فروش پارچه دورس پنبه دو نخ لاکرا

پارچه ها در انواع مختلفی با طرح های گوناگون و رنگبندی های خاص در جنس های متنوع تولید بالایی دارند. پارچه دورس پنبه دو نخ لاکرا نیز یکی از انواع پارچه هایی می باشد که بسیار مورد توجه بوده و از فروش بالایی برخوردار است. قروش این پارچه ها در عالی ترین کیفیت با بهترین قیمت های خرید و فروش انجام می گیرد و می توان با صرف هزینه های پایین آنها را به راحتی تهیه کرد.

فروش پارچه دورس پنبه دو نخ لاکرا

مشخصات فنی پارچه دورس دو نخ

مشخصات فنی پارچه دورس دو نخ پارچه های دورس را بسیاری از افراد برای موارد مختلف به کار برده و با انواع مختلف آنها به خوبی آشنایی دارند. این نوع پارچه ها جزو پارچه های پاییزه و زمستانه می باشند و دارای مشخصات منحصر به فردی هستند که بر این اساس میزان عرضه و خرید و فروش بالایی دارند. از جمله مهم ترین مشخصات انواع پارچه های دورس دو نخ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دارای ضخامت بسیار بالایی بوده و کاملا مقاوم هستند
  • نخ های تشکیل دهنده این پارچه ها نخ های دورس، پنبه و استر می باشد که کیفیت فوق العاده ای به این پارچه ها می بخشد
  • انواع لباس های مرغوب ورزشی و لباس های گرم و ضخیم با استفاده از این پارچه ها به راحتی قابلیت تهیه شدن را دارند
  • دارای بهترین برند های تولیدی می باشند که در بین عموم مردم کاملا شناخته شده هستند

و بسیاری از مشخصات مختلف دیگر که بر اساس آنها همه ساله میزان تولید و خرید و فروش بالایی دارند. پارچه های فوث نرخ مناسبی را نیز دارند و می توان به میزان نیاز بر اساس ویژگی ها و مشخصات کالا آنها را تهیه کرده و بهترین و مطلوب ترین موارد استفاده را از آنها داشت.

عرضه مستقیم پارچه دورس پنبه ضخیم

عرضه مستقیم پارچه دورس پنبه ضخیم پارچه دورس ضخیم از بهترین پارچه هایی می باشد که سالانه میزان عرضه بالایی دارند. این پارچه ها پس از تولید بیشتر به صورت مستقیم عرضه شده و به راحتی به دست خریداران مختلف این نوع پارچه ها می رسند.

عرضه پارچه دورس به صورت مستقیم انجام می گیرد و با نرخ مناسب و به قیمت درب کارخانه در این نوع عرضه توزیع شده و به دست خریداران مختلف خود می رسند. انواع پارچه های مورد نظر در نوع ضخیم به روش های مختلفی عرضه می گردند.

عرضه مستقیم بهترین انواع پارچه های دورس پنبه ضخیم به صورت آنلاین و حضوری انجام می گیرد و خریداران نیز بهترین مدل های آنها را در رنگبندی های ویژه با نرخ ارزان خریداری می کنند و برای تهیه البسه مختلف آنها را به کار می برند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما