قیمت پارچه دورس سه نخ پنبه کیلویی

یکی از انواع پارچه های نخی که آن را با استفاده از الیاف طبیعی تهیه کرده و برای دوخت لباسهای مختلف به کار می برند، پارچه دورس می باشد که به آن پارچه سه نخ پنبه نیز گفته می شود؛ این محصول نسبت به سایر پارچه های تهیه شده با الیاف طبیعی، دارای ضخامت بیشتری می باشد و برای دوخت لباسهای زمستانی، انتخاب مناسبی به شمار می رود. قیمت پارچه دورس سه نخ پنبه به صورت کیلویی بسیار ارزان و مناسب می باشد و خرید آن برای تولید کنندگان از نظر اقتصادی با صرفه است.

قیمت پارچه دورس سه نخ پنبه کیلویی

الیاف به کار رفته در پارچه سه نخ پنبه

الیاف به کار رفته در پارچه سه نخ پنبه الیافی که در پارچه دورس یا سه نخ پنبه به کار رفته است، همانگونه که از اسم آن مشخص می باشد از الیاف کاملاً طبیعی دانه های پنبه و توسط ماشین های گردباف در کارخانجات نساجی تولید شده و ساختار آن به گونه ای است که پشت پارچه به شکل تارهای نخ و روی آن کاملاً متراکم و ضخیم است.
پارچه های دو نخ پنبه و سه نخ پنبه رایج ترین نوع این متریال ها هستند که در بازار کشورمان یافت می شوند و از نوع سه نخ آن برای تولید انواع لباس های زمستانی مانند سویی شرت و همچنین لباسهای ورزشی استفاده های فراوانی می شود.
شایان ذکر است که کارخانجات تولیدی انواع پارچه برای اینکه به متراژ بالاتری از پارچه دورس دست پیدا کنند، آن را به صورت سه نخ تولید نموده و در دسترس تولیدی های مختلف در تمامی شهرهای کشورمان قرار می دهند.

سفارش خرید پارچه سه نخ پنبه خارخورده

سفارش خرید پارچه سه نخ پنبه خارخورده این روزها بسیاری از تولیدکنندگان لباسهای تریکو و ورزشی، اقدام به خرید پارچه دورس سه نخ نموده و توسط آن انواع شلوار، لباس های کودکان، لباسهای ورزشی و زمستانه را تولید کرده و در دسترس مشتریان قرار می دهند.
مجموعه اینترنتی ما که در حال حاضر مشاهده می کنید، یکی از بزرگترین مراکز فروش پارچه به صورت آنلاین در کشورمان می باشد و شما می توانید از طریق آن اقدام به سفارش پارچه سه نخ پنبه خار خورده نمایید.
شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که خار زدن یک اصطلاح در نساجی است که پشت برخی از پارچه ها را توسط دستگاهی با نام خار کرک دار کرده و سپس روانه بازار می نمایند؛ این امر موجب می شود که لباسهای پاییزه و زمستانه ای که توسط این پارچه دوخته می شود، گرمای بیشتری را در خود نگه داشته و از وارد شدن هوای سرد به داخل لباس جلوگیری نموده و به عنوان یکی از لباسهای رایج و مطرح در سراسر کشورمان مطرح شود.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما