مرجع خرید تیشرت پارچه ای مردانه

پارچه تیشرت مردانه یکی از پارچه هایی است که در بازار پخش و عرضه پارچه بسیار پرطرفدار بوده و با داشتن ضخامت و لطافت مناسب توانسته است علاوه بر بازار داخلی، در بازار خارجی و کشورهای همسایه نیز طرفداران زیادی را به خود اختصاص دهد. مرجع خرید تیشرت پارچه ای مردانه، شرکت تولیدی این محصول است که توانسته با به کار گیری ماشین آلات مدرن صنعتی، منسوجات مرغوبی در زمینه تیشرت پارچه ای برای رده های سنی کودکان یا بزرگسالان تولید نماید. این تیشرت یکی از منسوجات صادراتی بوده که تاجران با صادرات این محصول به کشورهای همسایه توانسته اند سود زیادی کسب کنند و زمینه ارز آوری به درون کشور را فراهم سازند.

روش های تشخیص بهترین نوع تیشرت پارچه ای مردانه

روش های تشخیص بهترین نوع تیشرت پارچه ای مردانه

با اینکه زمان زیادی از تولید و توزیع این محصول در بازار مرجع خرید تیشرت پارچه ای مردانه نمیگذرد، اما این محصول توانسته فروش قابل توجهی از خود را به نمایش بگذارد. این پارچه جزو محصولات نسل جدید است که با جذب طرفداران زیادی توانسته برای تولید تیشرت پارچه ای مردانه، تیشرت کودک و البسه ورزشی یا گرمکن های ورزشی و… کاربرد داشته باشد. البته مرغوبیت بالای این محصول نیز نقش عظیمی در فروش بالای آن دارد. در ادامه به توضیح بیشتر از این محصول میپردازیم و روش های تشخیص بهترین نوع تیشرت پارچه ای مردانه را ذکر میکنیم.
پارچه این تیشرت با داشتن طرح جذاب و سه بعدی، علاقه روز افزون مردم را به دیدن طرح های دیگر این محصول افزایش میدهد و از جمله لوازم پر کاربرد در فصول بهار، تابستان و پاییز است. این تیشرت از جنس ۸۰ درصد الیاف پنبه و نخ و ۲۰ درصد الیاف پلی استر ویسکوز تشکیل شده که گزینه مناسبی برای تیشرت پارچه ای مردانه است. همواره افرادی که پوستی حساس دارند باید از محصولاتی با کیفیت بالا استفاده کنند تا دچار حساسیت پوستی و بیماری اگزما نشوند؛ از این رو تیشرت پارچه ای گزینه مناسبی برای استفاده آنان به شمار میرود.
با توجه به مدرن بودن تکنولوژی و جذاب تر بودن نوآوری برای مصرف کننده، صنعت تولید تیشرت پارچه ای مردانه، مدل های یکدست و ست را تولید میکند. به دلیل استفاده از درصد بیشتری از پنبه در این منسوج، مصرف کنندگان برای تشخیص این پارچه از منسوجات دیگر میتوانند آن را لمس کرده و نرمی و لطافت بالای این منسوج را حس کنند. همچنین اگر این پارچه را در مقابل نور خورشید بگیرید در صورت انعکاس نور میتوانید بفهمید که در تولید آن از الیاف پلی استر بیشتری استفاده شده است، اما اگر این گونه نبود به معنی این است که از الیاف پنبه بیشتری تولید شده است.

الیاف مورد استفاده در تیشرت پارچه ای مردانه

الیاف مورد استفاده در تیشرت پارچه ای مردانه

جهت بررسی الیاف مورد استفاده در این منسوج باید بدانید که برای تولید این تیشرت الیاف نخ، پنبه و پلی استر ویسکوز را با یکدیگر ترکیب میکنند و این امر مقدمه ای برای تولید بافت اولیه پارچه مورد نظر تیشرت است. سپس بافت تولید شده از پارچه به دستگاه بافندگی هدایت میشود و در این دستگاه با استفاده از تنظیماتی که بر روی این ماشین صورت گرفته باعث میشود الیاف پارچه به خوبی به یکدیگر بافته و دارای تراکم های بالا و گردش هوا شوند به صورتی که با استفاده از سوزن بافندگی، چله هایی ریز بر روی تیشرت پارچه ای مردانه ایجاد میشود و این چله ها باعث میشود پارچه تولید شده گردش هوا درون خود داشته باشد و با این گردش هوا بوی نامطبوع و بد به خود نگیرد زیرا عمدتا در فصول گرم سال از تیشرت استفاده میشود و گرما باعث تعریق بدن میشود؛ در نتیجه باید این محصول از گردش هوا برخوردار باشد تا بتواند تعریق بدن را به سریع ترین روش خشک کند. پارچه این تیشرت به دلیل داشتن حالت گردش هوا این ویژگی را دارد و در صورت تعریق بدن سریعا خشک میشود.
در ادامه روند تولید این پارچه بعد از مرحله خط بافندگی با استفاده از ماشین ریسندگی بافت پارچه به خوبی به همدیگر ریسیده شده و محکم میشود. سپس این پارچه ها به مرحله تراکم و ضخامت سنج میروند، در این دستگاه با استفاده از ماشین های مذکور که تنظیماتی خاص بر روی این دستگاه های مدرن صورت گرفته میتوان تراکم و ضخامت لاله های پارچه را به نیروهای بازرسی داد تا در صورت استاندارد بودن به مرحله بعد ارسال شود، در غیر این صورت پارچه ها به مرحله قبل ارسال شده تا به صورت صحیح بافته شوند. در مرحله آخر نیز تیشرت با استفاده از رنگ هایی که از کمترین مواد شیمیایی در آنها استفاده شده است به رنگ های بسیار جذاب و ضد حساسیت آغشته میشوند.

راهنمای خرید تیشرت پارچه ای مردانه

راهنمای خرید تیشرت پارچه ای مردانه

مرجع خرید این منسوج از منسوجات با کیفیت است که ویژگی های مثبتی دارد. یکی از راهنمایی ها در مورد خرید تیشرت پارچه ای مردانه این است که این محصول شامل حالت ارتجاعی و کشسانی است. این محصول به دلیل اینکه برای فصل های تابستان و بهار استفاده میشود و معمولا حجم این لباس ها نسبت به البسه زمستان و… بیشتر است، باید حالت انعطاف پذیر داشته باشد تا در صورت کشیده شدن به حالت قبل برگردد. از تولیدات این پارچه شامل گرمکن های ورزشی یا لباس های ورزشی یا لباس های راحتی مردانه و زنانه و… است که از نمونه تولیدات متنوع این پارچه هستند. شرکت تولیدی پارچه تیشرت پارچه ای مردانه با استفاده از جدید ترین متدها تلاش دارد تا ویژگی های دیگری از جمله پارچه ضد آب، ضد حریق و… به این محصولات اضافه کند و آنها را در دسترس مصرف کنندگان قرار دهد.

مرکز پخش تیشرت پارچه ای مردانه

مرکز پخش این محصول

مرجع خرید این منسوج در تمامی استان های کشور شامل استان های تهران، قم، اصفهان، یزد، کرمان، فارس، بندرعباس و… وجود دارد. بعد از پخش این تیشرت در مرکز فروش این استان ها، این محصولات به زیر مجموعه این استان ها ارسال میشوند تا به صورت گسترده در دسترس همه قرار گیرند. برای خرید این محصول میتوانید به صورت مستقیم با شرکت تولیدی درارتباط باشید؛ همچنین روش دیگر خرید این محصول از مرکز پخش تیشرت پارچه ای مردانه است که با مراجعه به این مراکز میتوانید انواع تیشرت پارچه ای مردانه را با شرایطی مناسب خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما