قیمت انواع پارچه گردباف جودون

پارچه گردباف جودون به دلیل کیفیت خوب و مرغوب بودنش کاربرد بسیاری دارد، و بسیاری از تولیدی های لباس از خریدار های پر طرفدار پارچه گردباف جودون هستند و در انواع تی شرت ها و مانتو ها و لباس های بچگانه بسیار استفاده می شود، قیمت انواع پارچه گردباف جودون بستگی به کیفیت و جنس پارچه دارد، از این پارچه در تولید و دوخت انواع کیف و روکش صندلی ماشین های شما نیز استفاده می شود.

قیمت انواع پارچه گردباف جودون

۳ نکته در مورد پارچه گردباف جودون ویسکوز

3 نکته در مورد پارچه گردباف جودون ویسکوز ۳ نکته در مورد پارچه گردباف جودون ویسکوز:

  1. نحوه تشخیص پارچه است،
  2. بهترین نوع الیاف، الیاف پنبه هستند و خیلی مهم است که شما در کالای خواب الیاف پنبه ای را داشته باشید. چون یک سوم عمر در خواب سپری می شود و همین طور برای بیماری های تنفسی آلرژی های پوستی مهم است که پس از تشخیص دادن برای شما این یکی از راحت ترین و سریع ترین روش ها برای تشخیص پنبه است. از راه های دیگری همچون آزمایشگاه و تجربه های زیاد هم می توانید تشخیص بدهید.

در پارچه گردباف جودون به جای چاپ روی سطح پارچه الگوی پیچیده ای روی تار پارچه بافته شده است که این الگو روی پارچه نقش بسته می شود، به این معنا که طرح برجسته روی پارچه در روند بافت پارچه شکل می گیرد، مخترع این نوع پارچه گردباف جودون یک بافنده فرانسوی بود که این فناوری را اختراع کرد بنابراین این پارچه به افتخار این مخترع نام گذاری شد.

توزیع مستقیم پارچه گردباف جودون

توزیع مستقیم پارچه گردباف جودون پارچه گردباف ویسکوز در لباس مردانه و زنانه و دامن و شومیز مورد استفاده قرار می گیرد. معمولا با عرض صدو پنجاه هستند و دو درصد آبرفت دارند و صد درصد نخی هستند، توزیع پارچه گردباف معمولا به صورت عمده برای تولیدی ها عرضه می شود. بافت این پارچه به صورت لوزی و با ضخامت است. از ترکیب پلی استر با الیاف پارچه گردباف جودون باعث می شود پارچه از جنس نرم و لطافت خاصی برخوردار شود.

توزیع مستقیم پارچه گردباف جودون به سایر کشورها توسط کشور ما تامین شده و صادر می شود، پارچه یکی از اصلی ترین و مهم ترین کشف های انسان می باشد که در عصر امروز از جنس و نقش و طرح گوناگونی برخوردار است، یکی از پارچه های پر استفاده پارچه گردباف جودون است که برای فصل های مختلف نیز در بازار عرضه می شود، از مزایای قابل توجه این پارچه نرمی و لطافت این نوع پارچه ها است.

بسیار راحت و مناسب تمام سنین است. حالت کشی پارچه های گردباف جودون برای لباس های اندامی بسیار کاربردی است و بعد از چندین بار شستشوی این پارچه ها پرز نمی دهند و با داوم هستند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما