عمده فروش پارچه ویسکوز تیپ لاکرا

پارچه یکی از مایحتاج انسان است که از سالیان گذشته مورد استفاده قرار می گرفته است. پارچه از منابع مختلف طبیعی یا مصنوعی تهیه می شود. پارچه ویسکوز تیپ لاکرا از آن دسته پارچه هایی است که مورد استفاده فراوانی بین انسان ها دارد.

پارچه ویسکوز تیپ لاکرا از دسته پارچه های با الیاف طبیعی می باشد که بیشتر برای لباس های تابستانی مورد استفاده قرار می گیرد. پارچه ی ویسکوز از گیاهانی مثل سویا و کاه گندم و غیره به دست می آید و تغییرات مختلفی روی آن انجام می گیرد. عمده فروشی های زیادی در شهر های مختلف کار پخش این دسته پارچه را به صورت حضوری یا غیر حضوری بر عهده دارند. 

عمده فروش پارچه ویسکوز تیپ لاکرا

مشخصات فنی پارچه ویسکوز تیپ لاکرا

مشخصات فنی پارچه ویسکوز تیپ لاکراپارچه ی ویسکوز تیپ لاکرا به دلیل اینکه تغییرات زیادی روی آن انجام می شود گروه زیادی از انسان ها به اشتباه آن را از دسته  پارچه های الیاف مصنوعی می دانند. این نوع از پارچه بسیار خنک و دارای جذب بالا می باشد به همین دلیل مناسب استفاده در مکان هایی با هوای گرم می باشد و هم چنین از آن برای تهیه لباس های بیمارستانی هم استفاده می شود. این پارچه ها از نظر رنگ تنوع بسیاری دارد.

رنگ های شاد و لطافت آن خریداران زیادی را به سوی خود جذب می کند. پارچه ویسکوز در نزد تولیدی ها طرفداران زیادی دارد. لباس های تهیه شده از این نوع پارچه به دلیل قیمت مناسب آن خریداران زیادی دارد و سود خوبی برای تولیدی ها دارد. این دسته از لباس ها را حتی دست فروشان زیادی هم انجام می دهند. پس این پارچه ها اشتغال زایی خوبی هم دارد. و شناخت و تشخیص جنس این دسته لباس ها کار بسیار آسانی می باشد 

فروش پارچه ویسکوز تیپ لاکرا

فروش پارچه ویسکوز تیپ لاکرا فروش پارچه ویسکوز در شهر های مختلف بیشتر در فصل های گرم سال انجام می گیرد. این نوع پارچه به دلیل قیمت مناسب و خصوصیات آن طرفداران زیادی دارد. و از آن در موارد گوناگونی استفاده می شود. خریداران برای یک خرید مقرون به صرفه و مناسب می توانند به سایت ها گوناگون که کار فروش این کالا را بر عهده دارند مراجعه کرده و خرید خود را بدون اتلاف وقت و سریع انجام دهند.

این دسته پارچه ها معمولا در فروش عمده به صورت کیلویی انجام می گیرد. و قیمت آن به ضخامت نخی که در بافت آن به کار رفته بستگی دارد چون وزن پارچه را تغییر می دهد. یعنی پارچه های ضخیم تر نسبت به پارچه های نازک تر قیمت بیشتری دارد. 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما