فروش پارچه تریکو دورو پنبه اعلا

پارچه تریکو دورو پنبه اعلا یکی از پر طرفدار ترین پارچه های صنعت پوشاک و لباس است که به علت ویژگی های منحصر به فردی که دارد، توانسته به راحتی نبض بازار فروش را در دست بگیرد و در تولید هر نوع لباسی نام پارچه تریکو بدرخشد. پارچه تریکو دورو تنوع بسیار زیادی دارد و از همه نوع صنفی اعم از تولیدی های لباس، مانتو، کلاه، جوراب و… به کار گرفته میشود.
بدون شک در کمد هر ایرانی ردی از پارچه های ملانژ دیده میشود، منظور از ملانژ جنس و یا نخ پارچه نیست، بلکه رنگ آن مد نظر است، رنگ ملانژ، در واقع به رنگی گفته میشود که از ترکیب دو نخ که به صورت جداگانه رنگ شده اند تولید میشوند.
همانطور که گفتیم بازار توزیع پارچه تریکو تریکو بسیار گسترده تر از آن چیزی است که فکرش را میکنید، اینها تنها مدل های کوچکی از انواع مختلف پارچه های تریکویی بود که ما به علت فروش بسیار در اینجا آنها را ذکر کردیم.
پارچه تریکو دورو پنبه از انواع مختلف پارچه های پنبه ای تریکو است. این پارچه معمولا از نخ اپن، سوپر، شانه شده کامفور شده کامپکت شده استفاده میکند و علاوه بر آن از نخ پنبه که نخ کاملا طبیعی و برگرفته از الیاف پنبه است تولید میشود.

مقایسه کیفیت پارچه تریکو با دیگر پارچه ها

مقایسه کیفیت پارچه تریکو با دیگر پارچه ها

بارها در این مطلب به این موضوع اشاره شد که پارچه تریکو از پر فروش ترین پارچه های ملانژ است و علت آن کاربردی بودن این پارچه است که سبب میشود که کیفیت پارچه تریکو نسبت به دیگر پارچه ها بیشتر خود را نشان دهد، در واقع نخ های صنعتی است که در نهایت کیفیت تولید و در این پارچه استفاده میشوند. معمولاً اکثر نخ هایی که در تولید پارچه تریکو به کار میرود ضخامت دارند. از همین رو این پارچه را محکم و ضخیم میکنند که همین سبب میشود دوام بیشتری نسبت به دیگر پارچه های ملانژ داشته باشد و از همین رو از کیفیت بالاتری نسبت به آنها برخوردار شود.
پارچه تریکو دورو پنبه از انواع مختلف پارچه های ملانژ است که به علت کاربرد نخ های صنعتی کاملا ارگانیک و تولید شده در سطح استاندارد های سازمان بهداشت جهانی از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

جنس های مختلف پارچه تریکو عبارت اند از

جنس های مختلف پارچه تریکو عبارت اند از

پارچه پنبه تریکو: از مرغوب ترین پارچه های تریکویی است که ضد حساسیت بوده و در هیچ گونه پوستی حتی پوست های زیادی حساس هم ایجاد آلرژی نمیکند.
پارچه پلی استری: پلی استر از با کیفیت ترین های بازار است که از نفت تولید میشود و در واقع جزئی از کالاهای ثانویه نفتی به حساب میرود از همین روی این کالا ضخامت و استحکام فراوانی دارد که همین سبب میشود در تولید انواع البسه زمستانی عوض کاپشن هودی لباس های ورزشی بارانی مورد استفاده قرار گیرد.

پارچه تشخیص جنس پارچه تریکو دورو پنبهو رو پنبه

تشخیص جنس پارچه تریکو دورو پنبه

برای تشخیص جنس پارچه تریکو دورو پنبه از آنجا که این پارچه از انواع مختلف پارچه های پنبه ای است، چند ترفند ساده به راحتی راه گشا بوده و میتواند در این امر یاری رسان باشد. ساده ترین کار برای شناسایی جنس پارچه تریکو آن است که با دستمان آن را لمس کنیم، همانطور که میدانید پارچه تریکو دورو پنبه از انواع مختلف پارچه های پنبه یا به قولی نخی است. همچنین برای تشخیص جنس میتوانید یک تکه کوچک از پارچه را جدا کرده و نخ آن را آتش بزنید در صورتی که پارچه از الیاف پنبه ی خالص تولید شده باشد در برابر آتش جمع نمیشود، اما اگر از الیاف بی کیفیت موجود در بازار تهیه شود خود را جمع میکند.
پار چه های تریکو به دلیل تنوعی که دارند، به جنس های مختلفی تقسیم میشوند.
ویسکوز: از ترکیب پذیرترین پارچه های تریکویی است. پارچه های تولید شده از ویسکوز کشسانی فراوانی دارند برای همین هم در تولید شال های نخی و لباس های خواب کاربرد ویژه پیدا میکنند و به علت ترکیب پذیری با انواع مختلفی از نخ ها اعم از نخ لاکرا یا هر نخ دیگری که استحکام آنها را بالا ببرد ترکیب میشوند.
پارچه تریکو جودون: پارچه تریکو جودون که با نام پارچه زنبوری نیز مشهور است، بافت لوزی مانندی دارد و بسیار زیبا و جذاب است برای همین در دوخت لباس های زنانه و مردانه بسیار استفاده میشود.

راهنمای جامع خرید پارچه تریکو

راهنمای جامع خرید پارچه تریکو

همانطور که میدانید پارچه تریکو دورو پنبه اعلا ملانژ از پر فروش ترین پارچه های موجود در بازار پوشاک و لباس است، این پارچه به علت تنوع و گستردگی فراوانی که دارد همراه با زیبایی فوق العاده توانسته در تولید انواع و اقسام البسه تابستانه، زمستانه، بهاره و پاییزه کاربرد داشته باشد، از همین رو علاقه مندان زیادی پیدا کرده است.
برای خرید پارچه تریکو ی مناسب باید ببینید که الیاف به کار رفته در این پارچه چگونه است همانطور که میدانید هر چه الیافی که در یک پارچه به کار میروند طبیعی تر باشد، از درجه کیفی بالاتری برخوردار باشند، به طبع پارچه نیز از کیفیت بالاتری برخوردار خواهد بود.
پس در قدم اول برای خرید حتماً به الیاف به کار رفته در پارچه توجه ویژه داشته باشید. دوم اینکه پارچه را مطابق با سلیقه شخصی و نیاز تان خریداری کنید، اگر که کار و کاسبی شما با خرید و فروش پارچه در ارتباط است بهتر است که با توجه به نیاز بازار و سلیقه مشتری اقدام به خرید پارچه تریکویی نمایید. امروزه در جهان بیش از هر چیزی دیگری اهمیت به صنعت پوشاک مورد توجه قرار میگیرد. و در این بین تلاش هر تولید کننده ها این است که بتواند بهترین محصول را به بازار ارائه دهند، از همین رو پارچه و دیگر البسه و به طور کلی هر آنچه که به این صنعت پوشاک برمیگردد مهم خواهد شد.

سفارش خرید پارچه تریکو دورو پنبه

سفارش خرید پارچه تریکو دورو پنبه

خرید و فروش پارچه تریکو دورو پنبه اعلا هم از طریق درگاه های اینترنتی برند های مختلف تولیدی و هم از طریق عرضه کنندگان و نمایندگان فروش تولیدی ها انجام میشود و میتوانید از این راه ها اقدام به خرید این پارچه کنید.
برای آنکه خرید پارچه تریکو دورو پنبه برای شما مقرون به صرفه تر باشد شاید بهتر است که برای سفارش خرید مستقیم از کارخانه را انتخاب کنید و کالا را از خود تولیدی سفارش دهید، چرا که در این نوع از خرید با حذف واسطه شما میتوانید کالا را با قیمت مناسب تری خریداری نمایید. همچنین میتوانید از طریق خرید عمده این محصول را سفارش دهید تا این کالا را در میزان بیشتر اما قیمت کمتر به دست آورید. سفارش خرید پارچه تریکو دورو پنبه هم به صورت کیلویی و هم به صورت متری انجام میپذیرد، شما میتوانید در هر طرح و رنگی که مدنظرتان است این کالا را سفارش داده و در اسرع وقت تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما