قیمت فروش پارچه دورس لاکرا

پارچه دورس لاکرا برای تهیه انواع پوشاک زمستانی به کار میرود و قیمت فروش این پارچه در مراکز عرضه با هم متفاوت است. البته همیشه نباید دلیل تفاوت قیمت ها را بر این مبنا گذاشت که شرکت هایی که کالاهایشان گران است، حتماً گران فروشند و انتخاب خوبی برای خرید نیستند. بلکه باید این موضوع را در نظر گرفت که ممکن است کالاها مشابه باشند، ولی کیفیت آنها با هم فرق داشته باشد. نوع الیاف به کار برده شده در تولید منسوجات، عامل مهمی در تعیین قیمت هستند.
شما همیشه میتوانید کالای اصل و مرغوب را از مراکز معتبری که قیمت های مناسبی دارند، خریداری کنید. شرکتی که قیمت فروش پارچه دورس لاکرا در آن نسبت به سایر مراکز ارزان تر است، شرکت دیبافت است. این شرکت با ارائه محصولات اصل، با قیمت مناسب خدمتگزار شما عزیزان است.

کارایی فراوان پارچه دورس لاکرا

کارایی فراوان پارچه دورس لاکرا

پارچه دورس لاکرا از ترکیب لاکرا و پنبه تولید شده است؛ پنبه الیاف طبیعی است که باعث بالارفتن کیفیت محصول میشود و الیاف لاکرا نیز حالت کشسانی دارد. پس میتوان نتیجه گیری کرد که پارچه دورس لاکرا از نمونه پارچه های ضخیم مرغوب است که کاربردهای فراوانی در دوخت و دوز دارد. از این پارچه محبوب در تولید پوشاک کودک، سویشرت و شلوار ورزشی استفاده میشود. همچنین به دلیل خاصیت کشسانی برای تولید شلوار اسلش نیز مورد توجه ویژه قرار گرفته است.
پارچه دورس لاکرا با توجه به استانداردهای کیفی تولید شده و ضخامت مناسب، انتخابی عالی برای تولید لباس های زمستانی است. استفاده از الیاف طبیعی پنبه، استحکام و طول عمر این محصول را بالا برده است.
قیمت فروش پارچه دورس لاکرا با در نظر گرفتن کیفیت خوب و نوع الیاف به کار برده شده در تولید آن، ممکن است در برخی از مراکز متفاوت باشد. شما با توجه به هزینه ای که میخواهید برای خرید صرف کنید، میتوانید سفارش خود را از طریق یکی از سایت های این مراکز انجام دهید.

مواد اولیه برای تولید پارچه دورس

مواد اولیه برای تولید پارچه دورس

با توجه به نوع مواد اولیه ای که در تولید پارچه های دورس استفاده شده است، این منسوجات کاربردهای متعددی دارد. به عنوان مثال مواد اولیه به کار برده شده در پارچه دورس پنبه، لاکرا، اسپاندکس، ویسکوز و پلی استر یا ترکیب این مواد با هم است. متخصصین تولید، با در نظر گرفتن استانداردهای لازم اقدام به تولید این پارچه ها کرده اند، به گونه ای که هیچ گونه حساسیت و ضرری برای پوست نداشته باشد. قابل ذکر است که مواد اولیه به کار برده شده در تولید پارچه، بر قیمت آن تاثیرگذار است.

ثبات رنگ پارچه دورس

ثبات رنگ پارچه دورس

برخی از پارچه ها در هنگام شست و شو رنگ پس میدهند و همین امر باعث میشود که نتوان از آنها استفاده کرد. محصولی که رنگ از دست بدهد، زیبایی و کیفیتش پایین می آید و از چشم خواهد افتاد. ثبات رنگ پارچه دورس، یکی از ویژگی های مهم این پارچه است. این نوع پارچه با استفاده های مکرر و شست و شو، تغییر رنگ نمیدهد و کیفیتش ثابت میماند.
ناگفته نماند که برای ثبات رنگ این محصول، حتماً باید شست و شو با آب سرد و به وسیله دست صورت گیرد تا از عمر این محصول کم نشود. البته میتوان برخی از نمونه های این پارچه را در ماشین لباسشویی هم شست و شو داد، مشروط بر اینکه با آب سرد و دور متوسط انجام شود. درضمن اگر میخواهید محصولی که خریداری میکنید، ثبات رنگ داشته باشد و از کیفیت مطلوبی برخوردار باشد، حتماً خرید خود را از مراکز بازرگانی معتبر انجام دهید.

صادرکننده پارچه دورس لاکرا

صادرکننده این منسوج

پارچه دورس لاکرا به دلیل مقاومت بالا و عمر طولانی، در کشورهای خارجی نیز خواهان زیادی دارد و همه ساله این نوع پارچه توسط مراکز بازرگانی معتبر به خارج از کشور صادر میشود. کیفیت این محصول بر هیچ کس پوشیده نیست و علت تقاضای بالای بازار هم داشتن همین ویژگی است.
شرکت بازرگانی دیبافت، صادرکننده پارچه دورس لاکرا، همواره در تلاش است که همه خریداران چه در سطح کشور و چه خارج از ایران را از خود راضی نگه دارد. در این مرکز قیمت فروش پارچه دورس لاکرا با توجه به کیفیت بالایش، کاملاً مناسب و گزینه عالی برای خرید عمده تجار و تولیدی های عزیز است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما