خرید و فروش پارچه سه نخ | عرضه پارچه کیلویی ارزان

خرید و فروش پارچه مخمل سه نخ در نمایندگی‌ ها و مراکز معتبر صورت کیلویی عرضه می‌ شود. قیمت این نوع پارچه ها با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارند بسیار مقرون به‌ صرفه می‌ باشد.

این نوع پارچه ها برای تولید انواع البسه مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما می‌توانید با تهیه این نوع پارچه ها به صورت کیلویی، البسه با کیفیتی را تولید و با قیمت مناسبی به فروش برسانید.

در ادامه مطلب در مورد مشخصات انواع پارچه تریکو موجود که در نمایندگی‌ها و مراکز فروش به‌صورت کیلویی عرضه می‌گردد توضیحاتی خواهیم داد. پس با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

 

 

خرید و فروش پارچه سه نخ | عرضه پارچه کیلویی ارزان

 

بازار بزرگ انواع پارچه در ایران

در حال حاضر در بازار‌ های سراسر کشور انواع بسیار زیادی پارچه وجود دارد. برخی از پارچه‌ ها در دوره های خاص دارای محبوبیت بسیار زیادی داشتند اما پس از مدتی از محبوبیت آن‌ها کاسته شد. در این میان پارچه‌ هایی نیز وجود دارند که همیشه دارای محبوبیت هستند و در هر مدی می‌ توان از آن‌ ها استفاده کرد.

پارچه‌های که در بازار بزرگ پارچه ماشته کشور ایران وجود دارد ممکن است ۱۰۰ درصد از یک نوع نخ و یا ترکیبی از چند نوع نخ متناسب به جنس آن‌ها بافته شوند. الیاف موجود در آن برای تولید این نوع پارچه‌ها شامل ۳ گروه می‌باشد. که عبارتند از:

  1. الیاف حیوانی
  2. الیاف طبیعی و مصنوعی

هر کدام از این پارچه‌ها نام‌های مخصوص به خود را در بازار دارند. باعث می‌شود آن ها را از دیگر پارچه‌هایی که دارای همان بافت، طرح، الگوی ریسندگی و … می‌باشد متمایز سازد.

 

بازار بزرگ انواع پارچه در ایران

مشخصات پارچه دورس سه نخ پنبه رنگی

هنگامی که برای خرید پارچه سه نخ که یکی از معروف ترین نوع پارچه‌های تریکو است به بازار پارچه مراجعه می کنید. مشاهده می کنید که این نوع پارچه‌ها از الیاف پنبه بافته شده است. دیگر پارچه‌های نخی موجود در بازار ضخیم‌تر و مقاومت بیشتری دارند. این نوع پارچه دارای انواع بافت دو نخ و سه نخ می‌باشند. از این نوع مدل پارچه برای دوخت انواع لباس‌های گرم ورزشی استفاده می‌گردد.

این نوع مدل پارچه ۱۰۰ درصد پنبه می‌ باشد. همچنین از این نوع پارچه ابریشم می‌ توان برای دوخت سویشرت زیپ دار و بدون زیپ مردانه استفاده نمود. برای دوخت لباس های بچگانه و مانتو های زنانه نیز بسیار کاربرد دارند.

از سایر مشخصات دیگر این نوع پارچه که باید به آن توجه داشت عبارتند از:

  1. جنس پارچه: پلی استر پنبه
  2. وزن هر طاقه: حدود ۲۰ کیلوگرم
  3. متراژ یک کیلوگرم: ۱٫۸۴ کیلوگرم
  4. گردبر: ۲٫۸۶ گرم

 

مشخصات پارچه دورس سه نخ پنبه رنگی

فروش پارچه سه نخ ملانژ خارخورده

پارچه سه نخ ملانژ خارخورده از جمله انواع پارچه‌ های تریکو بشمار می رود، که با الیاف پنبه بافته شده است. این نوع پارچه تریکو نسبت به پارچه‌ های نخی ضخیم‌ تر و مقاوم‌ تر می‌ باشند. پارچه ملانژ خار خورده دارای انواع دو نخ و سه نخ می باشد که از این نوع مدل پارچه ها برای دوخت انواع لباس‌های گرمکن ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

تولیدی‌ها و سایر خریداران می‌توانند برای تهیه محصول مورد نیاز خود به فروشگاه‌ها و مراکز عرضه این نوع پارچه مراجعه نمایند. پارچه سه نخ ملانژ خار خورده را با قیمت مناسب و درب کارخانه خریداری نمایید.

نخ‌ های مورد استفاده در بافت این نوع پارچه، ۵۰ درصد پلی استر و ۵۰ درصد پنبه می‌ باشد. همین امر باعث شده به پارچه زیر دستی لطیفی بدهد. همچنین در مورد این نوع پارچه می‌ توان گفت که دارای رنگ ثابت می‌ باشد . هیچ گونه پرز نمی‌ دهد و در هنگام دوخت دچار هیچگونه لول شدگی نمی‌شوند.

از سایر مشخصات دیگر این نوع پارچه می‌توان به موارد زیر اشاره نمود که عبارتند از:

  1. جنس پارچه: پارچه پلی استر پنبه
  2. نوع بافت: دورس
  3. وزن هر طاقه: ۲۰ کیلوگرم
  4. متراژ یک کیلوگرم: ۱٫۴۰ متر
  5. عرض پارچه ۱۰۵ سانتی متر بصورت دولا

 

فروش پارچه سه نخ ملانژ خارخورده

عرضه اینترنتی انواع پارچه‌های سه نخ

همانطور که می‌دانید امروزه بیشتر افراد وقت و زمان کافی برای مراجعه حضوری به بازار‌های پارچه را ندارند. همچنین افرادی نیز که به صورت حضوری مراجعه می‌ کنند نمی‌توانند تمامی محصولات موجود در بازار همراه با قیمت آن‌ها را به صورت یکجا مطلع شوند تا بتوانند محصولات را با هم مقایسه و ارزیابی نمایند.

امروزه فروشگاه‌های اینترنتی عرضه‌ کننده انواع پارچه مازراتی وجود دارد که روز به روز به تعداد آن‌ها افزوده می‌ گردد. این فروشگاه‌ها به مصرف‌کنندگان این امکان را می‌ دهند تا بتوانند محصول مورد نظر خود را در هر کجای کشور چه نقاط دور و نزدیک تنها با چند کلیک ساده خرید نمایند. در کوتاه‌ترین زمان ممکن بدست آن‌ها می‌رسانند.

ابتدایی‌ ترین امکاناتی که این فروشگاه‌ها فروش اینترنتی پارچه در اختیار مشتریان خود قرار می‌ دهند به این صورت است که مشتریان می‌ توانند کیفیت و نرخ‌ ها را با هم مقایسه کنند. همچنین درباره هر نوع پارچه اطلاعات جامعه‌ ای را به خریداران می‌ دهند تا در نهایت بتوانند انتخاب درستی را داشته باشند.

 

عرضه اینترنتی انواع پارچه های سه نخ

تولید پارچه های دورس دو نخ و سه نخ

کارخانه پارچه تریکو، پارچه‌های دورس دو نخ و سه نخ را با کیفیت بالا در تنوع رنگی بسیار زیاد تولید می‌کنند. پارچه دورس پنبه رنگی سه نخ در نساجی‌ها تولید می‌شود.

این پارچه برای دوخت انواع لباس‌ های گرم ورزشی مناسب می‌باشد. نساجی‌ های که در سرتاسر کشور وجود دارند سالیان سال است که در زمینه تولید انواع پارچه فعالیت داشته‌‌اند. این کارخانه‌ها توانستند با استفاده از تجربیات خود روز به روز محصولات تولیدی خود را با کیفیت بالا تولید کنند.

پارچه‌ های تریکو تولید شده توسط این نساجی‌ها دارای یکنواختی رنگ بسیار زیادی هستند که همین یک نواختی رنگ در تولید لباس اهمیت بسیار زیادی دارد. همچنین دارای تنوع رنگی بسیار زیادی است که می‌ توانید متناسب به سلیقه خود هر نوع مدل را انتخاب نمایید.

خریداران می توانند برای تهیه محصول مورد نظر خود برای کارگاه‌ ها و تولیدی‌ های خود به مراکز عرضه‌ کننده این نوع پارچه‌ ها مراجعه نمایند. قیمت پارچه کیلویی عرضه شده بسیار مقرون به صرفه‌ تر می‌ باشد. شما با خرید از این مراکز می‌ توانید سود خود را چندین برابر نمایید.

 

تولید پارچه های دورس دو نخ و سه نخ

فروشنده پارچه کیلویی ارزان قیمت

هنگامی که در مورد پارچه ارزان قیمت صحبت می‌شود هر مشتری گمان می‌کند که پارچه‌هایی که این فروشنده‌ها عرضه می‌کنند دارای کیفیت مرغوبی نمی‌باشند اما سخت در اشتباه هستند. این پارچه‌های ارزان قیمت پارچه‌های با کیفیت و مرغوبی هستند که با قیمت واقعی یا به عبارت دیگر به قیمت درب کارخانه به فروش می‌رسند. پس خریداران برای خرید پارچه ارزان قیمت می‌توانند به این مراکز مراجعه نمایند.

پارچه‌های که در فروشگاه‌های عرضه‌کننده انواع پارچه به صورت کیلویی به فروش می‌رسند. اکثرا پارچه هایی هستند که طول آن‌ها کش می‌یاید و به درستی نمی‌توان طول آن‌ها را اندازه گرفت. از جمله انواع پارچه‌های که در این فروشگاه‌ها به صورت کیلویی به فروش می‌رسند، پارچه های تریکو است. اکثر آن‌ها از الیاف لاکرا یا اسپاندکس یا در واقع همان کش تولید شده‌اند.

همانطور که در مطالب بالا ذکر کردیم اگر پارچه‌ها از سمت طول و عرض کش بیاید به صورت کیلویی برای فروش عرضه می‌شود. همچنین به دلیل کش آمدن این نوع پارچه‌ها در طول، فروشنده‌ها به صورت تقریبی می‌توانند بگویند هر کیلو پارچه معادل چند متر می‌باشد.

 

فروشنده پارچه کیلویی ارزان قیمت

عمده فروشی انواع پارچه در ایران

خرید پارچه از عمده فروشی‌ انواع پارچه در کشور ایران مانند هندوانه سر بسته می‌ماند. شما در اکثر موارد نمی‌توانید با چشم و ظاهر پارچه و حتی لمس کردن، به الیاف، کیفیت ماندگاری رنگ، مرغوب بودن بافت و یا وزن پارچه پی ببرید.

اگر شما از جمله افرادی هستید که قبل و بعد از خرید پارچه مورد نظر خود استرس دارید که آیا پارچه مورد نظر خود را گران خریده‌اید یا نه؟  یا جنس و کیفیت آن پارچه خوب است یا نه؟ به شما این توصیه را می‌کنم که حتما به مراکز و نمایندگی‌های معتبر که این نوع محصولات را در تنوع بسیار بالا به صورت عمده عرضه می‌کنند مراجعه نمایید.

در این مراکز عمده فروشی‌ها مسئولین فروش متخصص و کارشناس فعالیت می‌کنند که می‌توانند به شما در امر خرید مشاوره بدهند. در نهایت بتوانید محصول مناسب به بودجه خود و با کیفیت بالا خریداری کنید. پس از خرید از احساس رضایت داشته باشید.

عمده فروشی انواع پارچه در ایران

فروش فوق العاده انواع پارچه های ضخیم

مراکز و فروشگاه‌های معتبر در سراسر کشور به فروش فوق العاده انواع پارچه ضخیم در تنوع بسیار بالایی مانند پارچه تریکو، پنبه و … می پردازند. این مراکز در تمامی نقاط دور و نزدیک کشور برای این که مشتریان بتوانند محصول خود را به راحتی خریداری نمایند وجود دارد. محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب به قیمت درب کارخانه برای فروش عرضه می‌نمایند.

پارچه‌های تریکو ضخیم دارای محبوبیت بسیاری دارند. چرا که هم دارای قیمت مناسبی برخوردار هستند و هم کیفیت بسیار بالای دارند. پارچه‌های تریکو پنبه و ضخیم از جمله پارچه هایی هستند که از الیاف کاملا طبیعی و متناسب به پوست بدن تولید شده‌اند. باعث می‌شود حجم بسیاری از تولیدی‌های نساجی برای تامین نیاز مشتریان به خود اختصاص دهند. البته همین امر جنبه بسیار مثبتی برای تولیدکنندگان این نوع پارچه‌ها در سراسر کشور می‌تواند تلقی شود.

فروش فوق العاده انواع پارچه های ضخیم

لیست قیمت انواع پارچه دورس در بازار

لیست قیمت پارچه دورس کیلویی در بازار را می‌توانید از طریق مختلفی مطلع گردید. در ادامه به نمونه های از آن ها را اشاره خواهیم کرد که عبارتند از:

  • خرید تلفنی
  •  به صورت حضوری
  • خرید اینترنتی پارچه
  •  از مراکز پخش و توزیع کنندگان

اگر شما از خریداران پارچه تریکو یکرو، پارچه گردباف و … هستید، تمام تلاش خود را کنید که با افراد با تجربه و متخصص در این زمینه مشورت کنید تا بتوانید از خرید خود رضایت کامل داشته باشید. خرید از دلال‌ها و واسطه‌ها باعث می‌شود که تورم حبابی که امروزه در بازار وجود دارد از بین برود. از همه مهم‌تر می توان گفت که پارچه مورد نیاز خود را از نمایندگی‌های معتبری که انواع پارچه را برای فروش عرضه می‌کنند خریداری کنید تا محصول را با قیمت دست اول و به قیمت درب کارخانه خرید نماید.

لیست قیمت انواع پارچه دورس در بازار

انواع پارچه‌های فلامنت و قیمت آن‌ها

پارچه‌های فلامت دارای انواع مختلفی می‌باشند که با توجه به ضخامت، گرماژ و … دارای قیمت های متفاوتی می‌باشند. یکی از این انواع، پارچه تریکو لاکرا است. چارچه فلامنت لاکرا دارای ویژگی‌های منحصر به فردی می‌باشد. در ادامه می توان به چند مورد آن اشاره نمود که عبارتند از:

  1. قدرت کشسانی بسیار بالای دارد و بسیار راحت و لطیف می‌باشد.
  2. فلامنت لاکرا به دلیل داشتن الیاف لاکرا به استفاده کنندگان خود حس راحتی و رضایت مندی را می‌دهد.
  3. بنابراین البسه‌های که از این نوع پارچه تولید می‌شوند در برابر سایش و پرز بسیار مقاوم هستند.
  4. این نوع پارچه‌ها در برابر شستشو ماندگاری بسیار بالای دارند.
  5. رنگ این نوع پارچه‌ها دارای ثبات بسیار بالای می‌باشد.
  6. این نوع پارچه‌ها در هنگام شستشو حالت اولیه خود را از دست نمی‌دهند.
  7. شلوارهای مردانه‌ای که از این نوع پارچه تولید شوند زانو نمی‌اندازند.

 

انواع پارچه های فلامنت و قیمت آن ها

 

خریدار انواع پارچه پنبه‌ای به صورت عمده

پنبه و لاکرا سازگاری خوبی با هم دارند. به همین دلیل ترکیب این دو نوع پارچه، پارچه تریکو باکیفیتی در نساجی‌ها تولید شود. خریداران انواع پارچه پنبه‌ای به‌صورت عمده می‌توانند به مراکز و نمایندگی‌های فروش این نوع محصولات مراجعه نمایند. پارچه میکرو پنبه مورد نظر خود را با قیمت بسیار مناسب خریداری نمایند. قیمت عمده پارچه در این مراکز بسیار مناسب و به قیمت درب کارخانه می‌باشند.

پنبه به دلیل این‌که الیاف طبیعی می‌باشد در داخل خود دارای منافذی برای رفت و آمد هوا دارد. از این‌رو گرمای محیط در فصل‌های گرم سال وارد لباس نشود. همچنین در فصل‌های سرد سال، سرما از محیط وارد لباس نمی‌شود در نتیجه انسان احساس سرما نمی‌کند. رفت آمد هوا در بافت این نوع پارچه از بوی بد عرق بدن جلوگیری می‌کند. در نتیجه حس خوشایندی به انسان‌ها در هنگام استفاده از لباس‌هایی که از این پارچه تریکو پنبه تولید شده است را می‌دهد.

خریدار انواع پارچه پنبه ای به صورت عمده

پرفروش ترین برندهای پارچه در بازار

همانطور که اشاره نموده‌ایم پارچه تریکو یکی از محبوب‌ترین نوع پارچه‌هایی است که امروز در بازار به فروش می‌رسد. برندهای مختلفی در زمینه تولید انواع پارچه‌های تریکو فعالیت می‌کنند که توانسته‌اند با استفاده از دانش متخصصین با تجربه در امر تولید و طراحی این نوع پارچه، انواع مختلفی را با کیفیت بسیار بالا تولید نمایند. این شرکت‌های تولیدی علاوه بر عرضه محصولات خود در بازارهای داخلی محصولات خود را به بازارهای خارجی نیز برای فروش عرضه می‌کنند.

پارچه‌های تریکو توسط برندهای مختلفی مانند پارچه تریکو ساده،پارچه تریکو کشی و پارچه وسکوز تولید می‌شود. قیمت پارچه ویسکوز، قیمت پارچه نخی و سایر محصولات تولید‌شده توسط این برندها به دلیل این‌که دارای کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند بسیار مقرون به صرفه می‌.باشد.جزء پر فروش‌ترین برندهای موجود در کشور به‌شمار می‌روند.

پرفروش ترین برندهای پارچه در بازار

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما