خرید عمده پارچه تریکو دونخ خارخورده ضخیم

پارچه دونخ خارخورده جز ضخیم ترین‌انواع پارچه محسوب می شود که مناسب ترین گزینه برای بافت لباس های زمستانی به شمار می رود. این نوع پارچه به صورت عمده خریداری می شود و طرفداران بسیار زیادی دارد. پارچه تریکو دو نخ از ترکیب دو نوع نخ پنبه ای به وجود می آید و بسیار مقاوم است. خریدار هین مدل پارچه معمولا شرکت های تولید کننده لباس می باشند.

خرید عمده پارچه تریکو دونخ خارخورده ضخیم

منظور از پارچه دورس خارخورده چیست؟

منظور از پارچه دورس خارخورده چیست؟ با توضیحاتی که در بالا گفته شد شاید برایتان سوال شود که منظور از پارچه تریکو دورس خارخورده چیست؟ که در ادامه توضیحاتی در این خصوص ارائه نموده ایم، یا ما همراه باشید.

منظور از پارچه دو رس نخ هایی می باشد که در تهیه پارچه تریکو استفاده می کنند، در تهیه این نوع پارچه از دو نوع نخ پنبه ای در سایز های ۲۰ و ۳۰ استفاده می شود و به همین دلیل است که به این نوع پارچه دورس گفته می شود.

اما منظور از خارخورده نیز پرز دار کردن پارچه می باشد، وقتی پارچه با دو نوع نخ بافته شد آن را بر عکس می کنند و عملیات خارزنی را انجام می دهند.

در این عملیات پشت پارچه حالت پرز دار پیدا می کند و این کار باعث گرم شدن پارچه و مناسب بودن آن برای بافت لباس های زمستانی می شود. این مدل پارچه نام های دیگری نیز دارد و به آن پارچه دورس زمستانی نیز می گویند. پارچه تریکو دورس خارخورده در تولید لباس، دستگیره، نمد و … استفاده می شود.

فروشنده انواع پارچه دونخ دورس زمستانی

فروشنده انواع پارچه دونخ دورس زمستانی فروشنده پارچه دورس و یا دو نخ زمستانی شرکت های تولید کننده ایرانی می باشند. شرکت های بسیار زیادی در اکثر نقاط کشور به تولید انواع پارچه دورس پرداخته اند، این شرکت ها تمام تلاش خود را می کنند تا پارچه تریکو را با بالاترین کیفیت ممکن تولید کرده و با مناسب ترین قیمت به دست مردم برسانند.

قیمت پارچه دورس تریکو در کشور به کیفیت آن بستگی دارد، برای مثال اگر پارچه از کیفیت و مقاومت بالایی برخوردارباشد مسلما قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود، اما اگر کیفیت پارچه پایین تر باشد قیمت آن نیز پایین تر می آید.

بخش عمده ای از پارچه دورس تریکو تولید شده توسط شرکت های ایرانی به شرکت های سرتاسر جهان صادر می شود، این نوع پارچه در میان خریداران خارجی بسیار محبوبیت دارد و علت این محبوبیت کیفیت بالا و قیمت مناسب می باشد.

پارچه تریکو مناسب ترین گزینه برای تولید لباس های زمستانی است و اکثر لباس های گرم زمستانه از این پارچه تولید می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما