قیمت پارچه پنبه تیپ لاکرا در بازار تهران

پارچه‌ های گرد بافت بسیار متفاوت می‌ باشند. به همین جهت نمی‌ توان تمام نمونه‌ های این محصول را نام برد. از مواردی که کاربرد بالایی دارد، پنبه تیپ لاکرا می‌ باشد.

نمونه‌ پارچه‌ پنبه لاکرا به‌ نخ سازنده آن کشور بستگی دارد. به عنوان مثال: هند، چین، ازبکستان و ایران از جمله کشور های سازنده این محصول می‌ باشند. بنابراین هر یک از این کشور های نامبرده، کیفیت‌ های متفاوت را ایجاد می‌ کنند.

 

پارچه لاکرا

انواع پارچه پنبه لاکرا

از این‌ رو تنوع این محصول بسته به نخ استفاده شده در آن است. نخ‌ هایی مانند:

  1. نخ اپن
  2. پنبه سوپر
  3. نخ شانه شده
  4. نخ لاکرا

همچنین با توجه به موارد فوق، پارچه‌ های متفاوتی مانند:

  1. پنبه لاکرا نخ اپن
  2. پنبه تیپ لاکرا نخ اپن
  3. دورس پنبه تیپ لاکرا نخ اپن
  4. پنبه لاکرا نخ سوپر
  5. پنبه تیپ لاکرا نخ سوپر
  6. دورس پنبه تیپ لاکرا نخ سوپر
  7.  نخ شانه کامفور شده
  8.  پارچه دورس پنبه تیپ لاکرا تولید می‌ شود.

کاربرد پارچه لاکرا

دلیل استفاده از پارچه نخی لاکرا برای لباس‌ های جذب مورد استفاده قرار می‌ گیرد. در نتیجه یکی از کاربرد های این محصول می‌ باشد.
این محصول را می‌توان برای لباس‌ هایی مانند:

  • شلوار لاکرا زنانه چسبان
  •  شلوار لاکرا کشی
  • شلوارک کشی
  • لباس زیر باکیفیت
  • ساپورت

پارچه پنبه لاکرا

پارچه دورس چیست

پارچه‌ های دورس مخصوص سویشرت، هودی و اسلش دارای یک بخش داخلی نرم و لطیف می‌ باشند. در نتیجه مهمترین شاخص این پارچه‌ ها به‌ حساب می‌ آیند. کیفیت از مهمترین ارکان این پارچه ها می‌ باشد تا آنجا که حتی با گذشت زمان و استفاده از پارچه ی لباس همچنان فرم اصلی خود را حفظ می‌ نماید. این پارچه‌ ها همیشه برای ما حس نوستالژیک شروع فصل سرما را دارند.

در سال‌ های قدیم بیشتر از حالت ساده‌ ای از این پارچه‌ ها در تولید لباس‌ های پاییزه و زمستانی استفاده می‌ شد. امروزه انواع چاپ شده از این پارچه‌ ها در تولید انواع بلوز، سویشرت و هودی استفاده می‌ شود. همچنین طرفداران خاص خود را نیز دارا می‌ باشند. پارچه دورس پنبه و پارچه دورس ملانژ از محبوب‌ ترین انواع این پارچه به حساب می‌ آیند.

پارچه دورس به مدل بافت مخصوصی می‌ گویند که باعث ضخیم‌ تر شدن پارچه می‌ شود، این بافت معمولا برای زمستان مورد استفاده قرار می‌ گیرد.
در نتیجه بیشتر برای پارچه‌ های زمستانی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. مانند:

  • دونخ پنبه بدون خارخورده
  • دونخ پنبه خارخورده
  • سه نخ پنبه بدون خارخورده
  • سه نخ پنبه خارخورده
  • ملانژ بدون خارخورده
  • ملانژ خارخورده

پارچه دورس چیست

 

قیمت پارچه پنبه تیپ لاکرا در بازار تهران

در مورد قیمت، به این موضوع دقت داشته باشید که به دلیل نخ‌ های متنوع، قیمت‌ های متفاوتی از آن به دست می‌ آید، مانند اینکه نخ سازنده از کدام کشور است. بدین‌ جهت به نوع نخ پارچه ها بستگی دارد. مانند: اپن و سوپر می‌ باشد. در حقیقت قیمت، رابطه مستقیمی با مرغوبیت  دارد.

پارچه‌ نانو تریکو انواع مختلفی دارند که هر یک از آن‌ها، ترکیبی از الیاف مصنوعی و یا طبیعی می‌ باشند. به همین ترتیب، می‌ توان مدعی شد که این پارچه‌ ها نرخ ثابتی در بازار ندارند زیرا هر کدام از آن‌ ها دارای کیفیت‌ ها و قیمت‌ های متفاوتی هستند.

اما برای این که لیست قیمت پارچه تریکو را در گونه‌های مختلفی به دست آورید، باید به فروشگاه‌ها مراجعه نمایید. عموما در این بازارها، قیمت‌ های روز اعلام می‌ گردد. همچنین بهترین و ساده‌ ترین راه برای تهیه نرخ روز، مراجعه به فروشگاه‌ های آنلاین می‌ باشد. در این فروشگاه‌ ها، انواع پارچه‌ های تریکو در مدل‌ ها و طرح‌ های مختلفی ارائه می‌شوند.

 

پارچه دورس

 

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما