فروش پارچه گردباف کشی عمده ای | لیست قیمت انواع پارچه در بازار

گردباف نامی است که به یک نوع خاص و ویژه از بافت و ریسندگی پارچه اطلاق می‌شود. پارچه‌هایی که به صورت گردبافی تولید می‌شوند خصوصیات مشخصی دارند. از جمله این پارچه‌ها، تریکو است. اگر می‌خواهید از آخرین لیست قیمت انواع گوناگون این پارچه‌ها در بازارهای داخلی ایران مطلع گردید باید به یکی از شعب شرکت‌های پخش و فروش پارچه گردباف کشی عمده‌ای مراجعه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این مورد، این مطلب را تا انتها مطالعه نمایید.

فروش پارچه گردباف کشی عمده ای | لیست قیمت انواع پارچه در بازار

پارچه تریکو چیست؟

واژه تریکو، نامی است که به یک روش خاص از ریسیدن و بافتن نخ ها اطلاق می‌شود. پارچه‌های تریکو، با استفاده از نخ‌های مختلفی، که ممکن است یک نوع نخ طبیعی یا مصنوعی باشد بافته می‌شوند. این پارچه‌ها نرم، لطیف، سبک و انعطاف پذیرند. همچنین در رنگ‌ها و نقش‌های مختلفی وجود دارند. ویژگی مثبت آن‌ها، داشتن امکان چاپ روی پارچه است . این امر از طریق دستگاه‌های چاپ پیشرفته این کار انجام می‌شود.

از پارچه‌های تریکو برای دوختن انواع تیشرت، شلوار، زیرپوش و به طور کلی لباس های راحتی زنانه، مردانه و بچه گانه استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید این پارچه‌ها را با مناسب‌ترین و به صرفه‌ترین نرخ تهیه کنید، باید به یکی از شعب و نمایندگی‌های فعال شرکت پخش آن‌ها در سرتاسر کشور مراجعه نمایید. در این مراکز، پارچه ها در حجم عمده و یا جزئی، با کمترین سود و به نرخ تولیدی به مشتریان ارائه می‌گردند.

پارچه تریکو چیست؟

آشنایی با انواع بافت های این پارچه

پارچه‌های تریکو با روش های مختلف و گوناگونی بافته می‌شوند. اگر قصد آشنایی با انواع مختلف بافت‌های آن را دارید. با ادامه این مطلب همراه باشید.

روش‌های مختلف بافت الیاف پارچه شامل موارد زیر است:

  • تخت باف : در این روش پارچه‌ها با دو رشته نخ یعنی تار و پود بافته می‌شوند.
  • گرد باف یا بافت حلقوی : در این روش بافت، از پود استفاده نمی‌شود. در واقع پارچه فقط بوسیله پود بافته خواهد شد.
  • کشباف : این روش بافت در تولید لباس زیر، جوراب و دستکش به کار می‌رود.

یکی از مواردی که در خرید این محصول باید در نظر داشت این است که، این نوع پارچه ها بعد از برش دادن و در زمان دوخت لباس لول می‌شوند. این مسئله ممکن است برای خیاط و مصرف کننده ایجاد مشکل کند. پس در زمان خرید از عدم وجود این مسئله توسط فروشنده آن مطمئن شوید.
مزیت پارچه‌های تریکو، قیمت مناسب، تنوع رنگ و طرح، گستردگی تولید، مرغوبیت مطلوب و دوام خوب آن است. همین عوامل باعث شده است که این پارچه طرفداران بسیاری داشته باشد. در نتیجه در صنایع تولید لباس مورد استفاده قرار گیرد.

کارخانه‌های تولیدی پارچه گردباف تهران و شهرستان‌ها، هر سال حجم بسیار زیادی از این کالا را تولید و به صورت عمده روانه بازارهای داخلی و خارجی می‌کنند. در نهایت با قیمت مناسبی به فروش می‌رسانند.

آشنایی با انواع بافت های پارچه تریکو

بزرگترین تولید کننده انواع پارچه های گردبافی

انواع پارچه گردبافی تولید پارچه گردباف در ایران به طور گسترده و در انواع مختلفی صورت می‌گیرد. چند نمونه از این پارچه ها شامل موارد زیر هستند:

  •  تریکو
  •  ریون
  •  فلامنت
  •  کریستال

این نوع پارچه‌ها با دستگاه‌ها و ماشین آلات گردبافی مدرن کامپیوتری بافته می‌شوند. همچنین از رنگ ها و نقش های متنوعی در آن‌ها استفاده می‌شود. اگر می‌خواهید با بزرگترین واحد صنعتی تولید کننده این محصولات آشنا شوید. به اطلاعات کاملی در این زمینه دست یابید، یا باید به سراغ تولید کنندگان آن ها بروید و یا فروشندگان پارچه.

بزرگترین تولید کننده انواع پارچه های گردبافی

فروش مستقیم پارچه تریکو از کارخانه

مدیران مراکز و شرکت‌های پخش، با مراجعه کردن به کارخانه پارچه تریکو، حجم زیادی از این پارچه را از تولید کننده آن خریداری می‌کنند. سپس به صورت مستقیم به مصرف‌کنندگان ارائه می‌دهند. با کمترین قیمت به فروش می‌رسانند. پر مصرف‌ترین و محبوب‌ترین نوع این پارچه‌ها، پارچه تریکو لاکرا است.

این نوع پارچه به دلیل اینکه با بکارگیری نخ های لاکرا بافته شده‌اند، بسیار نرم و لطیف هستند. به علاوه خاصیت ارتجاعی زیادی دارند. از این پارچه در تولید لباس های جذب و انواع تیشرت استفاده می‌شود. برای خرید پارچه لاکرا با قیمت مناسب، بهتر است به یکی از شعب این شرکت ها مراجعه کنید یا با آن تماس برقرار سازید.

 

فروش مستقیم پارچه تریکو از کارخانه

فروشنده انواع پارچه به صورت کیلویی

پارچه کرپ انواع و اقسام متنوعی دارد. از جمله :

  • کرپ چادری (معمولا تولید کشور ژاپن هستند. پارچه هایی نرم و لطیف و به رنگ مشکی هستند. از آن ها برای دوخت چادر، دامن و مقنعه استفاده می‌شود. شامل انواع مختلفی هستند. از جمله: کرپ سوزنی و کرپ باربی)
  • کرپ اسکاچی (کرپ اسکاچی چون حالتی کشی و ارتجاعی دارد، برای دوخت لباس گزینه مناسبی است. همچنین انسان با آن احساس راحتی می‌کند. از آن بیشتر در دوختن مانتوها استفاده می‌شود)
  •  گلدار (با آن لباس های زنانه مثل پیراهن و کت و دامن دوخته می‌شود)
  • حریر (ظریف و بادوام است و گزینه مناسبی در وخت لباس های رسمی و مجلسی می‌باشد)
  •  دیوز (پارچه ای بسیار سبک و نرم است)
  •  فلورانس (پارچه ای است که به هیچ وجه چروک بر نمی‌دارد)

برای خرید انواع پارچه کرپ با قیمت مناسب، بهتر است آن را به صورت کیلویی از مراکز اصلی عرضه‌کننده و فروشنده تهیه کنید. به این ترتیب پارچه با نرخ بسیار ارزان‌تر از بازار در اختیارتان قرار خواهد گرفت. همچنین می توانید قبل از اقدام به خرید قیمت پارچه کرپ را در سایت‌های اینترنتی جستجو کنید.

فروشنده انواع پارچه به صورت کیلویی

مرکز خرید این کالا به صورت کیلویی

افرادی که متقاضی و خریدار پارچه کیلویی هستند، می توانند با مراجعه کردن به مرکز اصلی خرید و فروش پارچه در سراسر کشور بخصوص بازار بزرگ تهران مراجعه کنند. در این مراکز انواع پارچه از جمله تریکو‌کشی، در حجم گسترده ای به مشتریان ارائه می‌گردد. به علاوه به صورت کلی یا جزئی به فروش می‌رسد. در صورتی که شما سفارش خرید عمده و کلی بدهید، تخفیف های ویژه‌ای دریافت خواهید کرد.

برای اطلاع از نرخ و قیمت پارچه کیلویی بهتر است به مراکز عمده‌فروشی پارچه و شرکت های پخش کننده این محصولات مراجعه کنید. همچنین می‌توانید تلفن های آن‌ها تماس برقرار سازید. به علاوه با جستجو کردن در سایت‌های اینترنتی نیز می‌توانید به روز ترین نرخ این کالا را استعلام کنید.

مرکز خرید پارچه تریکو کشی به صورت کیلویی

 این کالای درجه۱ برای خرید عمده

پارچه‌های تریکو نخی، از نخ‌های تریکو و پنبه ای تولید می‌شوند. برای خرید پارچه های اعلا و باکیفیت با نرخ مناسب، بهتر است به سراغ مراکز فروش عمده آن‌ها بروید. همچنین با برقرار کردن ارتباط با یکی از پل های ارتباطی این مراکز در فضای مجازی می‌توانید از لیست قیمت پارچه نخی در بازارهای داخلی مطلع گردید.

این پارچه در تولید انواع لباس از جمله جوراب، لباس زیر، تیشرت و … استفاده می‌شوند. این پارچه‌ها هم دوام مطلوبی دارند، هم ظاهری زیبا و هم قیمت مناسب. به همین دلیل تمام افراد جامعه با هر توان مالی می‌توانند آن ها را خریداری نمایند.
همین عامل سبب شده است که اکثر مراکز و شرکت‌های تولیدی لباس، توجه ویژه ای به این پارچه ها نشان دهند. از آن ها در سطح گسترده ای برای تولیدات خود بهره ببرند. بیشترین استفاده از تریکو در کارگاه‌های جوراب بافی است که سرمایه اولیه زیادی هم نمی‌خواهد. افراد جویای کار می‌توانند به راه اندازی چنین واحدهایی بیندیشند.

پارچه تریکو نخی اعلا برای خرید عمده

لیست قیمت این کالا در انواع مختلف

برای آگاه شدن از به روز ترین لیست قیمت پارچه‌های تریکو در مدل‌ها و انواع مختلف، یا باید به جستجو کردن در وب سایت‌های اینترنتی مربوطه بپردازید. همچنین می‌توانید به سراغ فروشندگان این محصولات بروید. اما برای خرید پارچه ارزان قیمت، بهتر است یا مستقیما به کارخانه‌های ریسندگی مراجعه کنید. آن را از فروشنده عمده محصول خریداری کنید.

پارچه ها در مدل‌های مختلفی از نظر چاپ نقش و رنگ وجود دارند. از جمله یک رو و دورو. به عنوان مثال پارچه یکرو پنبه‌ای و پارچه ملانژ دورو. در نوع یکرو فقط یک طرف پارچه نقش و رنگ دارد و در نوع دورو هر دوطرف آن. به طوری که می شود از هر دو سوی آن برای دوخت لباس استفاده کرد.

لیست قیمت پارچه تریکو در انواع مختلف

تولید انواع پارچه گردبافی ریون فلامنت

ریون پارچه ای است با حالت ارتجاعی و کشسانی خیلی زیاد این پارچه وزنی سبک و جنسی بسیار نرم و لطیف دارد. از این پارچه در دوخت لباس‌های مجلسی، دامن، تیشرت و حتی مانتو استفاده می‌شود. روش بافت الیاف این پارچه گردبافی است. همچنین ممکن است با الیاف فلامنت در زمان تولید ترکیب شود.

انواع این محصول در رنگ های متنوع و به شکل‌های مختلف، ساده و طرح دار در بازار وجود دارد. این پارچه‌ها بیشتر از همه برای دوخت شلوارهای راحت خانگی مناسب هستند. ویژگی اصلی آن ‌ها این است که با وجود لطافت زیاد دوام و استحکام خوبی دارند. ثبات رنگی آن‌ها نیز زیاد است.

برای خرید ریون فلامنت، می توانید به موسسات پخش کننده آن در سرتاسر کشور مراجعه کنید. یا به سراغ فروشگاه‌های معتبر عرضه پارچه بروید. در این مراکز می‌توانید پارچه را به شکل کیلویی، توپی، عدلی، طاقه ای و یا متری تهیه کنید. نرخ پارچه در هر یک از این روش‌های خرید متفاوت است. همچنین ارزان‌ترین قیمت در خرید کیلویی به شما ارائه می‌شود.

تولید انواع پارچه گردبافی ریون فلامنت

عرضه پارچه ویسکوز کشی تیپ لاکرا

پارچه‌های ویسکوز تیپ لاکرا، دارای حالت کشی هستند. این پارچه ها با نخ ویسکوز و لاکرا بافته می‌شوند. نخ ویسکوز در واقع زمینه و منشاء آن از گیاهان و طبیعت است. این نخ‌ها را با خمیر کردن سلولزهای گیاهی بدست می‌آورند. پس نمی‌توان آن را کاملا یک نوع نخ مصنوعی و صنعتی قلمداد کرد. فقط روش ساخت آن متفاوت است.

پارچه‌های ویسکوزیته نسل جدیدی از پارچه‌ها هستند که به خوبی توانستند به محبوبیت زیادی در بین مردم دست یابند. امروزه دامنه استفاده از آن‌ها بسیار گسترده و متنوع است. برای اطلاع از قیمت پارچه ویسکوز باید سری به شرکت‌های توزیع عمده آن ها بزنید. همچنین می‌توانید با تلفن واحد پشتیبانی این شرکت‌ها تماس بگیرید. البته جستجو کردن در سایت‌های آنلاین هم راه حل مناسبی است.

در این سایت‌ها، هم آخرین اخبار مربوط به نوسانات قیمت این محصولات در بازارهای داخلی و خارجی در اختیار شما قرار می‌گیرد. هم اطلاعات مختصری درباره تولیدکنندگان، روش تولید، جنس پارچه و موارد مصرف و کاربرد آن. به علاوه امکان ثبت کردن سفارش و خرید محصول به شکل غیر حضوری نیز برای شما وجود دارد. به این ترتیب شما نیازی نخواهید داشت که برای خرید پارچه از خانه خود خارج شوید.

عرضه پارچه تریکو ویسکوز کشی تیپ لاکرا

خریدار پارچه تریکو پنبه ای ارزان قیمت

افرادی که خریدار پارچه‌های تریکو پنبه ای یا نخی هستند، بهتر است برای سفارش و خرید محصول مورد نظر خود به فروشگاه‌های معتبر و نمایندگی‌های رسمی پخش کننده آن مراجعه کنند. در نهایت محصول را به شکل کلی بخرند. چراکه قیمت عمده پارچه نسبت به خرید متری یا طاقه ای آن خیلی ارزان‌تر است.

مدیران و صاحبان شرکت‌های پخش، عمدتا بار مورد نیازشان را مستقیما از کارگاه های نساجی به صورت یکجا خریداری می‌کنند. به این ترتیب کمترین نرخ را برای آن می‌پردازند. سپس اجناس را در مرکز فروش به صورت کلی یا جزئی به مشتریان ارائه می‌دهند. در نهایت چند درصد سود برای فروش در نظر می‌گیرند.
در صورتی که مشتری سفارش پارچه در حجم زیاد و عمده را بدهد، تخفیف‌های قابل توجهی به او تعلق می‌گیرد. میزان این سود به حداقل می رسد. کالا نیز به قیمت تولیدی به او عرضه خواهد شد.

خریدار پارچه تریکو پنبه ای ارزان قیمت

شرکت پخش انواع متفاوت این کالا در کشور

شرکت‌ها و مراکز پخش و توزیع عمده و کلی انواع این محصول، این محصولات را در سرتاسر کشور عرضه می‌کنند و به فروش می رسانند. این مراکز تامین کننده بار مورد نیاز فروشگاه‌های کوچک سطح شهر ها هستند. صاحبان این فروشگاه‌ها محصول را به صورت کلی از آن ها خریداری می‌کنند. سپس به شکل جزئی به مصرف کننده ارائه می‌دهند.

این پارچه یکی از پر مصرف ترین پارچه‌ها در صنعت تولید البسه است. این پارچه‌ها به علت اینکه دوام خوب، انعطاف بالا، قابلیت رنگ آمیزی و چاپ و مهم تر از همه قیمت ارزانی دارند. در نتیجه توسط اقشار مختلف جامعه مورد استقبال قرار می‌گیرند.

به همین دلیل واحدهای تولیدی و نساجی، حجم بسیار بالا و انبوهی از این محصولات را تولید و روانه بازار می‌کنند. اما باید بدانید تریکو اسم یک نخ یا الیاف خاص نیست. بلکه روش بافت و تولید پارچه است. نخی که به روش تریکو بافته می‌شود ممکن است پنبه‌ای یا پلی استری باشد.

شرکت پخش انواع پارچه تریکو در کشور

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما