سفارش انواع پارچه ویسکوز لاکرا

امروزه خرید لباس با جنس های خاص و با کیفیت برای افراد یک امر بسیار مهم تلقی می شود، به طوری که نوع لباس و پارچه بکار برده شده برای ساخت آن در دنیای مد نیز قابل اهمیت است، لذا برای تولید انواع لباس نیاز به بهترین نوع پارچه داریم که یکی از انواع این پارچه ها، پارچه ویسکوز لاکرا می باشد، که امروزه به بازار مد و لباس ورود کرده است و تولیدکنندگان بسیاری برای تولید انواع لباس به سفارش انواع پارچه ویسکوز لاکرا می پردازند.

سفارش انواع پارچه ویسکوز لاکرا

نکاتی در خصوص پارچه ویسکوز دو رو

نکاتی در خصوص پارچه ویسکوز دو رو با گذشت زمان و پیشرفت علم و صنعت در زمینه تولیدات پارچه، امروزه تولیدکنندگان به تولیدات انواع پارچه ویسکوز پرداخته اند، که تولیدات این نوع پارچه در بازار مصرف از اهمیت بسیار بالایی برخوردار شد. لذا تولیدکنندگان برای تولید انواع لباس از قبیل بلوز، شلوار ، دامن و انواع دیگر محصولات از این نوع پارچه استفاده می کنند که در دوران قبل بیشتر از پارچه هایی با الیاف نخ برای ساخت این لباس ها استفاده می کردند که با ورود پارچه های جدید جای خود را به پارچه ویسکوز لاکرا داده اند.

ابتدا تولیدکنندگان به تولید پارچه ویسکوز پرداختند، که به دلیل عدم قابلیت کشسانی اقدام به ترکیب نوع ویسکوز و لاکرا کردند. لذا از ترکیب این دو محصول بهترین نوع پارچه را تولید کردند و آن را پارچه ویسکوز لاکرا نامیدند، این نوع پارچه به دلیل استحکام کم بیشتر در موارد دوخت انواع لباس خانگی مردانه و زنانه و همچنین انواع رو تختی ها و ملحفه ها استفاده می شود.

تولیدات پارچه ویسکوز در کشور ما به چند دسته تقسیم می شود که شامل:

  1. پارچه ویسکوز دو رو
  2. پارچه ویسکوز لاکرا
  3. پارچه ویسکوز لاکرا طرح دار

می باشد که هر کدام از آن ها دارای جنس های متفاوتی می باشند که امروزه تولید و روانه بازار می شوند. از این رو بین این نوع پارچه ها ویسکوز دو رو دارای استحکام بیشتری می باشد که امروزه برای ساخت مانتو ها از آن استفاده می کنند.

همچنین نکاتی که برای انتخواب پارچه ویسکوز باید رعایت کرد این است که مشتریان هنگام خرید باید به نوع ضخامت و استحکام پارچه و رنگ بکار رفته در آن دقت لازم را به عمل آورند و همچنین افراد لباس هایی که از جنس پارچه ویسکوز لاکرا و انواع مختلف دیگر آن می باشد را هنگام شست و شوی از مایع لباس شویی و آب سرد استفاده کنند و حداقل لباس ها را توسط خشکشویی ها شست و شوی دهند.

عوامل موثر در قیمت پارچه ویسکوز لاکرا

عوامل موثر در قیمت پارچه ویسکوز لاکرا امروزه در بازار و تولیدی های انواع پارچه، قیمت پارچه ویسکوز به نسبت دیگر پارچه ها مناسب تر می باشد، و البته خود این نوع پارچه درای انواع مختلفی است که هر کدام از انواع آن دارای قیمت های متفاوتی می باشند.

عواملی که در قیمت پارچه ویسکوز لاکرا بسیار موثر و تاثیر گذار است نوع مواد اولیه بکار برده شده برای ساخت پارچه و ضخامت و جنس پارچه و همچنین طرح و رنگ آن می باشد، که هر چه میزان ضخامت پارچه بیشتر باشد دارای قیمت بالاتری می باشد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما