بازار فروش پارچه نسوز | قیمت روز انواع پارچه

شاید برایتان جالب باشد که بدانید، نوع خاصی از پارچه ها هستند که به نام پارچه نسوز معروفند. این پارچه ها از موادی تشکیل شده اند که در برابر حرارت بسیار مقاوم هستند و به هیچ وجه آتش نمی گیرند و دارای خاصیت عایقی می باشند. اگر می خواهید با ویژگی های این نوع پارچه ها و قیمت روز و مدل ها و انواع مختلف آن ها در بازار فروش اجز نسوز با خبر شوید، به شما توصیه می کنم که این مطلب را تا انتها مطالعه بفرمایید.
بازار فروش پارچه نسوز | قیمت روز انواع پارچه

فروشگاه اینترنتی انواع پارچه در ایران

فروشگاه اینترنتی انواع پارچه در ایرانبرخی از فروشندگان و توزیع کنندگان پارچه در ایران برای اینکه محصولات خود را در سطح تمام کشور به راحتی عرضه کنند و زحمت حمل بار و راه اندازی مغازه و … را کم کنند، اقدام به ایجاد یک سری فروشگاه اینترنتی در فضای مجازی می کنند.
برپایی یک بازار خرید و فروش مجازی مسلما خیلی راحت تر و کم هزینه تر از حضور در بازار های حقیقی است. به علاوه این مزیت را دارد که توسط همه افراد کشور یا حتی دنیا قابل دسترسی می باشد و همه افراد به راحتی از هر جایی می توانند به آن ها واد شوند، بدون اینکه حتی یک قدم از اتاق کارشان بیرون بگذارند.

با استفاده از این سایت ها شما عزیزان می توانید در کمترین زمان و با بیشترین سهولت و سرعت انواع گوناگون پارچه را مشاهده کرده و خریداری نمایید. این کار از راه دور و به صورت غیر حضوری انجام می شود و زحمات شما را برای خرید تا حد زیادی کاهش می دهد.

شما از طریق این سایت ها می توانید علاوه بر ثبت سفارش از آخرین اخبار و اطلاعات مانند لیست قیمت پارچه های مختلف نیز مطلع شوید. از جمله، قیمت پارچه نخی و یا قیمت پارچه کیلویی برای خرید عمده و کلی.

تولید کننده بهترین پارچه های نسوز

تولید کننده بهترین پارچه های نسوزتولید کننده ها و صنعت گران داخلی موفق شده اند بهترین و با کیفیت ترین مدل های پارچه های عایق و نسوز را در واحد های تولیدی با بکار گیری پیشرفته ترین و مدرن ترین ابزار ها و ماشین آلات تولید و روانه بازار های مصرف کنند.

یکی از کاربرد های پارچه عایق حرارتی یا نسوز دوخت لباس مربوط به آتش نشان ها، ماموران امداد و نجات و یا استفاده در لباس بدلکاران و هنرپیشه های سینما است. در برخی موارد نیز در آزمایشگاه ها و مراکز صنعتی و تولیدی که امکان حریق در ترکیب کردن مواد شیمیایی در آن ها وجود دارد نیز، از این پارچه ها برای دوخت لباس کارکنان استفاده می شود.
همچنین می توان از این مواد و الیاف برای ایجاد عایق حرارتی در ساختمان های مسکونی، اداری و صنعتی و کارخانجات هم استفاده کرد. در لوله های آب، تاسیسات برق، کوره ها و سیستم های بخار هم از آن ها برای مقاوم سازی استفاده می کند.

آشنایی با انواع پارچه های نسوز

آشنایی با انواع پارچه های نسوزپارچه های نسوز انواع مختلفی دارند. به منظور آشنایی بیشتر با این محصولات بهتر است ادامه این مطلب را مطالعه کنید.

  • پارچه های نسوز سیلیکون: با بکار گیری مواد و ترکیبات سیلیکونی ساخته می شوند. ضد آب بوده و بسیار انعطاف پذیرند. در برابر مواد اسیدی نیز مقاومند.
  • پارچه های نسوز سرامیک: با مواد سرامیکی تولید شده اند. مقاومت حرارتی خیلی زیادی دارند. دو نوع مختلف از آن ها موجود است. یک مدل ساده است و مدل دیگر دارای سیم می باشد.
  • پارچه های نسوز فایبر گلاس: از الیافی به همین نام بافته شده اند. این پارچه ها نیز دو مدل دارند. یک مدل آن ها ساده است و مدل دیگر روکش دارد.
  • پارچه های نسوز آزبست: برای ساخت آن ها از موادی به نام ازبست استفاده می شود. چون خیلی مقاومت بالایی در برابر حرارت دارند، لباس های صنعتی و کلاه و دستکش ها را با آن می سازند. در برخی موارد ساختمان ها و مراکز صنعتی را نیز توسط آن ها عایق می کنند.
  • پارچه نسوز برزنت: این پارچه ها هم از مواد فایبر گلاسی ساخته می شوند. از آن ها برای عایق کردن قالب ها، درز گیری کوره ها و مشعل ها و … استفاده می شود.
  • پارچه نسوز تفلونی: با الیاف فایبر گلاس تولید شده و توسط تفلون آن ها را مقاوم سازی و روکش کرده اند. کاملا نسوز و ضد حریق می باشند.

مشخصات فنی بهترین پارچه های نسوز

مشخصات فنی بهترین پارچه های نسوزاگر می خواهید با مشخصات و ویژگی های فنی و تخصصی بهترین و باکیفیت ترین پارچه های نسوز آشنا شوید، باید بگویم که به طور کلی تمام پارچه های عایق و نسوز بسیار منعطف هستند، ضد حریق و مواد
شیمیایی و اسیدی و نیز ضد روغن می باشند. میزان مقاومت آن ها در مقابل آتش و
حرارت خیلی زیاد است و اگر میزان دما از آستانه تحمل آن ها بیشتر شود هم
شعله ور نمی شوند بلکه کم کم تجزیه می گردند.

از این پارچه ها به دلیل ویژگی های منحصر به فرد و مقاومت بالایی که دارند، علاوه بر دوخت لباس های ضد آتش، در عایق کاری و مقاوم سازی بناها و سیستم های حساس در صنایع نیز استفاده می شود. به عنوان مثال در داخل کوره های آجر پزی و یا قالب های ریخته گری برای پر کردن درز ها به کار می روند.

وقتی می گوییم که یک واحد آپارتمان دارای عایق حرارتی است، یعنی در داخل دیواره ها و کف آن از یک لایه از این پارچه ها استفاده شده است. با قرار دادن لایه ای از پارچه نسوز آزبستی و یا برزنتی، ساختمان به خوبی در برابر اتش سوزی مقاوم می شود.

سازندگان پارچه های نسوز برای افزایش میزان کیفیت پارچه الیاف طبیعی و مصنوعی را با هم ترکیب می کنند. برای تشخیص طبیعی یا مصنوعی بودن الیاف، کافی است که مقدار کمی از پارچه را بسوزانید. اگر بعد از سوختن، الیاف پودر شوند یعنی طبیعی هستند و اگر گلوله شوند یعنی مصنوعی می باشند.

عرضه عمده پارچه نسوز تفلونی

عرضه عمده پارچه نسوز تفلونیکارخانه پارچه تریکو در ایران با برند های مختلفی فعالیت کرده و محصولات
خود را به بازار عرضه می کنند. از جمله برند پارچه گردباف تهران و یا پارچه
نسوز تبریز، که دو نام آشنا برای فعالین این حوزه است.
شرکت های عرضه و پخش، انواع پارچه تولید شده در این کارخانجات را به صورت یکجا از آن ها خریداری کرده و در بازار های سراسر کشور به طور عمده توزیع می نمایند. از جمله این پارچه ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • پارچه تریکو لاکرا
  • پارچه ملانژ دورو و یکرو
  • پارچه یکرو پنبه
  • پارچه نسوز تفلونی

مصرف کنندگان عمده پارچه و صاحبان تولیدی های لباس می توانند برای خرید پارچه تریکو کیلویی به این مراکز مراجعه کنند. همچنین با خرید پارچه لاکرا در حجم انبوه می توانید اقدام به راه اندازی یک واحد تولیدی تیشرت با کمرین هزینه بکنید.

فروش مستقیم پارچه نسوز از کارخانه

فروش مستقیم پارچه نسوز از کارخانهبرخی از نمایندگی ها و شرکت های پخش و فروش پارچه نسوز، آن را به طور مستقیم و بدون واسطه از درب کارخانه های تولیدی وارد کرده و با بهترین و به صرفه ترین قیمت به فروش می رسانند. این موسسات و مراجع درواقع واسطه های اصلی مابین تولید کننده و مصرف کننده هستند.

خرید از این مراکز پخش عمده باعث می شود که دست دلالان و واسطه ها از چرخه خرید و فروش و معاملات در بازار های مصرف کوتاه شود و قیمت ها به ثبات برسد. این کار هم به نفع خریدار است و هم تولید کننده. چرا که تمام سود معامله نصیب دلالانی می شود که کالا را به قیمت تولیدی و بدون هیچ سودی از تولید کننده دریافت می کنند و با چندین برابر نرخ اصلی آن را به مصرف کننده عرضه می نمایند.

وجود همین دلالان است که سبب افزایش قیمت ها و تورم، نابسامانی بازار و عدم ثبات و یکنواختی نرخ کالا در سطح کشور می شود. پس بهتر است همواره تلاش کنیم اجناس مورد نیاز خود را از مرجع اصلی توزیع آن ها تهیه کنیم.

بهترین برندهای پارچه های نسوز در بازار

بهترین برندهای پارچه های نسوز در بازارپارچه های نسوز توسط واحد های صنعتی و گروه های تولیدی متعدد و گوناگونی در سطح دنیا تولید و به بازار های خرید و فروش عرضه می گردند. هر یک از تولید کنندگان یک نام تجاری مخصوص برای محصول خود در نظر می گیرند.
برای آشنایی با بهترین و مرغوب ترین برند های این پارچه ها در دنیا، بهتر است به سراغ مدیران مراکز پخش و یا فروشندگان این محصولات بروید، یا با تولید کنندگان آن ها مشورت کنید. البته جستجو کردن در وب سایت های اینترنتی مربوطه نیز راه کاری مفید است.
در این سایت ها شما می توانید به اطلاعات جامع و کاملی درباره هر برند، ویژگی های خط تولید، مواد اولیه بکار رفته در ساخت، خصوصیات محصول و … دست یابید. سپس با مقایسه کردن تمامی اطلاعات کسب شده، بهترین نمونه این پارچه ها را برگزینید.

شرکت پخش انواع پارچه در ایران

شرکت پخش انواع پارچه در ایرانشرکت های پخش با برقراری ارتباط مستقیم با کارخانه های تولید انواع پارچه در ایران، محصولات و اجناس تولیدی آن ها را در حجم انبوه و گسترده ای خریداری کرده، سپس برای فروش در سرتاسر کشور توزیع می کنند. این شرکت ها محصولات را از تولید به مصرف و با نرخ بسیار ارزان تر از بازار به فروش می رسانند.

برای اطلاع از قیمت انواع پارچه می توانید به سراغ این مراکز بروید یا اینکه با تلفن های تماس واحد پشتیبانی یا فروش آن ها ارتباط بگیرید. مشاوران و متخصصان فعال در این حوزه ها به تمامی سوالات شما عزیزان در خصوص خرید و سفارش پارچه ها پاسخ خواهند داد و شما را در این راه راهنمایی خواهند کرد.

به علاوه یک سری فروشگاه آنلاین برای خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر به تمامی مشتریان در ایران راه اندازی شده است که از طریق آن ها شما می توانید بدون اینکه نیازی به خروج از منازل خود داشته باشید جنس مورد نظرتان را تهیه کنید. یا در بخش ارسال پیام، سوالات خود را از مدیران این سایت ها بپرسید.

لیست قیمت پارچه های نسوز در بازار

لیست قیمت پارچه های نسوز در بازاربرای اطلاع از آخرین و جدید ترین لیست قیمت پارچه نسوز در بازار های ایران و جهان، یا کسب آگاهی در خصوص ویژگی و موارد کاربرد این محصولات، و یا تولید کنندگان و سازندگان آن ها در دنیا و تاریخچه تولید پارچه عایق حرارتی، بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که به جستجو کردن در وب سایت های اینترنتی بپردازید. در این سایت ها می توانید به راحتی و در کمترین زمان، به دریایی از اطلاعات در این باره دست یابید.

مهمترین کاربردهای پارچه های نسوز

مهمترین کاربردهای پارچه های نسوزانواع مختلفی از پارچه های عایق حرارتی با نام نسوز در دنیا وجود دارد که مهمترین و اصلی ترین کاربردهای آن ها، همان عایق کردن می باشد. پارچه نسوز درجه یک و باکیفیت که دوام و مقاومت حرارتی خیلی زیادی دارد برای عایق سازی تاسیسات و سیستم های صنعتی استفاده می شود. مثل کوره ها و دیگ های بخار که تولید حرارت و دمای بسیار زیادی می کنند.

اما این پارچه ها در این دمای بالا همچنان دوام می آورند و مشتعل نمی شوند. در بدترین شرایط ممکن، تنها اتفاقی که در آن ها رخ می دهد این است که به آرامی تجزیه و ذوب می گرند. همین ویژگی است که آن ها را منحصر به فرد و خاص کرده است.

خریدار پارچه های نسوز ارزان قیمت

خریدار پارچه های نسوز ارزان قیمتافرادی که متقاضی و خریدار پارچه های نسوز ارزان قیمت هستند، باید برای تامین نیاز خود به سراغ شرکت های پخش عمده این محصولات بروند. در این شرک ها محصول مستقیما از کارخانه و به قیمت تولیدی به فروش می رسد و کمترین میزان سود و ارزش افزوده به نرخ آن اضافه می گردد. بنابراین خرید از این مراجع می تواند برای مصرف کننده صرفه اقتصادی خیلی زیادی داشته باشد.

مخصوصا وقتی سفارش در حجم بالا و به صورت عمده صورت گیرد تخفیف های قابل توجهی به او تعلق خواهد گرفت. ولی وقتی مشتری خرید خود را از فروشندگان خرده پا در بازار های سطح شهر انجام می دهد، باید چندین درصد سود که ممکن است حتی دو برابر نرخ اصلی آن هم باشد را بپردازد.

عمده فروشی انواع پارچه در تهران

عمده فروشی انواع پارچه در تهرانشرکت ها و فروشگاه های بزرگ عمده فروشی پارچه در بازار بزرگ تهران، انواع و اقسام گوناگون پارچه ها را در حجم وسیعی به مشتریان خود عرضه می کنند. مشتری می تواند محصول مورد نیاز خود را در هر اندازه و متراژی که می خواهد، به صورت کیلویی، یا توپی خریداری کند.
در خرید کیلویی پارچه قیمت های بسیار ارزان تری نسبت به انواع دیگر خرید ارائه می گردد. این روش مخصوص خرده فروشان و صاحبان فروشگاه های پارچه است که به حجم زیادی از کالا نیاز دارند. در این حالت میزان سود فروش به حداقل خواهد رسید و اجناس به قیمت تولیدی و درب کاخانه معامله می شوند.

شما عزیزان می توانید برای تامین بار مورد نیاز خود یا به شکل حضوری به این فروشندگان که در سطح بازار های تهران فعال هستند مراجعه کنید، یا با تماس تلفنی جنس را سفارش دهید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما