مرکز خرید پارچه تریکو تیشرت

در رابطه با پارچه تریکو چه اطلاعاتی دارید؟ آیا در رابطه با مرکز خرید این محصولات آگاهی کافی دارید؟
پارچه تریکو جزو پر طرفدار ترین پارچه های صنعت نساجی به خصوص در حوزه تهیه لباس های ورزشی، اسپرت و تیشرت است. پارچه تریکو، دارای بافت حلقوی بوده و در دو نوع، بافت تخت و گرد به عرصه تولید میرسد و تولیدی های زیادی از آن استفاده میکنند.
علاقه ی شدید بازار ایران در ایجاد تنوع باعث شده است، تا تولید کنندگان پارچه تریکو ترغیب شوند، پارچه هایی باطرح و رنگ های متنوع و جدید تولید کنند. اما آن چیزی که اهمیت دارد این است که؛ این تولیدات متنوع و به روز پارچه تریکو تیشرت چگونه به دست مصرف کنندگان خانگی و یا مشتریان خرید عمده میرسد؟
پارچه های جذاب و رنگارنگ تریکو کاربرد بسیار زیادی در زندگی روزمره ما دارند. این نوع پارچه های همه پسند، دارای مرکز خرید مستقیم زیادی در قالب دفاتر و نمایندگی های فروش هستند. در واقع تولید کنندگان این نوع پارچه، برای دسترس پذیری راحت و سریع این محصولات اقدام به دایر کردن این مرکز خرید پارچه تریکو تیشرت، در اقسا نقاط کشور کرده اند. این مرکز خرید پارچه تریکو تیشرت، در مسیر توزیع و عرضه این محصولات به صورت مستقیم به بازارهای خرید و فروش داخلی، همچنین معرفی این محصولات به مردم نقش مهمی دارند.

مرکز خرید پارچه تریکو تیشرت
مرکز خرید پارچه تریکو تیشرت، به تولید کنندگان کمک میکند، تا محصولات خود را به روشی راحت، آسان و بدون دردسر در اختیار مشتریان عزیز قرار دهد. به همین دلیل هم خود تولید کنندگان از فروش بی نظیر و بالای محصولات خود به سود و منفعت زیاد رسیده و هم مشتریان با قیمت مناسب تری بتوانند این محصولات را تهیه کنند. در واقع این مرکز خرید پارچه تریکو تیشرت به عنوان واسطه و پلی بین مشتریان و تولید کنندگان است.
اما خرید مستقیم از این مرکز خرید پارچه تریکو تیشرت چه منفعتی میتواند برای مشتریان داشته باشد؟
همانگونه که گفتیم در خرید مستقیم از این مرکز خرید پارچه تریکو تیشرت، به دلیل کوتاهی دست دلال ها و واسطه گران، مشتریان میتوانند این محصول را با قیمت استثنایی و به صرفه تری خریداری کرده و از این رو، به سود و منفعت بالایی دست پیدا کنند.
علاوه بر این، در مرکز خرید پارچه تریکو تیشرت، کارشناسان فروش ماهر و زبده ای حضور دارند که میتوانند مشتریان را در جهت انتخابی مناسب راهنمایی کرده و به سوالاتی که ممکن است در ذهن مشتریان، در رابطه با پارچه تریکو تیشرت پیش بیاید، به خوبی پاسخ دهند.
علاوه بر موارد گفته شده، مرکز خرید پارچه تریکو تیشرت محصولات خود را به صورت فروش آنلاین نیز عرضه و توزیع میکند. در این نوع خرید و فروش در واقع بر دامنه و گستره مشتریان به طور چشم گیری افزوده میشود و از این طریق به سود و منفعت بالایی دست پیدا میکنند.

تفاوت پارچه تریکو با پارچه اسپان در چیست

تفاوت پارچه تریکو با پارچه اسپان در چیست

پارچه تریکو و اسپان چه تفاوت هایی در ویژگی های ساختاری و غیرساختاری با یک دیگر دارند؟
پارچه تریکو و اسپان هر دو از سابقه بسیار زیادی در صنعت نساجی کشور ما برخوردار هستند. کاربرد های این دو نوع پارچه بسیار زیاد و متنوع است و از این رو دارای بازار خرید و فروش گسترده ای هستند. تنها وجه شباهت این دو پارچه، در قیمت ارزان و مقرون به صرفه این محصولات است، اما تفاوت های بسیار زیادی با یک دیگر دارند.
برای آشنایی با پارچه های تریکو و اسپان و تفاوت های این دو باهم، میتوانیم از مطالبی که مرکز خرید پارچه تریکو تیشرت گرد آوری کرده استفاده کنیم. تا پایان مطلب با ما همراه باشید.
* همانگونه که گفتیم؛ پارچه اسپان، دارای سابقه زیادی در صنعت نساجی کشور ما است. این نوع پارچه ها از نظر بافت، در گروه پارچه های بی بافت یا به اصطلاح لایه سوزنی قرار میگیرند. اما مسئله ای که ممکن است، ذهن اکثر افراد را به خود درگیر کند این است که؛ پارچه بی بافت، چه نوع پارچه ای است؟ برای درک بهتر و بیشتر این موضوع، موکت را در نظر بگیرید. بافت پارچه های اسپان از نظر بی بافت بودن، همانند موکت هستند. در مقابل پارچه های تریکو دارای بافت حلقوی هستند. این بافت دارای گره است و دارای شکل منسجمی است. این نوع بافت، از استحکام ساختاری بسیار بالایی برخوردار بوده و نمیتوان به راحتی آن را شکافت. پس اولین و بارز ترین تفاوت پارچه های اسپان و تریکو به نوع بافت آن برمیگردد.
* دومین تفاوت پارچه های اسپان و تریکو در الیاف آن است. پارچه های اسپان بدون نیاز به بافته شدن تولید میشوند. و الیاف پرسی این نوع پارچه پلی پروپلین است که توسط روش های حرارتی و شیمیایی، عناصر سازنده آن در کنار یک دیگر قرار میگیرند. به زبان ساده تر بخواهیم توضیح دهیم؛ پارچه های اسپان باند مانند پارچه های سنتی، از تار و پود تشکیل نشده اند و الیاف آن از نخ نیست، بلکه از جنس الیاف پرس است ولی بافت تریکو تشکیل شده از نخ های متوالی حلقوی هستند که از طرف دیگر توسط یه حلقه ی همانند خود کشیده شده اند.

تفاوت پارچه تریکو با پارچه اسپان در چیست
* بعضی از انواع پارچه های اسپان برخلاف تریکو خاصیت آب گریزی دارند.
* بعضی از انواع پارچه های اسپان برخلاف پارچه تریکو یک بار مصرف هستند.
آشنایی با انواع پارچه اسپان بچه گانه
آیا هر نوع پارچه ای برای تهیه لباس کودکان مناسب است؟
هر وقت مادری شروع به دوختن و یا خرید لباسی برای فرزند خود میکند، بی شک اصلی ترین دغدغه وی، انتخاب پارچه ای با جنس مرغوب است. در واقع انتخاب پارچه ای با کیفیت و مناسب، از سخت ترین مراحل خرید مادران است.
از پارچه اسپان علاوه بر مصارف پزشکی، کشاورزی، راه و شهرسازی و… در تولید انواع لباس های بچه گانه و زنانه نیز کاربرد زیادی دارد. پارچه اسپان، دارای نرمی و لطافت فوق العاده بالایی هستند که با یکبار لمس این پارچه ها به خوبی متوجه این موضوع خواهید شد. این پارچه دارای کشش مناسب است و آبرفت ندارد. پارچه اسپان از نظر ضخامت، رنگ و سایر فاکتورها دارای انواع مختلفی است.
از پارچه های اسپان به علت نرمی و لطافت و عدم زخمتی و زبری، در تهیه انواع لباس های بچگانه اعم از تیشرت، شلوار و پیراهن استفاده میشود. در واقع برای والدین اهمیت زیادی دارد که لباسی را که برای فرزندان دلبند خود تهیه میکنند، از لطافت و نرمی بالایی برخوردار باشد تا کودکان دچار اذیت و آزار نشوند، از این رو انتخاب لباسی تهیه شده از پارچه اسپان میتواند انتخابی درست و مطمئن باشد.
این پارچه به دلیل جذابیت و تنوعی که در رنگ بندی دارد، بیشتر برای لباس های بچگانه مورد استفاده قرار میگیرد. در واقع آن چیزی که باعث میشود کودکان به سمت خرید یک لباس کشش پیدا کنند، تنوع رنگی لباس است. پارچه اسپان نیز به دلیل الیاف پلی پروپلین به کار رفته در آن از تنوع بالایی در رنگ بندی برخوردار است.
همینطور این پارچه ها میتواند دارای چاپ باشد. چاپ این نوع پارچه ها، با دوام بوده از این رو برای تولید لباس های بچگانه با طرح های فانتزی و جذاب بسیار مناسب است. تنها ایرادی که این نوع پارچه در تهیه لباس بچگانه دارد این است که، بعد از چندبار شست و شو این لباس ها دچار پرز دهی میشوند، ولی این ایراد پارچه های اسپان در برابر قیمت مناسبی که دارد اصلا به چشم نمی آید.
این نوع پارچه ها کاملا ضد حساسیت است، از این رو بهترین انتخاب برای کودکانی که پوست حساس دارند بوده و سبب ایجاد واکنش های آلرژیک نمیشود.

بررسی ضخامت پارچه اسپان

بررسی ضخامت پارچه اسپان

از پارچه اسپان باند چه میدانید؟ آیا با انواع ویژگی این پارچه آشنایی دارید؟
ابتدای مطلب قصد داریم چندی از ویژگی های پارچه اسپان باند را برای شما شرح دهیم و سپس به بررسی ضخامت این پارچه بپردازیم.
* قیمت این نوع پارچه به دلیل الیاف پلی پروپلین به کار رفته در آن، از سایر منسوجات موجود در بازار کمتر است و همچنن باز یافت آن راحت تر از سایر پارچه ها است.
* پارچه اسپان باند، خاصیت آنتی باکتریال دارد.
* این نوع پارچه از نرمی و لطافت خاصی برخوردار است.
*این نوع پارچه تولید شده در انواع مختلفی است که هم خاصیت آب دوستی دارد و هم آب گریزی
* این نوع پارچه قابلیت آن را دارد که در ضخامت و لایه های گوناگونی به عرصه تولید برسند.
پر رنگ ترین عواملی که رضایت مشتریان را در رابطه با یک پارچه فراهم میکند؛ میزان نفوذ پذیری هوا و ضخامت پارچه است.
اما منظور از ضخامت پارچه چیست؟ در واقع ضخامت پارچه به معنی، فاصله بین سطح پایینی و رویی پارچه است هر چه ضخامت پارچه بیشتر باشد، میزان نفوذ پذیری این محصولات نیز کمتر میشود. همینطور بدیهی است با افزایش تعداد لایه ها و ضخامت این پارچه ها، میزان مقاومت و دوام این پارچه ها افزایش می یابد.
پارچه های اسپان از نطر لایه و ضخامت به صورت تعریف شده در زیر هستند. معمولا این پارچه ها در ضخامت ۳ لایه تولید میشوند و گاهی در تعداد ۴ لایه نیز به عرصه تولید میرسند.

بررسی ضخامت پارچه اسپان
S4: پارچه های اسپانی هستند که به صورت چهار لایه تولید میشوند؛ این نوع پارچه های به پارچه هایsms معروف هستند که دارای سه لایه اسپان و یک لایه ملت بلون هستند. این نوع پارچه از نفوذ انواع باکتری و میکروب جلوگیری میکند و در تهیه گان پزشکی کاربرد دارد.
S3: پارچه های اسپانی هستند که به صورت سه لایه تولید میشوند. این نوع پارچه از دو لایه اسپان و یک لایه ملت بلون داشته و قدرت نفوذ ناپذیری بسیاری بالایی در برابر مایعات دارد، به همین علت این پارچه دارای کاربرد زیادی است.
S2: پارچه های اسپانی هستند که به صورت دولایه تولید میشوند
S: پارچه های اسپانی هستند که به صورت تک لایه تولید میشوند.
هریک از این پارچه ها با توجه به ضخامتی که دارند، دارای مصارف مختلفی هستند.

پخش کننده پارچه تریکو تیشرت

پخش کننده پارچه تریکو تیشرت

یک پخش کننده میتواند سبب افزایش فروش و محبوبیت این پارچه شود. به شرط آنکه فردی مناسب، ماهر، زیده و خلاق برای اینکار انتخاب شود. در واقع یکی از چالش های مهم و اصلی تولید کنندگان، عرضه و توزیع محصولات تولیدی خود در بازارهای خرید و فروش است. پخش کننده ها، افرادی هستند که توسط تولید کنندگان جهت انجام این فرآیند در نظر گرفته شده اند. وظیفه اصلی و مهم این پخش کننده پارچه تریکو تیشرت، عرضه محصولات از کارخانه به دست مشتریان است. پخش کننده پارچه تریکو تیشرت باید بتواند که محصولات را در زمان و مکان مناسب در اختیار خریداران و مشتریان قرار بدهد.
اما سوالی که ممکن است ذهن خیلی از افراد را به خود درگیر کند این است که؛ پخش کننده این پارچه، از چه طریقی محصولات تولیدی را به بازارهای عرضه و تقاضا تزریق میکنند؟
پخش کننده های این محصول، از طرق مختلفی میتوانند به عرضه محصولات در این بازارها بپردازند.
۱-فروش مستقیم از طریق صفحات مجازی معتبر در اینترنت که آسان ترین و راحت ترین روش ممکن است.
۲- فروش مستقیم این منسوج از طریق مرکز خرید این بافته که مستقر در سراسر کشور هستند.

پخش کننده پارچه تریکو تیشرت
در ادامه مطلب به بررسی چندی دیگر از وظایف پخش کننده پارچه تریکو میپردازیم.
* یکی از وظایف مهم دیگر پخش کنندگان علاوه بر عرضه و توزیع محصولات در بازار، مدیریت زمان و وصل کردن تولید کنندگان به مشتریان است. در واقع پخش کننده این بافته، به عنوان پل ارتباطی بین مشتریان و تولید کنندگان عمل میکنند.
* پخش کننده پارچه تریکو تیشرت، وظیفه دارد، تا اطلاعات لازم از بازارهای خرید و فروش، نیازهای مردم و همینطور شرکت های رقیب در اختیار تولید کنندگان این محصولات قرار بدهد. تا از این طریق تولید کنندگان نسبت به نیازهای بازار و شرایط حاکم بر بازار آگاهی کافی داشته باشند.
* ایجاد هیجان نسبت به خرید این بافته در بین مشتریان. درواقع پخش کننده میتواند با ایجاد التهاب و هیجان در بازار مشتریان زیادی را به سمت مرکر خرید پارچه تریکو تیشرت بکشاند و از این طریق میزان فروش محصولات دارای رشد صعودی شود و منفعت زیادی برای تولید کنندگان فراهم آورد.
* مذاکره با خریداران و آگاه کردن آنها با دادن توضیحات کامل در مورد ویژگی ها و خصوصیات ساختاری و غیر ساختاری این محصول
* پخش کننده این منسوج، میتواند سفارشات عمده مشتریان را قبول کرده و اقدامات لازم جهت رساندن محصولات به مقدار مورد نیاز به مشتریان عمده را فراهم کند.

پارچه تیشرت لاکرا

پارچه تریکو تیشرت لاکرا

پارچه تیشرت لاکرا، پارچه است که برخلاف تیشرت نخی دارای خاصیت کسشانی بالایی است و مقاومت بسیار بالایی داشته و همانند پارچه تیشرت ترک دوام بالایی دارد و حتی شستن آن با آب گرم و آویزان کردن آن هیچ تغییری در سایز و اندازه آن ایجاد نمیشود. اگر به دنبال خرید پارچه ای ارزنده و نفیس برای اطرافیان خود هستید، پیشنهاد ما به شما خرید پارچه تیشرتی لاکرا است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما