فروش عمده پارچه دو نخ پنبه خارخورده زمستانی

فروشندگان پارچه دو نخ پنبه خارخورده زمستانی این محصول را به صورت عمده به فروش می رسانند. در این روش اگر مستقیما از فروشنده اصلی خرید انجام شود مقرون به صرفه تر می باشد.

 

فروش عمده پارچه دو نخ پنبه خارخورده زمستانی

خصوصیات پارچه های خارخورده چیست؟

خصوصیات پارچه های خارخورده چیست؟

در پاسخ به این پرسش باید این گونه توضیح دهیم که هنگام استفاده از پارچه تریکو پنبه بر خلاف پارچه ابروبادی طرح دار صادراتی برای دوخت لباس گرم برای آن که این پارچه ها بتوانند گرمای لازم را داشته باشند این محصول را خارزنی می کنند.

در فصل زمستان از پارچه های خارخورده استفاده می کنند. خارزنی همان کرک دار کردن پارچه می باشد که باعث می شود از ضخامت خوبی برخوردار شوند و در فصل سرما بسیار مناسب است.

سایت خرید پارچه تریکو دو نخ پنبه خارخورده

سایت خرید پارچه تریکو دو نخ پنبه خارخورده

چنان چه قصد خرید پارچه دو نخ پنبه را دارید پیشنهاد ما به شما این است که آن را از طریق تولید کنندگان تهیه کنید. چرا که آن ها امتحان خود را پس داده اند و محصولات با کیفیت و مرغوبی را به بازار عرضه داشته اند و به دلیل حذف واسطه ها می توان با قیمت پایین تری آن را خریداری نمود.

چرا که چنانچه مدل نامناسب یا کیفیت پایین انتخاب کنید، متاسفانه خروجی نهایی شما مطلوب نبوده و یا ممکن است محصول شما عمر پایینی داشته باشد و پس از مدتی استفاده خراب شود یا دچار مشکل گردد. بنابراین دقت در انتخاب کیفیت مناسب و مدل متناسب با نیاز و حجم کاری یک امر بسیار مهم و حیاتی در این زمینه به شمار می رود.

برای خرید این پارچه ها، می توانید به همان روش قدیمی و سنتی به مغازه ها و مراکز خرید به صورت حضوری مراجعه نمایید و بعد از دیدن انواع گوناگون و پرسیدن قیمت، کالای خود را خریداری کنید. البته در این روش خرید، هزینه های رفت و برگشت، ترافیک و غیره را نیز باید در نظر گرفت که نیاز به صرف وقت و هزینه بالا می باشد.

در عصر حاضر و با پیشرفت تکنولوژی شیوه های گوناگونی به وجود آمده است تا بتوان این محصولات را در بازار به فروش رساند. ایجاد وب سایت های مختلف و صفحات اینستاگرامی در این راه به فروشندگان کمک زیادی می کند. آن ها نیز با تبلیغات فراوان، کالای شرکت خود را با درج تصاویر و قیمت ها، در کانال های خود درج می کنند و مشتریان می توانند خرید اینترنتی را از این طریق تجربه نمایند.

قیمت این محصول، بستگی به عوامل زیادی دارد که می توان به استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در تولید محصول اشاره نمود که هر چه از مواد با کیفیت تری استفاده کنیم به طبع، قیمت خرید آن نیز بالاتر خواهد بود.

دسته بندی پارچه دو رو ملانژ بر اساس ضخامت

پخش عمده پارچه دونخ ارزان قیمت در فروشگاه های سطح شهر

شرکت های فروش بسیاری به پخش عمده پارچه دونخ و پارچه ابروبادی سبز روشن می پردازند ولی یکی از معتبرترین ها، شرکت دیبافت نگار است چون این شرکت ارتباط مستقیم و بی واسطه با کارخانه دارد و به همین خاطر محصول را با ارزان ترین قیمت و سودی مقرون به صرفه به مشتریان می فروشد.
نکاتی که در هنگام خرید پارچه دورس باید بدانیم
دورس پارچه های ضخیمی است که با استفاده از ماشین های گردباف بافته می شود.
ویژگی های پارچه دورس عبارتند از:
۱٫ این نوع منسوجات با گذر زمان دچار فرسودگی نمی شوند و بافت خود را حفظ می کنند.
۲٫ پارچه های دورس دارای انواع متنوعی هستند؛ اغلب این بافته ها از ترکیب الیاف طبیعی و مصنوعی پدید می آید و به همین خاطر قیمت مناسبی دارند.
۳٫ شکل ظاهری پارچه دورس به این صورت است که پشت پارچه از الیاف ضخیم و متراکم به وجود آمده و رویه آن با تارهای نخ بافته شده است.
۴٫ برای نخ های پشت منسوجات دورس، اغلب از پنبه استفاده می شود و رویه آن با هر نخی قابل بافت است.
۵٫ دلیل ضخامت پارچه های دورس، تراکم بافت پشت محصول است.
۶٫ پارچه های دورس حالت کرکی دارند.
۷٫ از نظر ویژگی شبیه دیگر پارچه های گردباف هستند ولی تفاوت آنها با سایر پارچه های تریکو در ضخامت آن است.

هودی- پارچه دورس

انواع پارچه های دورس عبارتند از:

۱٫ پارچه دورس دونخ
۲٫ پارچه دورس سه نخ
۳٫ پارچه دورس پنبه لاکرا
۴٫ پارچه دورس ویسکوز تیپ لاکرا
۵٫ پارچه دورس ملانژ
۶٫ پارچه دورس ویسکوز
پارچه های دورسی که در فرآیند تولید آنها از نخ لاکرا استفاده شده است، برای دوخت لباس های زمستانه کشی مناسب است.
پارچه های دورس دونخ نسبت به پارچه های دورس سه نخ ضخامت کمتری دارد چون میزان ضخامت بافته را تعداد نخ های به کاررفته در آن مشخص می کند.

مشخصات تخصصی پارچه تریکو
مشخصات تخصصی پارچه تریکو

خصوصیات بهترین پارچه دونخ پنبه

پارچه های دورس دونخ پنبه از ترکیب دو نخ به وجود آمده است و ویژگی های آن شامل موارد زیر است:
۱٫ وزن سبکی دارد.
۲٫ نرم و لطیف است.
۳٫ به دلیل الیاف پنبه به کاررفته در آن، گرمای مطبوعی دارد.
۴٫ برای دوخت لباس های زمستانه و تابستانه مناسب هست.
۵٫ طرح و رنگ متنوعی دارد.
انواع پارچه های دورس دونخ عبارتند از:
۱٫ پارچه دورس ملانژ دونخ: این نوع منسوجات حالت دورنگی دارند و برای دوخت انواع پوشاک زنانه و مردانه از جمله شلوار، مانتوهای پاییزه، سوییشرت و… مناسب است.
۲٫ پارچه دورس دونخ لاکرا: این نوع پارچه ها به دلیل استفاده از نخ لاکرا در فرآیند تولید آن برای دوخت لباس های کشی زمستانه مناسب هستند.
لباس هایی که با استفاده از پارچه های دورس دونخ لاکرا تولید می شوند دارای خصوصیات زیر هستند:
۱٫ نرم و سبک هستند و حالت ایستایی خوبی هستند.
۲٫ گرمای مطلوبی دارند.
۳٫ دارای تنوع رنگ بالایی هستند و برای دوخت انواع اسلش و سوییشرت مناسب هستند.
۴٫ از یک لایه تشکیل شده اند.
۵٫ به دلیل سبکی و گرمای مطبوع برای دوخت هودی های پاییزه و زمستانه مناسبند.
در انواع دیگر منسوجات تریکو بافت و مدرن، پارچه های دیگری تولید شدند که خواص مشابهی با پارچه های دورس دونخ دارند و از نظر مقاومت و کاربرد وجه اشتراکاتی دارند، این پارچه ها شامل موارد زیر است:
۱٫ پارچه برنوتی: این نوع منسوج در دسته جدیدترین پارچه ها قرار دارند، برای دوخت تونیک، دامن شلواری و مانتوهای دخترانه و… از این مدل پارچه ها استفاده می شود.
۲٫ جودون اسپان: این نوع پارچه ها که در دسته پرفروش ترین پارچه های تریکویی قرار دارند، لوزی لوزی شکل هستند و به دلیل ضخامت مطلوب برای دوخت لباس های مردانه مورد استفاده قرار می گیرند.
۳٫ ژاکارد نازک: در پارچه های ژاکارد در هنگام بافت تاروپود، نقش و نگار روی پارچه زده می شود.
از پارچه های ژاکارد نازک برای تولید مانتو زنانه، لباس مجلسی، پرده، روتختی و رومیزی استفاده می شود.

چگونگی تولید پارچه تریکو

عوامل تاثیرگذار بر جمع شدن پارچه کدام است؟

پارچه های پنبه ای، پشمی و ابریشمی هنگام دوخت، جمع می شوند و این مسئله باعث کلافگی خیاط می شود برای اینکه از جمع شدگی پارچه در حین فرآیند دوخت جلوگیری شود بهتر است مواردی قبل از چرخ کردن پارچه رعایت شود.
۱٫ پارچه با حداکثر دما شسته شود چون معمولا پارچه های بافته شده با الیاف طبیعی هنگام شست و شو آبرفت دارد و اگر می خواهید پارچه بعد از دوخت آب نرود بهتر است قبل از دوخت لباس، پارچه را بشویید.
۲٫ پارچه را پس از شست و شو با حداکثر دما خشک کنید و آن را اتو کنید.
اتو کردن پارچه از چروک شدن آن جلوگیری می کند و باعث می شود که منسوج در حین دوخت جمع نشود.
۳٫ هنگامی که در هنگام دوخت درز پارچه جمع می شود باید آن را دوباره بشکافید سپس چرخ کنید و اگر این مورد بارها تکرار شد بهتر است سرعت چرخ را کم کنید.
۴٫ استفاده از سوزن ته گرد از جمع شدن پارچه جلوگیری می کند و به شما این امکان را می دهد که درزهای پارچه را با سوزن ته گرد به هم وصل کنید.
۵٫ نگه داشتن پارچه با دو دست در هنگام چرخ کردن آن از جمع شدنش جلوگیری می کند.
۶٫ می توانید قبل از چرخ کردن درز پارچه را کوک بزنید و روی کوک ها چرخ کنید.
در هنگام دوخت پارچه دونخ پنبه به دلیل استفاده از الیاف پنبه در فرآیند تولید آن باید به موارد یک و دو قبل از دوخت توجه شود.

عوامل تاثیرگذار بر جمع شدن پارچه کدام است؟

خرید بدون واسطه پارچه دونخ با بهترین کیفیت

پارچه دونخ در انواع دونخ ملانژ، دونخ پنبه، دونخ لاکرا، دونخ ویسکوز… برای دوخت سوییشرت، هودی، لباس زمستانی مردانه و زنانه و لباس ورزشی توسط تولیدی های لباس و خیاطان مورداستفاده قرار می گیرد.
بسیاری از تولیدی ها برای اینکه پارچه را با قیمت کمتری خریداری کنند آن را به صورت عمده از عرضه کنندگان پارچه در بازار خریداری می کنند.
عرضه کنندگان پارچه های دورس با تولیدکنندگان ارتباط مستقیم و بی واسطه دارند و محصول را با کیفیت مطلوب از جلوی در کارخانه به مشتری می رساند به همین خاطر مشتری محصول را با سودی مقرون به صرفه و تضمین کیفیت خریداری می کند.
شرکت دیبافت نگار یکی از معتبرترین عرضه کنندگان پارچه است، مشتریان با مراجعه به سایت دیبافت می توانند با کارشناسان شرکت فروش شرکت ارتباط بگیرند.

94

  1. سلام وقت بخیر پارچه های ملانژکجراه ازتون خرید کردم خیلی قیمت فوق العاده و محصول باکیفیتی بود ممنونم ازمشاوره پارچتون

  2. سلام پارچه های دورس اسپان دونخ وسه نخ موجود دارین؟میشه ازهررنگ سه طاقه خرید کرد یا باید تناژفقط باشه

  3. سلام خسته نباشید دورس هایی ک دارین براشون خرج کار همرنگ پارچه هم دارین.. خیلی جاها کشباف همرنگ پارچه ندارن خیلی ب مشکل میخوریم برای پیداکردنشون ک ست بشه باپارچه

  4. این پارچه برای خودی پسرانه بسیار مناسب است برای مصرف تو خونه خوبه به دلیل یافت خوب و سبکی که دارد.

  5. پارچه های دونخ خار خورده پارچه هایی بسیار نرم و گرم است که مناسب فصل زمستان می باشد. باتشکر از مطالب خوبی که داخل سایت قرار می دهید.

  6. سلام وقت بخیر
    شکل ظاهری پارچه دورس به این صورت است که پشت پارچه از الیاف ضخیم و متراکم هستند.

  7. با سلام خواستم از شما بپرسم که خرید از شما به چه صورت است پارچه طاقه ای می‌فروشید یا کیلویی.

  8. در فصل زمستان از پارچه های خارخورده استفاده می کنند. خارزنی همان کرک دار کردن پارچه می باشد که باعث می شود از ضخامت خوبی برخوردار شوند و در فصل سرما بسیار مناسب است.

  9. سلام وقت بخیر
    در فصل زمستان از پارچه های خارخورده استفاده می کنند. خارزنی همان کرک دار کردن پارچه می باشد

  10. پارچه های دورس دونخ خار خورده از گرم ترین پارچه های برای فصل زمستان است من چند بار از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  11. سلام وقت بخیر
    قیمت این محصول، بستگی به عوامل زیادی دارد که می توان به استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در تولید محصول اشاره نمود

  12. سلام وقت بخیر
    پارچه تریکو پنبه برای دوخت لباس گرم برای آن که این پارچه ها بتوانند گرمای لازم را داشته باشند این محصول را خارزنی می کنند.

  13. سلام وقتتون بخیر
    در فصل زمستان از پارچه های خارخورده استفاده می کنند. خارزنی همان کرک دار کردن پارچه می باشد که باعث می شود از ضخامت خوبی برخوردار شوند و در فصل سرما بسیار مناسب است من از شما خرید کردم و خیلی راضی بودم ممنون از سایت خوبتون.

  14. سلام وقت بخیر پارچه های خارخورده دارای خاصیت خارزنی همان کرک دار کردن پارچه می باشد که باعث می شود از ضخامت خوبی برخوردار شوند

  15. سلام وقت بخیر
    پارچه دو نخ پنبه خارخورده زمستانی است این محصول را به صورت عمده می توان سفارش داد؟

  16. سلام وقت بخیر
    قیمت این محصول، بستگی به عوامل زیادی دارد که می توان به استفاده از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت در تولید محصول اشاره نمود که هر چه از مواد با کیفیت تری استفاده کنیم به طبع، قیمت خرید آن نیز بالاتر خواهد بود.

  17. سلام وقت بخیر
    در این روش اگر مستقیما از فروشنده اصلی خرید انجام شود مقرون به صرفه تر می باشد

  18. سلام وقت بخیر
    شرکت دیبا به عنوان یک تولید کننده پارچه دو نخ پنبه خارخورده زمستانی این محصول را به صورت عمده به فروش می رسانند.

  19. باسلام وعرض ادب من از پارچه ای خار خورده زمستانی خریداری کردم خیلی راضی بودم برای فصل زمستان مناسب هستند

  20. سلام خدمت شما
    شکل ظاهری پارچه دورس به این صورت است که پشت پارچه از الیاف ضخیم و متراکم به وجود آمده و رویه آن با تارهای نخ بافته شده است

  21. سلام وقت بخیر
    فروشندگان پارچه دو نخ پنبه خارخورده زمستانی این محصول را به صورت عمده به فروش می رسانند

  22. سلام وقت بخیر
    در این روش اگر مستقیما از فروشنده اصلی خرید انجام شود مقرون به صرفه تر می باشد

  23. سلام وقت بخیر ممنون میشم راهنمایی بفرمایید که کیفیت پارچه های دو رو پنبه یکرو پنبه متفاوت یا فرقشون چیه که از نظر زیبایی منظورتون است؟؟

  24. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور بلیز هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

  25. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور هند هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

  26. سلام وقت بخیر
    ارسال به کشور مالزی هم دارید ؟
    اگر مقدره یک تایمی هماهنگ کنید در رابطه با همکاری بیشتر مذاکراتی داشته باشیم و اینکه تمایل دارم مدیر مجموعه شما دیدار داشته باشم

  27. سلام وقت بخیر
    پارچه تریکو پنبه بر خلاف پارچه ابروبادی طرح دار صادراتی برای دوخت لباس گرم برای آن که این پارچه ها بتوانند گرمای لازم را داشته باشند این محصول را خارزنی می کنند.

  28. سلام وقت بخیر
    پارچه تریکو پنبه بر خلاف پارچه ابروبادی طرح دار صادراتی برای دوخت لباس گرم برای آن که این پارچه ها بتوانند گرمای لازم را داشته باشند این محصول را خارزنی می کنند

  29. سلام وقت بخیر
    محصولات با کیفیت و مرغوبی را به بازار عرضه داشته اند و به دلیل حذف واسطه ها می توان با قیمت پایین تری آن را خریداری نمود

  30. سلام وقت بخیر
    در فصل زمستان از پارچه های خارخورده استفاده می کنند. خارزنی همان کرک دار کردن پارچه می باشد که باعث می شود از ضخامت خوبی برخوردار شوند و در فصل سرما بسیار مناسب است و قیمت خوبی هم داره

  31. سلام وقت بخیر
    در این مدل پارچه از نخ میکروفیلامنت و لاکرا استفاده شده است به همین خاطر تن خور بسیار لطیف و خاصیت کشسانی بالایی دارد.

  32. سلام وقت بخیر
    پارچه های دورس دونخ پنبه از ترکیب دو نخ به وجود می‌آید و بسیار با کیفیت هستند.

  33. سلام وقت بخیر
    دورس پارچه های ضخیمی است که با استفاده از ماشین های گردباف بافته می شود که من بهترین جنس و از سایت شما خریداری کردم

  34. سلام وقت بخیر پارچه های خار خورده برای فصل سرد خیلی مناسب است و دارای چند مدل پارچه هستند و از الیاف طبیعی ساخته شده اند

  35. سلام وقت بخیر
    شبیه دیگر پارچه های گردباف هستند ولی تفاوت آنها با سایر پارچه های تریکو در ضخامت آن است

  36. سلام وقت بخیر
    اگر میشه لیست قیمت خود را در استان برای من ارسال کنید قیمت عمده چقدر هست ؟

  37. سلام وقت بخیر
    این نوع منسوجات با گذر زمان دچار فرسودگی نمی شوند و بافت خود را حفظ می کنند که قابلیت کشسانی هم دارد ؟

  38. سلام وقت بخیر
    قصد همکاری با مجموعه شما را دارم و اینکه خواستار خرید با تناژ بالا می باشم در رابطه با کیفیت و جنس و ضخامت پارچه پنبه خارخورده شما و همینطور رنگبندی های موجود مجموعه شما سوال داشتم اگر امکانش هست برای شما کاتالوگ محصولات خود را به همراه قیمت برای من ایمیل کنید.

  39. سلام وقت بخیر
    قصد خرید پارچه دورس دونخ خارخورده مرغوب با کیفیت از مجموعه شما را دارم ممنون میشم من را راهنمایی کنید در این زمینه و کاتالوگ تمام محصولات خود را ارسال فرمایید

  40. سلام وقت بخیر
    دورس پارچه های ضخیمی است که با استفاده از ماشین های گردباف بافته می شود

  41. سلام وقت بخیر
    چرا که چنانچه مدل نامناسب یا کیفیت پایین انتخاب کنید، متاسفانه خروجی نهایی شما مطلوب نبوده و یا ممکن است محصول شما عمر پایینی داشته باشد

  42. سلام وقتتون بخیر
    اگر امکانش هست لیست قیمت پارچه تریکو دو نخ از طریق ایتا برام ارسال کنید.
    با تشکر

  43. سلام وقت بخیر
    می خواستم اگر امکانش برای شنا مقدوره از تمام پارچه های دو نخ با بهترین کیفیت تولیدی تون برای من عکس یا کاتالوگ کامل در جیمیل و واتساپ ارسال کنید پس از مشاهده زمانی برای مذاکره هماهنگ کنیم با تشکر

  44. سلام عرض ادب پارچه های خار خورده رو به صورت عمده میخوام تناژ بالا رنگ بندیش و ممنونم میشم توضیح بدید

  45. سلام وقت بخیر
    پارچه های دورسی که در فرآیند تولید آنها از نخ لاکرا استفاده شده است برای دوخت لباس های زمستانه کشی مناسب است و قیمت مناسبی هم در این مجموعه عرضه می شود

  46. سلام وقتتون بخیر
    خواستم از شما بابت مطالب مفیدی که داخل سایت قرار می دهید تشکر کنم ممنون از سایت خوبتون.

  47. سلام عرض ادب من از پارچه های دونخ برای دوخت هودی و سویشرت استفاده میکنم و مشتری های زیادی این نوع پارچه رو میپسندن

  48. سلام وقت بخیر
    این نوع منسوجات با گذر زمان دچار فرسودگی نمی شوند و بافت خود را حفظ می کنند و قیمت مناسبی هم دارد

  49. سلام وقت بخیر
    پارچه های خارخورده استفاده می کنند. خارزنی همان کرک دار کردن پارچه می باشد که باعث می شود از ضخامت خوبی برخوردار شوند

  50. سلام وقت بخیر
    پارچه های دو نخ سایت خوبدیبا بافت نگار جهت گرم نگه داشتن افراد در زمستان می باشد.

  51. سلام وقت بخیر
    آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید آرزوی موفقیت برای شما دارم و خواستم تشکر کنم از شما بابت محصولات عالی که عرضه می کنید.

  52. سلام وقت بخیر ابتدای هر تجارتی ممکنه چندان سودده نباشه اما تداوم و استمرار میتونه بازدهی و نتیجه خوبی به همراه بیاره
    پارچه دو نخ خارخورده بیشتر از نخ تولید شده است و بنابراین خالص است برای دوخت کت شلوار از آن استفاده میشه

  53. تفاوت پارچه های دونفره خار خورده با پارچه های سه نفره خاردار خورده در چیست و این و پارچه ها پرزدهی ندارند؟

  54. سلام خدمتتون دلیل ضخامت پارچه های دورس، تراکم بافت پشت محصول است.
    ۶٫ پارچه های دورس حالت کرکی دارند ممنون

  55. در عصر حاضر و با پیشرفت تکنولوژی شیوه های گوناگونی به وجود آمده است تا بتوان این محصولات را در بازار به فروش رساند مانند سایت مثل سایت خوب شما

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما