‌پخش کننده پارچه نخی ملانژ

برای عرضه، فروش و توزیع یک محصول شرکت های تولیدی با پخش کننده ها یا همان عرضه کنندگان کالا، قرارداد امضاء میکنند و طبق این قرارداد بر اساس محدوده ای که تولید کننده مشخص میکرد محصول مورد نظر عرضه میشود.
پخش کننده پارچه نخی ملانژ با عقد قرارداد با شرکت های تولیدی به پخش عمده پارچه نخی ملانژ میپردازد و این محصول را به خوبی میان عموم مردم توزیع میکند و نیاز بازار داخلی از این کالا را رفع میکند.
در پخش عمده این منسوج، کالا را با قیمت بسیار مقرون به صرفه تری نسبت به قیمت بازار به مشتریان عزیز تحویل میدهد.
این پارچه همانطور که گفتیم یکی از مدل های مختلف پارچه های ملانژ است که بسیار هم طرف دار دارد و پرفروش است.

معرفی انواع پارچه نخی

معرفی انواع پارچه نخی

پارچه های نخی از پرطرف دارترین پارچه های موجود در بازار شد و علت این محبوبیت تنوع بسیاری است که در انواع طرح رنگ دارد.
پارچه نخی مثقال: برای تمام کسانی که تازه خیاطی را شروع کرده اند پارچه نخی متقال بهترین گزینه است این پارچه بافت ساده ای دارد و الیاف استفاده در آن ۱۰۰% طبیعی است. اما آن کیفیتی که باید را ندارند.
همچنین زیر دست آن خشک و زبر است و آب رفت بالایی دارد و به راحتی چین و چروک میپذیرد از همین رو گزینه مناسبی برای دوخت لباس به شمار نمیرود.
پارچه نخی ویسکوز: استفاده از الیاف ویسکوز در تولید این پارچه سبب شده است که بهترین پارچه برای فصل تابستان به شمار برود چرا که تبادل هوا در آن بسیار زیاد است و به راحتی انجام میپذیرد. همچنین کشسانی بالایی دارد و پارچه ای خنک است از آنجا که چروک پذیری آن هم کم است برای دوخت لباس های تابستانی زنانه و مردانه کاربرد فراوانی دارد.
پارچه نخی چیت: این پارچه دوام بسیار بالایی دارد و براقیت آن نیز زیاد است از همین رو بافتی زیبا و جذاب پیدا کرده است.
پارچه نخی ماهوت: الیافی که در پارچه نخی ماهوت استفاده شده اند ۱۰۰٪ از پنبه خالص تولید شده اند، این پارچه به علت بافت راه راه افقی و ظرافتی که دارد، بسیار محبوب و جذاب است.

معرفی انواع پارچه نخی
پارچه فلانلت: اگر به دنبال پارچه ای مناسب برای دوخت لباس های بچگانه و نوزادی هستید، پارچه نخی فلانلت بهترین گزینه است این پارچه به خاطر نرمی و لطافتی که دارد و همچنین قیمت مقرون به صرفه به پارچه ای مناسب برای تولید لباس های نوزادی تبدیل شده است.
پارچه نخی کرباس: پارچه نخی کرباس به علت مقاومت و استحکامی که دارد علاوه بر دوخت لباس در دوخت کفش کیف، پارچه های رو مبلی و همچنین لباس های کار که ضخامت بیشتری را میطلبند استفاده میشود.
وزن این پارچه بسیار سنگین است و زیر دست آن با وجود اینکه آهار دار و زبر است با شست و شوی مداوم نرم میشود الیافی که در تولید پارچه نخی کرباس به کار رفته است شامل کنف و پنبه است، در واقع برای تمام کسانی که به پارچه جین علاقه ویژه دارند بهترین جایگزین بوده و قیمت این پارچه نسبت به پارچه های جین نیز ارزان تر است.
پارچه نخی لان: از پارچه های سبک و لطیف بازار است و با نام تجاری پاتیس در بازار مشهور است.

ویژگی بهترین پارچه نخی ملانژ

ویژگی بهترین پارچه نخی ملانژ

پارچه های نخی از بهترین پارچه های موجود در بازار هستند و تنوع بسیاری در طرح و رنگ دارند، همین هم سبب شده که برای عرضه این کالا تولید کنندگان فراوانی به آن روی بیاورند.
پارچه نخی در واقع همان پارچه پنبه ای است و نرمی و لطافت ویژگی بارز پنبه است.
این پارچه ها باید نرمی بالایی را شامل شوند اما اگر بسیار نرم بودند به این معناست که تماما پنبه اند و در تولید آنها از الیاف مصنوعی استفاده نشده است که این امر نه تنها مزیت به حساب نمی آید، بلکه یک عیب بزرگ است، الیاف صنعتی با استفاده از بروز ترین ماشین آلات و پیچیده ترین دستگاه ها تولید میشوند از همین رو کاملا کیفیت آنها کنترل شده است و استفاده از آنها در تولید پارچه ویژگی های مختلفی را به پارچه میدهد که در الیاف طبیعی دیده نمیشود.
پس هنگام خرید به جنس پارچه دقت کنید و در مرحله بعد وزن پارچه را مد نظر قرار دهید، پارچه های نخی وزن کمی دارند از همین رو بسیار سبک و خوش دست اند.

بررسی رنگ بندی پارچه نخ ملانژ

بررسی رنگ بندی پارچه نخ ملانژ

علت محبوبیت این پارچه، همین تنوع بسیار آن در رنگ بندی است و توانسته با همین تنوع رنگ توجه بسیاری از افراد را به خود جلب نماید و از محبوبیت بالایی برخوردار شود.
امروزه با پیشرفت صنعت پوشاک و تنوع بسیار آن در انواع و اقسام لباس ها برای هر کاری لباس ویژه ای تولید شده است و در واقع برای تمام فعالیت های روزانه اعم از تفریحات گردش ها و ملاقات های کاری و… لباسی مخصوص و در شان آن موقعیت تولید شده است.
در تولید این پارچه های نخی از نخ ملانژ که به صورت مخلوط و غیر مخلوط موجود است استفاده میکنند، در واقع نخ مخلوط همان طور که از اسمش پیدا است رنگ بندی آن به صورت ترکیبی است و در این ترکیب از متنوع ترین رنگ ها بهره گرفته میشود و رنگ بندی نخ ملانژ غیر مخلوط ساده است و ناخالصی رنگ ندارد.
این پارچه جدا از لطافت و کاربردی که دارد به علت زیبایی بی نظیر و تنوع رنگی گسترده ای که دارد از پرفروش ترین پارچه های موجود در بازار است.

صادرات پارچه نخ ملانژ

صادرات این منسوج

کشور ما با بهره گیری از به روز ترین ماشین آلات و دستگاه های ریسندگی بهترین نخ های صنعتی را برای تولید پارچه های ملانژ و دیگر پارچه ها که با الیاف مصنوعی تولید میشوند، تولید کند. در زمینه صادرات پارچه آنچه بیش از همه حائز اهمیت است، کیفیت مطلوب و قیمت مناسب است که کشور ما به خوبی از پس آن بر آمد و با عرضه بهترین پارچه نخی ملانژ به بازار جهانی صحت سُقم این حرف را تایید کرده است.
پخش کننده این پارچه با توزیع انبوه این کالا در سراسر کشور توانسته به خوبی از پس بازار داخلی بر آید و در انتها دست به صادرات این کالا بزند.

5

  1. برای عرضه، فروش و توزیع یک محصول شرکت های تولیدی با پخش کننده ها یا همان عرضه کنندگان کالا، قرارداد امضاء میکنند و طبق این قرارداد بر اساس محدوده ای که تولید کننده مشخص میکرد محصول مورد نظر عرضه میشود.

  2. کشور ما با بهره گیری از به روز ترین ماشین آلات و دستگاه های ریسندگی بهترین نخ های صنعتی را برای تولید پارچه های ملانژ و دیگر پارچه ها که با الیاف مصنوعی تولید میشوند، تولید کند

  3. آنچه بیش از همه حائز اهمیت است، کیفیت مطلوب و قیمت مناسب است که کشور ما به خوبی از پس آن بر آمد

  4. در تولید این پارچه های نخی از نخ ملانژ که به صورت مخلوط و غیر مخلوط موجود است استفاده میکنند، در واقع نخ مخلوط همان طور که از اسمش پیدا است رنگ بندی آن به صورت ترکیبی است

  5. پارچه نخی مثقال: برای تمام کسانی که تازه خیاطی را شروع کرده اند پارچه نخی متقال بهترین گزینه است این پارچه بافت ساده ای دارد و الیاف استفاده در آن ۱۰۰% طبیعی است. اما آن کیفیتی که باید را ندارند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما