارند.

 

 

بافت و توزیع انواع پارچه های فلامنت

خریدار پارچه های فلامنت ارزان قیمت

خریداران پارچه فلامنت ارزان، عمدتا افرادی هستند علاوه بر زیبایی و شیک بودن پارچه، به قیمت آن نیز توجه دارند. علاوه بر این، یکی دیگر از خریداران پارچه های فلامنت ارزان قیمت؛ تولید کنندگان پوشاکی می باشند که برای کاهش قیمت پوشاک تولید شده در کارخانه، به خرید پارچه ارزان تر روی می آورند تا در نهایت خرید قیمت محصول تولید شده، پایین تر آمده و مشتریان بیشتری توانایی خرید این محصولات را داشته باشند.

 

مشتریان برای خرید انواع پارچه های ارزان قیمت فلامنت، می توانند با یک گشت و گزار ساده در اینترنت؛ لیست فروشگاه ها و مراکز خرید پارچه ارزان قیمت فلامنت را یافته و خرید خود را انجام دهند. لازم به ذکر است که ارزان قیمت بودن پارچه؛ دلیلی بر عدم کیفیت آن نخواهد بود و پارچه های ارزان قیمت بسیاری وجود دارد که کیفیت بسیار بالایی دارد.

 

 

خریدار پارچه های فلامنت ارزان قیمت

خرید مستقیم پارچه فلامنت از تولید کننده

همان طور که اشاره شد، خرید انواع پارچه ها از جمله پارچه های فلامنت، به صورت های مختلفی شامل خرید مستقیم و یا غیر مستقیم در سراسر شهر های مختلف کشور ایران، انجام می شود.  در خرید مستقیم انواع پارچه، این پارچه ها به طور کاملا مستقیم از تولید کنندگان این پارچه ها به دست مصرف کنندگان و مشتریان آن می رسد. امروزه خرید بدون واسطه و مستقیم تمام محصولات از جمله پارچه، بسیار مرسوم شده است و مشتریان، استقبال زیادی از این روش داشته اند.

 

خرید مستقیم کالا ارتباط تنگاتنگی با قیمت پارچه دارد، به طوری که در خرید مستقیم، با حذف واسطه ها و دلالان؛ قیمت نهایی پارچه ها تا حدود بسیار زیادی کاهش می یابد. در حال حاضر، فروشگاه ها و مراکز بسیار زیادی در سطح شهر های مختلف فعالیت می کنند که به عرضه مستقیم انواع پارچه به مشتریان مشغول اند. علاوه بر این؛ در اینترنت نیز سایت های بسیار زیاد و متنوعی وجود دارند که انواع پارچه ها را به صورت مستقیم از تولید کنندگان آنها به دست مشتریان آنها می رسانند.

 

 

خرید مستقیم پارچه فلامنت از تولید کننده

عمده فروشی انواع پارچه اعلا در تهران

همان طور که پیش تر نیز اشاره شد؛ انواع پارچه های تولید شده در کارخانه های مختلف ایرانی، پس از تولید به صورت های مختلفی به مشتریان عرضه می شوند که یکی از آن ها فروش عمده پارچه های اعلا و درجه یک تولیدی می باشد. عمده فروشی های بسیار زیادی، در زمینه فروش عمده محصولات با کیفیت بالا و اعلا، در شهر های مختلف کشور ایران و به خصوص شهر های بزرگی چوت تهران، وجود داشته و فعالیت می کنند.

 

عمده فروشی هایی که در شهر تهران، به فروش عمده انواع پارچه ارزان و اعلا می پردازند، به دلیل کیفیت بالای محصولات عرضه شده و هم چنین موفقیت در جلب رضایت مشتریان، اعتبار ویژه ای در بین مردم دارند. علاوه بر این، امروزه عمده فروشی های معروف شهر تهران؛ سایت های اینترنتی معتبری دارند که محصولات موجود در فروشگاه را به مشتریان خود اعلام کرده و در مورد مشخصات و قیمت هر کدام از آن ها اطلاعات مفیدی را در اختیار مشتریان قرار می دهند.

 

 

عمده فروشی انواع پارچه اعلا در تهران

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما