فروش ویژه پارچه ویسکوز ۱۰۰%

فروش پارچه ویسکوز، ۱۰۰٪  از رونق بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. شرایط اقتصادی کشور موجب شده است که، قیمت انواع منسوجات از جمله پارچه‌های ویسکوز در کشور مدام در حال تغییر و تحول می‌باشند. بنابراین خریداران این محصولات به دنبال روشی برای خرید این پارچه‌ها با قیمتی بسیار مناسب می‌باشند.

 

 

 

بهترین پارچه ویسکوز ۱۰۰%

همانطور که در متن فوق ذکر شد پارچه‌ های ویسکوز ۱۰۰درصد از انواع پارچه ساخته شده توسط بشر می‌ باشند. نکته‌ ای که در مورد این پارچه‌ ها وجود دارد، این است که از جنس پنبه و الیاف طبیعی هستند. همین موضوع سبب شده که از آن ها با نام پارچه‌ های بازیافتی ساخته شده به دست ساز یاد شود.

از جمله ویژگی‌های منحصر به فرد این نوع پارچه‌ ها می‌ توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • این پارچه‌ها دارای جذب آب بسیار خوب و قابل توجهی می‌ باشند.
  • پارچه‌ های ویسکوز نسبت به دیگر انواع پارچه‌ های طبیعی ساخته شده از پنبه، دارای رنگی روشن تر و خوشرنگ تر هستند.
  • این نوع پارچه ها می‌توانند به سادگی هوا را درون خود جریان دهند. همین موضوع سبب می‌ شود که این نوع از پارچه ها بسیار خنک باشند. لذا از جمله پارچه‌ های تابستانه به حساب می‌ آیند‌.
  • نکته‌ ی قابل توجه دیگر در مورد این پارچه‌ها این است که از لحاظ ظاهری این محصولات به اصطلاح پارچه‌ هایی خشک هستند. همچنین خاصیت بازگشتی کمی دارند و لذا همین موضوع سبب می‌شود به سادگی چروکیده شوند.

 

بهترین پارچه ویسکوز 100%

پارچه ویسکوز تیپ‌ لاکرا

پارچه ویسکوز تیپ لاکرا، پارچه‌ای کشسانی با منشاء گیاهی می‌باشد که فوق العاده زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین در هر رج الیاف ویسکوز لاکرا قرار گرفته است و در هم تنیده و بافته می‌شود.

این پارچه، با کیفیت و بادوام است. با منشاء گیاهی، لطیف و نرم، رنگ های مختلف و متنوع برای پیراهن، دامن، شلوار، سارافون، مانتو، البسه مجلسی، رومیزی، ملحفه و… مورد استفاده زنان و مردان و کودکان و برای لوازم خانگی قرار می‌گیرد.

این پارچه نرم، لطیف و پر کاربرد برای بانوان و دختر خانم ها با نازل‌ترین قیمت‌ ها در اختیار کارخانه‌ ها و در کف بازار به صورت عمده قرار می‌ گیرد.

 

 

پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا

پارچه پلی استر ویسکوز لاکرا از محصولات بسیار متنوع و خوب ما می‌ باشد. این پارچه، ترکیبی از پایه طبیعی، شیمیایی، لطیف و نرم می‌ باشد. این نوع پارچه از ترکیب سه الیاف پلی استر، ویسکوز و لاکرا می‌ باشد.

ترکیب این سه الیاف باعث استحکام، کیفیت بسیار بالا، ضد بو و آلرژی، ضد حساسیت پارچه می‌ شود. ضمن اینکه در برابر رطوبت تجزیه پذیری مقاومی داشته و شکل خود را حفظ می‌ کند، چروک نمی‌شود و عمری طولانی به این پارچه می‌ دهد.

این پارچه رنگ‌ های متنوع و کاربرد های زیادی دارد. مانند: لباس مردانه، لباس زنانه، لباس کودکان، ست ورزشی، شلوار های اسلش، لباس های گرم در فصول سرد.

همانطور که می دانید پارچه ویسکوز و لاکرا هر دو بر پایه طبیعی بودن بسیار نرم و لطیف می‌ باشند. در ضمن پارچه پلی استر کمی سفت و گرم است و بر پایه شیمیایی می‌ باشد که ترکیب این سه نوع، یک پارچه زیبا و نرم به شما هدیه می‌ دهد. این پارچه طرح‌های زیبا و بسیار زیادی دارد. طرح‌ های ست مردانه و زنانه هم دارد تا شما کاملا از خرید خود راضی باشید.

این محصول منحصر به فرد را به شما مشتریان محترم با نازل‌ترین قیمت بازار ارائه می‌ نماییم و رضایت شما خرسندی ماست. حال که از مشخصات این منسوجات مطلع شدید حتما به فکر تهیه این محصولات افتادید، برای این موضوع مهترین مقوله، قیمت عمده این پارچه‌ ها است.

 

قیمت پارچه ویسکوز جدید

صادرات پارچه ویسکوز ۱۰۰%

برترین برندهای فعال در زمینه تولید انواع مختلف پارچه‌ های ویسکوز در کشور، سعی می کنند تا با تولید محصولاتی با کیفیت در زمینه صادرات  نیز قدم‌های بسیار موثر و بلندی بردارند. همچنین با صادرات این نمونه از پارچه‌ها، درآمد ارزی بسیار خوبی را برای کشور به ارمغان بیاورند. نکته‌ ای بسیار مهم و قابل تأمل در شرایط اقتصادی فعلی کشور به حساب می‌ آید.

کشورهایی که صادرات پارچه‌ ایرانی به آنها صورت می‌گیرد را می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • امارات متحده عربی
  • قطر
  • ترکمنستان
  • کویت
  • عراق
  • هندوستان
  • پاکستان

البته شایان ذکر است که با نخ ویسکوز، نخ‌ های دیگری ترکیب می‌کنند و پارچه‌ های دیگری به وجود می‌آید.

که در ادامه در مورد آن ها توضیحاتی را خدمت شما عرض می‌کنیم.

 

 

قیمت پارچه ویسکوز ۱۰۰%

قیمت عمده این محصول، بنا به تشکیل شدن از دو الیاف نیمه طبیعی با پایه طبیعی ویسکوز، لاکرا و عوامل کشسانی این پارچه بنگال بر اساس این عوامل قیمت آن تعیین می‌ شود.
این پارچه در فروش عمده، به صورت کیلویی قیمت گذاری می‌ شود و طاقه ای یا تناژ در بازار و کارخانه‌ ها عرضه می‌شود. در نتیجه با نازل‌ترین قیمت برای رضایت مندی و خرید مداوم شما مشتریان عزیز و گرامی عرضه می‌شود.

همچنین شما می توانید برای خرید این محصول با کیفیت بالا و قیمت مناسب به این سایت مراجعه و سفارش خود را ثبت نمایید.

 

قیمت پارچه ویسکوز ۱۰۰%

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما