مرکز پخش پارچه تریکو طرح دار

پارچه یکی از لوازم کاربردی و مورد نیاز در زندگی روزمره است. یکی از پارچه ها که بیشتر در البسه راحتی زنانه و بچگانه استفاده میشود، پارچه تریکو است. بهترین مرکز پخش پارچه تریکو طرح دار در ایران، شرکت دیبافت نگار یزد است. این شرکت، عرضه پارچه تریکو را در طرح ها و رنگ های مختلف و به دو صورت حضوری و اینترنتی انجام میدهد.
پارچه های تریکو به علت نرمی و لطافت، طرح های متنوع و رنگ های شاد و زیبا، مشتریان فراوانی در داخل و خارج از کشور دارند. ایران کارخانه های نساجی فراوانی دارد که در زمینه تولید پارچه تریکو فعالیت دارند. طرح های کودکانه این پارچه بیشتر برگرفته از کارتون های مورد علاقه کودکان است.
روش های تشخیص بهترین نوع پارچه تریکو

روش های تشخیص بهترین نوع پارچه تریکو

همانطور که میدانید پارچه های تریکو نمونه های زیادی دارند و تشخیص بهترین نوع پارچه تریکو از میان صدها نمونه مشابه، کار بسیار مشکلی به نظر میرسد.
امروزه کارگاه های تولیدی زیرزمینی، نظم بازار این کالا را بر هم زده اند و شناخت نمونه اصلی پارچه تریکو از مدل های تقلبی دشوار شده است. لذا در اینجا نکاتی را بیان میکنیم که میتواند تا حدودی برای تشخیص بهترین نوع پارچه تریکو راهگشا باشد.
۱- یک قسمت از پارچه را چند دقیقه به صورت مچاله در دست خود نگه دارید، اگر پس از رها کردن کمی چروک بود، باید بدانید که پارچه، الیاف پلی استر کمی دارد. درنتیجه این پارچه مناسب است.
۲- دقت کردن به ظاهر پارچه تریکو هم میتواند خیلی کمک کند. ضخیم بودن و بافت منسجم پارچه، از فاکتورهای تشخیص پارچه تریکوی درجه یک است.
۳- میتوانید قسمت پایین پارچه را بکشید و رها کنید، اگر تغییر حالت ثابت ماند، باید بدانید که این یک پارچه تقلبی است. پارچه اصل باید پس از کشیدن به حالت اولیه برگردد.
۴- پیشنهاد ما برای خرید بهترین پارچه تریکو، این است که به مرکز پخش این پارچه در سایت دیبافت نگار یزد مراجعه کنید و اطمینان داشته باشید که این شرکت تنها جنس اصل و درجه یک را به مشتری ارائه میدهد.

همه چیز درباره پارچه تریکو

همه چیز درباره پارچه تریکو

پارچه تریکو ویژگی های مثبت زیادی دارد و به همین علت مورد توجه فعالان در صنعت نساجی است. چنانچه از آمار برمی آید، اکثر فعالان در زمینه پوشاک، رغبت زیادی به کسب و کار و بیزینس با تریکو دارند، چون این کالا طرفداران زیادی دارد.
چند سالی است که نوارهای تریکویی ساده نیز به بازار آمده است. برخی از بانوان هنرمند، لباس های تریکویی که دیگر از آنها استفاده نمیکنند را به نوارهای تریکویی تبدیل کرده و با آن کیف و سبد میبافند.
پارچه های تریکو موارد استفاده فراوانی دارند. اگر به دنبال کالای مرغوب برای دوخت لباس های راحتی هستید، به شما پیشنهاد میکنیم پارچه مورد نظرتان را از مرکز پخش پارچه تریکو طرح دار تهیه کنید. در این صورت میتوانید مطمئن باشید کالای خریداری شده شما درجه یک و عالی است و مدت زیادی کار خواهد کرد.

مشخصات بهترین پارچه تریکو طرح دار

مشخصات بهترین پارچه تریکو طرح دار

همانطور که میدانید پارچه تریکو جنس های مختلفی دارد؛ نمونه های نازک و ضخیم آن برای مصارف مختلفی تولید میشود. پارچه تریکو درجه یک، مشخصات خاصی دارد که نشان دهنده کیفیت پارچه است. در اینجا چند ویژگی تریکو عالی را برای شما برمیشماریم تا در هنگام خرید به آن دقت کنید:
ـ پارچه تریکو درجه یک معمولاً رنگ ثابت دارد و در شست و شوهای مکرر حالت خود را از دست نمیدهد.
ـ پارچه های تریکو طرح دار از نوع ضخیم هستند و بافت یک دستی دارند.
ـ تریکو درجه یک آبرفت ندارد یا بسیار کم در شست و شو آب میرود.
البته این نکته را باید در نظر بگیرید که هنگام شست و شوی پارچه تریکو طرح دار، از آب با دمای پایین استفاده کنید. همچنین اتوکشی این پارچه باید با دمای کم انجام شود تا پارچه حالت خود را از دست ندهد و شل و وارفته نشود.

عرضه پارچه تریکو طرح دار

عرضه پارچه تریکو طرح دار

پارچه تریکو طرح دار در همه فروشگاه های ارائه کننده پارچه، عرضه میشود، اما اگر به دنبال خرید محصول درجه یک با قیمت مناسب هستید، میتوانید کالای مورد نظرتان را از مرکز پخش پارچه تریکو طرح دار تهیه کنید. خرید پارچه به صورت های مختلف از سایت دیبافت امکان پذیر است؛ شما این امکان را دارید که پارچه مورد نیاز خود را به صورت متری، توپی، طاقه ای یا کیلویی خریداری کنید. چنانچه به دنبال خرید پارچه به صورت عمده هستید و برای تولیدی خود پارچه زیاد نیاز دارید، میتوانید مقدار پارچه مورد نیاز خود را به صورت کیلویی از شرکت دیبافت تهیه کرده و خیالتان بابت کیفیت آن آسوده باشد.
برای ارتباط با کارشناسان ما میتوانید با شماره های درج شده در همین صفحه تماس بگیرید و اطلاعات کاملی از نحوه خرید و ثبت سفارش در این سایت به دست آورید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما