قیمت عمده پتو گلبافت نوجوان پسرانه

همان طور که می دانید خواب در تضمین آرامش روان حرف اول را می زند، هر چقدر خواب آرام تری داشته باشید طبیعتا حال بهتری دارید. برای داشتن خواب آرام، نیاز به یک سرویس خواب راحت و گرم دارید. پتو مهمترین ابزار برای خوابیدن است و هر چقدر این پتو نرم تر باشد و از کیفیت بیشتری برخودار باشد بدیهی است که خواب شما هم آرام تر است. پس قبل از خرید پتو خوب تحقیق کنید تا به یک پتوی خوب دست پیدا کنید. پتوهای گلبافت یکی از نرم ترین کالاهای خواب محسوب می شود. تولیدکنندگان برای رضایت مشتری، متناسب با سنین و جنسیت مصرف کنندگان پتو را طراحی می کنند و حتی مواد به کاررفته را هم مطابق با سن به کار می گیرند، مثلا پتوی نوجوان بخاطر حساسیت پوست نوجوانان لطیف تر است و طرح پتوها هم مطابق با سلیقه آنان به دسته های دخترانه و پسرانه تقسیم شده است. در این مقاله به طور جامع و کامل به پتوهای لطیف مخصوص نوجوان پرداخته می شود و اگر قصد خرید کنید هم این مقاله شما را از قیمت پتو گبافت نوجوان پسرانه به طور عمده و تکی مطلع می کند.

پتو گلبافت

پتو گلبافت
امروزه پتوهای گلبافت در کیفیت، حرف اول را می زنند. پتوهای گلبافت به طور متنوع در بازار عرضه می‌شوند مثلا دسته‌ ای از این پتوها مخصوص کودک، دسته ای مخصوص نوجوان، دسته ای مخصوص بزرگسال، دسته ای مخصوص پسران و دسته ای مخصوص دختران است؛ این دسته بندی ها بر اساس رنگ و طرح پتو است. یک دسته بندی دیگری هم مخصوص اندازه است مثلا یک پتو دونفره، سه نفره یا چهارنفره و … است.

پتو گلبافت نوجوان

پتوهای گلبافت نوجوان معمولا تک نفره است. استقبال نوجوانان از این نوع پتوها به دلیل طرح های کارتونی و فانتزی و رنگ های شاد و جذابی که در پتو به کار رفته بسیار زیاد است. البته بعضی نوجوانان ساده دوست دارند و طرح های کارتونی را نمی پسندند، تولیدکنندگان برای نوجوانان ساده پسند هم چاره اندیشیدند و پتوهای نوجوانی با طرح گل برجسته و ساده را وارد بازار کردند.

پتوهای گلبافت نوجوان پسرانه

پتو نوجوان پسرانه

پتوهای گلبافت نوجوان پسرانه در مدل های متنوعی عرضه شده است. عکس های کارتونی، فوتبالیستی برای نوجوانان علاقمند به کارتون ها و قهرمان های کارتونی و فوتبال خیلی جذاب است و نوجوانان علاقمند به سادگی هم از پتوهای با طرح های ساده استقبال می کنند. تولیدکنندگان هر دو نوع را به طور انبوه به بازار عرضه می کنند تا مطابق با هر سلیقه ای پتو موجود باشد. رنگ پتوها عموما سرمه ای یا آبی است البته ترکیب رنگ های دیگری هم وجود دارد که مشتری مطابق با سلیقه خود خرید می کنند.

قیمت پتوی گلبافت نوجوان پسرانه

موادی که در تولید پتو به کار می رود، استاندارد است و سبب استقامت پتو در برابر شستشو، لطافت و نرمی آن می شود و همچنین برای طراحی و رضایت مشتری وقت زیادی در نظر گرفته می شود. با این وجود قیمت پتوها مناسب است و در ازای کیفیت آن مبلغ ناچیزی است. شما می توانید در خرید پتوهای گلبافت نوجوان پسرانه صرفه جویی بیشتری کنید به این صورت که بدون مراجعه به مراکز فروش و هزینه برای حمل و نقل این پتوها را سفارش دهید و جلوی درب منزل تحویل بگیرید.

پتو گلبافت کارتونی پسرانه

پتوی کارتونی پسرونه
پتوهایی با طرح های ساده، برجسته و سه بعدی در بازار وجود دارند که این پتوها با استفاده از دانش روز و طراحی کامپیوتر مدرن، طراحی شده اند. این طراحی ها عموما برای پتوهای کودکان و نوجوانان انجام می شود که در دو دسته پسرانه و دخترانه وجود دارد. پسرانی که شخصیت های کارتونی برای خودشان قهرمان کرده اند خیلی به داشتن این پتوها تمایل دارند. به چند نمونه از طرح های کارتونی پسرانه اشاره می کنیم:
• پتو طرح باب اسفنجی دخترانه و پسران
• پتو طرح اسپایدرمن پسرانه
• پتو طرح بن تن پسرانه

قیمت پتوی ژله ای نوجوان پسرانه

پتو ژله ای

یک دسته از افراد گرمایی هستند اما از طرفی فقط هم با پتو خوابشان می برد. اگر پتو را روی خودشان بیندازند گرمشان است و اگر نیندازند خوابشان نمی برد. تولیدکنندگان برای رفع این مشکل هم چاره اندیشیدند. راه حل این مشکل استفاده از پتوهای ژله ای است. پتوی ژله ای یک پتوی کاملا نرم و راحت است که به دلیل نرمی و سبکی اش در مسافرت زیاد استفاده می شود. چون نوجوانان در سنین بلوغ هستند و پوست حساسی دارند این پتوها برایشان گزینه مناسبی است به این خاطر که کاملا ایمن و استاندارد و بدون حساسیت است. پتوهای ژله ای نوجوان پسرانه در طرح های ساده، فانتزی و رنگ های موردنظر پسران نوجوان در حال عرضه در بازار است. این پتو دارای کیفیت و قیمت مناسب است و خریداران می توانند با مراجعه به سایت فروش بدون هیچ واسطه ای پتو را از تولیدکننده با قیمتی ارزان تر از نرخ بازار خریداری کنند.

قیمت پتو نوجوان پسرانه

پتوهای پسرانه نوجوان در مدل های متنوع و رنگ های زیبا در بازار عرضه می شوند. تلاش تولیدکنندگان بر این است که محصولاتشان بسیار نرم باشند و کمتر دچار پرزشدگی شوند. پتوهای نوجوان بسیار سبک هستند و در مدل های یک لایه و دو لایه وارد بازار می شوند. پتوهای پسرانه نوجوان به صورت یک لایه و دولایه توسط تولیدکنندگان در بازار عرضه می شود، برای روزهای سرد از مدل دولایه استفاده می شود؛ چون مدل دولایه گرم تر است. اگر فردی تن حساسی دارد و پوستش دچار اگزما می شود بهتر است پتوهای کامل پنبه را خریداری کند که گران تر از سایر پتوهاست. نوع دیگری پتو هم برای نوجوانان وجود دارد که پتوی پشمی است و مخصوص سرما استفاده می شوند. تولیدکنندگان مطابق با سلیقه و نیاز مشتری، پتوهای متنوعی را تولید کرده اند و با تحویل جنس مرغوب تلاش کرده اند مشتری ها را راضی نگه دارند. مشتریان عزیز می توانند در سایت مشخصات پتوها را بخوانند و در منزل خود برای خرید پتو اقدام کنند و با خرید آنلاین هم در وقت و هم در حمل و نقل صرفه جویی کنند.

پتو نوجوان پسرانه گلبافت

پتوی نوجوان پسرانه گلبافت بسیار سبک و کم حجم هستند. الیاف این نوع پتوها از جنس پلی استر است و علاوه بر گرمای مناسب برای هر شخص باعث تحریک و حساسیت در پوست نوجوانان نمی شود. استفاده از الیاف پلی استر فایده های دیگری هم دارد، به دلیل استفاده از این نوع الیاف ها پتو دوام و مقاومت بسیار بالایی دارد و در طرح ها و رنگ های متفاوت مطابق با سلیقه افراد عرضه می شود.

 

1

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما