قیمت پارچه پلی استر لاکرا

پارچه ها، بسته به اینکه در تولید آنها الیاف طبیعی یا مصنوعی استفاده شده باشد، قیمت های متغییری دارند. قیمت پارچه پلی استر لاکرا نیز همواره متغییر بوده و ممکن است هر فروشگاه یا مرکزی قیمت های مختلفی را ارائه نمایند.
پارچه پلی استر لاکرا، از الیاف مصنوعی تولید شده و مقاومت بسیار بالایی دارد و در تولید انواع پوشاک و لباس های ورزشی مورد استفاده قرار میگیرد.
قیمت این کالا در شرکت معتبر دیبافت نسبت به فروشگاه های دیگر مناسب تر است. همچنین شما با خرید عمده این محصول، میتوانید از تخفیف های بالای این مرکز بازرگانی بزرگ بهره مند شوید.

بررسی قابلیت کشسانی پارچه پلی استر لاکرا

بررسی قابلیت کشسانی پارچه پلی استر لاکرا

برای درک کردن درست قابلیت کشسانی پارچه پلی استر لاکرا بهتر است در مورد الیاف این محصول صحبت کنیم.
پلی استر، نوعی الیاف مصنوعی است که اگر در پارچه ای استفاده شود، مقاومت محصول را بالا میبرد. مقاومت بالا هم مساوی با طول عمر بیشتر پارچه است. این الیاف شباهت بی نظیری به الیاف طبیعی دارند و در بیشتر تولیدات از آنها بهره میبرند.
لاکرا نوعی از الیاف هستند که با پلاستیک طبیعی تولید میشوند و خاصیت کشسانی بالایی دارند. لاکرا در صنعت پوشاک کاربردهای مختلفی دارند و میتوانند با سایر الیاف ترکیب شوند. اسپاندکس به معنی گسترش یابنده است و چون این الیاف باعث گسترش و کشش دار شدن پارچه میشوند، این نام را هم برای لاکرا استفاده میکنند.
با توجه به توضیحات بالا میتوان چنین نتیجه گرفت که اگر الیاف پلی استر و لاکرا با هم ترکیب شوند، پارچه ای تولید خواهد شد که در حین اینکه خیلی مقاوم است، قابلیت کشش تا چند برابر خود را نیز دارد. از این پارچه ها به خاطر داشتن این ویژگی ها، در تولید لباس های ورزشی و زنانه استفاده میشود. همچنین در تولید شلوار نیز از این پارچه چشم پوشی نمیکنند، چراکه شلوارهای تولیدشده با پارچه پلی استر لاکرا راحت تر مورد استفاده قرار میگیرند و اصلاً دچار زانودهی نمیشوند.

تشخیص نوع بافت پارچه پلی استر لاکرا

تشخیص نوع بافت پارچه پلی استر لاکرا

ـ راه اول برای تشخیص بافت این محصول، نگاه کردن به آن است؛ هرچه پارچه براق تر باشد، درصد الیاف پلی استر در تولید آن بیشتر است.
ـ از طریق لمس پارچه نیز میتوان فهمید که بافت این محصول چگونه است. پارچه های تولیدشده با الیاف طبیعی نرم و لطیف هستند، ولی پلی استر به خاطر اینکه از الیاف مصنوعی تولید شده است، اینگونه نیست.
ـ راه دیگر از طریق بو کردن است. این نوع پارچه به خاطر اینکه با الیاف لاکرا ترکیب شده اند و لاکرا از پلاستیک تهیه شده است، بویی همانند پلاستیک دارند.
ـ راه آخری که میخواهیم برای تشخیص پیش روی شما بگذاریم، سوزاندن قسمتی از پارچه است. این پارچه ها به خاطر داشتن الیاف پلی استر در بافتشان وقتی که میسوزند جمع و خمیر میشوند، اما مواد طبیعی کاملاً پودر میشوند و به شکل خاکستر درمی آیند.
با این چند روش شما به راحتی میتوانید پی به بافت این پارچه برده و با آگاهی انتخاب و خرید کنید.
اگر اطلاعی از قیمت این محصول ندارید، میتوانید با سرزدن به پارچه فروشی ها یا وارد شدن به سایت مراکز بازرگانی، از قیمت این پارچه آگاه شوید.

سؤالات متداول در مورد پارچه پلی استر لاکرا

سؤالات متداول در مورد پارچه پلی استر لاکرا

سؤالات مختلفی در حین خرید این محصول ممکن است برای هر شخصی مطرح شود که این امر کاملاً طبیعی است.
ـ این پارچه از الیاف مصنوعی یا طبیعی تولید شده است؟
ـ به چه دلیل مقاومت این پارچه بالا است و آیا درست است که اگر الیاف لاکرا با پلی استر ترکیب شود، کشش این محصول بیشتر میشود؟
ـ آیا طرح و رنگ های گوناگون این محصول در بازار موجود است؟
ـ در چه مراکزی قیمت پارچه پلی استر لاکرا مناسب تر است؟
و سؤالاتی از این قبیل که ما به طور مختصر به این سؤالات پاسخ میدهیم.
این نوع پارچه مصنوعی بوده و به خاطر استفاده از الیاف پلی استر، مقاومت بالایی دارد. به خاطر ترکیب لاکرا با پلی استر، قدرت کشسانی این پارچه بیشتر شده و قابلیت این را دارد که پنج برابر بیشتر از حالت اولیه خود شود و بعد از کشش به شکل اولیه برگردد و هیچ تغییری در شکل پارچه ایجاد نشود. طرح و رنگ های متنوع این منسوج در بیشتر مراکز عرضه این محصول موجود است و قیمت این کالا هم در سایت های معتبر مناسب تر است.

فروش مستقیم پارچه پلی استر لاکرا

فروش مستقیم این محصول

فروش مستقیم در مراکز بازرگانی برای کسانی که تمایلی برای خرید اینترنتی ندارند، بستری را فراهم کرده است که این افراد با اطمینان خاطر به مراکز مربوطه مراجعه کنند و با مشاوره گرفتن از افراد متخصص، خرید خود را انجام دهند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما