مراکز تولید پارچه ویسکوز نخی

هر آنچه در مورد پارچه ویسکوز نخی و مراکز تولید پارچه ویسکوز نخی میخواهید بدانید در این مطلب گردآوری شده است. کافی است که دقایقی از وقت گران بهای خود را به ما اختصاص دهید تا در ابتدا مختصری در مورد تاریخچه پارچه و منسوجات جدیدتر مانند ویسکوز نخی شرح دهیم.
پارچه یکی از پرکاربرد ترین و مهم ترین اختراعات گذشته انسان است. پارچه یک لایه منعطف و لطیف است که از مجموعه ای از نخ ها و الیاف طبیعی یا مصنوعی بافته شده، تشکیل شده است. نوع الیاف و نحوه قرارگیری آنها در کنار هم ساختار پارچه و ویژگی های ساختاری و کاربردی آن را به ارمغان می آورند.
تولیدی های پوشاک و خیاطی های زیادی هستند که امروزه به دنبال یک پارچه با کیفیت با قیمت مناسب هستند. همین طور با توجه به تولید و دوخت بالایی که در طول ماه دارند نیاز آنان به خرید عمده این محصولات بیشتر میشود. در این میان مراکز و مجموعه های تولیدی پارچه متعددی وجود دارند که از این فرصت ها استفاده میکنند و به فروش عمده این محصولات و پخش آن در سطح بازار میپردازند. پارچه های زیادی ازجمله پارچه ویسکوز نخی هستند که طرفداران زیادی دارند. در مراکز تولید بزرگ این نوع پارچه در سطح کشور این پارچه ها با روش های به روز فناوری دنیا و با استفاده از دستگاه های ریسندگی تولید میشوند و این مراکز پارچه های ویسکوز بافته شده را با قیمت مناسب در اختیار خریداران به صورت عمده قرار میدهند.

از آنجایی که فرآیند تولید ویسکوز بسیار سخت و پیچیده است تولید آن تنها در کارخانه و تولیدی های بزرگ امکان پذیر است برای تولید آن باید از دستگاه های متعددی استفاده کرد. ویسکوز اغلب در کارخانه هایی تهیه و تولید میگردد که پارچه های دیگری نیز در کنار آن تولید میشوند. مراکز تولید پارچه های ویسکوز نخی در سراسر کشور در حال نساجی و ریسندگی هستند و ما توانسته ایم این نوع محصول را با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت تهیه و در اختیار شما قرار دهیم تا بدون صرف هزینه های اضافه، نیازهای خود را بر آورده کنید.

انواع پارچه ویسکوز مرغوب

انواع پارچه ویسکوز مرغوب

پارچه های ویسکوز با استفاده از عالی ترین مواد و نخ و همچنین در استریلیزه ترین شرایط تولید میشوند. نوع و نام این پارچه بر اساس نوع نخ و مواد به کار رفته در آن متفاوت است. انواع پارچه های ویسکوز عبارتند از:
پارچه های ویسکوز نخی
ویسکوز کشی با کیفیت
ویسکوز پنبه ای
ویسکوز تریکو
پارچه ویسکوز پلی استر و …
در این میان پارچه پلی استر ویسکوز از نمونه پارچه های مرغوبی است که کیفیت بسیار خوبی دارد و در تولیدات پوشاک مردانه و زمستانی به دلیل گرمای مناسبی که در خود نگه میدارد، مناسب است. این پارچه از ترکیب انوع نخ مرغوب تولید میشود و طبق همین شرایط نرخ آن متفاوت است. اما شما نگران قیمت نباشید. میتوانید این پارچه را با بهترین قیمت از ما خریداری کنید.

بررسی جنس پارچه ویسکوز

بررسی جنس پارچه ویسکوز

الیاف پارچه همان تار و پود پارچه هستند که به صورت طبیعی و مصنوعی وجود دارند. الیاف طبیعی همان طور که از نام آن پیداست از طبیعت گرفته شده اند مانند ابریشم و پنبه اما الیاف مصنوعی ساخته دست انسان هستند. یک سری الیاف و نخ های موجود در ساختار پارچه های ویسکوز از دل طبیعت آمده اند. در واقع این الیاف یک منشا طبیعی داشته است اما در آخر طی فرایندهای گسترده ای به الیاف مصنوعی شبیه میشود.
حال بعد از دریافت این اطلاعات این سوال پیش میاید که این نوع پارچه ارگانیک است یا مصنوعی؟ در حقیقت مواد اصلی آن ارگانیک و طبیعی است، اما روشی که هنگام تولید این مواد طبیعی و خالص به پارچه به کار گرفته میشود مصنوعی است و یک جلوه غیر ارگانیک دارد. این نوع پارچه رطوبت بسیار بالایی را جذب کرده و در خود نگه میدارد و هنگامی که مرطوب میشود استقامت خود را از دست میدهد. این پارچه ها به دلیل حالت ارتجاعی و کشسانی که دارد خیلی زود چروک میگردد و به دلیل مواد پلی استری که در این پارچه ها به کار رفته است حالت براق و درخشانی دارند. طبق ویژگی های قید شده، پارچه های ویسکوز هم مزایا و هم معایبی دارند اما مزایای آن بسیار است و همین باعث تولید پیوسته این کالا در مراکز تولید پارچه های نخی ویسکوز شده است.

مزایای پارچه ویسکوز نخی

مزایای پارچه ویسکوز نخی

درصد جذب بالای رطوبت به گونه ای که از پنبه خالص هم رطوبت بیشتری را در خود نگه میدارد.
خاصیت تنفسی فوق العاده و کاربرد آن در لباس های خنک
عدم پرز دهی یا ایجاد الکتریسیته ساکن
رنگ پذیری عالی و درخشندگی
قیمت آن ارزان و به صرفه است.
لختی و ایست زیبایی دارد و یکی از پارچه های شکیل برای دوخت لباس عروسی است.
از ابریشم ضخیم تر و سنگین تر است.
با الیاف دیگر به راحتی ترکیب میشود.
ویسکوز ریون را با ترکیب کردن با لاکرا، کشسان میشود و این نوع پارچه به مراتب سبک تر است.

معایب پارچه های ویسکوز

معایب پارچه های ویسکوز

عدم مقاوت در برابر مواد اسیدی
چروک شدن زود هنگام

پارچه ویسکوز دارای کاربردهای صنعتی هم است. برخی صنعت پیشه ها بر این باور هستند که قیمت ویسکوز مناسب است و دوام آن از پنبه بیشتر دارد. مثلا پارچه ویسکوز در ساخت و تهیه تایر و کمربند خودروها استفاده میشود. این نوع از جنس ویسکوز، بسیار محکم تر از ویسکوزی است که برای تولید پوشاک از آن استفاده میشود.

شناخت بهترین پارچه ویسکوز نخی

شناخت بهترین مدل از این محصول

شرکت ما در سال های اخیر توانسته است بهترین پارچه های ویسکوز نخی را در سطح بازار داخلی و حتی بازارهای خارجی عرضه کند. این پارچه به دلیل کیفیت قابل توجهی که دارد در دوخت انواع مانتو ها و لباس های شیک و مدرن استفاده میشود. ما این پارچه را با خاصیت خنک بودن و سبکی در اختیار مشتریان عزیز قرار داده ایم و آنان برای دوخت انواع لباس های تابستانه خود آنها را برمیگزینند. علاوه بر این، اکثر مردم برای تهیه انواع لباس های ورزشی با کیفیت و دوخت ملحفه های خود از این پارچه استفاده میکنند. مراکز تولید پارچه ویسکوز نخی در اکثر نقاط کشور به تولید بهترین نوع از این پارچه پرداخته اند. این پارچه ها با توجه به کیفیت و کاربردی که دارند قیمت بسیار زیادی ندارند.
شما میتوانید با کمترین درآمد خود نیز بهترین ها را از ما خریداری کنید و ما را به دوستان و نزدیکان خود نیز معرفی کنید.
جهت دریافت اطلاعات و نرخ انواع پارچه کافی است به منابع معتبر فروش شرکت دیبافت مراجعه کنید و همچنین با تماس با پشتیبانی، اطلاعات لازم را کسب نمایید. این کار در کمترین زمان ممکن به راحتی و بدون صرف کمترین هزینه های اضافی ممکن است. فروش این پارچه از طریق نمایندگی های معتبر ما به صورت جزئی و کلی انجام میگیرد.

شناخت بهترین پارچه ویسکوز نخی
این منسوجات با بهترین بسته بندی و کیفیت به تمام نقاط کشور و همچنین کشورهای همسایه عرضه شده است و تاجران زیادی در صدر محصولات صادراتی خود از ما خرید میکنند. پارچه ویسکوز نخی مرغوب، حالت درخشان و کشسانی زیادی دارد. از آنجایی که این پارچه ایست خوبی دارد، در دوخت انواع دامن و لباس زنانه شیک و مجلسی نیز استفاده میگردد. اگر این نوع پارچه با آب داغ شسته شود از براقی آن کاسته میشود. پارچه های ویسکوز اعلا هنگام تماس با پوست، الکتریسیته ایجاد نمیکنند و از جنس مرغوبی برخوردارند.
تولید پارچه های نخی مرغوب در کشور از ظرفیت بالایی برخوردار است و مراکز تولید پارچه ویسکوز نخی نیز در این دسته قرار دارند و این موضوع بر روی قیمت های این پارچه تاثیر گذار است. اگر قصد دارید پارچه های ویسکوز را در مدل های متنوع خریداری کنید، شما عزیزان میتوانید به صورت آنلاین در شبکه های مجازی بدون تلف شدن زمان و هزینه، با ما در ارتباط باشید و خریدی فوق العاده آسان و مطمئن را با قیمتی باور نکردنی تجربه کنید.

مرکز توزیع پارچه ویسکوز نخی

مرکز توزیع این منسوج

ایران، این کشور توسعه یافته و پر افتخار این روزها توانسته است با توزیع محصولاتی درجه یک و اعلا در رده توسعه یافته ترین کشورهای دنیا قرار گیرد و همین موضوع باعث افتخار تولید کنندگان ایرانی است که در این روزها توانسته اند با به کارگیری تلاش های روزانه خود بهترین کیفیت ها را در سطح کشور عرضه نمایند. مراکز تولید پارچه ویسکوز نخی توانسته اند توجه و رضایت خریداران زیادی را به خود جلب نمایند. خریداران این کالا میتوانند برای خرید و تهیه محصول مورد نظرشان خود به این مراکز مراجعه نمایند.
توزیع کنندگان کالا مانند تولیدکنندگانی که در کارخانجات تولید مشغول به کار هستند، تمام سعی و تلاش خود را میکنند تا سهمی عظیم در رونق اقتصادی داشته باشند، از این رو رابطه ای سودمند بین خریداران و بازار داخلی و بازار خارجی ایجاد میکنند. ما ایرانیان با خرید اجناس ایرانی باعث ذوق بیشتر تولیدکنندگان و توزیع کنندگان این کالاها برای تولید بیشتر و با کیفیت تر میشویم.
پارچه ویسکوز چنانچه با بهره گیری از الیاف طبیعی تولید شده باشد، یک پارچه ویسکوز اعلا محسوب میشود. همچنین ظاهر این پارچه و حس نرمی که در آن موج میزند با پارچه ای که از الیاف مصنوعی ساخته شده است بسیار متفاوت است. چگونه بفهمیم که در ساخت پارچه انتخابی ما الیاف مصنوعی بیشتری استفاده شده است؟ در صورتی که پارچه انتخابی شما بیش از حد خشک و براق بود این یعنی در مراکز تولید پارچه ویسکوز نخی برای تولید آن الیاف پلی استر بیشتری به کار رفته است.
طبق راهنمایی بالا سعی کنید یک پارچه ویسکوز اعلا خریداری کنید.
در مراکز تولید پارچه های ویسکوز نخی برای هر نوع سلیقه و کاربردی این پارچه ها در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید میشوند. طراحی این پارچه های نخی بسیار شیک و در عین حال فانتزی و متنوع است. این پارچه های رنگارنگ در تولید انواع پیراهن زنانه و دامن های گل دار و شکیل استفاده میشوند و از خرید های لازم یک خانم خوش سلیقه و سخت پسند هستند. در این قسمت میخواهیم اتفاقی را که در کارخانه تولید پارچه ویسکوز برای الیاف آن می افتد و سپس با طی کردن مراحلی این الیاف تبدیل به یک پارچه ساده یا طرحدار میشود را بررسی کنیم.

مرکز توزیع پارچه ویسکوز نخی

مرحله اول: آماده سازی مواد اولیه و تقسیم کردن آنها و شستشن این مواد
مرحله دوم: له کردن الیاف طبیعی
مرحله سوم: تولید یک خمیر با استفاده از الیاف له شده و چسب های مخصوص و آب
مرحله چهارم: عبور دادن خمیر به دست آمده ویسکوز از ماشین رشته سازی و تار و پود سازی
مرحله آخر: بافت تار و پود و الیاف به دست آمده و تهیه و ساخت پارچه و رنگرزی پارچه با استفاده از رنگ های خاص با طرح های متنوع

قیمت فروش پارچه های پلی استر ویسکوز طبق عواملی مانند کیفیت، برند مورد نظر در ساخت و تولید، نوع طراحی و کاربرد کالا و مقاومت و تراکم آن تعیین میگردد. در میان انواع پارچه های ویسکوز میتوان پارچه هایی را دید که از الیافی ساخته شده اند که منشا شیمیایی دارند و به الیاف مصنوعی معروف هستند. پارچه های مصنوعی با در نظر گرفتن هدفی که برای آن ساخته شده اند خصوصیات متنوعی دارند. برخی از آنها سبک و بسیار نازک هستند و برخی دیگر، رطوبت را جذب میکنند.
این محصولات ساخته بشر هستند و با استفاده از ماشین آلات پیشرفته تولید شده اند و از مهم ترین و برجسته ترین ویژگی های این پارچه ها میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

نپوسیدن آن
وزن کم
تراکم و استحکام بالا
ضخامت و…

در کشور ما مراکز متعددی به عنوان مراکز تولید پارچه ویسکوز نخی شناخته شده اند و نمایندگی های معتددی وجود دارند که وظیفه فروش و تبلیغات این کالاها را به مشتریان، بر عهده دارند. برای خرید این محصولات، وب سایت های آنلاین مانند شرکت دیبافت یکی از بهترین انتخاب ها هستند که علاوه بر ارائه محصولات متنوع، بهترین محصولات را با بهترین تضمین کیفیت ارائه میکنند. ،ما در این مجموعه برای افراد کم تجربه تر با ارائه مشاوره های رایگان و کامل به صورت تلفنی و مجازی امکان خریدی آسان و مطمئن را برای تمامی شما هموطنان محترم فراهم آورده ایم. دیگر نگران جنس لباس های خود نباشید. شما کافی است طبق موارد گفته شده عمل کنید و براساس خواسته های خود و کاربردهای لباستان بهترین جنس پارچه را برگزینید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما