مرکز خرید پارچه دورو پنبه لاکرا

مرکز خرید پارچه دو رو پنبه لاکرا برای دسترسی افراد به این منسوجات، فروش محصولات خود را به صورت اینترنتی آغاز نموده است. همچنین آن‌ها را در انواع طرح، رنگ، و ضخامت با تضمین کیفیت و قیمت به فروش می‌ رساند.
شما می‌توانید در صورت مایل بودن به خرید غیر حضوری و اطلاع از لیست قیمت، نسبت به تهیه آنها اقدام نمایید.

 

مرکز خرید پارچه دورو پنبه لاکرا

انواع مختلف پارچه تریکو را بشناسید

پارچه تریکو یکی از پارچه‌ های پرکاربرد در صنایع نساجی و بسیاری از دیگر صنایع می‌ باشد. این پارچه به دلیل نوع نخ در بافت آن‌ها به انواع مختلفی تقسیم می‌ شود.  بنابراین هر یک دارای ویژگی‌های منحصر به‌ فردی هستند. محصول فوق برای موارد مختلفی مورد استفاده قرار می‌ گیرد.
برای اینکه شما انواع مختلف پارچه تریکو را بشناسید، قصد داریم به بررسی چند نمونه از آن‌ها بپردازیم.

به طور کلی انواع پارچه تریکو عبارتند از:

یکرو پنبه: این نوع پارچه تنها از الیاف پنبه حاصل می‌ شود. هیچ نوع ناخالصی در آن مشاهده نمی‌ شود. از همین رو بسیار نرم هست.

دورو پنبه: پارچه دو رو پنبه همانند پارچه‌های یکرو از نخ پنبه بدست می‌ آید. تنها تفاوت آن‌ها در شیوه تولید می‌ باشد. همچنین توسط دستگاه‌ های مخصوصی به‌صورت دو رو تولید می‌شود. به دلیل ضخامت بالاتر، برای تولید پوشاک زمستانی و پاییزی مناسب می‌ باشند.

لاکرا: پارچه لاکرا از ترکیب نخ‌ های پلی‌ استر، پنبه، ملانژ و … بدست می‌آید. به دلیل خاصیت کشسانی‌، بیشتر در تولید لباس ورزشی، تیشرت و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.
ویسکوز: این پارچه‌ ها معمولا به شیوه گردباف تولید می‌ شوند. همچنین جزء الیاف طبیعی به شمار می‌ روند. از این‌ رو در بافت آن‌ها از ترکیب نخ‌ هایی مانند لاکرا یا پلی‌ استر نیز استفاده می‌شود.
جودون: پارچه جودون از ترکیب نخ‌ های ملانژ، پلی‌ استر، پنبه و … حاصل می‌ شود. این پارچه با توجه‌ به اینکه میزان کدام نوع نخ در این الیاف بیشتر باشد، دارای کیفیت متفاوتی خواهد بود. پارچه جودون به بافت این نخ‌ ها و چگونگی قرارگرفتن در کنار هم گفته می‌شود.

ملانژ: ملانژ به ‌نوعی از پارچه می‌ گویند که به دلیل ترکیب‌شدن دو نخ با هم دارای رگه‌ های کمرنگ و پر رنگ می‌ باشد. از این رو به‌ راحتی در سطح پارچه قابل رویت می‌ باشد. این نوع پارچه در بازار بیشتر به رنگ طوسی شناخته می‌ شود. همچنین در رنگ‌ های دیگر نیز وجود دارد.

 

انواع مختلف پارچه تریکو را بشناسید

عمده فروش پارچه دورو پنبه تیشرتی

این محصول به صورت عمده در فروشگاه اینترنتی ما انجام می‌ شود. بدین ترتیب در صورت سفارش از جانب مشتری به هر نقطه‌ای از کشور فرستاده می‌ شود. عمده فروش پارچه تریکو با عرضه مستقیم این پارچه‌ ها، مناسب ترین قیمت را برای فروش خود در نظر گرفته است.

در صورتی که شما مایل به خرید این محصول هستید، با مراجعه به سایت فروشگاه می‌ توانید انواع مدل‌ ها را ببینید. در نتیجه در صورت پسند محصول، سفارش خود را ثبت نمایید.

 

عمده فروش پارچه دورو پنبه تیشرتی

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما