مراکز پخش پارچه ملانژ لاکرا

یکی از پرکاربردترین پارچه در صنعت پوشاک، پارچه ملانژا لاکرا است. راه های زیادی برای تهیه این نوع پارچه از طریق اینترنت وجود دارد که به صورت عمده و بی واسطه از طریق سایت اینترنتی دیباف با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریانش قرار میدهد. تنوع رنگ پارچه ملانژ لاکرا بسیار زیاد است. از این رو قدرت انتخاب بیشتری به مشتریان خود داده است. پارچه ملانژ لاکرا برای تمام سنین از کودکان تا بزرگسالان مورد استفاده قرار میگیرد. شرکت دیباف این پارچه را با قیمتی بسیار مناسب به سراسر کشور به صورت مستقیم و عمده پخش میکند. و به دلیل حذف واسطه گران زیاد، قیمت پارچه های خود را کنترل میکند که این از مزایای بسیار خوب این شرکت است.

ملانژ لاکرا
پارچه ملانژا لاکرا از الیاف طبیعی و الیاف مصنوعی تولید میشود و همچنین در آن از پلی استر و درصد بسیار کمتری نخ پنبه استفاده شده است. هر چقدر شست و شو در این پارچه انجام شود رنگش را از دست نداده و ثبات بسیار بالایی دارد و برای تولید لباس های ورزشی، لباس خانگی و … بسیار استفاده میشود. به دلیل این که از الیاف مصنوعی بسیار زیاد در این پارچه استفاده میشود از شفافیت و درخشندگی بسیار بالایی برخوردار است که به آن پارچه مصنوعی نیز میگویند و به دلیل همین درخشندگی، زیبایی خاصی به پارچه ملانژ لاکرا داده و مورد توجه بسیاری از خانم ها قرار گرفته است. پارچه ملانژ ضخیم، بافت بسیار خاصی از جمله قدرت کشیدگی بالایی دارد و این امر باعث شده برای افراد مختلف از جمله درشت اندام ها بسیار مناسب باشد. پارچه ملانژ نخ پنبه هم بسیار نرم و راحت است و هم میتوانید این نوع پارچه را با قیمتی بسیار مناسب از طریق سایت اینترنتی دیباف یا به صورت حضوری از این شرکت خریداری نمایید.
به دلیل اینکه نمیتوان پارچه ملانژ لاکرا را برای مراسم های مجلسی به کار برد، نود درصد این نوع پارچه، صرف لباس های خانگی میشود. پارچه های ملانژ به خاطر محکم و سفت بودنشان، میتواند دمای بسیار بالای آب را تحمل کند. به همین دلیل میتوان برای شست و شوی آنها از ماشین لباس شویی استفاده کرد و بهتر است از مواد شوینده بسیار مناسب به کاربرد، تا به بافت پارچه آسیب وارد نشود.

تیشرت ملانژ لاکرا
در بافت پارچه ملانژا لاکرا یک رو از نخ هایی مانند ویسکوز، پنبه و پلی استر استفاده شده و به دلیل به کارگیری بیشتر از الیاف طبیعی مانند پنبه، کیفیت این پارچه را بسیار بالا برده است. و پنبه موجود در آن لطافت این پارچه را چند برابر کرده است. از پارچه یک رو ملانژ میتوان در مدل های مختلف از جمله: شلوار راحتی نازک برای فصول گرم، لباس ورزشی، تاپ و تیشرت مورد استفاده قرار داد.
سفارش پارچه ملانژا لاکرا به صورت اینترنتی موجب شده است که کیفیتش بالا رود و قیمت آن کاهش یابد تا فروشندگان بتوانند از این طریق مشتریان داخلی و خارجی را به خود جذب کنند. شرکت های وارد کننده و تولید کننده پارچه ملانژ لاکرا نقش موثری در این منسوجات دارند، از جمله اینکه تعیین کننده قیمت عمده هستند. از جمله کسانی که به صورت کلی از این پارچه ها خریداری میکنند تولیدی های لباس و… هستند.
در جای جای ایران، مراکز پخش این نوع پارچه ها وجود دارد اما شرکت دیباف عرضه مستقیم و اینترنتی این نوع پارچه را آسان کرده است که به صورت کیلویی و در بسته بندی های مختلف در اختیار مشتریان خود قرار میدهد. مرغوب ترین و بهترین پارچه ها در این شرکت وجود دارد که از جمله آنها میتوان به پارچه های پنبه دو رو تریکو، پارچه دو رس دو نخ، انواع پارچه ملانژ و… اشاره کرد.
ملانژ درواقع جنس پارچه نیست بلکه حالت و رنگ پارچه است، که بعضی مواقع به طور جدا رنگ شده، سپس بافته میشود و در بعضی مواقع هر دو الیاف با هم بافت و سپس رنگ میشود. رنگ های تیره این پارچه برای زمستان بسیار مناسب است و رنگ های روشن از جمله رنگ های سفید و صورتی برای فصل تابستان ایده بسیار مناسبی است. ایران در رتبه اول تولید کننده نخ ملانژ قرار دارد و کشورهای ازبکستان و چین هم از این نخ ها تولید و روانه بازار فروش میکنند.

پارچه ملانژ لاکرا چه خصوصیاتی دارد

پارچه ملانژ لاکرا چه خصوصیاتی دارد

از پارچه ملانژ لاکرا میتوان در تمام فصل های سال استفاده کرد و این نوع پارچه از الیاف طبیعی مانند نخ و پنبه تشکیل شده است. از ویژگی های این نوع پارچه میتوان به تنوع در رنگ ها و اندازه های مختلف، مقاومت بالا و دارای قیمتی مناسب و ارزان اشاره کرد.

پارچه ملانژ خوب را چگونه بشناسیم

پارچه ملانژ خوب را چگونه بشناسیم

پارچه ملانژا لاکرا از الیاف مصنوعی بسیار زیاد و از الیاف طبیعی سی درصد تولید شده است. هر چه کشش این نوع پارچه بیشتر باشد، میزان پنبه موجود در این نوع پارچه کم است. به دلیل اینکه سلیقه ها بسیار متفاوت است، از رنگ های پررنگ و ملایم در این پارچه استفاده شده است تا مورد توجه قرار گیرد. نخ های به کار رفته در این پارچه، ازجمله: نخ ویسکوز خارجی، نخ پلی استر خارجی، نخ اسپان خارجی، نخ اسپان ایرانی و نخ پلی استر ایرانی است. با دقت کردن به بافت های این پارچه میتوان به کیفیت این نوع پارچه پی برد.

از پارچه ملانژ نخ پنبه چه میدانید

از پارچه ملانژ نخ پنبه چه میدانید

نخ های که در پارچه ملانژا لاکرا مورد استفاده قرار میگیرد نخ های اسپان، لاکرا، ویسکوز و … است. این نوع نخ ها در انواع مدل هایی از پارچه تولید و عرضه میشود. البته باید گفت نخ هایی که در این پارچه به کار برده میشود نخ پنبه هست، که در حال حاضر در صنعت پوشاک بسیار کاربرد دارد.

قیمت باورنکردنی پارچه ملانژ لاکرا

قیمت باورنکردنی این منسوج

پارچه ملانژا لاکرا یکی از ارزان ترین پارچه ها است. به همین دلیل بهتر است این نوع پارچه را بدون واسطه و بدون اینکه هزینه بیشتری متحمل شوید از طریق سایت اینترنتی دیباف خریداری نمایید. بعضی از افراد بر این باورند که پارچه ملانژ قیمت بسیار بالایی دارد درحالی که کیفیت و محبوبیت این پارچه نسبت به قیمتش خیلی زیاد است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما