توزیع کننده پارچه گلکسی ملانژ

توزیع کننده پارچه گلکسی ملانژ این پارچه با کیفیت و مرغوب را از طریق سایت حاضر ارائه کرده است این پارچه که دارای کیفیت بی نظیر بوده و برای دوخت انواع لباس و شلوار مورد استفاده قرار می گیرد با قیمتی مناسب و مقرون به صرفه در دسترس خریداران قرار داده شده است.

پارچه گلکسی ملانژ فوق العاده راحت بوده و در رنگهای مختلف به بازار عرضه شده است، این پارچه که دارای بافت کج راه میباشد یکی از پارچه هایی است که در صنعت نساجی طرفداران زیادی داشته و به عنوان یک پارچه مصنوعی برای تهیه ی البسه در تمام سنین مورد استفاده قرار می گیرد.

توزیع کننده پارچه گلکسی ملانژ

اطلاعاتی درباره پارچه گلکسی ملانژ ویسکوز

اطلاعاتی درباره پارچه گلکسی ملانژ ویسکوز پارچه گلکسی ملانژ ویسکوز امروزه در صنعت تولید کردن لباس ها بسیار به کار می‌رود این پارچه که در واقع پارچه ای با حالت کشسانی مناسب بوده و از الیاف پنبه ای و الیاف مصنوعی در کنار هم به وجود آمده است دارای رنگ بندی های مختلفی می باشد.

رنگ طوسی که از پرکاربرد ترین رنگ ها در پارچه ملانژ ویسکوز است و با درجات رنگی مختلف به بازار عرضه شده برای دوخت لباس های مختلف بسیار مورد استقبال قرار گرفته و علاوه بر آن چون پارچه ملانژ دارای قیمت مناسب تری نسبت به دیگر پارچه ها می باشد، استفاده از آن بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

این پارچه دارای کیفیت ظرافت و زیبایی خاصی است همچنین درخشندگی رنگ آن به خاطر استفاده از الیاف مصنوعی در تهیه آن باعث شده زیبایی چشمگیری داشته باشد، همچنین این پارچه ارزان قیمت به خاطر جنس بخش خصوصی که داشته و شبیه به تریکو می باشد برای استفاده در تمام فصول سال می تواند خریداری شود.

پارچه گلکسی ملانژ ویسکوز ایی مدل های مختلف می باشد که بعضی از این مدل ها ضخیم تر و برای تهیه البسه ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرند و می‌توانند برای فصل هایی که هوا کمی خنک تر است استفاده شوند، حالت کشسانی داشتن این پارچه باعث شده برای دوخت لباس در سایز های مختلف کار خیاطان بسیار راحت تر باشد.

قیمت انواع پارچه گلکسی ملانژ

قیمت انواع پارچه گلکسی ملانژ قیمت پارچه گلکسی ملانژ بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده و خرید آن به سوده مشتریان است شما میتوانید با حضور در سایت حاضر و کسب اطلاعات مربوط به پارچه مورد نظر کالای مورد نیاز خود را به راحتی خریداری کرده و در کوتاه ترین فرصت آن را دریافت نمایید.

توجه داشته باشید که خرید عمده این محصول شامل تخفیفات ویژه ای بوده که قیمت آن را بسیار مناسب تر و مقرون به صرفه تر خواهد کرد البته فراموش نکنید که این تخفیفات ویژه فقط برای خرید عمده منظور گردیده و در صورت خرید جزئی این کالا قیمت اصلی آن محاسبه می گردد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما