قیمت عمده پارچه دورس ضخیم

پارچه دورس ضخیم از نمونه تولیدات وطنی محسوب میشود که خریداران بسیاری را به خود اختصاص داده است. قیمت عمده این پارچه در مقایسه با قیمت جزئی آن، کمتر و مناسب تر است.
قیمت پارچه های مشابه با توجه به کیفیت، عرض، طرح و رنگ آنها با هم فرق میکند. همچنین نحوه خرید نیز در تعیین قیمت دخیل است. اگر از فروشگاه های واسطه خرید نمایید، قیمت کالا برای شما گران درمی آید، ولی اگر به صورت اینترنتی از مراکز معتبر خرید خود را انجام دهید، به دلیل حذف شدن واسطه ها، با قیمت مناسبی میتوانید خرید خود را نهایی کنید. سایت های زیادی هستند که میتوان به سادگی قیمت کالا را به دست آورد. بیشتر این سایت ها قیمت را به صورت جزئی و عمده درج میکنند تا افراد به راحتی به قیمت کالاها دسترسی داشته باشند. خرید پارچه از فروشگاه های آنلاین خیلی آسان است. شما بدون اتلاف وقت، میتوانید از محصولات بازدید کنید و کالای مورد نظر خود را سفارش دهید.
اگر به دنبال خرید این پارچه با کیفیت بالا و قیمت مناسب هستید و میخواهید قیمت عمده پارچه دورس ضخیم برای شما مناسب تر تمام شود، پیشنهاد ما به شما انتخاب شرکت دیبافت برای خرید است.

بهترین برند پارچه دورس چیست

بهترین برند پارچه دورس چیست

برندهای معروفی در کار تولید پارچه دورس هستند که با استفاده از ماشین آلات مدرن و صنعتی اقدام به تولید این نوع پارچه ها کرده اند. کالاهایی که این برندها تولید میکنند، مقاومت بالایی دارند و رنگ رزی آنها به طور صحیح صورت میگیرد، به طوری که با شست و شو دچار رنگ رفتگی و تغییر نمیشوند. از سوی دیگر این برندها پارچه دورس و پارچه ژاکارد را در طرح ها و رنگ های بسیاری تولید و به بازار عرضه میکنند. تنوع طرح و رنگ باعث میشود که افراد حق انتخاب بیشتری داشته باشند و سراغ خرید کالای دیگر نروند.

چگونگی تشخیص جنس پارچه دورس

چگونگی تشخیص جنس پارچه دورس

چنانچه قبلاً هم اشاره کردیم، پارچه دورس پارچه ضخیمی است که به وسیله دستگاه گردبافی تهیه شده است.
یکی از راه های تشخیص پارچه، لمس کردن آن با دست است‌‌‌. این نوع پارچه به دلیل خارهایی که در پشت دارد، ضخیم بوده و با دست زدن و لمس کردن به راحتی قابل تشخیص است.
راه تشخیص دوم این است که پارچه دورس حالت کرکی دارد و اگر کمی این پارچه را دست بزنید، به این موضوع پی میبرید. میتوانید این پارچه را برای مصارف گوناگون خریداری کنید و اصلاً نگران افت کیفیت آن نباشید، چراکه به دلیل استفاده از الیاف طبیعی در تولید این کالا، مقاومت زیادی در برابر رطوبت، ساییدگی و پرزدهی دارد.

انتخاب مناسب رنگ در پارچه دورس

انتخاب مناسب رنگ در پارچه دورس

شرکت های تولیدی پارچه دورس، تقریباً تمام طیف رنگ ها (از تیره گرفته تا روشن) را در خط تولید خود لحاظ کرده اند. در هنگام خرید این پارچه باید رنگ مناسب را برای خود انتخاب کنید. برخی از رنگ ها وجود دارند که ما آنها را دوست داریم، اما اصلاً به رنگ پوست ما نمی آیند. بارها برای ما پیش آمده که لباسی را خریداری نموده ایم و بعد با یک بار بر تن کردن متوجه شده ایم در عین حال که خوش رنگ است، به ما نمی آید.
عرضه کنندگان این منسوجات میتوانند قیمت های گوناگونی را به شما مشتری گرامی ارائه دهند. شرکتی که قرار است شما از آن خرید پارچه دورس نمایید باید دارای چند ویژگی مهم باشد؛ کالاهایش قیمت مناسبی داشته باشد، کیفیت محصولاتش ثابت شده باشد و در انبار خود تمام رنگ های این پارچه را داشته باشد تا بسته به نیاز مشتری بتواند سفارش آنها را در اسرع وقت تحویل بدهد.
قیمت عمده پارچه دورس و پارچه فاستونی ضخیم در شرکت دیبافت کالا بسیار مناسب است و این شرکت تمام رنگ‌ بندی های این منسوج را در فروشگاه خود دارد.

فروشندگان پارچه دورس ضخیم

فروشندگان این منسوج

پارچه دورس و پارچه ژرسه ضخیم از جمله منسوجاتی است که به دلیل تقاضای زیاد، برندهای مختلفی اقدام به تولید و متقابلاً فروشندگان زیادی اقدام به فروش این کالا کرده اند.
فروشندگان با توجه به رنگ و طرح های این پارچه قیمت های متفاوتی را پیش روی خریدار میگذارند، اما آیا همه این کالاها از کیفیت مطلوبی برخوردار هستند؟ در جواب به این سؤال باید بگوییم که اگر خرید از یک شرکت معتبر صورت پذیرد، یقیناً کالایی که به شما عرضه میشود، مرغوب خواهد بود. در کنار کیفیت خوب، همه خریداران انتظار دارند که این پارچه قیمت مناسبی هم داشته باشند تا توان خرید برای همه میسر باشد. شرکت بازرگانی دیبافت با عرضه منسوجات با قیمت مناسب و کیفیت مطلوب توانسته است تمام انتظارات مشتریان گرامی را برآورده سازد.
برای اطلاع از قیمت عمده پارچه دورس ضخیم، میتوانید وارد سایت این مرکز فروش شوید و قیمت مناسب کالاها را مشاهده نمایید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما