قیمت پارچه ملانژ عمده

همان طور که میدانید زمانی که خرید خود را به صورت عمده یا کلی انجام میدهید، قطعا میتوانید در هزینه هایتان صرفه جویی کنید و این موضوع به علت ارزان تر بودن قیمت ها در این نوع خرید است. قیمت پارچه ملانژ عمده نیز از خرید تکی بسیار مناسب تر است. پارچه ملانژ سال هاست که جای خود را در میان سایر پارچه ها باز کرده و به علت پیشرفت های عالی در تکنولوژی بافت پارچه، روز به روز بر کیفیت این پارچه افزوده میشود. احتمالاً میدانید که ملانژ در واقع اسم یک جنس نیست، بلکه به نوع رنگ آمیزی پارچه گفته میشود که نهایتاً حالتی یکدست ندارد، اما زیبا است.

مراحل تولید پارچه ملانژ

مراحل تولید پارچه ملانژ

چنانچه میدانید سالانه منسوجات فراوان و متنوعی به وسیله کارخانجات مختلف و برای تولید انواع البسه بافته میشود. کارخانه ها و تولیدی ها برای بافت انواع پارچه از روش های مختلفی بهره میبرند. یکی از روش های بافت پارچه، روش گردبافی است. از این روش برای تولید انواع پارچه های تریکو استفاده میشود. میدانید که پارچه ملانژ یکی از انواع تریکوست که طرح بافت آن یکدست نیست و به علت برفکی بودن پارچه و ناهماهنگی عمدی در بافت آن پارچه، نام ملانژ بر آن نهاده اند.
مراحل تولید این پارچه نیز مانند همه پارچه هاست؛ یعنی ابتدا باید الیاف آماده و خریداری شوند. همان طور که میدانید الیاف برای بافت این پارچه به صورت ترکیبی است؛ به این صورت که ۶۰ درصد از الیاف طبیعی و ۴۰ درصد باقی مانده مواد مصنوعی خواهند بود. اگر درصد استفاده از الیاف مصنوعی جا به جا شود، به این معنا که استفاده از مواد مصنوعی بیشتر و الیاف طبیعی کمتر شود، کیفیت پارچه و همچنین قیمت آن نیز به طور محسوسی پایین تر خواهد آمد. باید بدانید که این نوع پارچه بسیار زیباست و مورد پسند اکثر افراد است.
تولیدی های فراوانی این پارچه را مورد استفاده قرار میدهند. همیشه افراد سودجویی در همه اصناف وجود دارند که با تولید اجناس فیک و بی کیفیت باعث اختلال در بازار میشوند. پارچه های تولیدشده توسط این افراد معمولاً علاوه بر کیفیت پایین باعث ایجاد حساسیت های پوستی نیز میشوند، اما جای نگرانی نیست؛ چون شما میتوانید با کمی دقت و وسواس هنگام خرید، پارچه اصل را از مراکز معتبر تهیه کنید. قیمت پارچه برای همه تولیدی های البسه بسیار مهم است، اما از آن مهم تر کیفیت این پارچه است. شرکت دیبافت نگار یزد یکی از ارائه کنندگان این پارچه به صورت مستقیم است؛ لذا قیمت پارچه ملانژ عمده نسبت به خرید جزئی بسیار متفاوت و ارزان تر است.

بهترین ویژگی پارچه ملانژ

بهترین ویژگی پارچه ملانژ

این پارچه از ویژگی های مثبت و عالی فراوانی برخوردار است؛ به طوری که سالانه فروش خوبی در داخل و بازارهای خارجی دارد. بهترین ویژگی پارچه ملانژ این است که جنس آن نسبتاً مقاوم است. قیمت پارچه ملانژ نیز نسبت به سایر انواع تریکو مناسب تر است؛ لذا در این روزها که اکثر مردم گرفتار مشکلات مالی هستند، این پارچه میتواند راهگشای خوبی برای خرید لباس نو برای افراد با بودجه کمتر باشد. شاید این سؤال برای شما پیش بیاید که چرا جنس پارچه از اهمیت برخوردار است؟ در پاسخ باید بدانید که اکثر لباس های مقاوم و ماندگار که از دوام بیشتری برخوردارند، تولیدشده از پارچه های مرغوب هستند. شایان ذکر است که علاوه بر اینکه قیمت پارچه ملانژ عمده بسیار مناسب است، کیفیت جنس پارچه ای که عرضه میشود نیز بسیار بالاست. شما میتوانید برای خرید عمده و جزئی این پارچه به سایت دیبافت مراجعه کنید.

فرایند تولید پارچه ملانژ

فرایند تولید پارچه ملانژ

تولید این پارچه در ایران امروزه پیشرفتی چشمگیری داشته است؛ به طوری که سالانه تعداد زیادی طاقه از این پارچه به کشورهای همسایه و سایر کشورهای متقاضی صادر میشود. تولیدکنندگان پارچه ملانژ این پارچه را با پیشرفته ترین ماشین های تولید منسوجات میبافند؛ در نتیجه این محصول بهترین کیفیت بافت را دارد. برای تولید این پارچه باید ابتدا نخ ها رنگ آمیزی و سپس بافته شوند. همان طور که میدانید تولید بسیاری از انواع پارچه به این صورت است که ابتدا پارچه تولید میشود و سپس روانه سالن رنگرزی میشود. این فرایند در تولید پارچه ملانژ برعکس است، چون تولیدکننده میخواهد با درآمیختن نخ های رنگ روشن و تیره تر پارچه ای ببافد که رنگی یکدست نداشته باشد و حالتی برفکی و در اصطلاح ملانژ داشته باشد.
به دلیل اینکه در ترکیب این پارچه از الیاف مصنوعی نیز علاوه بر الیاف طبیعی استفاده میشود؛ لذا قیمتی مناسب دارد. قیمت پارچه ملانژ عمده که در سایت دیبافت به فروش میرسد، بسیار عادلانه و مناسب تر از بازار است. بهتر است برای مقایسه قیمت ها سری به سایت دیبافت بزنید.

توزیع بی واسطه قیمت پارچه ملانژ

توزیع بی واسطه این منسوج

سایت معتبر دیبافت نگار یزد توزیع بی واسطه پارچه ملانژ را بر عهده دارد. این سایت یکی از معتبر ترین سایت ها در ارائه خدمات و فروش منسوجات است. برای خرید مدل های متنوع این پارچه و مشاهده انواع طرح و رنگ بهتر است سری به فروشگاه اینترنتی آنها بزنید. این فروشگاه اینترنتی دارای نشان اعتماد است. شما میتوانید برای اطمینان از معتبر بودن این فروشگاه وارد سایت اعتبارسنجی بشوید و آدرس سایت را وارد کنید و منتظر نتیجه باشید. شما برای خرید عمده پارچه ملانژ باید به مراکز فروش متعدد این پارچه مراجعه کنید و همه قیمت ها را بسنجید تا نهایتاً محصول مورد نظرتان را پیدا کنید. پیشنهاد ما برای یک خرید راحت، مراجعه به سایت دیبافت است. این سایت یک فروشگاه مجازی خرید انواع منسوجات است که شما به راحتی میتوانید بهترین نمونه ها را در آن مشاهده کرده و مقایسه قیمت انجام دهید. این سایت علاوه بر پارچه ملانژ نمونه های دیگر پارچه از جمله: پارچه ملانژ پنبه، پارچه ملانژ گلکسی، پارچه ملانژ نخی، پارچه ملانژ ورزشی و… را نیز عرضه میکند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما